Is hier soms ook, hier helpt het dan om haar uit bed te tillen en rondjes met haar te lopen op haar kamer, en dan slapend terugleggen. Of inderdaad een extra flesje, en dan slapend terugleggen. Toen ze nog niet zelf kon gaan zitten, kreeg ik haar vaak wel in slaap door gewoon mijn hand op haar rug of bij haar gezicht te leggen, maar dat is nu kansloos.quote:Op woensdag 2 mei 2018 19:52 schreef Sylver_ het volgende:
Proberen te wachten om te kijken of ze toch alsnog zelf gaat slapen, maar dat resulteert alleen maar in meer overstuur raken, maar erbij blijven werkt ook niet, ze blijft dan wakker.

Ja dat viel me gisteren al op, dat hij nog zo hangerig was en dan wel een goede dag bij de gastouder had.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:03 schreef Quoi het volgende:
Ik zit effe niet lekker met Max, of Max met mij. Zodra ik in de buurt ben, verandert hij van een gewoon weer vrolijk mannetje in een hangerig, jengelig kind dat liefst niet wil lopen en de hele dag gedragen wil worden.
Sliep hij dan voorheen de hele nacht met speen? Wij gebruiken het ook alleen in bed, maar 's ochtends ligt de speen eigenlijk altijd wel op de grond. Als we 'm gebruikt hebben dan, want ze weigert 'm meestal.quote:Op woensdag 2 mei 2018 22:18 schreef Nazil het volgende:
Speen afbouwen fase 2 is in werking getreden. Bijna een jaar geleden speen alleen in bed gelaten en sinds gisteren gaan we proberen na het in slaap vallen de speen weg te halen. Vanochtend werd hij half 5 wakker. Lekker geknuffeld een kwartier lang (zo van genoten!) en toen terug gelegd. Ging verbazingwekkend makkelijk. Normaal kreeg ik hem nooit meer in slaap zonder fles of tv. Daarna heeft hij met speen nog geslapen tot 8 uur. Kijken of hij nu misschien langzaam de speen af went en uit zichzelf weer slaapt tot 's ochtends zonder speen. En hoe lang wij het volhouden om half 5 met hem te knuffelen.

)
)

Hij is weer hartstikke gezellig zichzelf. Net lekker lang samen onder de douche gepoedeld. Alles op tijd weer de oude voor we morgen lekker op vakantie gaan
  Hij is weer hartstikke gezellig zichzelf. Net lekker lang samen onder de douche gepoedeld. Alles op tijd weer de oude voor we morgen lekker op vakantie gaan   
 SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hij is inderdaad groot zeg, op die bovenste foto lijkt hij wel een assistent-boer die zo even langs de stallen gaat, kippen voeren en eieren rapen ofzo.
 Hij is inderdaad groot zeg, op die bovenste foto lijkt hij wel een assistent-boer die zo even langs de stallen gaat, kippen voeren en eieren rapen ofzo. 
 ), woensdag én donderdag met koorts op bed gelegen. En ik had geen vakantie of zo, dus klote voor mijn collega's ook. ZZ was de afgelopen 3 dagen steeds op het kinderdagverblijf (normaal 2 dagen, maar we hadden nog 1 extra dag over van toen ze ziek was begin april). Morgen ("mama-dag") moet ik er toch echt aan geloven, gelukkig voel ik me wel iets beter inmiddels.
 ), woensdag én donderdag met koorts op bed gelegen. En ik had geen vakantie of zo, dus klote voor mijn collega's ook. ZZ was de afgelopen 3 dagen steeds op het kinderdagverblijf (normaal 2 dagen, maar we hadden nog 1 extra dag over van toen ze ziek was begin april). Morgen ("mama-dag") moet ik er toch echt aan geloven, gelukkig voel ik me wel iets beter inmiddels.   

dank, speen. Hij kan dus 'snachts echt wel zonder maar gebruikte hem waarschijnlijk om 's ochtends nog wat langer door te slapen. Ik hoop dat hij dat snel leert zonder speen.
 dank, speen. Hij kan dus 'snachts echt wel zonder maar gebruikte hem waarschijnlijk om 's ochtends nog wat langer door te slapen. Ik hoop dat hij dat snel leert zonder speen.

Nee,gewoon even doorzetten. Ik zie z'n tanden scheef gaan staan dus is wel nodig.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 06:43 schreef Quoi het volgende:
Mogge Nazil
Toch nog niet even parkeren, de speenafkickfase 2?
Vivi, beterschap. En succes met een dagje met ZZ.
Ik ben gewoon wakker btw, terwijl de mannen slapen

Zolang ik zwanger ben ga ik het gevecht van de speen echt echt echt niet aan, dat overleef ik niet 😅quote:Op vrijdag 4 mei 2018 08:50 schreef Nazil het volgende:
[..]
Nee,gewoon even doorzetten. Ik zie z'n tanden scheef gaan staan dus is wel nodig.

quote:Op vrijdag 4 mei 2018 08:51 schreef Molo het volgende:
Goeie entree wel vanmorgen, ik vis mijn vergaderstukken uit mijn tas en er valt een bonk play-doh tussenuit

Dan had ik het ook niet gedaan. We zitten in een hele rustige periode met een heel makkelijke L, dan durf ik het wel aan. Afbouwen hé, dus bij slapen speen er uit en wegleggen. Helemaal zonder nog niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zolang ik zwanger ben ga ik het gevecht van de speen echt echt echt niet aan, dat overleef ik niet 😅

Ook benieuwd naarquote:Op donderdag 3 mei 2018 19:50 schreef Arja het volgende:
Ze heeft veel eczeem momenteel en het hormonenzalfje werkt maar even en er komen dan weer nieuwe plekken bij. We gaan volgende week maar weer eens naar de homeopaat.
 .
. 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |