) mee ons bed in. Stak daar haar vinger in haar neus, liet triomfantelijk de opbrengst zien, riep 'eten!' en begon er heerlijk van te genieten...
 ) mee ons bed in. Stak daar haar vinger in haar neus, liet triomfantelijk de opbrengst zien, riep 'eten!' en begon er heerlijk van te genieten...   

Daarna was hij wel weer moe, maar niet meer koortsig. Is net weer gaan slapen.
  Daarna was hij wel weer moe, maar niet meer koortsig. Is net weer gaan slapen. 

Hier hebben we de zesde ziekte ook al gehad (eigen diagnose,
 Hier hebben we de zesde ziekte ook al gehad (eigen diagnose,  niet naar de huisarts geweest om het te laten zien). Tegen de tijd dat je vlekjes ziet ben je er zo goed als vanaf.
  niet naar de huisarts geweest om het te laten zien). Tegen de tijd dat je vlekjes ziet ben je er zo goed als vanaf.  

Hier werd ook een stampje in een plas gedaan. En natuurlijk "laarzen aan!"
  Hier werd ook een stampje in een plas gedaan. En natuurlijk "laarzen aan!" ik heb in 20 mnd tijd niet zoveel stront gezien) en er wordt weer gelopen en gespeeld. Ik heb dus zomaar ineens weer af en toe mijn handen vrij, want ook vanmorgen nog werd er gehangen gehangen en nog eens gehangen. Net samen een worstenbroodjeslunch gedaan en nu ligt hij lekker te slapen.
  ik heb in 20 mnd tijd niet zoveel stront gezien) en er wordt weer gelopen en gespeeld. Ik heb dus zomaar ineens weer af en toe mijn handen vrij, want ook vanmorgen nog werd er gehangen gehangen en nog eens gehangen. Net samen een worstenbroodjeslunch gedaan en nu ligt hij lekker te slapen.

ja weet ik, maar de jas enzo wel herkenbaar, die houdt ze nog wel eventjes denk ikquote:Op maandag 30 april 2018 15:08 schreef Arja het volgende:
Fijn dat max weer bijna de oude is!
Emmy is ook dol op plassen stampen, maar Molo larf is al onherkenbaar in beeld hoor

En fijn. Dat patroon moest blijkbaar ook even worden doorbroken, hoe heartbreaking ook.
  En fijn. Dat patroon moest blijkbaar ook even worden doorbroken, hoe heartbreaking ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afijn, aan het werk

Doen RF!
  Doen RF!  Zo'n zin in
 Zo'n zin in   

Dit wordt geen stil meisje die haar mening voor zich houdt waar ken ik dat toch van
 Dit wordt geen stil meisje die haar mening voor zich houdt waar ken ik dat toch van   Ze is erg aan het brabbelen en 'zingen' dus ik wacht met smart op haar 1e woordje.
  Ze is erg aan het brabbelen en 'zingen' dus ik wacht met smart op haar 1e woordje.

Qua opvang: als het alleen om haar vakanties ging dan was het misschien nog wel op te vangen, maar ze is ook regelmatig ziek geweest toch? Ik weet niet of er in principe wel een vervangende gastouder beschikbaar is, maar dat jullie Max dan liever thuis hielden? Zonder vervanging bij ziekte zou het voor mij een no go zijn.
 Qua opvang: als het alleen om haar vakanties ging dan was het misschien nog wel op te vangen, maar ze is ook regelmatig ziek geweest toch? Ik weet niet of er in principe wel een vervangende gastouder beschikbaar is, maar dat jullie Max dan liever thuis hielden? Zonder vervanging bij ziekte zou het voor mij een no go zijn.  

Op de opvang doet ze er meestal wel 2, maar op die dagen kan ze dan ook niet uitslapen tot 8:00-9:00 uur. We hebben wel de regel dat ze na 16:00 uur niet meer mag slapen, want dan wordt het 's avonds inderdaad veel te laat.
 Op de opvang doet ze er meestal wel 2, maar op die dagen kan ze dan ook niet uitslapen tot 8:00-9:00 uur. We hebben wel de regel dat ze na 16:00 uur niet meer mag slapen, want dan wordt het 's avonds inderdaad veel te laat.

Ik maak het nog even ingewikkelder. Normaal gesproken was er een bemiddelaarster die dan vervanging regelde. Omdat onze gastouder haar voet heel vervelend brak vorig jaar, is ze veel afwezig geweest en heeft de bemiddelaarster fijn vervanging geregeld. Die is er alleen mee gestopt en er is nu ook zo iemand, maar die heeft die verantwoordelijkheid bij de gastouder zelf gelegdquote:Op dinsdag 1 mei 2018 23:13 schreef ViviRAWRS het volgende:
Quoi gefeliciteerd met je nieuwe baan! Qua opvang: als het alleen om haar vakanties ging dan was het misschien nog wel op te vangen, maar ze is ook regelmatig ziek geweest toch? Ik weet niet of er in principe wel een vervangende gastouder beschikbaar is, maar dat jullie Max dan liever thuis hielden? Zonder vervanging bij ziekte zou het voor mij een no go zijn.
 Die gang van zaken zint me ook niet echt, maar goed.
  Die gang van zaken zint me ook niet echt, maar goed. Dat klinkt alweer groot Arja! Wat is de reden dat je hierop overstapt eigenlijk? Gewoon nieuwsgierig. Max slaapt in een slaapzak, klaar, en ik vind het eigenlijk wel superhandig. Ik probeer me te bedenken wanneer dat ophoudt.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:08 schreef Arja het volgende:
Enmy gaat vandaag voor het eerst onder een dekbed slapen. Wat zal ik haar dan aantrekken?
Ze sliep altijd in romper lange mouw en slaapzak. Nu romper en legging/pyjamabroekje, of alleen romper?
Gebruiken jullie al een dun kussen?
 Vanmorgen at hij zowaar een boterham en we zijn ff naar de kinderboerderij geweest (veulentje geboren
  Vanmorgen at hij zowaar een boterham en we zijn ff naar de kinderboerderij geweest (veulentje geboren   ). Hij wil nog vaak (au, mijn rug) opgetild worden, dat is het dat ik enige nog merk.
 ). Hij wil nog vaak (au, mijn rug) opgetild worden, dat is het dat ik enige nog merk. 

Mijn peuter ging omstreeks de zelfde leeftijd over op peuterbed + dekbed. Het is natuurlijk heel afhankelijk van hoe warm het in jullie huis is, maar de mijnes leg ik vanavond met een dunne pyjama met korte mouwen in bed. Een kussen heeft ze nog steeds niet en ze wordt volgende week 3.quote:Op woensdag 2 mei 2018 13:08 schreef Arja het volgende:
Enmy gaat vandaag voor het eerst onder een dekbed slapen. Wat zal ik haar dan aantrekken?
Ze sliep altijd in romper lange mouw en slaapzak. Nu romper en legging/pyjamabroekje, of alleen romper?
Gebruiken jullie al een dun kussen?
 nu vindt ze het fantastisch) prima.
 nu vindt ze het fantastisch) prima.  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |