Oh, dat boeren en schijten doe ik ook.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral het gebrek aan fatsoen vind ik heel lelijk. Dat geboer, geschijt en gevloek...
Er zijn ook zeker veel overeenkomsten tussen die 2. Alleen is het bij Billy wel allemaal 10x erger, zeker qua stemmingswisselingen. Die zijn echt bizar bij Billy. Het ene moment was ze vrolijk, het andere moment slaat ze Jessie bijna voor z'n bek.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:32 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat laatste is dus helemaal Marjet!
quote:Op donderdag 26 april 2018 14:31 schreef espri het volgende:
[..]
Nee inderdaad en daarom begreep ik de spoiler ook niet totdat de enige echte powervrouw er opeens was hahaha, nu snap ik het wel.
Dus ben je een geldwolf?quote:Op donderdag 26 april 2018 14:31 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nee, daarom zou ik em meteen verkopen.
En niet te vergeten het continue aandachtshoeren wat ze doetquote:Op donderdag 26 april 2018 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral het gebrek aan fatsoen vind ik heel lelijk. Dat geboer, geschijt en gevloek...
Jezus liep ook op blote voeten tenslotte. Denk dat die rienk zich daar wel mee vergelijkt soms.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:34 schreef renevanlaaren het volgende:
dat bijbel geleuter komt mijn neus uit,die uitvreter moet echt snel weg
Rambo 8.3quote:Op donderdag 26 april 2018 14:35 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Wordt utopia straks gebruikt om Rambo 8 te verfilmen? De acteurs zijn er al zo te zien. .....
Dat ordinaire gedrag vind ik ook verschrikkelijk. Ze weet zich bij andere mensen ook niet te gedragen en dat is jammer. Ze is verder een mooie meid.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Getverderrie, nee toch?quote:Op donderdag 26 april 2018 14:32 schreef DeKenau het volgende:
Billy scrubt haar voeten even met de tandenborstel
Ik vind haar qua uiterlijk mooier dan die met die vissenogen.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ordinaire gedrag vind ik ook verschrikkelijk. Ze weet zich bij andere mensen ook niet te gedragen en dat is jammer. Ze is verder een mooie meid.
quote:Op donderdag 26 april 2018 14:33 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Oh, dat boeren en schijten doe ik ook.Tot zover de huishoudelijke mededelingen van vandaag. *burp*
Gat gravenquote:Op donderdag 26 april 2018 14:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nope, heb geen plek in de tuin, dat tikte ik al.
Ik hoop zo dat het helemaal de mist in gaat, dat utopia 2.0quote:Op donderdag 26 april 2018 14:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ivan heeft het over evenementen in Utopia2.
Ze hebben er geen benul van dat het een kaal landje is waar ze mee moeten starten.
Rondleiding, deden ze met 1 ook als eerste.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ze hebben er geen benul van dat het een kaal landje is waar ze mee moeten starten.
Wat is Bas de laatste tijd intiem met de tweelingquote:
Dat is alleen omdat ze Cemal heeft, haar schoothondje.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:34 schreef yaello het volgende:
[..]
Er zijn ook zeker veel overeenkomsten tussen die 2. Alleen is het bij Billy wel allemaal 10x erger, zeker qua stemmingswisselingen. Die zijn echt bizar bij Billy. Het ene moment was ze vrolijk, het andere moment slaat ze Jessie bijna voor z'n bek.
Walgelijke slijmbal. Totaal niet oprechtquote:Op donderdag 26 april 2018 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is Bas de laatste tijd intiem met de tweeling
Je hebt er meteen 2 die samen met hem kunnen stemmen.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is Bas de laatste tijd intiem met de tweeling
Ivan deed hetzelfde, maar heeft nu ff andere bezighedenquote:Op donderdag 26 april 2018 14:41 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Walgelijke slijmbal. Totaal niet oprecht
krijg een soort hate bijnaquote:Op donderdag 26 april 2018 14:34 schreef renevanlaaren het volgende:
Dinsdag 1, de week er op de volgende....quote:Op donderdag 26 april 2018 14:43 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Wanneer gaan die 2 eens weg ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op donderdag 26 april 2018 14:28 schreef Powervrouw het volgende:
[..]Je post hier toch al tijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2018 14:45 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dinsdag 1, de week er op de volgende....Willen ze niet mee dan naar uto 2.0?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij had nooit binnen moeten komen.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:34 schreef renevanlaaren het volgende:
heeft hij ook naar jou hoor, dus dat is karma, Rienk is een minachtend mensquote:
Totaal geschikt ongeschiktquote:Op donderdag 26 april 2018 14:46 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Willen ze niet mee dan naar uto 2.0?
Dat weten ze wel.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Toch wel op een andere manier vind ikquote:Op donderdag 26 april 2018 14:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Ivan deed hetzelfde, maar heeft nu ff andere bezigheden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.
gaat het ookquote:Op donderdag 26 april 2018 14:38 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het helemaal de mist in gaat, dat utopia 2.0
uitvreter is utquote:Op donderdag 26 april 2018 14:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
heeft hij ook naar jou hoor, dus dat is karma, Rienk is een minachtend mens
Ja, zoiets zal het wel worden. Jammer dat het zomer moet worden. Ze hadden beter gewacht tot het eind van het jaar. Dan is het pas echt overleven.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaat het ook
door febo
.. stroom aanleggen , aftappen zou logisch zijn .. adres ..bestaand?
post ontvangen
al dat fake gedoe was er al eens
acu wissels...
vul maar in
Jezus liep op sandalen vandaar de naam van die sandalen.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Jezus liep ook op blote voeten tenslotte. Denk dat die rienk zich daar wel mee vergelijkt soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |