quote:Op donderdag 26 april 2018 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ga me ook steeds meer aan Romy ergeren hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De enige reden waarom ik wat dikker ben, is omdat al mijn persoonlijkheid niet in een klein lichaam past.
quote:Op donderdag 26 april 2018 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ga me ook steeds meer aan Romy ergeren hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de spoiler voor mij bedoelt?
die is ook niet onzeker. Ze vind zichzelf de vangst van de eeuw. Als ze onzeker zou zijn dan liep ze niet in haar blote reet iedere keer.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:26 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Het klinkt mij meer in de oren dat ze wat last heeft van borderline of zo.
quote:Op donderdag 26 april 2018 14:28 schreef Powervrouw het volgende:
[..]Jij was er toch al een tijdje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Ik weet wel 1 ding: als ik zo'n vriendin zou hebben, ik had haar allang ingeruild voor een kameel en een paar kippen. Die kun je tenminste nog verkopen.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
die is ook niet onzeker. Ze vind zichzelf de vangst van de eeuw. Als ze onzeker zou zijn dan liep ze niet in haar blote reet iedere keer.
Klopt.quote:
Juist en rijdt ze tegen elke kerel aan en zoent elke homo die er binnen stapt enz enz. Ze weet dondersgoed wat ze uitvreet en de gevolgen er van.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
die is ook niet onzeker. Ze vind zichzelf de vangst van de eeuw. Als ze onzeker zou zijn dan liep ze niet in haar blote reet iedere keer.
Man man echt hoor. Wat een kansloos wijf is het tochquote:
Ik moet wel zeggen dat romy geen ;lelijk figuur heeft. Het is die harses en het iq die alles verpest.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:29 schreef espri het volgende:
[..]
Juist en rijdt ze tegen elke kerel aan en zoent elke homo die er binnen stapt enz enz. Ze weet dondersgoed wat ze uitvreet en de gevolgen er van.
Ik zei ook dat ze over haar uiterlijk verre van onzeker is. Dat is dan ook hetgeen waarmee ze het verbloemt. Ik vind iemand onzeker wanneer ze over alles bevestiging nodig heeft en zich zo intens kan vast klampen aan iemand uit angst dat diegene haar verlaat. Of dat borderline is, geen idee. Ben geen psycholoog. Heb toevallig gisteren wel een college gehad over psychopathologie, dat dan weer wel hahaquote:Op donderdag 26 april 2018 14:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2018 14:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat romy geen lelijk figuur heeft. Het is die harses en het iq die alles verpest.
Heb jij zo'n grote tuin?quote:Op donderdag 26 april 2018 14:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik weet wel 1 ding: als ik zo'n vriendin zou hebben, ik had haar allang ingeruild voor een kameel en een paar kippen. Die kun je tenminste nog verkopen.
Nee inderdaad en daarom begreep ik de spoiler ook niet totdat de enige echte powervrouw er opeens was hahaha, nu snap ik het wel.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]Jij heet toch niet 'Powervrouw'? Je bént er misschien wel een.
quote:Op donderdag 26 april 2018 14:29 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik weet wel 1 ding: als ik zo'n vriendin zou hebben, ik had haar allang ingeruild voor een kameel en een paar kippen. Die kun je tenminste nog verkopen.
quote:Op donderdag 26 april 2018 14:31 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nee, daarom zou ik em meteen verkopen.
Vooral het gebrek aan fatsoen vind ik heel lelijk. Dat geboer, geschijt en gevloek...quote:Op donderdag 26 april 2018 14:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat romy geen ;lelijk figuur heeft. Het is die harses en het iq die alles verpest.
Dat laatste is dus helemaal Marjet!quote:Op donderdag 26 april 2018 14:30 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ze over haar uiterlijk verre van onzeker is. Dat is dan ook hetgeen waarmee ze het verbloemt. Ik vind iemand onzeker wanneer ze over alles bevestiging nodig heeft en zich zo intens kan vast klampen aan iemand uit angst dat diegene haar verlaat. Of dat borderline is, geen idee. Ben geen psycholoog. Heb toevallig gisteren wel een college gehad over psychopathologie, dat dan weer wel haha
quote:Op donderdag 26 april 2018 14:32 schreef DeKenau het volgende:
Billy scrubt haar voeten even met de tandenborstel
toch wel met die van een ander hèquote:Op donderdag 26 april 2018 14:32 schreef DeKenau het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2018 14:32 schreef DeKenau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |