SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
nee hoor, ik had niet door dat ik de laatste was want ik wacht liever tot een ander sluit en opentquote:![]()
Sweet.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor, ik had niet door dat ik de laatste was want ik wacht liever tot een ander sluit en opent
Is het niet ontzettend fantasieloos dat nieuwe shirt?
Ik vind het in FIFA ook altijd zo gay als iemand een bijna geheel zwart tenue heeft.wooblabalurg![]()
quote:Op donderdag 26 april 2018 14:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi shirt inderdaad
Even huilen bij het zien van die foto
Ook even huilen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
quote:Op donderdag 26 april 2018 15:18 schreef Smoofie het volgende:
Of een jaar later/eerder, iig ergens daar
'Wish I was old and a little sentimental'
Eigenlijk is daar de voorkant precies de achterkant van het huidige juve shirt, vandaar zeker dat ik dat juve shirt zo prachtig vind![]()
Meh.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:20 schreef skysherrif het volgende:
Uitshirt van dit jaar vond ik ook gewoon prima
Wat vonden jullie van die uit 2001/2
[ afbeelding ]
Vond deze mooier:
Ik had het wel tof gevonden als ze dit template weer terug hadden gehaaldquote:Op donderdag 26 april 2018 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Oh.![]()
Oh dat vind ik wel echt interessantquote:Op donderdag 26 april 2018 15:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.debalie.nl/ag(...)_9783452/p_11771576/
Ideetje voor een fokmeet?
Oh.![]()
Jij wil gewoon Bosz vragen of hij terugkomtquote:Op donderdag 26 april 2018 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel echt interessantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ook, is ook een serieuze vraag daarom.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel echt interessant
Interessante sprekers.![]()
Met Bosz en Weijs. Dat is een goed stel hoorquote:Op donderdag 26 april 2018 15:24 schreef skysherrif het volgende:
https://www.debalie.nl/ag(...)_9783452/p_11771576/
Ideetje voor een fokmeet?![]()
Ik wil er wel heen hoorquote:Op donderdag 26 april 2018 15:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ook, is ook een serieuze vraag daarom.
Interessante sprekers.
Oh.![]()
heb zeker weleens mooier gezienquote:Op donderdag 26 april 2018 14:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sweet.
Is het niet ontzettend fantasieloos dat nieuwe shirt?
Ik vind het in FIFA ook altijd zo gay als iemand een bijna geheel zwart tenue heeft.![]()
Deze vond ik heel gaaf.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Vaart in De Kuip![]()
![]()
Foto blijft legendarisch. Laatste seizoen dat Ajax de dubbel pakte trouwens.quote:'Wish I was old and a little sentimental'
2002?quote:Op donderdag 26 april 2018 15:58 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Foto blijft legendarisch. Laatste seizoen dat Ajax de dubbel pakte trouwens.Oh.![]()
Yes. Na een paar ellendige jaren kwam het dan eindelijk goed. Met dank aan Koeman. En Wamberto natuurlijk. Want het was meters buitenspelquote:.
De scheids die zag het niet maar Utrecht zag het wel.quote:Op donderdag 26 april 2018 16:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Yes. Na een paar ellendige jaren kwam het dan eindelijk goed. Met dank aan Koeman. En Wamberto natuurlijk. Want het was meters buitenspel.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Gerechtigheid na die pingel van schwalbekoning Gluscevic.quote:Op donderdag 26 april 2018 16:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
De scheids die zag het niet maar Utrecht zag het wel.'Wish I was old and a little sentimental'
En lambiek de onmisbare schakelquote:Op donderdag 26 april 2018 16:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Yes. Na een paar ellendige jaren kwam het dan eindelijk goed. Met dank aan Koeman. En Wamberto natuurlijk. Want het was meters buitenspel.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Co Adriaanse had toen toch het fundament gelegdquote:Op donderdag 26 april 2018 16:05 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wordt wel weer eens tijd dat Ajax een dubbel wint.Oh.![]()
Van kleedkamer 2 naar 2 prijzen.quote:Op donderdag 26 april 2018 16:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En lambiek de onmisbare schakel'Wish I was old and a little sentimental'
Dappre strijder fier en koen ...quote:Op donderdag 26 april 2018 17:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Van kleedkamer 2 naar 2 prijzen.
RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op donderdag 26 april 2018 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Co Adriaanse had toen toch het fundament gelegd
Wordt wel weer eens tijd dat Ajax een dubbel wint.
Zijn ontslagbrief werd al geschreven na deze wedstrijd
SuttongodRED ONS HENNIEGOD![]()
mvg Nostradamusquote:Op woensdag 7 februari 2018 20:52 schreef De_Kraam het volgende:
Ajax uitshirt van komend seizoen wordt grijs met goud. U las het hier.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Ajax - NAC 1-3 genotquote:Op donderdag 26 april 2018 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn ontslagbrief werd al geschreven na deze wedstrijd
Suttongod'Wish I was old and a little sentimental'
Doet mij ook meteen denken aan GudeljAidsquote:Op donderdag 26 april 2018 17:58 schreef De_Kraam het volgende:
Lelijkste uitshirt die jullie in jaren gehad hebben blijft toch wel deze in mijn optiek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
man man man wat een gedrocht
[ afbeelding ]
Oh.![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 26 april 2018 15:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huidig uitshirt vind ik een van mooiste van afgelopen seizoenen
Ik vond dat zwart/grijs gestreepte shirt met roze (of was het oranje?) accenten ook heel erg mooi. Nieuwe uitshirt vind ik verschrikkelijk lelijk. Houd uberhaupt niet van zwarte voetbalshirts. Het valt zo weg op het veld.![]()
ik wil het bananenshirt terug. Kan mij het uitshirt verkkeren, ik wil een klassiek thuisshirt zonder strepen en zonder lelijke brede baan en onderbrekingen op de schouders of aan de onderkant van de rode baan. En rode uiteindes van demouwen.
Oude logo ook graag terug,![]()
quote:Op donderdag 26 april 2018 19:30 schreef kurk_droog het volgende:
ik wil het bananenshirt terug. Kan mij het uitshirt verkkeren, ik wil een klassiek thuisshirt zonder strepen en zonder lelijke brede baan en onderbrekingen op de schouders of aan de onderkant van de rode baan. En rode uiteindes van demouwen.
Oude logo ook graag terug,![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: