Niet de mooiste homo in de winkel zijn en je kassalade heel arrogant dichtmeppen en vragen of ze het bonnetje willen.quote:
Toen was er de gulden nu is er de euro.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:37 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je nutteloze leventje opfleuren met het dissen van mensen die het land opgebouwd hebben..
Jij probeert haar te naaien, viezerikquote:Op donderdag 26 april 2018 13:31 schreef Pendule het volgende:
Oke, jij kijk. ik kreeg gister dus zo'n oude dame bij de kassa.
ze kocht iets van 2,68.
komt ze aan met 2 euro, 50 eurocent, 10 eurocent, 5 eurocent, 2 eurocent en 1 eurocent.
Ik zeg haar; nee mevrouw dat kan niet.
We ronden hier alles af.
word ze boos en wil ze dat ik het management erbij haal.
die zeggen natuurlijk precies hetzelfde.
Uiteindelijk heeft mevrouw alsnog de 2,70 voldan netjes en gepast.
Klacht; mensen die denken dat je die oude muntjes nog kan gebruiken
TS is van poep op zijn kleine pener.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:51 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jij probeert haar te naaien, viezerik
Oh wacht, Pendule topic.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
TS is van poep op zijn kleine pener.
Nee je weet dat er wordt afgerond.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:51 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Jij probeert haar te naaien, viezerik
quote:Op donderdag 26 april 2018 13:41 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
En stampte ze vervolgens op haar boodschappen?
Het was een negerin.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:41 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
En stampte ze vervolgens op haar boodschappen?
Jawel, die vrouw heeft gewoon niet goed gelezen. we doen niet aan 1 en 2 cent. en we ronden af.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:31 schreef Sigaartje het volgende:
Als je je daaraan al ergert ben je niet geschikt voor je werk.
Trouwens ik moet er niet aan denken jou als cassiere te krijgen. Al die poepresten op het wisselgeld....
Blijft een raar fenomeen.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:14 schreef Pharkus het volgende:
En bij het pinnen weer niet afronden hè.
Briljant dat dit van een mod komtquote:Op donderdag 26 april 2018 13:51 schreef Leonos het volgende:
[..]
TS is van poep op zijn kleine pener.
TS is een typetje wat al 10 accounts gehad heeft. Steeds is hij/zij een ander typetje. Echt hi-la-risch.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:41 schreef CoolGuy het volgende:
Elke keer die referentie naar dat je een flikker bent, wat dan ook nog eens helemaal niets met net onderwerp in de OP te maken heeft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |