Lekker langs de prostaat !quote:Op donderdag 26 april 2018 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Voelde het wel een beetje lekker toen je 'm der uit drukte ? Dat is natuurlijk hoofdzaak.
Zekerquote:Op donderdag 26 april 2018 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Voelde het wel een beetje lekker toen je 'm der uit drukte ? Dat is natuurlijk hoofdzaak.
Sommige vinden het lekkerder als er juist iets in gedrukt wordt.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dat zijn de mooiste! Kan je mooie dammen op bouwenquote:Op donderdag 26 april 2018 20:13 schreef halfway het volgende:
Toch wel op een traditionele vlakschijter he?
En foto's maken voor het nageslacht als je weer eens een echt pareltje gedraaid hebt.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:27 schreef polariteit het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste! Kan je mooie dammen op bouwen
quote:Op donderdag 26 april 2018 20:13 schreef halfway het volgende:
Toch wel op een traditionele vlakschijter he?
quote:Op donderdag 26 april 2018 20:27 schreef polariteit het volgende:
[..]
Dat zijn de mooiste! Kan je mooie dammen op bouwen
Ik heb inderdaad een presenteerpotquote:Op donderdag 26 april 2018 20:37 schreef Het_Bokje het volgende:
De beschikking hebben over een vlakschijter is een pré.
De inspectie en af- of goedkeurig van je creatie is van onschatbare waarde. Tevens belemmert een plonsplee de noodzakelijke verspreiding van aroma's, welke onontbeerlijk zijn voor een correcte beoordeling van de boodschap.
Plonsplees
Voor de ultime beleving hoort deze er natuurlijk ook nog bij.quote:Op donderdag 26 april 2018 21:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb inderdaad een presenteerpotDus genieten van je verse creaties
In een plonsplee moet je dan ook eerst een flinke hoeveelheid pleepapier stoppen.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:37 schreef Het_Bokje het volgende:
De beschikking hebben over een vlakschijter is een pré.
De inspectie en af- of goedkeurig van je creatie is van onschatbare waarde. Tevens belemmert een plonsplee de noodzakelijke verspreiding van aroma's, welke onontbeerlijk zijn voor een correcte beoordeling van de boodschap.
Plonsplees
Ik ga niet eerst een heel vlot bouwen voordat ik ga schijtenquote:Op donderdag 26 april 2018 21:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
In een plonsplee moet je dan ook eerst een flinke hoeveelheid pleepapier stoppen.
Het plonseffect is daarmee weg en als je genoeg pleepapier erin frot kun je je bolus toch nog bestuderen wanneer deze daarop is terecht gekomen.
En dan? Precies timen dat je op t moment van release ff lift om een vochtig aarsgat te voorkomen? (dat kan, maar nee, liever een schouwplee)quote:Op donderdag 26 april 2018 21:54 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Ik ga niet eerst een heel vlot bouwen voordat ik ga schijten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |