quote:Op donderdag 26 april 2018 12:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Neem gewoon een zakelijk nummer, en bel met je nummer zichtbaar.
Je nummer willen verbergen, dat is pas mieterig.
Niet altijd bij de hand. Mietjes in dit topic gespotquote:Op donderdag 26 april 2018 12:05 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:
Aldus het oppermietje himself die anoniem belt. Bel gewoon met nummerherkenning aan. Waar ben je bang voor.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:07 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Niet altijd bij de hand. Mietjes in dit topic gespotwaar zijn jullie zo bang voor joh.
mensen die anoniem bellen zijn 99.99 van 100 keer callcenter debielen die je iets willen verkopen, daar ga ik mn tijd niet aan verspillenquote:Op donderdag 26 april 2018 12:07 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Niet altijd bij de hand. Mietjes in dit topic gespotwaar zijn jullie zo bang voor joh.
Bang? Bellen is voor vrouwen, welke man belt er nou?quote:Op donderdag 26 april 2018 12:07 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Niks, ik neem altijd gewoon op. Maar het is net zo vreemd om je nummer te verbergen, waar ben jij bang voor danquote:Op donderdag 26 april 2018 12:07 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
9 vd 10 keer eoa vervelend callcenter.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:04 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Je boi belt vaak anoniem, gewoon omdat ik vaak mobiel naar klanten moet bellen.
Maar er zijn veel van die mietjes die dan niet durven op te nemen als ze door zo'n anoniem nummer worden gebelddenken ze dat ze worden opgelicht of bedreigd.
"Oh ja normaal neem ik anoniem nooit op, want je weet maar nooit wat de bedoeling is"
Klacht: neem gewoon je telefoon op sukkel
Voor irritatie, en meestal met goede reden.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:07 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Lambodealer belt nooit anoniem gelukkig.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:23 schreef Zith het volgende:
1) Werken bij een callcenter,
2) Amonieme nummers opnemen![]()
Als het belangrijk is halen ze mij maar op met een helicopter of limo
Dit.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bang? Bellen is voor vrouwen, welke man belt er nou?.
Precies heeft weinig met bang zijn te maken.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:44 schreef Catkiller het volgende:
De meeste die anoniem bellen zijn irritante lui die je iets proberen te verkopen, heb ik geen tijd voor en geen zin in dus laat hem ook lekker gaan.
dat dusquote:Op donderdag 26 april 2018 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die anoniem bellen zijn 99.99 van 100 keer callcenter debielen die je iets willen verkopen, daar ga ik mn tijd niet aan verspillen
Wat dacht je van kneuzenklanten die me op mijn privenummer 's avonds lastig vallen. Vroeger die fout gemaakt, gaan we dus niet meer doenquote:
Die kneuzen bellen tegenwoordig gewoon met nummerherkenning aanquote:Op donderdag 26 april 2018 12:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die anoniem bellen zijn 99.99 van 100 keer callcenter debielen die je iets willen verkopen, daar ga ik mn tijd niet aan verspillen
Jij spreekt je klanten dus nooit?quote:Op donderdag 26 april 2018 12:04 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Hoe dan?quote:Op donderdag 26 april 2018 13:20 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Wat dacht je van kneuzenklanten die me op mijn privenummer 's avonds lastig vallen. Vroeger die fout gemaakt, gaan we dus niet meer doen
Euh nee. Dat doen ze niet, Mr.Wereldvreemd.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:21 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Die kneuzen bellen tegenwoordig gewoon met nummerherkenning aan
quote:Op donderdag 26 april 2018 13:43 schreef Questular het volgende:
De harde leef als outbound callcenter medewerker, en dan vooral over klanten spreken. TS maakt het een stuk mooier dan dat het is.
Ben je autistisch ofzo danquote:Op donderdag 26 april 2018 13:53 schreef Hexx. het volgende:
Ik neem sowieso nooit een beller aan die niet in mijn contacten staan, laat staan anoniem. Als ze een bericht achterlaten op de voicemail bel ik ze heel soms terug.
Nee. Ik hou gewoon niet van bellen.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:54 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
[..]
Ben je autistisch ofzo dan
quote:Op donderdag 26 april 2018 12:05 schreef Vanillekwark het volgende:
daarom aparte privetelefoon en zakelijke uit na je werk.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:20 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Wat dacht je van kneuzenklanten die me op mijn privenummer 's avonds lastig vallen. Vroeger die fout gemaakt, gaan we dus niet meer doen
Bijna net zo autistisch als een beller die zijn nummerherkenning uit zet. Bijna.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:54 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
[..]
Ben je autistisch ofzo dan
Op mijn werk moet je anoniem bellen. (Overheidsinstantie)quote:Op donderdag 26 april 2018 12:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Aldus het oppermietje himself die anoniem belt. Bel gewoon met nummerherkenning aan. Waar ben je bang voor.
Weer een beurt. Dus je hebt er al een keer....... F...!quote:Op donderdag 26 april 2018 12:41 schreef ProFlamer het volgende:
Ik ben altijd bang dat het de moeder van TS is die belt, dat ze weer een beurt wil...
Mijn provider (kpn) belt altijd prive.quote:Op donderdag 26 april 2018 14:07 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die anoniem bellen hebben iets te verbergen en die wil ik derhalve niet spreken. Stuur dan maar een mail.
Onterechte klant want wij in het Westen hebben het fatsoen en de regel om met open vizier elkaar tegemoet te treden en is dus een beller ID vanzelfsprekend en anoniem niet.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:04 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Maar er zijn veel van die mietjes die dan niet durven op te nemen als ze door zo'n anoniem nummer worden gebelddenken ze dat ze worden opgelicht of bedreigd.
"Oh ja normaal neem ik anoniem nooit op, want je weet maar nooit wat de bedoeling is"
Klacht: neem gewoon je telefoon op sukkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |