SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Ik weet niet of jij hem tot het eind hebt meegemaakt?quote:
nee wellicht is hij veranderd?quote:Op woensdag 25 april 2018 23:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij hem tot het eind hebt meegemaakt?
Later wel, toen hij zijn kont tegen de krib (=Jessie en Boyd) gooide.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:06 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee wellicht is hij veranderd?
want in de cos werd hij destijds ook niet echt gewaardeerd volgens mij
Gek he, heb een heel ander idee als ik aan haar terug denk. Meer eentje waar iedereen zijn ei bij kwijt kon en ook haarfijn aanvoelde tussen de bewoners wat hun dwars zat en dan goede advies gaf......quote:Op woensdag 25 april 2018 23:00 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]dus dat. En dat geklaag en gejammer.
Nooit begrepen waarom zij daar was.
Ik vond hem in het begin ook niks, maar gaandeweg begon ik hem steeds meer te waarderen. Vooral toen hij eenmaal doorhad dat het één grote poppenkast daar is, hij gewoon weigerde aan toneelstukjes mee te doen.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:06 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Vond Jeroen ook wel oké. Was wel een mopperkont maar ook wel te begrijpen want hij werd op een aantal punten echt tegen gewerkt. Werd een beetje het pispaaltje van een deel van de groep, sneu.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:06 schreef rowan634 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 april 2018 23:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Later wel, toen hij zijn kont tegen de krib (=Jessie en Boyd) gooide.
Bij bepaalde bewoners, als ze er zin in had en niet lag te slapen.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gek he, heb een heel ander idee als ik aan haar terug denk. Meer eentje waar iedereen zijn ei bij kwijt kon en ook haarfijn aanvoelde tussen de bewoners wat hun dwars zat en dan goede advies gaf......
Heer-lijk.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:08 schreef zodeju het volgende:
[..]En die tafel grap vond ik meesterlijk.....
Jacco en Kaatje waren samen leuk. Jacco die deuntjes zong en Kaatje lekker meedeinen met een drankje (of tweequote:Op woensdag 25 april 2018 23:08 schreef Toverheks het volgende:
Jacco vond ik ook een gekkie maar ook wel leuk met zijn gekonkel
Heeft Rutte zich al aangemeld voor UTO2 want ja daar kan ie ook lekker gaan konkelen en draaien met de waarheidquote:Op woensdag 25 april 2018 23:08 schreef formule het volgende:
Hoi, hoe gaat het hier?
De Tweede Kamer schorst tot 23.45, dus hier ben ik
quote:Op woensdag 25 april 2018 23:10 schreef Prulke het volgende:
[..]
Jacco en Kaatje waren samen leuk. Jacco die deuntjes zong en Kaatje lekker meedeinen met een drankje (of twee)
Ach, Halbequote:Op woensdag 25 april 2018 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heeft Rutte zich al aangemeld voor UTO2 want ja daar kan ie ook lekker gaan konkelen en draaien met de waarheid
heerlijke tijden.......ook konden ze beide de slappe lach hebben vooral Karin en kon dan heerlijk Jacco mee trekken.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:10 schreef Prulke het volgende:
[..]
Jacco en Kaatje waren samen leuk. Jacco die deuntjes zong en Kaatje lekker meedeinen met een drankje (of twee)
Ik heb daar geen herinnering aanquote:Op woensdag 25 april 2018 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heeft Rutte zich al aangemeld voor UTO2 want ja daar kan ie ook lekker gaan konkelen en draaien met de waarheid
Cemal - Ceesquote:Op woensdag 25 april 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Dus wie nodigt wie uit:
Bas - Dominique
Billy - Jessie
Fay - Chip
Demi - Senna
Mehmet - ?
Cemal - ?
Romy - Ramona?
Linda - ?
Ivan - ?
Iemand die iets anders of meer heeft gehoord?
Cemal - Ceesquote:Op woensdag 25 april 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Dus wie nodigt wie uit:
Bas - Dominique
Billy - Jessie
Fay - Chip
Demi - Senna
Mehmet - ?
Cemal - ?
Romy - Ramona?
Linda - ?
Ivan - ?
Cemal wil Cees graag.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Dus wie nodigt wie uit:
Bas - Dominique
Billy - Jessie
Fay - Chip
Demi - Senna
Mehmet - ?
Cemal - Cees
Romy - Ramona?
Linda - ?
Ivan - ?
Cemal: Ceesquote:Op woensdag 25 april 2018 23:12 schreef Yaksa het volgende:
Dus wie nodigt wie uit:
Bas - Dominique
Billy - Jessie
Fay - Chip
Demi - Senna
Mehmet - ?
Cemal - Cees
Romy - Ramona?
Linda - ?
Ivan - ?
Rienk wil Nicoline uitnodigen, hij vergeet alleen dat hij daar gast is en niets met de stemmingquote:Op woensdag 25 april 2018 22:59 schreef AnneLo het volgende:
[..]
O, een uurtje maar? Kan Rienk mooi mee de poort uit lopen....
Heerlijk vrolijk.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:18 schreef tonja het volgende:
Linda is de hele dag al aan het giechelen als een bakvis
Ik vind Linda niet anders dan anders,quote:Op woensdag 25 april 2018 23:18 schreef tonja het volgende:
Linda is de hele dag al aan het giechelen als een bakvis
Wat een sukkel is die vent ook hè, snap echt niet dat ze hem nog niet weggestuurd hebben....quote:Op woensdag 25 april 2018 23:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Rienk wil Nicoline uitnodigen, hij vergeet alleen dat hij daar gast is en niets met de stemming
te maken heeft
Geen last van, ze gedogen me nogquote:Op woensdag 25 april 2018 23:20 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Wat een sukkel is die vent ook hè, snap echt niet dat ze hem nog niet weggestuurd hebben....
Hadden jullie net geen last met FOK, ik knalde er uit en kon er niet meer in komen..
Ergens snap ik dat welquote:Op woensdag 25 april 2018 23:21 schreef rowan634 het volgende:
ivan had laatst fifty shades of grey gelezen, hij was een beetje in shock
Ik was al in shock toen ik de schrijfster zagquote:Op woensdag 25 april 2018 23:21 schreef rowan634 het volgende:
ivan had laatst fifty shades of grey gelezen, hij was een beetje in shock
Dan zie je de lezers nog niet eens.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik was al in shock toen ik de schrijfster zag
Ja, het kan maar blijf in het goede geloven......zou het kunnen om Bill een grote teleurstelling te besparen??quote:Op woensdag 25 april 2018 23:19 schreef Mjelleke het volgende:
Las straks ergens dat Bas t Billy afraadde im Jessie uit te nodigen... is natuurlijk om zijn eigen hachje te redden. En die van Do mss
Of omdat hij weet dat het kansloos is.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het kan maar blijf in het goede geloven......zou het kunnen om Bill een grote teleurstelling te besparen??
Nee ik ook niet, misschien meer op een lijn maar dat komt van beide kanten.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:20 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vind Linda niet anders dan anders,
Hij heeft natuurlijk wel met Jessie gesproken en kan me niet voorstellen dat Jessie positief is over Billy.......quote:Op woensdag 25 april 2018 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het kan maar blijf in het goede geloven......zou het kunnen om Bill een grote teleurstelling te besparen??
Geen gestook. En nu merken ze wat ze aan elkaar hebben.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, misschien meer op een lijn maar dat komt van beide kanten.
mensen die een slechte dronk hebbenquote:Op woensdag 25 april 2018 23:33 schreef AnneLo het volgende:
Over wie had Ivan het, waar hij niet mee kan praten......
Ben net thuis maar het is tyfus koud buiten en miezerigquote:Op woensdag 25 april 2018 23:32 schreef Yaksa het volgende:
Linda en Ivan komen er weer genadig vanaf.
De voorspelde neerslag voor 22.00 uur kwam er niet.
Nu na 23.40 lichte neerslag verwacht, maar het is maar 0,1 mm tot 0,4 mm.
Thnx, kan ze heel slecht verstaan....quote:Op woensdag 25 april 2018 23:33 schreef rowan634 het volgende:
[..]
mensen die een slechte dronk hebben
Linda klinkt vrolijk maar is slecht te volgen jaquote:Op woensdag 25 april 2018 23:34 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Thnx, kan ze heel slecht verstaan....
Ik kan haar helemaal niet verstaan.....quote:Op woensdag 25 april 2018 23:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Linda klinkt vrolijk maar is slecht te volgen ja
Ik kan me dat nog voorstellen ook.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:39 schreef Yaksa het volgende:
Shownieuwsreporter stelt vraag aan Linda als ze eruit gestuurd is: "Wat was je hoogtepunt in Utopia?". Linda: "Daar hoef ik niet lang over na te denken, die 2 nachten met Ivan onder een zeiltje bij de hot tub".
Zijn echt ook wel van die dingen die je bijblijvenquote:Op woensdag 25 april 2018 23:39 schreef Yaksa het volgende:
Shownieuwsreporter stelt vraag aan Linda als ze eruit gestuurd is: "Wat was je hoogtepunt in Utopia?". Linda: "Daar hoef ik niet lang over na te denken, die 2 nachten met Ivan onder een zeiltje bij de hot tub".
quote:Op woensdag 25 april 2018 23:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn echt ook wel van die dingen die je bijblijven
Zeker als er een klik is tussen twee mensen..Neee ik bedoel geen liefde..Ik geloof daar niet in..Gewoon iemand mogen en lekker mee kunnen kletsenquote:Op woensdag 25 april 2018 23:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Zijn echt ook wel van die dingen die je bijblijven
Ben het met je eens.......quote:Op woensdag 25 april 2018 23:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zeker als er een klik is tussen twee mensen..Neee ik bedoel geen liefde..Ik geloof daar niet in..Gewoon iemand mogen en lekker mee kunnen kletsen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ook kunnen...quote:Op woensdag 25 april 2018 23:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou goed kunnen alleen wat ik heel sterk vind is dat Jessie nooit op al t negatieve wat er over Billy geschreven wordt (ook op zijn FB, ook nu weer) reageert. Dat siert hem welquote:Op woensdag 25 april 2018 23:25 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel met Jessie gesproken en kan me niet voorstellen dat Jessie positief is over Billy.......
Toen hij nog niet zolang weg was, schreef hij met Boyd wel van alles over Billy en dat was niet positief.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:52 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Zou goed kunnen alleen wat ik heel sterk vind is dat Jessie nooit op al t negatieve wat er over Billy geschreven wordt (ook op zijn FB, ook nu weer) reageert. Dat siert hem wel
Het is goed geweest voor beide......en ergens denk ik ook voor de hele groep. Zoals de meiden op hun manier lieten zien dat ze bewondering ervoor hadden.....quote:Op woensdag 25 april 2018 23:51 schreef Sambalbaai het volgende:
Het regent en Linda en Ivan slapen, de bikkels.
quote:Op woensdag 25 april 2018 23:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is goed geweest voor beide......en ergens denk ik ook voor de hele groep. Zoals de meiden op hun manier lieten zien dat ze bewondering ervoor hadden.....
Was dat met de foto op instagram... is volgens mij ook de enige keer geweest maar heb natuurlijk ook niet alles meegekregen en gelezenquote:Op woensdag 25 april 2018 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Toen hij nog niet zolang weg was, schreef hij met Boyd wel van alles over Billy en dat was niet positief.
Hebben ze wel aardappels besteld voor de markt?quote:Op woensdag 25 april 2018 23:55 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En ook goed, dat de rest het maar even zelf uit moeten zoeken.
Heb meer het idee dat hij er niks meer mee te maken wil hebben en achter hem gelaten heeft.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:57 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Was dat met de foto op instagram... is volgens mij ook de enige keer geweest maar heb natuurlijk ook niet alles meegekregen en gelezen
quote:Op woensdag 25 april 2018 23:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hebben ze wel aardappels besteld voor de markt?
En anders regelt de redactie dat wel. Markt is uitverkocht, en de bezoekers moeten toch een laatste frietje van Le Luifel kunnen eten.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:00 schreef zodeju het volgende:
[..]Weet ik eigenlijk niet, Linda heeft wel voor haar foodtruck bij Romy kunnen bestellen dus ze zijn wel met de markt bezig geweest.
Vroeg ik me hier ook al af nadat de camera kort inzoomde op een halfvolle zak patatten...quote:Op woensdag 25 april 2018 23:58 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Hebben ze wel aardappels besteld voor de markt?
Baldr heeft het wel doorgegeven aan Linda, voor hij weg gingquote:Op donderdag 26 april 2018 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeg ik me hier ook al af nadat de camera kort inzoomde op een halfvolle zak patatten...
Denk dat Baldr andere dingen aan zn hoofd had..
We zien het wel...quote:Op donderdag 26 april 2018 00:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Baldr heeft het wel doorgegeven aan Linda, voor hij weg ging
Meestal niet.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:11 schreef chufi het volgende:
Ook belachelijk eik.. dat bestellen maar 3x in de week mag. En dat ze 2 dagen vantevoren moeten bestellen.. Ik heb nog nooit besteld bij een supermarkt keten... dus geeen idee of voor xx uur besteld morgn in huis hier ook geld?
Bij Jumbo kun je zelf het bezorgmoment aangeven. 20 minuten voordat het bezorgd wordt ontvang je een SMS. Jumbo bezorgd 6 dagen per week. Ook op het adres van Utopia.quote:
hu what when??quote:Op woensdag 25 april 2018 23:39 schreef Yaksa het volgende:
Lijkt me niet verstandig om dat te wil... Kom je echt niet meer in slaap...quote:Op donderdag 26 april 2018 00:29 schreef b_engeltje het volgende:
Is er een filmpje of geluidsfragment van het nr van baldr?
Maar meestal zijn de bezorgmomenten vrij snel vol. 2 dagen van tevoren is aan te raden.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:19 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Bij Jumbo kun je zelf het bezorgmoment aangeven. 20 minuten voordat het bezorgd wordt ontvang je een SMS. Jumbo bezorgd 6 dagen per week. Ook op het adres van Utopia.
Ok duidelijkquote:Op donderdag 26 april 2018 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar meestal zijn de bezorgmomenten vrij snel vol. 2 dagen van tevoren is aan te raden.
Volgens mij is het bij alle supermarkten anders..Het ligt er ook idd aan, in welke wijk/regio je woont en hoe vaak daar besteld wordt. Jumbo kent ook de pick-up service. Overigens werkt de Jumbo nog niet zo lang met de thuis service, het is nog aan ontwikkeling onderhevig..quote:Op donderdag 26 april 2018 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar meestal zijn de bezorgmomenten vrij snel vol. 2 dagen van tevoren is aan te raden.
Inwoners van Utopia kunnen natuurlijk niet de pick-up service gebruiken.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Volgens mij is het bij alle supermarkten anders..Het ligt er ook idd aan, in welke wijk/regio je woont en hoe vaak daar besteld wordt. Jumbo kent ook de pick-up service. Overigens werkt de Jumbo nog niet zo lang met de thuis service, het is nog aan ontwikkeling onderhevig..
Er is al wel het e.e.a. bekend ja.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:44 schreef freaky40 het volgende:
Moeten ze vandaag nog centraal hun oud bewoner door geven die ze willen laten komen? Is daar al iets over bekend?
Aangezien je meestal te lui bent om terug te lezen:quote:Op donderdag 26 april 2018 00:44 schreef freaky40 het volgende:
Moeten ze vandaag nog centraal hun oud bewoner door geven die ze willen laten komen? Is daar al iets over bekend?
Off topic..quote:Op woensdag 25 april 2018 23:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik was al in shock toen ik de schrijfster zag
Dat was niet mijn vraag, maar evengoed bedankt.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:54 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Aangezien je meestal te lui bent om terug te lezen:
Dus wie nodigt wie uit:
Bas - Dominique
Billy - Jessie
Fay - Chip
Demi - Senna
Mehmet - ?
Cemal - Cees
Romy - Ramona?
Linda - Madilia of José
Ivan - ?
Dat is gewoon een gedeelte van die runderschedel (de hoorn) die bijna op Beau viel nadat Billy er ballonnen aan vast had gemaakt.quote:Op donderdag 26 april 2018 01:07 schreef snetje het volgende:
Ik blijf het een raar ding vinden ...die vruchtbaarheid's hoorn van Ivan...![]()
[ afbeelding ]
Het is en blijft een dom meisje.quote:
Heb soms wel medelijden met haar domheid.. Kan echt gewoon niet allemaal gespeeld zijn anders doet ze het wel heel goed.. Het geschreeuw en continue overal op de voorgrond willen zijn werkt echter wel in haar nadeel..quote:Op donderdag 26 april 2018 01:47 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Het is en blijft een dom meisje.
Had ze haar amulet aan Beau gegeven dan had ze een eeuwige (en echte) vriendin gehad.
Dat ligt nu een beetje anders.
dat drukke en aanwezige hoort bij haar aandoening.quote:Op donderdag 26 april 2018 03:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb soms wel medelijden met haar domheid.. Kan echt gewoon niet allemaal gespeeld zijn anders doet ze het wel heel goed.. Het geschreeuw en continue overal op de voorgrond willen zijn werkt echter wel in haar nadeel..
ja dat lijkt mij ook.quote:Op donderdag 26 april 2018 05:44 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij af hoe lang de bewoners het al wisten dat ze oud-bewoners mochten uitnodigden.
En de genodigden moeten het wel willen, dus zal het mij niet verbazen dat alles al is geregeld.
Romy wist een paar dagen geleden al dat haar keuze Ramona is getrouwd.
Had liever gehad dat er oud bewoners komen van een aantal jaren terug.quote:Op donderdag 26 april 2018 05:54 schreef pullup het volgende:
Zo te lezen komt er echt het baggerdeel der oud bewoners terug
wtfquote:Op donderdag 26 april 2018 01:07 schreef snetje het volgende:
Ik blijf het een raar ding vinden ...die vruchtbaarheid's hoorn van Ivan...![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben echt helemaal niets meer te doenquote:Op donderdag 26 april 2018 07:35 schreef yaello het volgende:
Gm, je verwacht het niet maar Cemal zit alweer achter de computer. Hij doet alsof hij het zo druk heeft maar ondertussen zit hij de hele dag op de computer stompzinnige dingen te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
quote:Op donderdag 26 april 2018 07:37 schreef Bramenstruik het volgende:
Gefeliciteerd op deze mooie morgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar Cemal achter de computer zit en de rest nog slaapt."Acceptance" van Bill Viola - 2008
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cemal tikt er wat af op de vroege morgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oma
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Zo laat ze zien dat ze toch geen lievertje is, die ze in Utopia graag speelde!quote:Op donderdag 26 april 2018 08:03 schreef PTLe het volgende:
Ik heb gelezen dat Beau nog een kunstje heeft geflikt met een doos vol triuen en haar maam er op , ik moest er wel om lachen .
Totdat je die sweaters daadwerkelijk ziet ... dan moet je janken om zoveel lompe lelijkheid.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:03 schreef PTLe het volgende:
Ik heb gelezen dat Beau nog een kunstje heeft geflikt met een doos vol triuen en haar maam er op , ik moest er wel om lachen .
Dat dusquote:Op donderdag 26 april 2018 08:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zo laat ze zien dat ze toch geen lievertje is, die ze in Utopia graag speelde!
Oeps ik heb ze niet gezien .quote:Op donderdag 26 april 2018 08:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Totdat je die sweaters daadwerkelijk ziet ... dan moet je janken om zoveel lompe lelijkheid.
Precies! Of t moet een misverstand zijn geweest. Dat er iets niet goed gegaan is met de bestelling.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
rancuneuze draakquote:Op donderdag 26 april 2018 08:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat dus !Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Je naam op een trui net voor je weg gaat ?quote:Op donderdag 26 april 2018 08:08 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Precies! Of t moet een misverstand zijn geweest. Dat er iets niet goed gegaan is met de bestelling.
Ze zou voor iedereen een trui gaan bestellen met de eigen naam en nummer erop. Mss dat daar iets fout mee is gegaan.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:10 schreef PTLe het volgende:
[..]
Je naam op een trui net voor je weg gaat ?![]()
Zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:14 schreef Mjelleke het volgende:
Ze zou voor iedereen een trui gaan bestellen met de eigen naam en nummer erop. Mss dat daar iets fout mee is gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gm Cos![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Domme Beu helpt die stakkers juist, want die truien kunnen ze goed verkopen aan de sneue schuimpjesStop crying about being a doormat and get the hell off the floor
en dan is Linda zuur? ik heb nog nooit iets vrolijks aan die 2 kunnen ontdekken, mits ze een vlogcamera voor hun neus hebben hangenquote:
O echt, en de BV kan er voor betalenquote:Op donderdag 26 april 2018 08:03 schreef PTLe het volgende:
Ik heb gelezen dat Beau nog een kunstje heeft geflikt met een doos vol triuen en haar naam er op , ik moest er wel om lachen .
Of ze heeft ze besteld voor ze op de bank zatquote:Op donderdag 26 april 2018 08:08 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Precies! Of t moet een misverstand zijn geweest. Dat er iets niet goed gegaan is met de bestelling.
Goedemorgen allen. Ik weet nog even niet wat ik er van moet denken, dat er oudbewoners terug mogen komen. Veel zullen waarschijnlijk niet eens meer kijken, die moeten zich dan nu nog in gaan lezen/in gaan kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
En dan op al die truien "#1 BEAU".... geloof er niets van dat het 'n foutje van de leverancier isquote:Op donderdag 26 april 2018 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze heeft ze besteld voor ze op de bank zat
Hebben ze toch aardig in elkaar geflanst.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Heerlijk slapen in de buitenlucht
ziet er leuk uitquote:Op donderdag 26 april 2018 08:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben ze toch aardig in elkaar geflanst.
quote:Op donderdag 26 april 2018 08:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen allen. Ik weet nog even niet wat ik er van moet denken, dat er oudbewoners terug mogen komen. Veel zullen waarschijnlijk niet eens meer kijken, die moeten zich dan nu nog in gaan lezen/in gaan kijken
De Utopianen doen toch wat ze zelf willen NijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is allemaal tv maken niet meer en niet minderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Proefslapen voor utopia2quote:Op donderdag 26 april 2018 08:50 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Heerlijk slapen in de buitenlucht
[KEEP CALM JE WORDT OMASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mes felicitations!chere Bram]![]()
Ik heb werkelijk geen idee. De tijd zal het leren Fritsiequote:Op donderdag 26 april 2018 08:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan op al die truien "#1 BEAU".... geloof er niets van dat het 'n foutje van de leverancier is
Dat is waar.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De Utopianen doen toch wat ze zelf willen Nijn
Is allemaal tv maken niet meer en niet minder
ze komen maar 1 uurtje ..zal wel veel gegil zijn en een dikke slockquote:Op donderdag 26 april 2018 08:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen allen. Ik weet nog even niet wat ik er van moet denken, dat er oudbewoners terug mogen komen. Veel zullen waarschijnlijk niet eens meer kijken, die moeten zich dan nu nog in gaan lezen/in gaan kijken![]()
quote:Op donderdag 26 april 2018 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
Dus vanaf 4 Juni dit elke dag 24h p/d....
[ afbeelding ]
alles beter dan de saaie loods met inhoudquote:Op donderdag 26 april 2018 09:13 schreef 5thencounter het volgende:
Dus vanaf 4 Juni dit elke dag 24h p/d....
[ afbeelding ]
Maar na een paar feesten en standhouders uitkleden komt Wim HeelVroege weer heel snel een loods bouwen foor wijnigquote:Op donderdag 26 april 2018 09:16 schreef Giggio het volgende:
[..]
alles beter dan de saaie loods met inhoud
Het is echt Bats 2.0quote:Op donderdag 26 april 2018 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
Ik erger me dood aan Romy. Eerst de twins zoveel mogelijk negeren en nu ze weet dat Chipp en Senna ff komen ineens aardig zijn en samen willen doen...
Ik zat ook even te twijfelen of ik de kachel aan ging doen. Toch maar niet gedaanquote:Op donderdag 26 april 2018 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Is het winter in Laren? Bas trekt 4 lagen over elkaar heen een dikke jas en een pet op....
Maar zich niet ff wassen?quote:Op donderdag 26 april 2018 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Is het winter in Laren? Bas trekt 4 lagen over elkaar heen een dikke jas en een pet op....
Dat zeg jijquote:Op donderdag 26 april 2018 09:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nummer moet nog in de studio worden opgenomen
die van Lot kwam toen ook hoog binnen om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel te kelderenquote:
quote:Op donderdag 26 april 2018 09:25 schreef Rhosyn het volgende:
Ik benijd Linda wel om haar onvermogen onzeker te zijn....
En daarna nooit meer iets van haar vernomen in het snabbelcircuitquote:Op donderdag 26 april 2018 09:30 schreef Giggio het volgende:
[..]
die van Lot kwam toen ook hoog binnen om heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel te kelderen
Nope...quote:Op donderdag 26 april 2018 09:39 schreef Setje72 het volgende:
GoeiemorgenIs er al bekend wie er voor wie gaan komen?En moesten ze dat binnen een tijd doorgeven?
Lijstje die Yaksa gemaakt heeftquote:Op donderdag 26 april 2018 09:39 schreef Setje72 het volgende:
GoeiemorgenIs er al bekend wie er voor wie gaan komen?En moesten ze dat binnen een tijd doorgeven?
Do Do Doquote:Op donderdag 26 april 2018 09:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bas vraagt Memh of hij al weet wie uit te gaan nodigen voor het stemmen
Memh denkt Mady
als Linda dan Jose doet hebben we weer de oude gang ,.. en door met
snavelt massage poets ietsen
Je weet niet, wat voor soort contracten ze hebben afgesloten. En voor geld doet Jessie allesquote:Op donderdag 26 april 2018 09:52 schreef Paule33 het volgende:
Jessie zal nooit Billy steunen of zo,hij is gelukkig
dat hij vanaf uit is,ik kan nooit geloven dat hij voor
haar terug gaat naar Utopia ook al is maar voor 1 uur..
Misschien is het wel een contractuele verplichtingquote:Op donderdag 26 april 2018 09:52 schreef Paule33 het volgende:
Jessie zal nooit Billy steunen of zo,hij is gelukkig
dat hij vanaf uit is,ik kan nooit geloven dat hij voor
haar terug gaat naar Utopia ook al is maar voor 1 uur..
En die zullen contractueel wel moeten komen opdagen.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Lijstje die Yaksa gemaakt heeft
Bas - Dominique
Billy - Jessie
Fay - Chip
Demi - Senna
Mehmet - ?
Cemal - Cees
Romy - Ramona?
Linda - Madilia of José
Ivan - ?
Jessie, Senna, Chipp en Ramonaquote:Op donderdag 26 april 2018 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bas - Dominique
Billy - Jessie
Fay - Chip
Demi - Senna
Mehmet - ?
Cemal - Cees
Romy - Ramona?
Linda - Madilia of José
Ivan - ?
Ivan misschien wel Vic.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bas - Dominique
Billy - Jessie
Fay - Chip
Demi - Senna
Mehmet - ?
Cemal - Cees
Romy - Ramona?
Linda - Madilia of José
Ivan - ?
Gemiste kans dat ze een keur aan oudbewoners niet laten stemmen.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:59 schreef DKUp het volgende:
Oh de oud-bewoners gaan de huidige bewoners helpen met stemmen. Weer geen tweeling genomineerd
Haar laatste optreden was verschrikkelijk. Chipp en de twinnies waren eigenlijk heel onschuldig met hun negen stemmenquote:
Dat zou veel leuker zijn geweest.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gemiste kans dat ze een keur aan oudbewoners niet laten stemmen.
Ik moet haar voor geen meter maar ja je weet het niet hè?quote:Op donderdag 26 april 2018 10:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haaf laatste optreden was verschrikkelijk. Chipp en de twinnies waren eigenlijk heel onschuldig met hun negen stemmen
Niet te geloven dat dat al die tijd al goed blijft gaan.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaat al jaren goed ...![]()
niks aan de hand brrr
..
strand, zand
Niks aan de hand, ook geen vingers....quote:Op donderdag 26 april 2018 10:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaat al jaren goed ...![]()
niks aan de hand brrr
..
strand, zand
Ik hoop zo dat ze door de mand valt, dat Senna en Chipp dit gezien hebbenquote:Op donderdag 26 april 2018 09:19 schreef Rhosyn het volgende:
Ik erger me dood aan Romy. Eerst de twins zoveel mogelijk negeren en nu ze weet dat Chipp en Senna ff komen ineens aardig zijn en samen willen doen...
Krakkruisjequote:Op donderdag 26 april 2018 10:05 schreef mazaru het volgende:
Is dit dag drie dat ze die legging aan heeft?
Ik heb werkelijk waar geen idee Lorriequote:Op donderdag 26 april 2018 10:07 schreef lorrie03 het volgende:
wanneer moeten de bewoners definitief bekend maken wie ze uitnodigen?
Tot vanavond acht uurquote:Op donderdag 26 april 2018 10:07 schreef Dotteke het volgende:
Hoelang moeten ze nog buiten blijven Linda en Ivan?
[ afbeelding ]
Over die zure, ongewassen mutsquote:Op donderdag 26 april 2018 10:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Krakkruisje
ook niet uitwappereh
gewoon hop dr weer in
Dan zal Linda wel balen, ze heeft nu mooi tijd met Ivan, lekker samen slapen knus bij elkaarquote:
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 26 april 2018 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal Linda wel balen, ze heeft nu mooi tijd met Ivan, lekker samen slapen knus bij elkaar
De hele tijd op elkaar aangewezen, wat zal ze genieten
was leuk voor haarquote:Op donderdag 26 april 2018 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zal Linda wel balen, ze heeft nu mooi tijd met Ivan, lekker samen slapen knus bij elkaar
Vreselijk, ze is nog erger dan Bil toen die verliefd wasquote:Op donderdag 26 april 2018 10:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
Als Ivan hoest dan is het al : HAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHAHAHAAAA
Goeie manier om te bonden, samen.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
was leuk voor haar
fijn kunnen kleppen , samen gelachen
heeft die 2 goed gedaan
Van mij mogen ze samen b uiten blijven zitten, Hek met zwartplastic er om heen en weg camera"squote:Op donderdag 26 april 2018 10:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
was leuk voor haar
fijn kunnen kleppen , samen gelachen
heeft die 2 goed gedaan
Eerst 4 dagen hell, en nu 2 dagen heaven voor haarquote:Op donderdag 26 april 2018 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2018 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mogen ze samen b uiten blijven zitten, Hek met zwartplastic er om heen en weg camera"s
Jammerquote:Op donderdag 26 april 2018 10:09 schreef mazaru het volgende:
Bats, de vroege vogel is ook haar bed uit.
Niemand is onmisbaar. Zeker LInda nietquote:Op donderdag 26 april 2018 10:14 schreef magnaal het volgende:
Is Linda nog wel met werkzaamheden voor de groep bezig, want alles draait zowat op haar...Dan wordt het een puinzooi daar
Op zeker. Weinig mensen zijn onmisbaar, maar in Utopia heeft Linda een flinke vinger in de pap.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:14 schreef magnaal het volgende:
Is Linda nog wel met werkzaamheden voor de groep bezig, want alles draait zowat op haar...Dan wordt het een puinzooi daar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Gm, alle
Het is geen verschrikkelijke nacht geworden dus ze houden het vandaag nog wel even vol.
Van Harte Braam......spannende tijden maar eindelijk heerlijk oma te zijn van je kleinzoon....
Precies maar er zijn hier mensen die alleenmaar de naam Linda kunnen typen kijkt ze zuur is het niet goed Lacht ze is het niet goed, werkt ze is het niet goed slaapt ze is het nog niet goed.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker. Weinig mensen zijn onmisbaar, maar in Utopia heeft Linda een flinke vinger in de pap.
Daar moet je gewoon smakelijk omquote:Op donderdag 26 april 2018 10:22 schreef maryo55 het volgende:
Precies maar er zijn hier mensen die alleenmaar de naam Linda kunnen typen kijkt ze zuur is het niet goed Lacht ze is het niet goed, werkt ze is het niet goed slaapt ze is het nog niet goed.
Gewoon over heen lezen, vind het soms ook te ver gaan. Hoe ze hier over bepaalde bewoners praten, maar zegt meer over hun dan over degene waar ze over hebbenquote:Op donderdag 26 april 2018 10:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies maar er zijn hier mensen die alleenmaar de naam Linda kunnen typen kijkt ze zuur is het niet goed Lacht ze is het niet goed, werkt ze is het niet goed slaapt ze is het nog niet goed.
Linda is geen heilige, maar hoe sommige het blijven volhouden, dat ze totaal niet deugt..Te dik, te zuur, te vaak lachen...het is steeds een herhaling op herhalingquote:
Dat is van zo lang geleden, die mensen hebben toch helemaal geen enkele binding meer met programma/inwoners.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:24 schreef Flow3r het volgende:
Niemand heeft dus het lef om een echte oud bewoner te vragen? Geen Hakim, Paul, Aike, Andrea of Isa?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk gefeliciteerd
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Nieman d is daar onmisbaar hoorr, zijn andere geweest waarvan m en dacht nu valt de boel in elkaar. En kijk ze zijn er nog steedsquote:Op donderdag 26 april 2018 10:14 schreef magnaal het volgende:
Ja, dat is wel jammer, ze gaan hun beste maatje uitnodigenquote:Op donderdag 26 april 2018 10:24 schreef Flow3r het volgende:
Niemand heeft dus het lef om een echte oud bewoner te vragen? Geen Hakim, Paul, Aike, Andrea of Isa?
Krijgen we weer Chipp en Senna![]()
Dacht dat Billy trouwens zo dik was met Andrea, ze ging er vol in met haar grote mond tegen Vanessa en Isabelle om haar dikke vriendin Andrea te verdedigen en nu moet Jessie het opknappen?![]()
omg ze zit in een eisprongquote:Op donderdag 26 april 2018 10:13 schreef mazaru het volgende:
Ivan: Ben je licht in je hoofd?
Linda: Ja HAHAHAHAHAAAAAAAAAA te snel opgestaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2018 10:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omg ze zit in een eisprong
hengstige periode
HAHAHAHAH .... gedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 26 april 2018 10:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omg ze zit in een eisprong
hengstige periode
HAHAHAHAH .... gedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
O jee, begint al goed deze dagquote:Op donderdag 26 april 2018 10:40 schreef zodeju het volgende:
Romy en Cemal gister een beetje ruzie.......Zij wou niet en hij wel, nu vindt hij haar erg saai.
Ze zegt dat is toch niet normaal........Ivan begint over wat anders en Linda zegt ander onderwerp.
Ja zegt Ivan daar bemoei ik me helemaal niet mee.
Ja. Mot met Cemal over sex. Mot met Rienk over zooi laten slingeren.quote:
Het verstandelijk vermogen van een halfje. Jij wil niet neuken, jij bent saai!quote:Op donderdag 26 april 2018 10:40 schreef zodeju het volgende:
Romy en Cemal gister een beetje ruzie.......Zij wou niet en hij wel, nu vindt hij haar erg saai.
nou inderdaad, mafkeesquote:Op donderdag 26 april 2018 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het verstandelijk vermogen van een halfje. Jij wil niet neuken, jij bent saai!
O, dat ook al, krijg de helft niet meer mee Het is ook zo niet meer boeiend daarquote:Op donderdag 26 april 2018 10:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Mot met Cemal over sex. Mot met Rienk over zooi laten slingeren.
Waarom zou-ie? Wie is die Chris nu helemaal in het grotere plaatje?quote:
Gister wilde hij als Linda voor Jose ging hij Madi wou vragen......quote:
Van harte gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en nu? Krijgt hij billenkoek of strafpunten?quote:Op donderdag 26 april 2018 10:53 schreef zodeju het volgende:
Oh, Ivan heeft zijn terrein verlaten??
Hij staat nu aan de foodtruck te werken.....
Dat zou ook leuk zijn.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2018 10:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
en nu? Krijgt hij billenkoek of strafpunten?
Ik heb hier nog steeds een SL?quote:Op donderdag 26 april 2018 10:53 schreef zodeju het volgende:
Oh, Ivan heeft zijn terrein verlaten??
Hij staat nu aan de foodtruck te werken.....
Ben nog benieuwd wie Ivan vraagt......hij heeft wel ook Giorgo genoemd.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook leuk zijn.
Wat ouderen, alleen daar hebben deze niets mee helaas
KOmen ze met een Ramona aan kakken
Ja van de tweeling en Bas was te verwachten dat ze hun partner zouden vragen
Zou ook leuk zijn, weet eigenlijk niet met wie Ivan heel goed kon in Utopia!quote:Op donderdag 26 april 2018 10:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben nog benieuwd wie Ivan vraagt......hij heeft wel ook Giorgo genoemd.
Ik ben geen tweeling en ken ook geen tweeling van dichtbij. Is dit normaal?quote:
O vandaar die SL, ze mochten even het terrein afquote:Op donderdag 26 april 2018 10:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, in een heel klein moment zag ik Ivan bij het raam van de foodtruck staan.....en weg weer.
Waaifquote:Op donderdag 26 april 2018 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn, weet eigenlijk niet met wie Ivan heel goed kon in Utopia!
quote:
ja, Wilco Joey Laub, Vanes. Maar daar is hij niet met die namen gekomen.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn, weet eigenlijk niet met wie Ivan heel goed kon in Utopia!
Nee , tenminste mijn broer en zus waren tweeling (zus inmiddels overleden), ze waren heel hecht samen, maar zoals die twins van Utopia, dat heb ik nog nooit gezien, en het verbaast mij ook, vind het niet echt gezond.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:57 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ben geen tweeling en ken ook geen tweeling van dichtbij. Is dit normaal?
Het voelt ongemakkelijk om naar te kijken.
Nee..Op zeker moment ontstaat er ook tussen een tweeling een afstand, waarin zij zich tegen elkaar gaan afzetten. Komt later wel weer goed. Maar is een normale situatie. Waarna ze als individu verder leven, met vaak, als bestie hun zus of broer...Maar in elkaars armen liggen, is meer van voor de puberteit..quote:Op donderdag 26 april 2018 10:57 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
En dat ophemelen van de Febo van die Twins is ook niet normaal...quote:Op donderdag 26 april 2018 11:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee , tenminste mijn broer en zus waren tweeling (zus inmiddels overleden), ze waren heel hecht samen, maar zoals die twins van Utopia, dat heb ik nog nooit gezien, en het verbaast mij ook, vind het niet echt gezond.
Die twee zijn als een tweeéénheid opgevoed, dat was grappig waarschijnlijk. Ze hebben geen kans gehad zich als individu te ontwikkelen... Ik heb mijn tweeling bv in verschillende klassen op school laten zetten en ze eigen vrienden laten uitzoekenquote:Op donderdag 26 april 2018 11:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat ophemelen van de Febo van die Twins is ook niet normaal...
Ze zijn bang voor van die Walkers bij de poortquote:Op donderdag 26 april 2018 11:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En dat ophemelen van de Febo van die Twins is ook niet normaal...
daarom voelt het denk ook raarquote:Op donderdag 26 april 2018 10:57 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Klopt het dat Demi aanvankelijk twijfelde om Senna te laten komen?quote:Op donderdag 26 april 2018 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou ook leuk zijn.
Wat ouderen, alleen daar hebben deze niets mee helaas
KOmen ze met een Ramona aan kakken
Ja van de tweeling en Bas was te verwachten dat ze hun partner zouden vragen
wat ik begreep, lopen ze thuis niet in dezelfde kleren , dus zijn ze ook (later) als gescheiden gaan leven lijkt mequote:Op donderdag 26 april 2018 11:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Die twee zijn als een tweeéénheid opgevoed, dat was grappig waarschijnlijk. Ze hebben geen kans gehad zich als individu te ontwikkelen... Ik heb mijn tweeling bv in verschillende klassen op school laten zetten en ze eigen vrienden laten uitzoeken
Wie of wat zijn Walkers?quote:Op donderdag 26 april 2018 11:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ze zijn bang voor van die Walkers bij de poortdie zijn nu weer pro Twin
wat ik nog raarder vindt, is dat ze dan zogenaamd heel close zijn, maar zie Demi bijvoorbeeld zich niet heel veel zorgen maken om Fay, die er echt slecht uitziet, en zelfs dan nog zegt, nee hoor je ziet er goed uitquote:
GoT-term. Soort zombies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |