Ach, maakt toch niet uit. Ze nodigen een paar moslims uit om stoer te doen voor de buitenwereld. Uiteindelijk kom je toch nergens aan de bak.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik heb op 5 juni een business diner, maar dan vast ik. Hoe verzinnen ze het om het dan in te plannen.
![]()
![]()
![]()
Scheetje, het is een business diner van het bedrijf waar ik reeds werk. Vind het alleen klote dat ik dus niks kan doen behalve naar etende collega's kijken.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ach, maakt toch niet uit. Ze nodigen een paar moslims uit om stoer te doen voor de buitenwereld. Uiteindelijk kom je toch nergens aan de bak.
Ja godverdomme zeg dat dan. Nou sta ik voor lul omdat je je klacht op een waardeloze manier formuleer.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Scheetje, het is een business diner van het bedrijf waar ik reeds werk. Vind het alleen klote dat ik dus niks kan doen behalve naar etende collega's kijken.
Je moet niet zoveel vooroordelen hebben!quote:Op woensdag 25 april 2018 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja godverdomme zeg dat dan. Nou sta ik voor lul omdat je je klacht op een waardeloze manier formuleer.
Hé, werk je terug?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Scheetje, het is een business diner van het bedrijf waar ik reeds werk. Vind het alleen klote dat ik dus niks kan doen behalve naar etende collega's kijken.
Nou ja, vind wel dat er rekening gehouden had kunnen worden met mij, ja. Net zoals ze rekening houden met vegetariërs. Ik moet er heen... ook een vreselijk tijdstip, de laatste uren voor zonsondergang en dus ook de uren waarin je je vreselijk moe voelt.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:39 schreef Lenny77 het volgende:
Moet heel de wereld rekening houden met de vasten?
Dan ook maar met de vegetariërs, dus geen vlees. En de macrobioten en de mensen die geen smaakvermogen meer hebben. Of de blinden die niet kunnen zien wat ze eten.
Het is een businessdiner.
Ga niet?
Hoe lang niet hier geweest dan?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ben je wel nog getrouwd?
Nou ja zeg, misschien kom ik niet... ben altijd vreselijk moe in de ramadan en zie het niet zitten.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
Dan eet je toch niks? Je kiest er toch zelf voorHoe moeilijk kan het zijn, damn.
Maar er zullen vast nog mensen zijn waar geen rekening mee gehouden is? Iemand met een maagverkleining die enkel papjes mag. Of iemand met een vreselijke allergie,...quote:Op woensdag 25 april 2018 22:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou ja, vind wel dat er rekening gehouden had kunnen worden met mij, ja. Net zoals ze rekening houden met vegetariërs. Ik moet er heen... ook een vreselijk tijdstip, de laatste uren voor zonsondergang en dus ook de uren waarin je je vreselijk moe voelt.
Ja, daar wordt dan toch ook rekening mee gehouden? Je kiest je eigen gerecht immers.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar er zullen vast nog mensen zijn waar geen rekening mee gehouden is? Iemand met een maagverkleining die enkel papjes mag. Of iemand met een vreselijke allergie,...
Ben er dagelijks. Heb duidelijk wel dit alles gemist. Topic linkje misschien aub?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:43 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoe lang niet hier geweest dan?
Ik heb wel begrip voor bedrijven die dat gewoon geen reden vinden. Moet iedereen dan maar rekening houden met je achterlijke sprookje? Dan kom je toch lekker niet, maar dan niet gaan huilen om racisme als je contract niet verlengd wordt.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou ja zeg, misschien kom ik niet... ben altijd vreselijk moe in de ramadan en zie het niet zitten.
Geen idee... maar heb een tijdje in het solliciteer topic gereageerd. Ga je het controleren?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ben er dagelijks. Heb duidelijk wel dit alles gemist. Topic linkje misschien aub?
En later gaan en nog mee snoepen van het dessert geen optie?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, daar wordt dan toch ook rekening mee gehouden? Je kiest je eigen gerecht immers.
Ik ga me afmelden denk ik.
Zonsondergang is pas rond 22:00 en dus geen optie. Ik kijk wel t.z.t. aan hoe ik me voel.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En later gaan en nog mee snoepen van het dessert geen optie?
Nee niet over je werk. Ik vroeg ook of je nog getrouwd was. En uit jouw antwoord verstond ik een nee?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Geen idee... maar heb een tijdje in het solliciteer topic gereageerd. Ga je het controleren?
Volgens mij heb ik jouw vraag niet beantwoord.... dus raar dat je denkt een nee te hebben gelezen?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee niet over je werk. Ik vroeg ook of je nog getrouwd was. En uit jouw antwoord verstond ik een nee?
Een buitenlander die niet komt opdagen, niemand zal verbaasd zijn.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou ja zeg, misschien kom ik niet... ben altijd vreselijk moe in de ramadan en zie het niet zitten.
Lief hoor!quote:Op woensdag 25 april 2018 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een buitenlander die niet komt opdagen, niemand zal verbaasd zijn.
Ik hoef me überhaupt niet schuldig te voelen... mooi he?quote:Op woensdag 25 april 2018 22:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dan hoef je jezelf niet schuldig te voelen als je niet komt.
Goeie!quote:Op woensdag 25 april 2018 22:53 schreef Scuidward het volgende:
Anders neem je een magnetronmaaltijd mee en zodra de zon onder is loop je naar de magnetron.
Als de rest van je collega's aan de netwerkborrel zit kan jij lekker je prakje oppeuzelen.
Fantastisch. Het geloof is een prachtig excuus.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:53 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik hoef me überhaupt niet schuldig te voelen... mooi he?
Vreselijk incapabel.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, vind ik een goeie!!quote:Op woensdag 25 april 2018 23:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Mag je nu een in Nederland gewoon een hele maand geen diners inplannen of wat
Dat is misschien logisch in een land waarin de islam de dominerende religie is, maar in een westers land is dat vooral nogal raar. (ongeveer) 6% van de mensen in Nederland zijn Moslim, al dan niet praktiserend. Daar gaan we natuurlijk niet de hele samenleving op aanpassen.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Er mag best rekening gehouden worden met mij hoor...
Dat wordt er toch ookquote:Op woensdag 25 april 2018 23:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nah, kleine moeite.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat is misschien logisch in een land waarin de islam de dominerende religie is, maar in een westers land is dat vooral nogal raar. (ongeveer) 6% van de mensen in Nederland zijn Moslim, al dan niet praktiserend. Daar gaan we natuurlijk niet de hele samenleving op aanpassen.
Hadden ze of eerder of later moeten inplannen. Dan was er sprake van rekening houden. Nu niet.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat wordt er toch ookJe bent niet verplicht mee te eten hoor. Alleen 'ik ben moe tja ja lastig' is gewoon geen argument om niet te komen
Nah, jij bent geen bijzonder sneeuwvlokje hier, of je leert je normaal gedragen conform de wetten van de Islam, dus dan eet je maar een keertje niet s' avonds. Oftewel dan wordt je daar maar gewoon keihard op afgerekend, iets anders zou discriminatie betekenen.quote:Op donderdag 26 april 2018 01:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hadden ze of eerder of later moeten inplannen. Dan was er sprake van rekening houden. Nu niet.
Ze zeikt er anders behoorlijk over.quote:Op donderdag 26 april 2018 01:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zou het wel begrijpen als iemand dan niet komt, zolang ze maar niet gaan zeiken het blijft een eigen keuze.
Etentje met de zaak.quote:Op donderdag 26 april 2018 07:59 schreef Sigaartje het volgende:
Wat is eigenlijk een businessdiner??
Ik heb er nog nooit van gehoord.
Dit, en je mag alleen zeggen dat er geen rekening met je wordt gehouden als je afmelding niet geaccepteerd wordt.quote:Op donderdag 26 april 2018 07:56 schreef JaqenHghar het volgende:
Gewoon afmelden op basis van ramadan en dat het voor jou ondoenlijk is om aan een tafel etende mensen te zitten.
ditquote:Op donderdag 26 april 2018 07:56 schreef JaqenHghar het volgende:
Gewoon afmelden op basis van ramadan en dat het voor jou ondoenlijk is om aan een tafel etende mensen te zitten.
Daar hoef je toch perse niet bij te zijn?quote:
Waarom een moqwai blijven als je een gremlin kunt zijn?quote:Op donderdag 26 april 2018 10:46 schreef Alfje het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat ik, als ik tussen 10 uur 's ochtends en 3 uur 's middags iets eet, in een Gremlin verander, toch gaan mijn collega's steevast om 11:45 met zijn allen lunchen. Met mij houden ze ook nooit rekeningik voel je pijn.
quote:Op woensdag 25 april 2018 22:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een buitenlander die niet komt opdagen, niemand zal verbaasd zijn.
Ja, ik weet het verder ook niet. Misschien bedoelt ze een etentje met de zaak en klanten erbij, maar dan nog lijkt me dat ts niet zo belangrijk is dat ze daar per se bij moet zijn.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:14 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Daar hoef je toch perse niet bij te zijn?
Ik laat ook wel eens iets schieten, net zoals iedereen.
Dit is echt weer zo'n topic van "Kijk mij Mohammed aanbidden"
Bah
Ik heb een hekel aan dit soort mensen.
Ja, maar is dat wel netjes?quote:Op donderdag 26 april 2018 07:45 schreef LurkJeRot het volgende:
Afzeggen met als reden dat het ramadan is?
Dus wel... moet er wel bij zijn en daarom weet ik niet zo goed wat te doen.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:20 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ja, ik weet het verder ook niet. Misschien bedoelt ze een etentje met de zaak en klanten erbij, maar dan nog lijkt me dat ts niet zo belangrijk is dat ze daar per se bij moet zijn.
Hoe belangrijk is dat diner?quote:
Precies gewoon zeggen dat je dan vast, zou daar louter begrip voor hebben.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoe belangrijk is dat diner?
Als het een 'gewoon' etentje van de zaak is lekker afzeggen.
Zal allemaal wel meevallen hoor. Gewoon netjes afzeggen met de ware reden en dan is er heus wel een collega die eventueel voor je in kan vallen mocht het nodig zijn.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dus wel... moet er wel bij zijn en daarom weet ik niet zo goed wat te doen.
Juist noemen dat je afzegt vanwege ramadan.quote:
Nopes, kan niet.. en doe ik ook niet. Enige momenten dat ik vasten verbreek is als ik menstrueer of reiziger ben ( reis van meer dan 400 km bv).quote:Op donderdag 26 april 2018 15:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gewoon mee-eten en die dag later weer inhalen op een beter moment.
Nopes, niet geval want ze twijfelen tussen 5 en 7 juni... ze willen het per se in juni doen.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:39 schreef jogy het volgende:
Een beetje lomp is het wel maar misschien was dit de dag dat de meeste mensen beschikbaar waren en hebben ze die afweging gewoon gemaakt.
Hmmmm, ga eerst kijken hoe ramadan me dit jaar bevalt.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Juist noemen dat je afzegt vanwege ramadan.
Stukje emancipatie van de Islam in Nederland. Die reden moet genoeg zijn.
De wereld draait niet om jouquote:Op woensdag 25 april 2018 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik heb op 5 juni een business diner, maar dan vast ik. Hoe verzinnen ze het om het dan in te plannen.
![]()
![]()
![]()
Het is dan ook makkelijker om een tijdje moeilijk te doen over je vreten dan daadwerkelijk de wereld te verbeteren.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Altijd wel bijzonder hoe moslims over de hele wereld de ramadan 'belijden' om zich zo 'begaan' te tonen met de armen en de minderbedeelden maar ondertussen geen ene reet doen voor Syrische vluchtelingen. Hypocriet zooitje.
Oh, je zwanger typetje pauzeert ook tijdens ramadan?quote:Op donderdag 26 april 2018 20:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nopes, kan niet.. en doe ik ook niet. Enige momenten dat ik vasten verbreek is als ik menstrueer of reiziger ben ( reis van meer dan 400 km bv).
Dat, of ze willen een zeker persoon er niet bij hebben en hopen dat zij afzegt wegens de ramadan.quote:Op donderdag 26 april 2018 15:39 schreef jogy het volgende:
Een beetje lomp is het wel maar misschien was dit de dag dat de meeste mensen beschikbaar waren en hebben ze die afweging gewoon gemaakt.
Dat kan wel. Dat mag wel. Alles kan en mag binnen de islam. Wat je belemmert is je eigen keuze om jouw beleving van de islam boven het grotere belang te stellen. Het is niet eens ondenkbaar dat je je geloof misbruikt om je eigen superioriteit te onderstrepen en je omgeving mee te treiteren.quote:Op donderdag 26 april 2018 20:03 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nopes, kan niet.. en doe ik ook niet. Enige momenten dat ik vasten verbreek is als ik menstrueer of reiziger ben ( reis van meer dan 400 km bv).
Maar vind je het normaal dat ze het dan plannen? Ik heb trouwens een racist op werk ben ik eergisteren achtergekomen. We hadden het over ramadan en toen begon hij met ja dat is slecht en die twee Allah en Mohammed en heel denigrerend... Gadver. Die ga ik voortaan dus keihard negeren.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:26 schreef Fushia2 het volgende:
Been there done that.
Maar ik vind het gewoon prima, maar wel beetje raar. Ongewild sta je in het middelpunt van de belangstelling. Dit is best kut, gewoon normaal doen denk ik dan.
"OOOOOH het is ramadan"
"Ik zou het echt niet kunnen joh"
"Maar je mag toch wel water drinken"
"WAT????? Ook geen water?????"
"Is toch ongezond joh?????"
quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar vind je het normaal dat ze het dan plannen?
Volgens mij ken je de regels niet. De islam heeft duidelijke kaders waarin we dienen te leven en de kaders betreft het vasten zijn ook duidelijk en dus niet arbitrair. Je mag het vasten vebreken in geval van ziekte, menstruatie, ouderdom en reizen. Meer niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 05:05 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat kan wel. Dat mag wel. Alles kan en mag binnen de islam. Wat je belemmert is je eigen keuze om jouw beleving van de islam boven het grotere belang te stellen. Het is niet eens ondenkbaar dat je je geloof misbruikt om je eigen superioriteit te onderstrepen en je omgeving mee te treiteren.
Ook belachelijk dat we hier in het westen nog steeds op vrijdag werken, mag dat wel volgens de koran?quote:Op donderdag 26 april 2018 13:11 schreef Alcar het volgende:
vreselijk dat het bedrijfsleven geen rekening houdt met de rammadan
Ik werk in de sales. Heb dus best vaak zakelijke lunches, events, etc.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar vind je het normaal dat ze het dan plannen? Ik heb trouwens een racist op werk ben ik eergisteren achtergekomen. We hadden het over ramadan en toen begon hij met ja dat is slecht en die twee Allah en Mohammed en heel denigrerend... Gadver. Die ga ik voortaan dus keihard negeren.
Moslims zijn niks gewend. Als boeddhist eet ik soms 3-5 dagen niks. Drink alleen water.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou ja, vind wel dat er rekening gehouden had kunnen worden met mij, ja. Net zoals ze rekening houden met vegetariërs. Ik moet er heen... ook een vreselijk tijdstip, de laatste uren voor zonsondergang en dus ook de uren waarin je je vreselijk moe voelt.
je bent een oude zeurende doos waarbij het geklaag komt door je constante menstruatie, en je reist ook nog eens naar het zakendiner toe, waarom mag je dan niet eten.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Volgens mij ken je de regels niet. De islam heeft duidelijke kaders waarin we dienen te leven en de kaders betreft het vasten zijn ook duidelijk en dus niet arbitrair. Je mag het vasten vebreken in geval van ziekte, menstruatie, ouderdom en reizen. Meer niet.
Heb je die straks ook in de ramadan en ga je er dan gewoon heen?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:32 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik werk in de sales. Heb dus best vaak zakelijke lunches, events, etc.
Racisten op het werk heb ik amper ervaring mee, zou het ook nooit accepteren en er duidelijk wat van zeggen. Al ben ik wel 1 keer ontslagen omdat ik mijn baard niet wou scheren
Misschien moet jij je domheid niet etaleren. Reiziger is toch echt anders dan 10 km naar je werk rijden.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
je bent een oude zeurende doos waarbij het geklaag komt door je constante menstruatie, en je reist ook nog eens naar het zakendiner toe, waarom mag je dan niet eten.
Mag je woest worden van Allah? Ik, van mijn God, mag dat niet.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Heb je die straks ook in de ramadan en ga je er dan gewoon heen?
Nou ja, dat hij ramadan ongezond vindt prima, maar toen hij heel denigrerend Allah en Mohammed noemde werd ik wel echt woest. Ga die kerel keihard negeren... die moet uit mijn buurt blijven anders ga ik nog een keer zwaar uitvallen.
Oh, waarom zou je je baard niet mogen laten staan? Dat is net alsof je je haar niet blond zou mogen verven of wat dan ook...
Geen idee, maar ik heb gewoon nog steeds mijn baard hoor. Voller en langer dan ooit.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nou ja, dat hij ramadan ongezond vindt prima, maar toen hij heel denigrerend Allah en Mohammed noemde werd ik wel echt woest. Ga die kerel keihard negeren... die moet uit mijn buurt blijven anders ga ik nog een keer zwaar uitvallen.
Oh, waarom zou je je baard niet mogen laten staan? Dat is net alsof je je haar niet blond zou mogen verven of wat dan ook...
Ramadan is ook ongezond wetenschappelijk bewijs laat zien dat het de slechtste vorm van vasten is. Hoewel ik het weiger vasten te noemen. Er zijn mensen die hebben 300 dagen niks gegeten met water En een vitamine supplement elke dag. En die aten dus 0,0 niet schransen na zonsondergang.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Schransen na zonsondergang? Misschien als je samen bent met heel de familie, maar ik doe dit niet elke dag? Meestal eet ik zelfs bitter weinig tijdens de ramadan. Wel veel fruit en andere gezonde dingen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Ramadan is ook ongezond wetenschappelijk bewijs laat zien dat het de slechtste vorm van vasten is. Hoewel ik het weiger vasten te noemen. Er zijn mensen die hebben 300 dagen niks gegeten met water En een vitamine supplement elke dag. En die aten dus 0,0 niet schransen na zonsondergang.
Het wegstrepen van water is gewoon dom.
Ramadan is niet gezond de meest ongezonde manier van vasten. 5 dagen niks eten met water is veel gezonder dan een hele ramadan periode..quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Schransen na zonsondergang? Misschien als je samen bent met heel de familie, maar ik doe dit niet elke dag? Meestal eet ik zelfs bitter weinig tijdens de ramadan. Wel veel fruit en andere gezonde dingen.
En ramadan is net wel gezond.
Hahaha, slaan was een optie geweest maar hij is het niet waard. Gewoon negeren en met opzet heel islamitisch gedragen als hij in de buurt is... zal hem leren.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:37 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb gewoon nog steeds mijn baard hoor. Voller en langer dan ooit.
Ik zou echt niet weten hoe ik zou handelen in jouw geval. Het zou zomaar kunnen dat ik hem uit het niks een klap geef, maar of dit de oplossing is?
quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:40 schreef Fushia2 het volgende:
maarja, de gemiddelde tatta heeft dan ook geen karakter om een hele dag te vasten.
Ga te voet dan doe je er 2 uur over en is het in jou wereld opeens wel een reis.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Misschien moet jij je domheid niet etaleren. Reiziger is toch echt anders dan 10 km naar je werk rijden.Jouw domheid gewoon
Ik eet vaak 5 dagen niks. Drink alleen water. Mijn record is 14 dagen maar dan moet je stoppen omdat het medisch niet meer verantwoord is.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:40 schreef Fushia2 het volgende:
maarja, de gemiddelde tatta heeft dan ook geen karakter om een hele dag te vasten.
quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Ramadan is niet gezond de meest ongezonde manier van vasten. 5 dagen niks eten met water is veel gezonder dan een hele ramadan periode..
Ze gaat niet vrijwillig naar dat diner. En ook vast ze niet vrijwillig maar omdat Mo dat wil.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:41 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ga te voet dan doe je er 2 uur over en is het in jou wereld opeens wel een reis.
Wat is anders de defenitie van reizen?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Reis?wprov=sfla1
Een reis is een vrijwillige verplaatsing van een of meer personen van een bepaalde locatie naar een andere locatie
vieze junkquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik eet vaak 5 dagen niks. Drink alleen water. Mijn record is 14 dagen maar dan moet je stoppen omdat het medisch niet meer verantwoord is.
Ramadan is the best studied of the fasting periods. It differs from many fasting protocols in that fluids are also forbidden. In addition to fasting, they also undergo a period of mild dehydration. Further, since eating is permitted before sunrise and after sunset, recent studies (27) indicate that daily caloric intake actually rises significantly during this period. Gorging before sunrise and after sunset seems to negate some of the beneficial effect.quote:
Mijn mening veranderd niet omdat je een of andere vaag Engels tekstje hier post hoorquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Ramadan is the best studied of the fasting periods. It differs from many fasting protocols in that fluids are also forbidden. In addition to fasting, they also undergo a period of mild dehydration. Further, since eating is permitted before sunrise and after sunset, recent studies (27) indicate that daily caloric intake actually rises significantly during this period. Gorging before sunrise and after sunset seems to negate some of the beneficial effect.
Dat maakt hem nog geen racist natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:34 schreef Maghrebijnse het volgende:
maar toen hij heel denigrerend Allah en Mohammed noemde werd ik wel echt woest.
Dat je uitdroogt vanwege te weinig drinken overdag. Ook dat je toch gaat eten op een periode waardoor je wellicht meer eet dan je normaal zou doen.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:44 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Mijn mening veranderd niet omdat je een of andere vaag Engels tekstje hier post hoor
Gaan we eens samen dagje vasten? Je praat onzin.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat je uitdroogt vanwege te weinig drinken overdag. Ook dat je toch gaat eten op een periode waardoor je wellicht meer eet dan je normaal zou doen.
Dat kun je vaag noemen maar het is best logisch, maar logica is wellicht niet je sterkste punt.
Kritiek op een religie is geen racisme.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:28 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Maar vind je het normaal dat ze het dan plannen? Ik heb trouwens een racist op werk ben ik eergisteren achtergekomen. We hadden het over ramadan en toen begon hij met ja dat is slecht en die twee Allah en Mohammed en heel denigrerend... Gadver. Die ga ik voortaan dus keihard negeren.
Ik wil best 3 dagen met je vasten maar dan eten we wel helemaal niks. Maar drinken moet je, zonder drank ga je dood. Je moet ook letten op je elektrolyten. Wanneer je niet eet dus ook niet wanneer de zon er niet is.. Dan moet je zorgen dat je elektrolyten in balans zijn. Vaak gebeurd dit nog wel... Maar het kan zomaar mis gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gaan we eens samen dagje vasten? Je praat onzin.
Ik zou nog een lijntje nemenquote:Op vrijdag 27 april 2018 10:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wil best 3 dagen met je vasten maar dan eten we wel helemaal niks. Maar drinken moet je, zonder drank ga je dood. Je moet ook letten op je elektrolyten. Wanneer je niet eet dus ook niet wanneer de zon er niet is.. Dan moet je zorgen dat je elektrolyten in balans zijn. Vaak gebeurd dit nog wel... Maar het kan zomaar mis gaan.
Een zwangere hoeft toch ook niet mee te doen aan de Ramadam?quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Volgens mij ken je de regels niet. De islam heeft duidelijke kaders waarin we dienen te leven en de kaders betreft het vasten zijn ook duidelijk en dus niet arbitrair. Je mag het vasten vebreken in geval van ziekte, menstruatie, ouderdom en reizen. Meer niet.
Daar zijn de meningen verdeeld, maar ik zou niet willen dat mijn vrouw vast tijdens haar zwangerschap neen. Een zwangerschap is imo een cruciale periode voor de ontwikkeling van het kind.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een zwangere hoeft toch ook niet mee te doen aan de Ramadam?
Ben je vrij in. Vasten mag, niet vasten mag ook.. mijn ma heeft wel altijd gevast, hoogzwanger zelfs. Ieder mens is anders.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een zwangere hoeft toch ook niet mee te doen aan de Ramadam?
Nou, dit zou ik dus echt niet willen. Misschien maak ik me wel zorgen om niks, maar nah vind het niet zo'n leuk idee.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben je vrij in. Vasten mag, niet vasten mag ook.. mijn ma heeft wel altijd gevast, hoogzwanger zelfs. Ieder mens is anders.
Begreep ik. Maar waarom nu druk maken om dit diner en niet gewoon gebruik maken van je zwangerschap en een dagje vrij nemen van je vasten?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben je vrij in. Vasten mag, niet vasten mag ook.. mijn ma heeft wel altijd gevast, hoogzwanger zelfs. Ieder mens is anders.
Maar hoe moet ik dat dan zien. Gaat religie dan voor de gezondheid van je ongeboren kind?quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Religie gaat in die kringen ook voor de gezondheid van geboren kinderen, dus ongeboren kinderen zullen ze ook niet zo'n probleem mee hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2018 11:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat dan zien. Gaat religie dan voor de gezondheid van je ongeboren kind?
Toen ze zwanger was van jou zeker te weten jaquote:Op vrijdag 27 april 2018 11:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Meld jij je af. Want zo doen 'eckte' bazen dat.quote:Op woensdag 25 april 2018 22:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
![]()
![]()
![]()
Rekening houden met jou is wat anders dan volledig afstemmen op jou ergo. Men moet ook rekening houden met de behoeften van het bedrijf en de andere deelnemers.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:14 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 27 april 2018 10:49 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Kritiek op een religie is geen racisme.
Waarom moet je rekening houden met iemands hobby?quote:Op vrijdag 27 april 2018 19:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
Rekening houden met jou is wat anders dan volledig afstemmen op jou ergo. Men moet ook rekening houden met de behoeften van het bedrijf en de andere deelnemers.
Prima als er een magnetron klaar staat of er zelfs een warm prakje voor jou achtergehouden wordt. Pas als dat allemaal niet mogelijk is, dan heb je een punt.
Het is bijna kunst.quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:09 schreef Questular het volgende:
Wat bezielt mensen zoals ts, enorm veel moeite doen om op een anoniem forum shit te verzinnen en dan vervolgens ook nog netjes bijhouden waar met nog meer bullshit op gereageerd moet worden.
Biemquote:Op vrijdag 27 april 2018 00:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Oh, je zwanger typetje pauzeert ook tijdens ramadan?
En ze heeft zojuist een nieuw hoofdstuk aan d'r geschifte oeuvre toegevoegdquote:Op vrijdag 27 april 2018 20:09 schreef Questular het volgende:
Wat bezielt mensen zoals ts, enorm veel moeite doen om op een anoniem forum shit te verzinnen en dan vervolgens ook nog netjes bijhouden waar met nog meer bullshit op gereageerd moet worden.
Duidelijk krank im kopf.quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En ze heeft zojuist een nieuw hoofdstuk aan d'r geschifte oeuvre toegevoegd
R&P / Liquidatie
Oh wat een sneer hoor! Mag toch hopen dat je wat intelligenter bent dan je doet overkomen in die bh van je... algemene zaken waarin je je vasten verbreekt... dus gewoon algemeen en niet specifiek nu van toepassing.quote:
Omdat alles gewoon waar is en niks gelogen is. Vind het niet netjes van werk. Ze weten dat ik vast.quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:09 schreef Questular het volgende:
Doe toch eens normaal. Niet alles draait om jou. Alle anderen vinden het blijkbaar een uitstekende datum. Deal with it. Met je special snowflakegedoe.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Omdat alles gewoon waar is en niks gelogen is. Vind het niet netjes van werk. Ze weten dat ik vast.
Anderen hebben geen ramadan!! Hallo!quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe toch eens normaal. Niet alles draait om jou. Alle anderen vinden het blijkbaar een uitstekende datum. Deal with it. Met je special snowflakegedoe.
Dus de rest van de wereld moet zich maar aan jou aanpassen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Anderen hebben geen ramadan!! Hallo!
Als ik jou was zou ik mij eerder druk maken of je fictieve personaje de ramadan periode überhaupt wel gaat halen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hij boeit me niet. En helaas is het echt en niet nep.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:07 schreef ITrade het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mij eerder druk maken of je fictieve personaje de ramadan periode überhaupt wel gaat halen.
Klinkt wel als echte liefde voor de vader van je ongeboren kind.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:09 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hij boeit me niet. En helaas is het echt en niet nep.
TS is wel het prototype moslim: haar collega's lastigvallen met d'r gespeelde vroomheid, maar ondertussen laat ze zich volblaffen door een drugsdealer. Van dit soort pareltjes stikt het dus in Nederland. RIP dit land.quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:51 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En ze heeft zojuist een nieuw hoofdstuk aan d'r geschifte oeuvre toegevoegd
R&P / Liquidatie
Ja want iemand die je zo voorliegt moet je echt liefhebben...quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:12 schreef ITrade het volgende:
[..]
Klinkt wel als echte liefde voor de vader van je ongeboren kind.
Waarom moet het werk rekening houden met jouw afwijkende hobby?quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:01 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Omdat alles gewoon waar is en niks gelogen is. Vind het niet netjes van werk. Ze weten dat ik vast.
Wat heb ik te maken met zijn daden? Ik handel toch niet en bega geen zondes!quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:12 schreef 2thmx het volgende:
[..]
TS is wel het prototype moslim: haar collega's lastigvallen met d'r gespeelde vroomheid, maar ondertussen laat ze zich volblaffen door een drugsdealer. Van dit soort pareltjes stikt het dus in Nederland. RIP dit land.
Als je vast mag je niks! Ook geen coke of cake! Zucht!quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:18 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Waarom moet het werk rekening houden met jouw afwijkende hobby?
Anders gewoon die coke snuiven om de dag door te komen.
Mens doe normaal, snap je zelf niet hoe belachelijk je eis is? Accepteer dat de hele godganse wereld in je bedrijf niet vast! Jij wordt toch niet gedwongen om te eten? Jij wordt geaccepteerd, leg dan ook niet jouw manier van leven aan anderen op. Bovendien ben je veel te streng hierin nu je zwanger bent. Van godbetert een drugsdealer. Iedereen heeft je gewaarschuwd. Maar mevrouw vond dat ze een oude vrijster werd met haar 28 en er moest per se binnen het geloof getrouwd worden. Djiezus gristus te paard, in welke tijd leef jij? 1950 belde. Te dom om te poepen, man man man.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jouw hele hersenkanker/'religie' is één grote zonde.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat heb ik te maken met zijn daden? Ik handel toch niet en bega geen zondes!
Whatever, als jij het allemaal zo goed weet had dan met mijn ouders gepraat... dan had je dat idee uit hun hoofd kunnen praten.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mens doe normaal, snap je zelf niet hoe belachelijk je eis is? Accepteer dat de hele godganse wereld in je bedrijf niet vast! Jij wordt toch niet gedwongen om te eten? Jij wordt geaccepteerd, leg dan ook niet jouw manier van leven aan anderen op. Bovendien ben je veel te streng hierin nu je zwanger bent. Van godbetert een drugsdealer. Iedereen heeft je gewaarschuwd. Maar mevrouw vond dat ze een oude vrijster werd met haar 28 en er moest per se binnen het geloof getrouwd worden. Djiezus gristus te paard, in welke tijd leef jij? 1950 belde. Te dom om te poepen, man man man.
Normale mensen hebben dan ook eerst een periode van dates waarna ze een relatie beginnen, vervolgens gaan ze trouwen en nog weer wat later wordt er een keer voortgeplant.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja want iemand die je zo voorliegt moet je echt liefhebben...
Ik heb gedate met hem en veel tijd doorbracht.... geloof mij, sommige zaken zijn makkelijk geheim te houden en had ik echt niet kunnen weten.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:24 schreef ITrade het volgende:
[..]
Normale mensen hebben dan ook eerst een periode van dates waarna ze een relatie beginnen, vervolgens gaan ze trouwen en nog weer wat later wordt er een keer voortgeplant.
Je woont al jaren in Nederland, had eens wat rondgekeken ipv zo ongelofelijk naief te zijn. Je pretendeert hoogopgeleid te zijn, gedraag je er dan ook een beetje naar.
JIJ bent hier degene die trouwt, lul niet, je had zelf de mond vol over dat je alleen een Marokkaan wilde en wel gisteren. Schuif het nu niet af op je ouders.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Whatever, als jij het allemaal zo goed weet had dan met mijn ouders gepraat... dan had je dat idee uit hun hoofd kunnen praten.
Verder, moet gewoon rekening gehouden worden met mij!
Wat een debiel ben je. Serieus. Mijn ouders accepteren alleen een Marokkaan en anders word ik gewoon verstoten en zie ik m'n ouders en broertjes en zusjes nooit meer. Bovendien, niet alle Marokkaanse mannen zijn slecht. Zat andere leuke Marokkaanse mannen in NL.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:26 schreef Andromache het volgende:
[..]
JIJ bent hier degene die trouwt, lul niet, je had zelf de mond vol over dat je alleen een Marokkaan wilde en wel gisteren. Schuif het nu niet af op je ouders.
En men houdt rekening met jou want je bent uitgenodigd. Je wordt niet buitengesloten. Of wel?
Genot dit. De meest krankzinnige geest van dit forum noemt een ander debiel.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat een debiel ben je. Serieus. Mijn ouders accepteren alleen een Marokkaan en anders word ik gewoon verstoten en zie ik m'n ouders en broertjes en zusjes nooit meer. Bovendien, niet alle Marokkaanse mannen zijn slecht. Zat andere leuke Marokkaanse mannen in NL.
Racisten.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Mijn ouders accepteren alleen een Marokkaan
Beetje coke snuiven en je heb geen last van honger tijdens het vasten.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:22 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Whatever, als jij het allemaal zo goed weet had dan met mijn ouders gepraat... dan had je dat idee uit hun hoofd kunnen praten.
Verder, moet gewoon rekening gehouden worden met mij!
Aldus de grootste debiel met zijn getroll. 😂quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:28 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Genot dit. De meest krankzinnige geest van dit forum noemt een ander debiel.
Reden temeer waarom ze terug naar hun zandbak van herkomst geschopt zouden moeten worden.quote:
Weet je wel wat vasten is? Of denk je soms dat ik coke via mijn anus inhaleer zoals jij dat blijkbaar doet.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Beetje coke snuiven en je heb geen last van honger tijdens het vasten.![]()
Er is vast wel wat te verkrijgen in je omgeving.
Alsof Nederlandse ouders staan te springen op een Marokkaanse schoondochter of schoonzoon... doe dus niet alsof dit alleen iets van ons is.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:30 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Reden temeer waarom ze terug naar hun zandbak van herkomst geschopt zouden moeten worden.
Mij debiel noemen, de echte debielen zijn je familie. Lees verdomme zelf nou eens welke achterlijkheden je hier schrijft?quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:27 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat een debiel ben je. Serieus. Mijn ouders accepteren alleen een Marokkaan en anders word ik gewoon verstoten en zie ik m'n ouders en broertjes en zusjes nooit meer. Bovendien, niet alle Marokkaanse mannen zijn slecht. Zat andere leuke Marokkaanse mannen in NL.
Nee, mij niet uitnodigen is pas rekening houden... zucht.
Je kan toch gewoon een tamponnetje dippen? Anders heeft je vent vast wel tips om het ongezien binnen te krijgen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:31 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Weet je wel wat vasten is? Of denk je soms dat ik coke via mijn anus inhaleer zoals jij dat blijkbaar doet.
Je mocht willen aan mijn familie te kunnen tippen, dus bek houden. Noem jouw familie ook geen debielen smerig wijf.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:32 schreef Andromache het volgende:
[..]
Mij debiel noemen, de echte debielen zijn je familie. Lees verdomme zelf nou eens welke achterlijkheden je hier schrijft?
Zeik niet, ga naar dat diner, eet niks, probleem opgelost. Nepmoslima, dat ben je, nul respect voor anderen en de slachtoffers van je man maar zelf wel van alles denken te kunnen opeisen.
Nogmaals, ben je dom? Ken je de definitie van vasten?quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een tamponnetje dippen? Anders heeft je vent vast wel tips om het ongezien binnen te krijgen.
Moet je nagaan hoe die Marokkanen zich zouden gedragen als ze helemaal geen "geloof" zouden hebben.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:22 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Jouw hele hersenkanker/'religie' is één grote zonde.
Nederlandse ouders staan te springen om alle Marokkanen een enkeltje terug naar hun zandbak te geven, zodat hun dochters weer veilig de straat op kunnen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Alsof Nederlandse ouders staan te springen op een Marokkaanse schoondochter of schoonzoon... doe dus niet alsof dit alleen iets van ons is.
Minder hypocriet, dat sowieso.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:35 schreef ITrade het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe die Marokkanen zich zouden gedragen als ze helemaal geen "geloof" zouden hebben.
En dat noemt mijn ouders racisten... kijk eerst naar jezelf.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:35 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Nederlandse ouders staan te springen om alle Marokkanen een enkeltje terug naar hun zandbak te geven, zodat hun dochters weer veilig de straat op kunnen.
Sla die toon maar aan tegen je Marokkaanse Escobar. Die ramt er wellicht wat manieren in.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je mocht willen aan mijn familie te kunnen tippen, dus bek houden. Noem jouw familie ook geen debielen smerig wijf.
Dat heeft meer met het stigma rond Marokkanen te maken die je zelf ook steeds weer bevestigd.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:32 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Alsof Nederlandse ouders staan te springen op een Marokkaanse schoondochter of schoonzoon... doe dus niet alsof dit alleen iets van ons is.
Ah, iets wat jij niet kan he pussy....quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:36 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Sla die toon maar aan tegen je Marokkaanse Escobar. Die ramt er wellicht wat manieren in.
Boeit niet, wat voor reden dan ook... het is net zo erg... dus Nederlandse of Marokkaanse ouders die discrimineren. Of accepteer je het van een Nederlander meer en ben je daarmee hypocriet?quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:37 schreef ITrade het volgende:
[..]
Dat heeft meer met het stigma rond Marokkanen te maken die je zelf ook steeds weer bevestigd.
Klopt, coke verhandelen staat niet op mijn lijst van competenties.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah, iets wat jij niet kan he pussy....
De definitie van vasten is niet het zeiken om etende collega's in de schaftkeet.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:35 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nogmaals, ben je dom? Ken je de definitie van vasten?
Slaan kan je ook niet, dat is duidelijk....quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:38 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Klopt, coke verhandelen staat niet op mijn lijst van competenties.
Moslims en zelfreflectie, pijnlijker bestaat het niet.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:37 schreef Andromache het volgende:
Hoi Maggie, wat betekent voor jou zelfreflectie en je kwetsbaar opstellen?
Hear hear.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
De definitie van vasten is niet het zeiken om etende collega's in de schaftkeet.
Maar waarom linksom zo streng als er rechtsom ook wel iets door de vingers gezien kan worden?
Waren maar meer Nederlanders racistisch, dan was dit land nooit zo verloederd geraakt door mensen met een ontwikkelingsachterstand van enkele eeuwen.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
En dat noemt mijn ouders racisten... kijk eerst naar jezelf.
Nee, ik ben niet zo van de de eerwraak en vrouwen neerhoeken. Daarom verwijs ik je ook door naar je Marokkaanse boy, die heeft dat wel van jongs af aan geleerd.quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Slaan kan je ook niet, dat is duidelijk....
Ik hypocriet? Wat heeft manlief in je drinken gedaan?quote:Op zaterdag 28 april 2018 00:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Boeit niet, wat voor reden dan ook... het is net zo erg... dus Nederlandse of Marokkaanse ouders die discrimineren. Of accepteer je het van een Nederlander meer en ben je daarmee hypocriet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |