Zeg tegen jezelf dat je op de blaren moet blijven zitten.quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat zou je doen in zo een geval? Man kan elk moment geliquideerd worden omdat hij cocaïne heeft gejat vorig jaar en moet terugbetalen... getrouwd blijven of scheiden? Getrouwd blijven betekent wel huizen erven... moet iemand adviseren!
Dit is een serieuze topic!quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:09 schreef capricia het volgende:
Hoe heet die bimbo van scarface ook al weer?
Je bent toch pas getrouwd?quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat zou je doen in zo een geval? Man kan elk moment geliquideerd worden omdat hij cocaïne heeft gejat vorig jaar en moet terugbetalen... getrouwd blijven of scheiden? Getrouwd blijven betekent wel huizen erven... moet iemand adviseren!
Nee, ze had dit niet geweten. Alsof een man je zegt dat hij cocaïne gejat heeft van een bende en daarom niet meer naar Spanje kan... want liquidatie.quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeg tegen jezelf dat je op de blaren moet blijven zitten.
Ze is zwanger van hem en heeft al een provider via fok gevondenquote:Op vrijdag 27 april 2018 23:10 schreef hugecooll het volgende:
Ik zou me alvast in het datingtopic melden als ik jou was
Dit is serieus, helaas.quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:11 schreef Harvest89 het volgende:
Trolltopic nummer 3000 van TS.
Maar ik zou vooral lekker van het geld genieten zolang het nog kan.
Aldus de lelijke kleine kansloze Turk die doet alsof hij hier een zakenman is. 😂😂😂quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ze is zwanger van hem en heeft al een provider via fok gevonden
Slimme meid die Maggie
Zomer! Maar goed, sommige dingen komen pas later boven water.quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Je bent toch pas getrouwd?
Verder zou ik snel je koffers inpakken en wegwezen!
Scarface heeft veel wijze lessen in zich. Ook voor vrouwen.quote:
Vertel, oh alwetende...quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Scarface heeft veel wijze lessen in zich. Ook voor vrouwen.
Zo is datquote:Op vrijdag 27 april 2018 23:12 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Ze is zwanger van hem en heeft al een provider via fok gevonden
Slimme meid die Maggie
Eerlijk gezegd is dit niet leuk.... smerig hoe iemand dit kan achterhouden. Maar waarheid komt gelukkig altijd boven water.quote:
Maar of je nou gaat scheiden of getrouwd blijft, je man wordt evenwel omgelegd, dus de uitkomst is hetzelfde, en als je dus nu nog eventjes getrouwd blijft maar wel ergens anders gaat wonen, erf je toch alsnog zijn huizen???quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ja of ze pakken haar als pressiemiddel tegen hemquote:Op vrijdag 27 april 2018 23:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar of je nou gaat scheiden of getrouwd blijft, je man wordt evenwel omgelegd, dus de uitkomst is hetzelfde, en als je dus nu nog eventjes getrouwd blijft erf je toch alsnog zijn huizen???
Ja, tenzij hij dus alles gaat betalen... heeft nog tot augustus. Dan moet ik koers wijzigen...quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:15 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar of je nou gaat scheiden of getrouwd blijft, je man wordt evenwel omgelegd, dus de uitkomst is hetzelfde, en als je dus nu nog eventjes getrouwd blijft erf je toch alsnog zijn huizen???
quote:Op vrijdag 27 april 2018 23:10 schreef hugecooll het volgende:
Ik zou me alvast in het datingtopic melden als ik jou was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |