Dankje samuel24quote:Op woensdag 25 april 2018 18:04 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Leuke gimmick weer Vogeltjesdans
Goed verhaal weer Maghrebijnse.quote:Op woensdag 25 april 2018 18:04 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Leuke gimmick weer Vogeltjesdans
waar woon je?quote:Op woensdag 25 april 2018 17:45 schreef Plompzakker het volgende:
Nu zijn ze eindelijk zover dat ze deze onzin willen afschaffen (Rutte) wat mij per jaar weer miljoenen bespaart die ik goed kan gebruiken, acclimatiseren is immers ook niet gratis, beginnen die linkse huilers weer ophef te veroorzaken
![]()
Dat ze zich eens beseffen dat ze niet altijd hun zin kunnen krijgen door maar zo hard mogelijk te jammeren. Bovendien wordt de rijke Nederlander al genoeg gestraft met belastingen.
En dit is ook wat de bevolking wil getuige het zetelaantal van de VVD.
Is ook zeer consistent met zijn UI. Bart (zo heet die kerel toch?) zal ongetwijfeld maar wat blij zijn met het afschaffen van dividendbelasting.quote:Op donderdag 26 april 2018 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Oh, deze matige troll wil ook weer aandacht
Niet begrijpen dat mensen andere standpunten kunnen hebben dan de d66 standpuntenquote:Op donderdag 26 april 2018 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2018 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Anders doe jij dat eens: geen enkele partij had die afschaffing in haar programma staan.quote:Op donderdag 26 april 2018 08:12 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat mensen andere standpunten kunnen hebben dan de d66 standpunten![]()
Bekijk de verkiezingsuitslag nog eens zou ik zeggen
Toch wordt het door een meerderheid gesteund. So be itquote:Op donderdag 26 april 2018 09:24 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Anders doe jij dat eens: geen enkele partij had die afschaffing in haar programma staan.
Praat je zo ook over groepsverkrachtingen? Dit heeft overigens niets te maken met het afschaffen zelf, maar met het shady proces eromheen.quote:Op donderdag 26 april 2018 09:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Toch wordt het door een meerderheid gesteund. So be it
quote:Op donderdag 26 april 2018 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Als je weet dat je telkens weer dat linkse gezeur over je heen krijgt zou ik ze ook gewoon niet meer informerenquote:Op donderdag 26 april 2018 10:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Praat je zo ook over groepsverkrachtingen? Dit heeft overigens niets te maken met het afschaffen zelf, maar met het shady proces eromheen.
Wederom een matige comeback nu je weer eens in hoekje geluld bent.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je weet dat je telkens weer dat linkse gezeur over je heen krijgt zou ik ze ook gewoon niet meer informeren
Pardon, wat voor hoekje?quote:Op donderdag 26 april 2018 10:20 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Wederom een matige comeback nu je weer eens in hoekje geluld bent.Tevens ben ik vrij rechts.
Dat de ophef niets te maken heeft met het afschaffen zelf, maar met het proces. En dan kom jij als 'tegenargument' aankakken dat Rutte maar moet liegen omdat hij geen (links) gezeik wil hebben.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Pardon, wat voor hoekje?![]()
Ik deel alleen je mening niet wat ik tevens beargumenteer waarom ik die niet deel
Het is ook zo opvallend dat de tegenstanders zoals altijd weer eens niet mer argumenten komen, maar dat het "de oppositie" is die tegen Rutte is, en "de coalitie" die vóór is.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:45 schreef Plompzakker het volgende:
Nu zijn ze eindelijk zover dat ze deze onzin willen afschaffen (Rutte) wat mij per jaar weer miljoenen bespaart die ik goed kan gebruiken, acclimatiseren is immers ook niet gratis, beginnen die linkse huilers weer ophef te veroorzaken
![]()
Dat ze zich eens beseffen dat ze niet altijd hun zin kunnen krijgen door maar zo hard mogelijk te jammeren. Bovendien wordt de rijke Nederlander al genoeg gestraft met belastingen.
En dit is ook wat de bevolking wil getuige het zetelaantal van de VVD.
De oppositie bestaat toch enkel uit linkse partijen?quote:Op donderdag 26 april 2018 10:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dat de ophef niets te maken heeft met het afschaffen zelf, maar met het proces. En dan kom jij als 'tegenargument' aankakken dat Rutte maar moet liegen omdat hij geen (links) gezeik wil hebben.Dit heeft overigens niets te maken met links of rechts, getuige de motie die breed gesteund werd.
Waarom reageer ik eigenlijk serieus in een hersendood trolltopic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |