abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:13:50 #1
163650 Greys
pi_178735875
'"Outlaw In Em"
in spiegelschrift Chinees voor "Waarom ben je een baby kameel?"'



Lyrics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.

Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."

Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
(bron: NOS)

Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 17:14:47 #2
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178735899
Wiwi :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178735906
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:14 schreef ijs_beer het volgende:
Wiwi :')
Echt he wat een pannenkoeken :')
pi_178735925
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond hun Salvador interviews dan juist wel weer eeeeenig :D En Salvador vond dat ook. _O- Was een leuke combi.
Oh heb die interviews ook niet gezien. Meestal vind ik een beetje nichterig ook wel leuk :@ Ik stoor me er niet snel aan iig.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:16:46 #5
163650 Greys
pi_178735946
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:13 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wat deze 2 zeggen is toch totaal onbelangrijk? Wie zijn deze no-no's? Ze zijn fans, geen kenners.

De laatste jaren (wees eerlijk) word kwaliteit gewoon gewaardeerd. Kijk naar OGENE (zang was fantastisch dus scoort hoog), CATS hoog, Anouk hoog etc etc. Dat er 1-2 liedjes zijn die iets meer punten krijgen is niet zo belangrijk. Er zijn immers 42 jury's.
Waar zie je mij zeggen dat het belangrijk is dan? :? Nergens.

Laat mij lekker verbaasd zijn dat ze hem een zekere qualifyer vinden na hun eerdere oordeel. Meer niet. De rest maak jij er helemaal zelf van dat ze geen deskundigen zijn en niet belangrijk. Dat zegt verder namelijk ook helemaal niemand. :)

Niet alles wat we hier posten is van levensbelang he. Ook gewoon voor de leuk, de ergernis, de verbazing etc.

Jij doet je meer als deskundige voor dan zij vaak. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178735953
Ik vind het ook wel heel fijn om te zien dat 90% van de reacties eronder The Netherlands benoemt als qualifier!

Als ze dat op basis van de blauwe clip al voorspellen, dan zijn ze helemaal in for a big surprise tijdens de liveshows!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:18:17 #7
163650 Greys
pi_178735971
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:17 schreef Manusje_v_a het volgende:
Ik vind het ook wel heel fijn om te zien dat 90% van de reacties eronder The Netherlands benoemt als qualifier!

Als ze dat op basis van de blauwe clip al voorspellen, dan zijn ze helemaal in for a big surprise tijdens de liveshows!
De meesten zullen ook wel gewoon de DWDD of officiële clip hebben gezien denk ik. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178735975
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar zie je mij zeggen dat het belangrijk is dan? :? Nergens.

Laat mij lekker verbaasd zijn dat ze hem een zekere qualifyer vinden na hun eerdere oordeel. Meer niet. De rest maak jij er helemaal zelf van dat ze geen deskundigen zijn en niet belangrijk. Dat zegt verder namelijk ook helemaal niemand. :)

Niet alles wat we hier posten is van levensbelang he. Ook gewoon voor de leuk, de ergernis, de verbazing etc.

Jij doet je meer als deskundige voor dan zij vaak. :+
Ik ben dan ook deskundig aangezien ik ervoor geleerd heb :)
pi_178735980
Het wordt tijd dat het gaat beginnen, want dat voorspellen en speculeren wordt ook een beetje....dunno, het duurt te lang :P
Koel en donker bewaren
pi_178735990
Misschien heeft de meerderheid van de jury straks wel een pleuris hekel aan country en hebben ze na de eerste 30 seconden al een oordeel gevormd, je weet het nooit. :+
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 17:19:25 #11
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178735993
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:18 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik ben dan ook deskundig aangezien ik ervoor geleerd heb :)
MBO niveau 1 muzikant ?
pi_178735997
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:18 schreef Guanabana het volgende:
Het wordt tijd dat het gaat beginnen, want dat voorspellen en speculeren wordt ook een beetje....dunno, het duurt te lang :P
Ja deze dagen lijken ineens mega lang te duren. Mag van mij wel zondag zijn. :D
pi_178736004
In tegenstelling tot de wiwi’s verwacht ik Denemarken er wel gewoon bij in de finale trouwens.
pi_178736006
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:19 schreef Momo... het volgende:

[..]

MBO niveau 1 muzikant ?
Nee gelukkig niet. Bestaat dat uberhaupt?
pi_178736022
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:19 schreef Em31 het volgende:
Misschien heeft de meerderheid van de jury straks wel een pleuris hekel aan country en hebben ze na de eerste 30 seconden al een oordeel gevormd, je weet het nooit. :+
In principe gaat het bij de jury totaal niet om smaak. Ze geven punten op basis van performance, zang, dans etc. Smaak doet er niet terzake. Gaat erom of het goed word neergezet ja of nee, althans de eerlijke jury's dan ;)
pi_178736028
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:19 schreef Manusje_v_a het volgende:
In tegenstelling tot de wiwi’s verwacht ik Denemarken er wel gewoon bij in de finale trouwens.
Is wel een nummer dat heel snel 'uitgewerkt' is. Ik vond 'm in het begin echt een qualifier, maar juist omdat hij zo makkelijk in het gehoor ligt is hij ook snel saai.

Maar goed, dat is eigenlijk ook geen factor als je officieel zo'n nummer maar 1 of 2x hoeft te horen.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:22:00 #17
163650 Greys
pi_178736053
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:18 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik ben dan ook deskundig aangezien ik ervoor geleerd heb :)
Wat leuk, de Eurovisie Academy!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178736057
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat leuk, de Eurovisie Academy!
Bijna juist!
pi_178736070
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

In principe gaat het bij de jury totaal niet om smaak. Ze geven punten op basis van performance, zang, dans etc. Smaak doet er niet terzake. Gaat erom of het goed word neergezet ja of nee, althans de eerlijke jury's dan ;)
Alsof smaak dat allemaal niet beïnvloed :+
pi_178736073
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

In principe gaat het bij de jury totaal niet om smaak. Ze geven punten op basis van performance, zang, dans etc. Smaak doet er niet terzake. Gaat erom of het goed word neergezet ja of nee, althans de eerlijke jury's dan ;)
Maar smaak speelt altijd een rol, of je nou wil of niet.
Koel en donker bewaren
pi_178736080
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:23 schreef Em31 het volgende:

[..]

Alsof smaak dat allemaal niet beïnvloed :+
Zou niet moeten laat ik het zo zeggen.
pi_178736112
Ik zei al eens eerder, jureren kan eigenlijk écht alleen maar eerlijk door die mensen maandenlang af te schermen voor de nummers, en dat ze ze pas op de avond zelf voor het eerst horen (zonder dat ze weten van welk land het nummer is).

Maar dan nog heb je mensen die denken, he bah country en niet meer luisteren naar hoe goed hij zingt.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:25:20 #23
163650 Greys
pi_178736135
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

In principe gaat het bij de jury totaal niet om smaak. Ze geven punten op basis van performance, zang, dans etc. Smaak doet er niet terzake. Gaat erom of het goed word neergezet ja of nee, althans de eerlijke jury's dan ;)
Schat, jij hebt toch ook wel die filmpjes gezien van diverse leden van de 'vakjury'? Die dame (geloof Rusland) die tijdens het juryoptreden van Nederland niet eens zat te kijken en keihard er doorheen lachte en op haar telefoon zichzelf zat te filmen en selfies zat te nemen? En ons eigen vakjury lid Jennie Lena dat niet eens wist wat ze kwam doen en dacht dat ze Nederlandse inzendingen voor het jaar erna moest beoordelen?

Ik vind het fijn dat je zoveel vertrouwen in de vakjury hebt maar dat is lang niet in alle gevallen terecht helaas. Of jij ervoor gestudeerd hebt maakt dus verdomd weinig uit als ze er aantoonbaar zelf een bende van maken :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178736137
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:24 schreef Guanabana het volgende:
Ik zei al eens eerder, jureren kan eigenlijk écht alleen maar eerlijk door die mensen maandenlang af te schermen voor de nummers, en dat ze ze pas op de avond zelf voor het eerst horen (zonder dat ze weten van welk land het nummer is).

Maar dan nog heb je mensen die denken, he bah country en niet meer luisteren naar hoe goed hij zingt.
Dat laatste geloof ik niet. Kijk naar OGENE, eindigen gewoon top 5 bij de jury's en dat nummer zelf was niet heel bijzonder ofzo.
pi_178736157
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Schat, jij hebt toch ook wel die filmpjes gezien van diverse leden van de 'vakjury'? Die dame (geloof Rusland) die tijdens het optreden van Nederland niet eens zat te kijken en keihard er doorheen lachte en op haar telefoon zichzelf zat te filmen en selfies zat te nemen? En ons eigen vakjury lid Jennie Lena dat niet eens wist wat ze kwam doen en dacht dat ze Nederlandse inzendingen voor het jaar erna moest beoordelen?

Ik vind het fijn dat je zoveel vertrouwen in de vakjury hebt maar dat is lang niet in alle gevallen terecht helaas. Of jij ervoor gestudeerd hebt maakt dus verdomd weinig uit als ze er aantoonbaar zelf een bende van maken :)
Toch laat de juryuitslag de laatste jaren zien dat er over de gehele lengte gewoon prima word gejureert. Ik heb weinig gekke uitslagen gezien jij?
pi_178736164
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat laatste geloof ik niet. Kijk naar OGENE, eindigen gewoon top 5 bij de jury's en dat nummer zelf was niet heel bijzonder ofzo.
Vonden zij misschien wel. Of ze vonden het leuke knappe meiden.

Objectief jureren bestaat bijna niet. Of het moet op een Blind Auditions-achtige manier, maar dan zie je de act weer niet.
Koel en donker bewaren
pi_178736188
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:26 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Vonden zij misschien wel. Of ze vonden het leuke knappe meiden.

Objectief jureren bestaat bijna niet. Of het moet op een Blind Auditions-achtige manier, maar dan zie je de act weer niet.
Wat ik bedoel te zeggen is dat alle landen OGENE dus waardeerde. Maakt mij niet wijs dat iedereen dat zo geweldig vond, maar waarschijnlijk vonden ze het kwalitatief wel erg goed zeg maar.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:28:53 #28
163650 Greys
pi_178736214
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Toch laat de juryuitslag de laatste jaren zien dat er over de gehele lengte gewoon prima word gejureert. Ik heb weinig gekke uitslagen gezien jij?
Ik geloof er simpelweg niet in dat het gros hun persoonlijke muzieksmaak niet laten meetellen :)
En bij de Nederlandse inzending en die hoog eindigden bij de jury was het qua smaak een stuk neutraler.

Begrijp me niet verkeerd, ik hoop dat je gelijk hebt hoor. Maar zelf geloof ik niet dat ze een eventuele afkeer van country volledig niet laten meetellen.

Wat ik even kwijt ben, was er in het jaar van Glennis al een vakjury?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178736220
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen is dat alle landen OGENE dus waardeerde. Maakt mij niet wijs dat iedereen dat zo geweldig vond, maar waarschijnlijk vonden ze het kwalitatief wel erg goed zeg maar.
Onder kwalitatief goed valt toch ook het nummer? Het gaat niet alleen om de zang.

Zijn er uberhaupt punten waar ze op moeten letten, categorieen waar ze punten voor geven? Of is het gewoon 1 punt voor het geheel?
Koel en donker bewaren
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 17:29:57 #30
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178736233
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen is dat alle landen OGENE dus waardeerde. Maakt mij niet wijs dat iedereen dat zo geweldig vond, maar waarschijnlijk vonden ze het kwalitatief wel erg goed zeg maar.
Maar dat nummer lag wel makkelijk in het gehoor. Net als dat Trijntje best veel jurypunten kreeg. Ben benieuwd wat de jury met Nederland en bijvoorbeeld Hongarije doen. Uit het verleden blijkt niet dat ze van aparte inzendingen houden. Ingranka bijvoorbeeld.
pi_178736237
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Onder kwalitatief goed valt toch ook het nummer? Het gaat niet alleen om de zang.

Zijn er uberhaupt punten waar ze op moeten letten, categorieen waar ze punten voor geven? Of is het gewoon 1 punt voor het geheel?
Ze letten op bepaalde punten wat samen 1 punt vormt. Dus zang, performance, act, nummer etc.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:30:28 #32
163650 Greys
pi_178736245
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen is dat alle landen OGENE dus waardeerde. Maakt mij niet wijs dat iedereen dat zo geweldig vond, maar waarschijnlijk vonden ze het kwalitatief wel erg goed zeg maar.
Was ontzettend neutraal qua muziekstijl. Geen sterke bepaalde stijl waar mensen gewoon een persoonlijke afkeer van kunnen hebben.

De inzending van dit jaar is niet een béétje country zeg maar, dat moet jij toch ook horen. Neem aan dat je ook gewoon best begrijpt wat ik bedoel. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178736255
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:29 schreef Momo... het volgende:

[..]

Maar dat nummer lag wel makkelijk in het gehoor. Net als dat Trijntje best veel jurypunten kreeg. Ben benieuwd wat de jury met Nederland en bijvoorbeeld Hongarije doen. Uit het verleden blijkt niet dat ze van aparte inzendingen houden. Ingranka bijvoorbeeld.
Mij zegt het dat jury's goede zang gewoon veel punten geeft. Trijn zingt natuurlijk fantastisch en dan heb je al wel een streepje voor.
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 17:32:15 #34
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178736285
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Mij zegt het dat jury's goede zang gewoon veel punten geeft. Trijn zingt natuurlijk fantastisch en dan heb je al wel een streepje voor.
Ben benieuwd of de jury dan Albanië goed gaat belonen. De bookies geloven niet dat Albanië doorgaat.
pi_178736286
Voor kwaliteit is een jury aangesteld, wat voor (laten we zeggen) 75% bestaat uit mensen die kennis hebben over muziek en het ambt van liedjes maken. Zonder jury hadden we nu 8 verschillende jostibands, 3 acts met in brand gestoken schapen, twee DJende kalkoenen, en 14 mannen in hamsterwielen gehad.
Dan nemen we maar chantabele juries (Griekenland, Cyprus, Armenië, Azerbeidzjan, Bulgarije) op de koop toe. Uiteraard zou het wel fijn zijn als de regels en het toezicht op die lui wat beter wordt aangescherpt (afgezonderde hokjes, geen contact, puntenmindering bij het significant op elkaar lijken van rankings etc.).
pi_178736293
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:32 schreef Momo... het volgende:

[..]

Ben benieuwd of de jury dan Albanië goed gaat belonen. De bookies geloven niet dat Albanië doorgaat.
Vond haar ook niet erg sterk vocaal. Wel veel maar niet goed.
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 17:33:18 #37
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178736301
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Vond haar ook niet erg sterk vocaal. Wel veel maar niet goed.
Haar? Hem!
pi_178736307
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:32 schreef Wuwwa het volgende:
Voor kwaliteit is een jury aangesteld, wat voor (laten we zeggen) 75% bestaat uit mensen die kennis hebben over muziek en het ambt van liedjes maken. Zonder jury hadden we nu 8 verschillende jostibands, 3 acts met in brand gestoken schapen, twee DJende kalkoenen, en 14 mannen in hamsterwielen gehad.
Dan nemen we maar chantabele juries (Griekenland, Cyprus, Armenië, Azerbeidzjan, Bulgarije) op de koop toe. Uiteraard zou het wel fijn zijn als de regels en het toezicht op die lui wat beter wordt aangescherpt (afgezonderde hokjes, geen contact, puntenmindering bij het significant op elkaar lijken van rankings etc.).
Die 4 of 5 chantabele jury's maken het verschil niet op 42 landen. Als die graag op buurlandjes stemmen dan gaat dat het verschil niet maken over het geheel zeg maar.
pi_178736313
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:33 schreef Momo... het volgende:

[..]

Haar? Hem!
Hem sorry! _O- Wilde nog editen maar was op iemand anders aan het reageren :P
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 17:35:19 #40
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178736333
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hem sorry! _O- Wilde nog editen maar was op iemand anders aan het reageren :P
Maar je vond het vocaal niet goed?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:36:12 #41
163650 Greys
pi_178736352
quote:
het relletje rondom de Russische vakjury bijvoorbeeld. Die zetten het volledige optreden dat Douwe Bob aan de jury’s gaf gisteravond online.

Dit optreden werd via een beveiligde satellietverbinding voor alle vakjury’s uitgezonden en was alleen voor hen te zien. Iemand van de Russische jury heeft de beelden van het optreden van het scherm gefilmd en dat mag niet van Eurovisie, omdat je dan al precies kan zien hoe alles in beeld wordt gebracht. Ter illustratie: als een journalist in het perscentrum in Stockholm die beelden filmt, wordt hij direct verwijderd van het Eurovisie Songfestival.

Bovendien gaven de juryleden ook meteen hun commentaar en het is al helemaal niet de bedoeling dat dat naar buiten wordt gebracht. Ze vonden Douwe Bob een beetje saai en het wordt duidelijk dat we niet op punten van de Russische jury hoeven te rekenen.
Vanmiddag komt de organisatie naar buiten met een statement en eventuele sancties voor Rusland.
Deze 'vakjury' lekte dus die video al de avond voor de semi. En dat ze Douwe saai vond. Echt top en betrouwbaar, zulke vakjuryleden :')

Zolang dit soort shit niet zwaar bestraft wordt en sinds onze eigen vakjury niet eens wist wat ze kwam doen en sinds alle jaren dat de vakjury van Griekenland en Cyprus elkaar steevast twaalf blijven geven ongeacht lied neem ik juryleden gewoon minder serieus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:37:35 #42
163650 Greys
pi_178736371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Vond haar ook niet erg sterk vocaal. Wel veel maar niet goed.
Iedereen bij de pre-party's vonden Albanië zo ongeveer het allersterkst, live.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178736373
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:35 schreef Momo... het volgende:

[..]

Maar je vond het vocaal niet goed?
Nee ben niet overtuigd. Vooral zijn overgang - ergens in het midden van het liedje - klinkt heel raar. Hij zingt wel prima, maar dat doen er duizenden. Dat stuk waar hij erg de hoogte in gaat is knap maar teveel.
pi_178736419
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Iedereen bij de pre-party's vonden Albanië zo ongeveer het allersterkst, live.
Het is zeker niet slecht, maar ik heb betere gehoord. Wat Waylon bijvoorbeeld in zijn nummer doet is vele malen knapper. Is heel wat anders i know, maar die heeft amper tijd om adem te halen _O-
pi_178736476
En het is 'slechts' kwaliteit van zang, dat is Albanië's sterkte punt, daar hoort productie,show,liedje ook bij, en dat behoort niet tot de top.
pi_178736493
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:42 schreef Wuwwa het volgende:
En het is 'slechts' kwaliteit van zang, dat is Albanië's sterkte punt, daar hoort productie,show,liedje ook bij, en dat behoort niet tot de top.
Eens. Liedje kabbelt ook maar door, maarja dat heeft België ook(die staan ook veel te hoog).
pi_178736546
Iemand die vocaal ALLES onder de knie heeft, hoog of laag, het maakt niet uit.


_O_ _O_ _O_ _O_

Zooooooo makkelijk _O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:47:05 #48
163650 Greys
pi_178736586
OGAE Nederland gaf België vandaag 12 pt. Andersom kregen we er nul. Ik zag al een aantal tweets dat NL veel te sneu is en een Cyprus-Griekenland deal wil en dat het helaas niet meer van twee kanten komt. Tsja.. _O- Nogal overdreven idd, twaalf voor België. Maar het gaat me niet verbazen als 'we' dat straks in mei ook gewoon weer doen. Sneuheid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178736596
quote:
10s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:47 schreef Greys het volgende:
OGAE Nederland gaf België vandaag 12 pt. Andersom kregen we er nul. Ik zag al een aantal tweets dat NL veel te sneu is en een Cyprus-Griekenland deal wil en dat het helaas niet meer van twee kanten komt. Tsja.. _O- Nogal overdreven idd, twaalf voor België. Maar het gaat me niet verbazen als 'we' dat straks in mei ook gewoon weer doen. Sneuheid.
Belgjes geven ons laatste jaren maar weinig idd.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:47:57 #50
163650 Greys
pi_178736600
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:45 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand die vocaal ALLES onder de knie heeft, hoog of laag, het maakt niet uit.


_O_ _O_ _O_ _O_

Zooooooo makkelijk _O_
Die doet bij mijn weten niet mee aan het esf. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178736610
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Die doet bij mijn weten niet mee aan het esf. :+
Nee helaas niet maar tering die is goed. Das gewoon abnormaal.
pi_178736617
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Belgjes geven ons laatste jaren maar weinig idd.
Waarom is dat? Zijn ze boos? Wat hebben we gedaan?
Koel en donker bewaren
pi_178736623
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:48 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Waarom is dat? Zijn ze boos? Wat hebben we gedaan?
Geen idee. Denk die Walen vooral :D
pi_178736636
Ja het kan natuurlijk dat ze de inzendingen oprecht niet meer waard vinden, maar ik dacht dat we zo'n beetje standaard wel 12 kregen van België, of was dat vroeger ook niet?
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:49:49 #55
163650 Greys
pi_178736638
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:48 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Waarom is dat? Zijn ze boos? Wat hebben we gedaan?
Misschien waren ze gewoon oprecht niet into Og3ne en Douwe Bob. Laten we eerlijk zijn, beide liedjes waren niet bepaald heel sterk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178736664
Volgens mij kregen we met CATS ook geen 12 punten van België tijdens de finale?
Koel en donker bewaren
pi_178736677
quote:
11s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:51 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij kregen we met CATS ook geen 12 punten van België tijdens de finale?
Klopt. Mede daarom werden we 2e.
pi_178736682
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Klopt. Mede daarom werden we 2e.
Niet :P
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:52:13 #59
163650 Greys
pi_178736686
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:49 schreef Guanabana het volgende:
Ja het kan natuurlijk dat ze de inzendingen oprecht niet meer waard vinden, maar ik dacht dat we zo'n beetje standaard wel 12 kregen van België, of was dat vroeger ook niet?
Dat is nou precies wat je niet meer zou moeten willen ;) Want dan mogen we ook nooit meer piepen over Griekenland en Cyprus en de streken van Azerbeidzjan.

Zou NL sieren als ze daar ook gewoon van af stappen en gewoon eerlijk oordelen.

Maar zo zie je maar, vakjury is alles behalve betrouwbaar en serieus te nemen nog. Lang niet allemaal iig. Helaas. We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178736691
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Niet :P
Natuurlijk wel. Als je er daar 12 krijgt en baardmans krijgt er 5 scheelt het alweer 7 etc. Alhoewel CATS wel de vakjury prijs kreeg voor beste nummer _O_
pi_178736706
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is nou precies wat je niet meer zou moeten willen ;) Want dan mogen we ook nooit meer piepen over Griekenland en Cyprus en de streken van Azerbeidzjan.

Nee klopt, zeg ook niet dat ik het per se wil :P
Koel en donker bewaren
pi_178736716
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is nou precies wat je niet meer zou moeten willen ;) Want dan mogen we ook nooit meer piepen over Griekenland en Cyprus en de streken van Azerbeidzjan.

Zou NL sieren als ze daar ook gewoon van af stappen en gewoon eerlijk oordelen.

Maar zo zie je maar, vakjury is alles behalve betrouwbaar en serieus te nemen nog. Lang niet allemaal iig. Helaas. We hoeven alleen maar naar onszelf te kijken.
Ik roep het al jaren dat het geen drol uit maakt als wij Belgie 12 geven en de Belgen ons 12. Het verschil wordt gemaakt als je punten krijgt van Polen, Tsjechie etc. 12 tegen 12 doet verder niks.
pi_178736740
Maar ik vind het ook wel verwarrend praten zo, want dan gaat het weer over OGAE (wat is dat uberhaupt), dan weer over de jurypunten, en dan weer over de publiekspunten.

Ik ben soms niet zo op de hoogte van die ESF dingen als sommige anderen hier. :@
Koel en donker bewaren
pi_178736746
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien waren ze gewoon oprecht niet into Og3ne en Douwe Bob. Laten we eerlijk zijn, beide liedjes waren niet bepaald heel sterk.
We hebben wel 10 punten van de Belgische televoters gekregen voor zowel Og3ne als Douwe B. Belgjes houden nog wel van ons, alleen zien we dat nu niet doordat de juries credible proberen te doen en Nederland lager inschat.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:55:59 #65
163650 Greys
pi_178736776
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik roep het al jaren dat het geen drol uit maakt als wij Belgie 12 geven en de Belgen ons 12. Het verschil wordt gemaakt als je punten krijgt van Polen, Tsjechie etc. 12 tegen 12 doet verder niks.
Leuk dat je dat roept maar tegelijkertijd roep je altijd dat de vakjury zo goed op kwaliteit oordeelt enzo. Maar ondertussen maakt het je niet uit als we 12 geven aan België ondanks het lied en Cyprus aan Griekenland ondanks het lied en andersom, Azerbeidzjan altijd Armenië als allerlaatste zet en andersom.. Etc.
Dat rijmt bij mij niet met 'vakjury let op kwaliteitt'. Want het één spreekt het ander nogal tegen.

Maar goed, daar gaan wij het nooit over eens worden en jij snapt mij niet en ik jou niet. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178736791
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Leuk dat je dat roept maar tegelijkertijd roep je altijd dat de vakjury zo goed op kwaliteit oordeelt enzo. Maar ondertussen maakt het je niet uit als we 12 geven aan België ondanks het lied en Cyprus aan Griekenland ondanks het lied en andersom, Azerbeidzjan altijd Armenië als allerlaatste zet en andersom.. Etc.
Dat rijmt bij mij niet met 'vakjury let op kwaliteitt'. Want het één spreekt het ander nogal tegen.

Maar goed, daar gaan wij het nooit over eens worden en jij snapt mij niet en ik jou niet. :P
Ik had het in dit geval over televotes he ;)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:56:56 #67
163650 Greys
pi_178736802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:54 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

We hebben wel 10 punten van de Belgische televoters gekregen voor zowel Og3ne als Douwe B. Belgjes houden nog wel van ons, alleen zien we dat nu niet doordat de juries credible proberen te doen en Nederland lager inschat.
Misschien kan de NL vakjury daarvan leren en ook gewoon eens credible gaan doen. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178736833
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien kan de NL vakjury daarvan leren en ook gewoon eens credible gaan doen. ^O^
We gaan de goeie kant op, 2 schamele punten voor City Lights namens onze Jury.
pi_178736840
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:58 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

We gaan de goeie kant op, 2 schamele punten voor City Lights namens onze Jury.
2 was ook de max _O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 17:59:23 #70
163650 Greys
pi_178736854
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik had het in dit geval over televotes he ;)
Je reageert op mijn post waarin duidelijk 'vakjury' staat, toch? Dan wordt het nogal verwarrend als je ineens switcht naar televotes :D Het ging toch de hele over vakjury die kwaliteit zouden beoordelen? Want dat zei je.

Nou ja ik haak af. Op deze manier is het niet echt handig discussiëren als je ineens wisselt. Even autorijden nu. Laters :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 april 2018 @ 18:02:16 #71
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178736899
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:45 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand die vocaal ALLES onder de knie heeft, hoog of laag, het maakt niet uit.


_O_ _O_ _O_ _O_

Zooooooo makkelijk _O_
Hemel, neem dan George Michael al voorbeeld.. Die was echt nog veel beter :Y
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178736913
Ik heb ook absoluut geen hoge pet op van die jury's.

Je moet je bedenken dat in onze jury afgelopen jaren o.a. Do, Gijs Staverman, Marga Bult, Maurice Wijnen etc zaten hè.

Die laatste bijvoorbeeld houdt van mierzoete Disney-ballades, waarbij het glazuur van je tanden springt - die vond O'G3NE uiteraard geweldig. Dus die zou nooit veel punten geven aan een nummer als Outlaw In Em.
pi_178736935
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hemel, neem dan George Michael al voorbeeld.. Die was echt nog veel beter :Y
Nee Adam is live beter, heb ze beide live mogen zien. Alhoewel ik wel fan ben van George.
pi_178736938
Niks mis met mierzoete Disney-ballades *O*

A Whole New World *;
Koel en donker bewaren
pi_178736946
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:54 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

We hebben wel 10 punten van de Belgische televoters gekregen voor zowel Og3ne als Douwe B. Belgjes houden nog wel van ons, alleen zien we dat nu niet doordat de juries credible proberen te doen en Nederland lager inschat.
Die 'Belgische' televoters zijn overigens vooral Nederlanders die net over de grens wonen, maar dat even terzijde.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 25 april 2018 @ 18:14:13 #76
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178737161
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee Adam is live beter, heb ze beide live mogen zien. Alhoewel ik wel fan ben van George.
Ik zeg ook nergens dat Adam Lambert live beroerd is :N
Ik vind (vond, helaas overleden) George Michael live beter. Naast stem (al ga ik dan ook voor George) is er ook uitvoering en performance en dus smaak in het spel ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178737186
Alles leuk en aardig, maar Adam en George zijn amateurs vergeleken met onze Willem Bijkerk.
  woensdag 25 april 2018 @ 18:16:27 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178737212
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:15 schreef Wuwwa het volgende:
Alles leuk en aardig, maar Adam en George zijn amateurs vergeleken met onze Willem Bijkerk.
:D
Maar goed bruggetje iig ^O^
On topic maar weer idd *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178738499
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Maar ik vind het ook wel verwarrend praten zo, want dan gaat het weer over OGAE (wat is dat uberhaupt), dan weer over de jurypunten, en dan weer over de publiekspunten.

Ik ben soms niet zo op de hoogte van die ESF dingen als sommige anderen hier. :@
Heel herkenbaar dat laatste.
Ik weet ook niet hoe de blauwe clip is. :@
pi_178738664
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 19:14 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Heel herkenbaar dat laatste.
Ik weet ook niet hoe de blauwe clip is. :@
Haha. Maar de blauwe clip is wel basisinformatie hoor ;)

Dat is de clip die de AVROTROS heeft uitgebracht als officiele clip, van een optreden dat Waylon gaf waarin hij Outlaw in 'Em voor het eerst live bracht.

Die was als clip gewoon heel zwak, want het optreden was redelijk matig en de beelden ook totaal niet spetterend, en zorgde ervoor dat heel Europa een matig beeld kreeg van onze inzending.


Blauw door het blauwe licht :P
Koel en donker bewaren
pi_178739147
Dankjewel.
Ik heb weken gemist vanwege shit met kind. Nu let ik weer op :P
pi_178739284
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Toch laat de juryuitslag de laatste jaren zien dat er over de gehele lengte gewoon prima word gejureert. Ik heb weinig gekke uitslagen gezien jij?
Ik meende toch echt dat jij vorig jaar totaal niet onder de indruk was van Portugal. Ik heb uitspraken voorbij zien komen van 'kattengejank', 'tegen vals aan' tot 'veel te simpel wat zelfs een 4 jarige kan fabriceren'. Jouw conclusie: Absoluut niet winnaarwaardig. Je vroeg zelfs een aantal hier die het wel goed vonden of ze jou ('iemand die er voor geleerd heeft') even konden uitleggen waarom het dan zo goed is.

Dan moet je toch volgens je eigen deskundigheid verrast zijn geweest dat dat lied toch met een ruime voorsprong zo goed werd beoordeeld door de jury's? Of is dat nu het gewonnen heeft toch niet zo'n gekke uitslag en wel goed gejureerd? Beetje tegenstrijdig, vind je niet?. :P
  ESF Reporter woensdag 25 april 2018 @ 19:53:03 #83
87554 Cee
Welluk?
pi_178739572
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:45 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand die vocaal ALLES onder de knie heeft, hoog of laag, het maakt niet uit.


_O_ _O_ _O_ _O_

Zooooooo makkelijk _O_
_O_

Juni ga ik weer O+
pi_178739665
Eindelijk bewegend beeld op het Eurovisie kanaal :P

Ze mogen ook wel even zo’n profile video plaatsen.

  ESF Reporter woensdag 25 april 2018 @ 19:59:19 #85
87554 Cee
Welluk?
pi_178739697
Voor de mensen die Out TV hebben: vanavond deel 1 van registratie Eurovision in Concert.
  woensdag 25 april 2018 @ 20:06:10 #86
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178739794
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 19:59 schreef Cee het volgende:
Voor de mensen die Out TV hebben: vanavond deel 1 van registratie Eurovision in Concert.
Die zit bij Ziggo in het 'Gay pret pakket' of in Movies&Series XL.
:o)
  woensdag 25 april 2018 @ 20:06:42 #87
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178739808
Om verwarring te voorkomen: ik heb het Movies&Series XL pakket.
:o)
  ESF Reporter woensdag 25 april 2018 @ 20:07:17 #88
87554 Cee
Welluk?
pi_178739817
quote:
14s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:06 schreef Dave het volgende:

[..]

Die zit bij Ziggo in het 'Gay pret pakket' of in Movies&Series XL.
Ohhh ik heb Movies en series XL *O*
  woensdag 25 april 2018 @ 20:08:35 #89
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178739839
Dan zit ie op kanaal 129 zo te zien.
:o)
  ESF Reporter woensdag 25 april 2018 @ 20:14:33 #90
87554 Cee
Welluk?
pi_178739939
Oh, hier toch niet. Heb wel Movies en series XL ivm met m'n Ziggo/vodafone combi maar de zender niet. :{
  woensdag 25 april 2018 @ 20:14:44 #91
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178739944

quote:
41. Waylon - Outlaw In 'Em - The Netherlands
-O-.
:o)
pi_178739958
quote:
41ste :')
Koel en donker bewaren
pi_178739967
quote:
Ahjoh, gewoon geen smaak. :{w
  ESF Reporter woensdag 25 april 2018 @ 20:17:06 #94
87554 Cee
Welluk?
pi_178739988
quote:
San Marino stijgt 31 plaatsen naar nummer 5 bij hem.
:D
pi_178740020
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Hemel, neem dan George Michael al voorbeeld.. Die was echt nog veel beter :Y
YES WHISKERS..!!! Luf joe!!
Kijk die man maar eens live _O_ *; hij staat op eenzame hoogte (ook al hou je niet van zijn muziek, luister hoe hij zingt).
Ja sorry, ik ben fan (da's wel duidelijk te zien aan mijn username) *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178740021
quote:
Wie is dit, dan trollenlegeren we even zijn kanaal de moeder.
pi_178740071
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat Adam Lambert live beroerd is :N
Ik vind (vond, helaas overleden) George Michael live beter. Naast stem (al ga ik dan ook voor George) is er ook uitvoering en performance en dus smaak in het spel ;)
HELEMAAL EENS _O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 20:22:40 #98
163650 Greys
pi_178740086
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:17 schreef Cee het volgende:

[..]

San Marino stijgt 31 plaatsen naar nummer 5 bij hem.
:D
Zo iemand is onmogelijk serieus te nemen. Ik word persoonlijk wel erg blij van de reacties onder de twee video's met 'wie gaan er door'. Nl staat echt bij 95 procent in het rijtje. Pfieuw.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178740094
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:15 schreef Wuwwa het volgende:
Alles leuk en aardig, maar Adam en George zijn amateurs vergeleken met onze Willem Bijkerk.
George amateur...Oeh...iets met glad ijs >:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178740134
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

:D
Maar goed bruggetje iig ^O^
On topic maar weer idd *O*
Yes..moest even reageren *)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 25 april 2018 @ 20:25:11 #101
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178740144
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:19 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Wie is dit, dan trollenlegeren we even zijn kanaal de moeder.
Kanaal met 5 abonnees en in totaal 1 reactie onder een van zijn twee video's. Die schrikt zich wild als heel ESF daar even komt klagen. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178740321
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:09 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Exact en dat bedoelde ik eerder met dat homo's meer met dat diva gedoe etc hebben. Is prima maar kenners zijn het zeker niet en ik kan ze ook niet serieus nemen.
Niet alle gays zijn alleen fan van diva gedoe. Ik kan bijvoorbeeld een mooie ballade van een man ook zeker waarderen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 20:50:41 #103
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178740644
Even nieuw topic geopend:

Guilty pleasure songs

Voor alle (beetje) foute nummers
  woensdag 25 april 2018 @ 20:53:33 #104
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_178740741
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Belgjes geven ons laatste jaren maar weinig idd.
Dit klopt niet. Als je de laatste jaren vergelijkt heeft Belgie amper minder punten gegeven aan NL dan andersom. Als je het vergelijkt met hun eindresultaten kan je zelfs stellen dat Belgie NL eerder overwaardeert dan andersom
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 21:01:06 #105
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178740973
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:53 schreef misteriks het volgende:

[..]

Dit klopt niet. Als je de laatste jaren vergelijkt heeft Belgie amper minder punten gegeven aan NL dan andersom. Als je het vergelijkt met hun eindresultaten kan je zelfs stellen dat Belgie NL eerder overwaardeert dan andersom
Komt ook omdat wel allebei eindelijk weer goede inzendingen sturen. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2018 @ 21:01:18 #106
368283 ato
pi_178740975
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:08 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ze zijn een beetje in hun hemd gezet door hun eigen team, die het allemaal een hoger cijfer gaven. Het is gewoon niet hun smaak, want het is geen schreeuwende diva/ 13 in een dozijn popsong. Maar uit de reacties van de rest hebben ze opgemaakt dat het wel doorgaat.

Exact en dat bedoelde ik eerder met dat homo's meer met dat diva gedoe etc hebben. Is prima maar kenners zijn het zeker niet en ik kan ze ook niet serieus nemen.

Deze homo heeft Waylon hoog zitten, wat een oordeel weer -O-

Sorry was een reactie op Poepsur, of zoiets.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2018 @ 21:03:47 #107
368283 ato
pi_178741035
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar zie je mij zeggen dat het belangrijk is dan? :? Nergens.

Laat mij lekker verbaasd zijn dat ze hem een zekere qualifyer vinden na hun eerdere oordeel. Meer niet. De rest maak jij er helemaal zelf van dat ze geen deskundigen zijn en niet belangrijk. Dat zegt verder namelijk ook helemaal niemand. :)

Niet alles wat we hier posten is van levensbelang he. Ook gewoon voor de leuk, de ergernis, de verbazing etc.

Jij doet je meer als deskundige voor dan zij vaak. :+
En skip je oordeel over homo's, ik ken zat homo's die niets hebben met ESF of divagedrag.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 25 april 2018 @ 21:05:51 #108
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178741102
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:14 schreef Cee het volgende:
Oh, hier toch niet. Heb wel Movies en series XL ivm met m'n Ziggo/vodafone combi maar de zender niet. :{
Volgens de site van Ziggo zou je dat wel moeten hebben. Goed het lijstje door geweest?
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 21:06:41 #109
163650 Greys
pi_178741130
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:03 schreef ato het volgende:

[..]

En skip je oordeel over homo's, ik ken zat homo's die niets hebben met ESF of divagedrag.
Dit is niet tegen mij toch? :@
Kan me niet voorstellen namelijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 21:07:02 #110
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178741143
Tis toch wel lekker leven in een zwart-wit wereld. Crno I belo :s)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 25 april 2018 @ 21:07:29 #111
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178741164
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit is niet tegen mij toch? :@
Kan me niet voorstellen namelijk.
Ik denk tegen Poepz0r :s)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2018 @ 21:07:57 #112
368283 ato
pi_178741178
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:32 schreef Wuwwa het volgende:
Voor kwaliteit is een jury aangesteld, wat voor (laten we zeggen) 75% bestaat uit mensen die kennis hebben over muziek en het ambt van liedjes maken. Zonder jury hadden we nu 8 verschillende jostibands, 3 acts met in brand gestoken schapen, twee DJende kalkoenen, en 14 mannen in hamsterwielen gehad.
Dan nemen we maar chantabele juries (Griekenland, Cyprus, Armenië, Azerbeidzjan, Bulgarije) op de koop toe. Uiteraard zou het wel fijn zijn als de regels en het toezicht op die lui wat beter wordt aangescherpt (afgezonderde hokjes, geen contact, puntenmindering bij het significant op elkaar lijken van rankings etc.).
Mee eens.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2018 @ 21:09:34 #113
368283 ato
pi_178741238
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit is niet tegen mij toch? :@
Kan me niet voorstellen namelijk.
Hahaha nee was tegen Poepzur. Over zijn mening over homo's houden van divagedrag etc.
Ik ben het soms met hem eens, maar met deze mening dus niet.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter woensdag 25 april 2018 @ 21:09:36 #114
87554 Cee
Welluk?
pi_178741240
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:05 schreef Dave het volgende:

[..]

Volgens de site van Ziggo zou je dat wel moeten hebben. Goed het lijstje door geweest?
Ja, 129 zegt dat ie niet in m'n abonnement zit ;(
pi_178741246
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:06 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit is niet tegen mij toch? :@
Kan me niet voorstellen namelijk.
Hij wilde jou volgens mij aanvullen. Een kleine toevoeging aan wat jij tegen PoepzOor zei waarschijnlijk. :)

Edit: Laat maar :P
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2018 @ 21:11:19 #116
368283 ato
pi_178741304
En sorry, ik zit op de Ipad en soms gaat het kopiëren niet zo goed.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2018 @ 21:12:49 #117
368283 ato
pi_178741370
quote:
11s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:51 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij kregen we met CATS ook geen 12 punten van België tijdens de finale?
8 punten. België gaf wel Anouk 12 punten.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2018 @ 21:14:21 #118
368283 ato
pi_178741458
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 17:52 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Als je er daar 12 krijgt en baardmans krijgt er 5 scheelt het alweer 7 etc. Alhoewel CATS wel de vakjury prijs kreeg voor beste nummer _O_
Oostenrijk had 60 meer punten, dus die paar punten hadden TCL geen winst opgeleverd
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 25 april 2018 @ 21:22:04 #119
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178741730
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:09 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, 129 zegt dat ie niet in m'n abonnement zit ;(
Lijkt me dat Vodafone/ziggo bonus ding niet goed geactiveerd....
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series-xl/
https://www.ziggo.nl/televisie/zenders/outtv
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 21:22:16 #120
163650 Greys
pi_178741736
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2018 @ 21:23:34 #121
368283 ato
pi_178741782
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:22 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk ^O^

Waar komt dit vandaan?
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 25 april 2018 @ 21:24:56 #122
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178741828
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:22 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Haha leuk :D

Die blauwe ogen ook zo duidelijk.
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 21:33:09 #123
163650 Greys
pi_178742130
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:23 schreef ato het volgende:

[..]

Leuk ^O^

Waar komt dit vandaan?
Tweet van Wiwi

https://twitter.com/wiwibloggs/status/989221871286710272?s=19

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 21:35:51 #124
163650 Greys
pi_178742223
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:24 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Haha leuk :D

Die blauwe ogen ook zo duidelijk.
Ja mooi die lichtblauwe ogen :D Hebben ze goed gedaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 25 april 2018 @ 21:37:35 #125
368283 ato
pi_178742276
Ja is echt leuk ^O^
Life can be a bitch, so like it..
pi_178742406
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:37 schreef Nexum het volgende:

[..]

Niet alle gays zijn alleen fan van diva gedoe. Ik kan bijvoorbeeld een ballade van een mooie man ook zeker waarderen.
:+ geen dank
~The present is all there is~
  ESF Reporter woensdag 25 april 2018 @ 22:00:58 #127
87554 Cee
Welluk?
pi_178742873
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:22 schreef Dave het volgende:

[..]

Lijkt me dat Vodafone/ziggo bonus ding niet goed geactiveerd....
https://www.ziggo.nl/televisie/extra-zenders/movies-series-xl/
https://www.ziggo.nl/televisie/zenders/outtv
Ik zal wel alleen een on demand deel hebben (alle hbo series etc kan ik gewoon kijken) dus heb het pakket, maar dan tot op zekere hoogte. Of zo. Zal vast ook wel op YouTube komen straks. *O*
  woensdag 25 april 2018 @ 22:17:46 #128
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178743335
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 20:19 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

YES WHISKERS..!!! Luf joe!!
Kijk die man maar eens live _O_ *; hij staat op eenzame hoogte (ook al hou je niet van zijn muziek, luister hoe hij zingt).
Ja sorry, ik ben fan (da's wel duidelijk te zien aan mijn username) *O*
Luf joe too!! :*
Helemaal eens ook (uiteraard) :Y
Moment dat het voor mij nog overduidelijker werd dan het al was: Tribute to Freddy Mercury(-concert). Wow! Die steeg er bovenuit live _O_ _O_ _O_

Edit: maar misschien moeten we een George Michael topic starten elders :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178743525
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Luf joe too!! :*
Helemaal eens ook (uiteraard) :Y
Moment dat het voor mij nog overduidelijker werd dan het al was: Tribute to Freddy Mercury(-concert). Wow! Die steeg er bovenuit live _O_ _O_ _O_
Jazeker, dat was echt niet normaal goed. Ik wil deze man eigenlijk alleen maar live horen. Sommige nummers vind ik niet eens (zo) mooi, maar als hij ze dan live zingt..echt niet normaal (vooral 'My Mother had A brother') en de hele DVD 'live in London' sjongejongejonge'...over gemakkelijk zingen gesproken.. *;
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178743546
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Luf joe too!! :*
Helemaal eens ook (uiteraard) :Y
Moment dat het voor mij nog overduidelijker werd dan het al was: Tribute to Freddy Mercury(-concert). Wow! Die steeg er bovenuit live _O_ _O_ _O_

Edit: maar misschien moeten we een George Michael topic starten elders :P
JAAAAASSSS (dat laatste) ;)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178743607
Geen idee hoe dat moet eigenlijk...maar het is niet toegestaan denk ik (heeft niks met het esf te maken..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 25 april 2018 @ 22:30:23 #132
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178743692
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:27 schreef GeorgeM het volgende:
Geen idee hoe dat moet eigenlijk...maar het is niet toegestaan denk ik (heeft niks met het esf te maken..?
Er is ook een apart muziek subforum.
Muziek

George Michael heeft wel met muziek te maken. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 april 2018 @ 22:40:55 #133
163650 Greys
pi_178743989
En anders kunnen jullie ook gewoon hier in de Slowchat naar hartelust Michael adoreren hoor ;)

ESF / [SLOWCHAT] met een blije Griek

Die TT is toeval :@ :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178744205
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 22:40 schreef Greys het volgende:
En anders kunnen jullie ook gewoon hier in de Slowchat naar hartelust Michael adoreren hoor ;)

ESF / [SLOWCHAT] met een blije Griek

Die TT is toeval :@ :P
Oh ja _O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178744879
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2018 21:22 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is zo leuk gedaan! Mooi ook dat ze extra die blauwe ogen hebben benadrukt. :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178748729
:o wakker worden en niet eens bij hoeven lezen :o
  ESF Reporter donderdag 26 april 2018 @ 07:32:50 #137
87554 Cee
Welluk?
pi_178748757
quote:
11s.gif Op donderdag 26 april 2018 07:27 schreef Em31 het volgende:
:o wakker worden en niet eens bij hoeven lezen :o
Geniet nog even van de rust, het Officiële Hyperpaniekhoogtepunt gaat dit weekend in! *O*
pi_178748813
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 07:32 schreef Cee het volgende:

[..]

Geniet nog even van de rust, het Officiële Hyperpaniekhoogtepunt gaat dit weekend in! *O*
Jaaaa *O* w/ zin in
  donderdag 26 april 2018 @ 07:56:53 #139
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178748864
Vandaag stapt The Skinny Legend op het vliegtuig.
:o)
  donderdag 26 april 2018 @ 07:57:21 #140
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178748866
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2018 07:56 schreef Dave het volgende:
Vandaag stapt The Skinny Legend op het vliegtuig.
TSL scheelt maar 1 letter met TCL, maar dat terzijde.
:o)
  ESF Reporter donderdag 26 april 2018 @ 08:06:01 #141
87554 Cee
Welluk?
pi_178748897
quote:
4s.gif Op donderdag 26 april 2018 07:57 schreef Dave het volgende:

[..]

TSL scheelt maar 1 letter met TCL, maar dat terzijde.
Als Outlaw twee woorden waren konden we het afkorten naar OLIE. -O-
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2018 @ 08:23:42 #142
368283 ato
pi_178748972
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2018 07:56 schreef Dave het volgende:
Vandaag stapt The Skinny Legend op het vliegtuig.
Morgen toch?
Life can be a bitch, so like it..
pi_178749070
Die laatste paar dagen voor het begint gaan altijd zooooo traag... :O :s)
  donderdag 26 april 2018 @ 08:41:06 #144
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178749084
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 08:23 schreef ato het volgende:

[..]

Morgen toch?
Je hebt gelijk! Voor m'n gevoel is het al vrijdag, aangezien het mijn laatste werkdag deze week is. :@
:o)
pi_178749220
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 07:32 schreef Cee het volgende:

[..]

Geniet nog even van de rust, het Officiële Hyperpaniekhoogtepunt gaat dit weekend in! *O*
Ik ben er klaar veur *O* :'( :B
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 09:06:15 #146
163650 Greys
pi_178749272
Slim dat ie eerder gaat. Een vliegtuig airco'tje slaat zo op je stem. Zorg maar dat er tijd genoeg tussen zit. _O_ Zoals Cornald al zei, hij laat niets aan het toeval over.

Ik zag dat de Ier bv pas zondag vertrekt. Maar geen idee wanneer die moet repeteren. (edit: maandag :D)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 april 2018 @ 09:21:26 #147
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178749401
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:06 schreef Greys het volgende:
Slim dat ie eerder gaat. Een vliegtuig airco'tje slaat zo op je stem. Zorg maar dat er tijd genoeg tussen zit. _O_ Zoals Cornald al zei, hij laat niets aan het toeval over.

Ik zag dat de Ier bv pas zondag vertrekt. Maar geen idee wanneer die moet repeteren. (edit: maandag :D)
Die weet sowieso al dat die kansloos is.
pi_178749433
quote:
NorsiXa
2 days ago
Why not a dutch song? Or atleast based on the Netherlands? What has the american cowboys anything to do with the Netherlands? be original. Also, cowboy songs don't fit the Eurosong, last place incoming, wat jammer nou!
Waarom hebben Nederlanders toch zo vaak de neiging om hun eigen act af te vallen, in het Engels ook nog eens? Snap dat nooit. In andere landen lijkt er zoveel meer trots te zijn. Als Oranje moet voetballen staan we daar toch ook massaal achter?
  donderdag 26 april 2018 @ 09:26:10 #149
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178749457
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:24 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

Waarom hebben Nederlanders toch zo vaak de neiging om hun eigen act af te vallen, in het Engels ook nog eens? Snap dat nooit. In andere landen lijkt er zoveel meer trots te zijn. Als Oranje moet voetballen staan we daar toch ook massaal achter?
"Everybody's got a Volendamse boy in 'em" :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178749487
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:24 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

Waarom hebben Nederlanders toch zo vaak de neiging om hun eigen act af te vallen, in het Engels ook nog eens? Snap dat nooit. In andere landen lijkt er zoveel meer trots te zijn. Als Oranje moet voetballen staan we daar toch ook massaal achter?
""be original"" zoals Zweden, Australië en Tsjechië bijvoorbeeld.

Denk dat dit een Belg is trouwens (Eurosong), maar inderdaad Nederlanders doen dit ook vaak.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 april 2018 @ 09:31:14 #151
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178749519
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:24 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

Waarom hebben Nederlanders toch zo vaak de neiging om hun eigen act af te vallen, in het Engels ook nog eens? Snap dat nooit. In andere landen lijkt er zoveel meer trots te zijn. Als Oranje moet voetballen staan we daar toch ook massaal achter?
Nou, met voetbal is het precies hetzelfde verhaal hoor. Als het goed gaat staat iedereen er volledig achter. Als het ook maar even tegenzit dan valt iedereen alles meteen af.

Het is gewoon typisch Nederlands om eigen land / sporter / inzending etc. aan te vallen. Kijk maar naar Max Verstappen en de hoeveelheid shit dat hij over zich heenkrijgt.

Als Waylon met een Nederlands lied was gegaan was er weer commentaar geweest dat dat dom is en het nooit een kans zal maken.

Alsof alle landen met iets authentieks komen :+
  donderdag 26 april 2018 @ 09:35:52 #152
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178749565
Conchita was ook zo authentiek Oostenrijks _O-

Dat was een gimmick en tegelijk een goed gezongen en goed nummer. Maar authentiek Oostenrijks? Neuh :+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 09:38:52 #153
163650 Greys
pi_178749607
Waylon stuurt iets dat nog nóóit gedaan is op het ESF. Wie dat onorigineel noemt is af :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 09:42:13 #154
163650 Greys
pi_178749654
Waar staat die comment trouwens?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178749673
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nou, met voetbal is het precies hetzelfde verhaal hoor. Als het goed gaat staat iedereen er volledig achter. Als het ook maar even tegenzit dan valt iedereen alles meteen af.

Het is gewoon typisch Nederlands om eigen land / sporter / inzending etc. aan te vallen. Kijk maar naar Max Verstappen en de hoeveelheid shit dat hij over zich heenkrijgt.

Als Waylon met een Nederlands lied was gegaan was er weer commentaar geweest dat dat dom is en het nooit een kans zal maken.

Alsof alle landen met iets authentieks komen :+
Het feit alleen al dat hij gaat is volgens sommigen al een domme keuze :D
~The present is all there is~
pi_178749680
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:42 schreef Greys het volgende:
Waar staat die comment trouwens?
Onder de DWDD-clip, één van de meest recente

En dan een paar reacties daaronder:

quote:
lupusvonh
3 days ago
Bedoeld als parodie?
pi_178749730
Ben daar toch wel benieuwd naar, waar dat intense negativisme onder NLers vandaan komt.
pi_178749797
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:48 schreef croissantlechat het volgende:
Ben daar toch wel benieuwd naar, waar dat intense negativisme onder NLers vandaan komt.
Easy:

- #teamilse
- #teamronnieflex&co
- het is Joëlle Witschge onder verschillende accounts
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 09:53:47 #159
163650 Greys
pi_178749826
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:48 schreef croissantlechat het volgende:
Ben daar toch wel benieuwd naar, waar dat intense negativisme onder NLers vandaan komt.
Omdat het songfestival hier grotendeels als land niet serieus wordt genomen. Omdat je als deelnemer in een talkshow tot vervelens aan toe moet gaan uitleggen en verdedigen waarom je aan 'dat circus' mee wilt doen. Echt te sneu voor woorden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 09:54:29 #160
163650 Greys
pi_178749836
quote:
11s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:52 schreef grazz het volgende:

[..]

Easy:

- #teamilse
- #teamronnieflex&co
- het is Joëlle Witschge onder verschillende accounts
Nederlanders zeiken ook als Douwe gaat en als Og3ne gaat. Etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178749845
dus eigenlijk:

~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 09:57:25 #162
163650 Greys
pi_178749878
Ja. Erben z'n schuld.

Nee maar serieus. Kijk maar wat er gebeurt als je tegen een willekeurig iemand in NL op een verjaardag ofzo zegt dat je helemaal into het songfestival bent. Er wordt lacherig over gedaan. Stomme zooi. Circus. Oostblokfeestje. We winnen toch nooit etc.

Nou laten we dan ook maar met het oranje voetbalteam stoppen. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178749914
Jup, vraag me dan ook af of die mensen überhaupt wel kijken of na 2005 zijn afgehaakt na die pijnlijke uitschakeling van Neerlands beste zangeres. Maar ook al zouden ze kijken, ze zien een act dus is het circus, dat zal met Israel weer bevestigd worden dit jaar, in hun ogen dan!
~The present is all there is~
pi_178749922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 09:24 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

Waarom hebben Nederlanders toch zo vaak de neiging om hun eigen act af te vallen, in het Engels ook nog eens? Snap dat nooit. In andere landen lijkt er zoveel meer trots te zijn. Als Oranje moet voetballen staan we daar toch ook massaal achter?
Wat wil je dan? Dat we richting de Spanjaarden en Grieken opgaan? Die massaal hun eigen inzending ophemelen en haat sturen richting iedereen die ook maar 1 puntje kritiek heeft?

Kijk, als het iemand is die nooit naar het songfestival kijkt en alleen maar reacties geeft zoals 'clownfestival' 'oostblokfeestje' dan kan ik er ook niet tegen. Maar als het iemand is die in de community zit en actief is, dan vind ik het juist fijn. Want het laatste waar ik behoefte aan heb zijn Nederlanders die hun inzending ophemelen alleen omdat het Nederland is.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178749927
Ja, dat is best om verdrietig van te worden. Zeker als je het vergelijkt met Zweden of veel landen in Zuid(Oost)-Europa. Daar is men juist trots!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 10:03:12 #166
163650 Greys
pi_178749941
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:01 schreef Nexum het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Dat we richting de Spanjaarden en Grieken opgaan? Die massaal hun eigen inzending ophemelen en haat sturen richting iedereen die ook maar 1 puntje kritiek heeft?

Kijk, als het iemand is die nooit naar het songfestival kijkt en alleen maar reacties geeft zoals 'clownfestival' 'oostblokfeestje' dan kan ik er ook niet tegen. Maar als het iemand is die in de community zit en actief is, dan vind ik het juist fijn. Want het laatste waar ik behoefte aan heb zijn Nederlanders die hun inzending ophemelen alleen omdat het Nederland is.
Het gaat hier vooral om die laatste categorie. Als je zegt dat Waylon nu iets niet origineels stuurt en beter iets Nederlands kan sturen ben je iemand die kennelijk nooit kijkt namelijk :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178749948
Ook al wint Waylon dit jaar, dan nog is er kritiek en laten we ook niet doen alsof dat alleen in NL zo is, in elk land heb je tegenstanders van het songfestival / grote evenementen die alleen maar bakken met geld kosten blah. Maar ze vergeten de verbroedering ;(
~The present is all there is~
pi_178749963
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Het gaat hier vooral om die laatste categorie. Als je zegt dat Waylon nu iets niet origineels stuurt en beter iets Nederlands kan sturen ben je iemand die kennelijk nooit kijkt namelijk :D
Heeft iemand dat gezegd dan? LOL. Onorigineel my ass. We zien nooit goeie rockentries op het songfestival. Als je kritiek gaat leveren lever het dan met goede argumenten _O-
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178749966
Ik moet helaas weg, tot later
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 10:06:51 #170
163650 Greys
pi_178749988
Niemand hoeft van mij de NLse inzending goed te vinden. Smaken verschillen en dat is wel zo gezond. Waar ik gewoon niet tegen kan is die echt DOMME opmerkingen van mensen die duidelijk al tien jaar niet gekeken hebben. En de mensen die elke NL artiest uitlachen omdat ze mee willen doen aan iets dat zij stom vinden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 10:07:39 #171
163650 Greys
pi_178749996
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:05 schreef Nexum het volgende:

[..]

Heeft iemand dat gezegd dan? LOL. Onorigineel my ass. We zien nooit goeie rockentries op het songfestival. Als je kritiek gaat leveren lever het dan met goede argumenten _O-
Ja zie hier ergens boven. Commentaar onder de youtube dat we beter iets Nederlands konden sturen want 'Be original' :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178750007
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja zie hier ergens boven. Commentaar onder de youtube dat we beter iets Nederlands konden sturen want 'Be original' :') _O-
NEE. NO.
NIET.
NEE.
NOOOOO.

We gaan NIET
iets Nederlands sturen.

Nope, nee. NEE!
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 april 2018 @ 10:08:33 #173
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178750012
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:06 schreef Greys het volgende:
Niemand hoeft van mij de NLse inzending goed te vinden. Smaken verschillen en dat is wel zo gezond. Waar ik gewoon niet tegen kan is die echt DOMME opmerkingen van mensen die duidelijk al tien jaar niet gekeken hebben. En de mensen die elke NL artiest uitlachen omdat ze mee willen doen aan iets dat zij stom vinden.
Oostblok festival, vriendjespolitiek, trolololol! Clownmuziek!

-O-

Go Waylon! Top 5 :D
pi_178750014
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:01 schreef Nexum het volgende:

[..]

Wat wil je dan? Dat we richting de Spanjaarden en Grieken opgaan? Die massaal hun eigen inzending ophemelen en haat sturen richting iedereen die ook maar 1 puntje kritiek heeft?

Kijk, als het iemand is die nooit naar het songfestival kijkt en alleen maar reacties geeft zoals 'clownfestival' 'oostblokfeestje' dan kan ik er ook niet tegen. Maar als het iemand is die in de community zit en actief is, dan vind ik het juist fijn. Want het laatste waar ik behoefte aan heb zijn Nederlanders die hun inzending ophemelen alleen omdat het Nederland is.
Nou het is meer de algemene teneur. Mensen die dus tóch de moeite gaan doen om onze inzending ff lekker door het slijk te halen op YouTube bijvoorbeeld, in het Engels vaak ook nog, terwijl ze dus overduidelijk nooit kijken. Genoegdoening scheppen uit het falen van je eigen land.

Het is inderdaad heel wat anders als iets je smaak niet is. Ik vond O'g3ne vorig jaar verschríkkelijk, maar alsnog hoopte ik dat Nederland het goed zou doen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 10:09:47 #175
163650 Greys
pi_178750025
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:08 schreef Nexum het volgende:

[..]

NEE. NO.
NIET.
NEE.
NOOOOO.

We gaan NIET
iets Nederlands sturen.

Nope, nee. NEE!
Dat bedoel ik. We sturen nu iets dat nog nóóit gedaan is en Sieneke en typisch Nederlands en Nederlandstalig is al wel gedaan. En dan noemt diegene dít onorigineel. Dan ben je gewoon af :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178750043
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:08 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

Nou het is meer de algemene teneur. Mensen die dus tóch de moeite gaan doen om onze inzending ff lekker door het slijk te halen op YouTube bijvoorbeeld, in het Engels vaak ook nog, terwijl ze dus overduidelijk nooit kijken. Genoegdoening scheppen uit het falen van je eigen land.

Het is inderdaad heel wat anders als iets je smaak niet is. Ik vond O'g3ne vorig jaar verschríkkelijk, maar alsnog hoopte ik dat Nederland het goed zou doen.
Ach ja, ik snap wat je bedoeld. Maar dat soort mensen blijf je altijd houden.

Ik snap bijvoorbeeld mannen en hun obsessie met voetbal nooit. Ik denk altijd van: 'wat is er zo bijzonder naar het kijken naar zweterige mannen die achter een bal aanrennen?' Vind het echt een vreselijke sport. Maar ik vind het stiekem wel erg leuk als Nederland het goed doet.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  donderdag 26 april 2018 @ 10:15:28 #177
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178750096
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:11 schreef Nexum het volgende:
zweterige mannen
- vunzig - sexy - ruig - authentiek - Waylon.

:9~.
:o)
  donderdag 26 april 2018 @ 10:15:42 #178
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178750107
Verkeerde topic, sorry.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 10:25:04 #179
163650 Greys
pi_178750234
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:11 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ach ja, ik snap wat je bedoeld. Maar dat soort mensen blijf je altijd houden.

Ik snap bijvoorbeeld mannen en hun obsessie met voetbal nooit. Ik denk altijd van: 'wat is er zo bijzonder naar het kijken naar zweterige mannen die achter een bal aanrennen?' Vind het echt een vreselijke sport. Maar ik vind het stiekem wel erg leuk als Nederland het goed doet.
Maar waarschijnlijk ga jij niet in elk voetbaltopic of onder elk artikel over voetbal gillen hoe stom je het allemaal vindt. Dat is het verschil ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 10:25:40 #180
163650 Greys
pi_178750238
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:15 schreef Dave het volgende:

[..]

- vunzig - sexy - ruig - authentiek - Waylon.

:9~.
_O-

Six degrees of sexayyyy *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 10:26:57 #181
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178750257
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:08 schreef Nexum het volgende:

[..]

NEE. NO.
NIET.
NEE.
NOOOOO.

We gaan NIET
iets Nederlands sturen.

Nope, nee. NEE!
Eens want voor mijn gevoel bestaan er nu bijna alleen maar 2 typen Nederlandstalige muziek. Aan de ene kant burgerlijk (volendams) volksmuziek en nederhop voor 13-jarigen met zwakbegaafde teksten. Misschien dat Blof net buiten die eerste categorie valt, maar dat zie ik ook niet werken op het ESF.
pi_178750275
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk ga jij niet in elk voetbaltopic of onder elk artikel over voetbal gillen hoe stom je het allemaal vindt. Dat is het verschil ;)
Nee joh, ben jij gek. Heb wel wat beters met m'n tijd te doen. (Mensen op Twitter overtuigen om Cyprus te stemmen bijvoorbeeld *O*)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178750292
Wat ook wel heel fijn is aan de winst van Portugal vorig jaar is dat je het zo heerlijk kan gebruiken als iemand weer eens het buurlanden-argument gebruikt.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 10:35:20 #184
163650 Greys
pi_178750359
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:29 schreef Em31 het volgende:
Wat ook wel heel fijn is aan de winst van Portugal vorig jaar is dat je het zo heerlijk kan gebruiken als iemand weer eens het buurlanden-argument gebruikt.
Ja. En Oostblokfeestje :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178750403
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:06 schreef Greys het volgende:
Niemand hoeft van mij de NLse inzending goed te vinden. Smaken verschillen en dat is wel zo gezond. Waar ik gewoon niet tegen kan is die echt DOMME opmerkingen van mensen die duidelijk al tien jaar niet gekeken hebben. En de mensen die elke NL artiest uitlachen omdat ze mee willen doen aan iets dat zij stom vinden.
Amen.
pi_178750411
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 08:06 schreef Cee het volgende:

[..]

Als Outlaw twee woorden waren konden we het afkorten naar OLIE. -O-
Ik ben voor deze suggestie
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 11:13:15 #187
163650 Greys
pi_178750760
Ook bij Het Hoofd zijn we een zekere qualifier. "This is gonna be fantastic and a feast to the eyes" *O*



[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 26-04-2018 11:19:59 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178750827
O Hoofd O+
pi_178750896
Vind het zelf ook erg spijtig dat er over het songfestival vrij lacherig word gedaan. Meerendeel van de mensen die ik ken vinden het maar stom. Prima, zo'n mening. Mag je vinden. Alleen jammer dat als je het dan zelf wel leuk vind, je er eigenlijk wel een beetje belachelijk om gemaakt word en dat dan vaak ook gepaard gaat met dat je dan wel geen verstand van muziek zal hebben. Alleen omdat ze zich herinneren wat een circus het vroeger was. Pretentieus gedoe. :P

Maarja, dit is mijn ervaring ermee hoor.
pi_178750940
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:13 schreef Greys het volgende:
Ook bij Het Hoofd zijn we een zekere qualifier. "This is gonna be fantastic and a feast to the eyes" *O*

Welja...leg de lat (en mijn verwachtingen) maar lekker hoog
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 11:27:40 #191
163650 Greys
pi_178750952
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 11:23 schreef Limoniume het volgende:
Vind het zelf ook erg spijtig dat er over het songfestival vrij lacherig word gedaan. Meerendeel van de mensen die ik ken vinden het maar stom. Prima, zo'n mening. Mag je vinden. Alleen jammer dat als je het dan zelf wel leuk vind, je er eigenlijk wel een beetje belachelijk om gemaakt word en dat dan vaak ook gepaard gaat met dat je dan wel geen verstand van muziek zal hebben. Alleen omdat ze zich herinneren wat een circus het vroeger was. Pretentieus gedoe. :P

Maarja, dit is mijn ervaring ermee hoor.
Ach ja die mensen weten niet beter dan anderen te 'veroordelen'. Als ik iedereen belachelijk moest gaan maken die helemaal into een stel volwassen kerels zijn die achter een bal aan hollen en zich daar mega over opwinden dan had ik er een dagtaak aan. Maar ik gun ieder z'n lol en plezier en liefhebberij. Is andersom alleen niet altijd zo inderdaad. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178751068
Nu weer op radio2 *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 12:15:31 #193
163650 Greys
pi_178751522
Ik ben tickets voor ESC en vliegen etc aan het uitprinten en ineens strontzenuwachtig _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 april 2018 @ 12:17:20 #194
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178751551
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik ben tickets voor ESC en vliegen etc aan het uitprinten en ineens strontzenuwachtig _O-
Hoezo, zit je bij Waylon in het vliegtuig dan :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 12:20:08 #195
163650 Greys
pi_178751597
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:17 schreef MaLo het volgende:

[..]

Hoezo, zit je bij Waylon in het vliegtuig dan :P
Hahaha nee die gaat een stuk eerder. :P Maar gewoon dat het ineens zo snel gaat. Voor m'n gevoel was het eergisteren nog twee maanden tot aan het esf zeg maar _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178751870
Ga je nog wel streams van Het Hoofd kijken dan? :o
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 12:44:40 #197
163650 Greys
pi_178751972
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:37 schreef Majkool het volgende:
Ga je nog wel streams van Het Hoofd kijken dan? :o
Jaaaa tuurlijk, de hele komende week *O*

Maar vinden jullie het niet ineens bizar snel gaan allemaal dan? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178752004
nee duurt juist te lang :+ van mij mochten rehearsals vorige week wel beginnen, al die pre-parties boeien me niet echt, alleen de eersten zijn leuk om te kijken of ze beetje live kunnen zingen
  † In Memoriam † donderdag 26 april 2018 @ 12:52:14 #199
43556 miss_dynastie
pi_178752053
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaa tuurlijk, de hele komende week *O*

Maar vinden jullie het niet ineens bizar snel gaan allemaal dan? :D
Ik zat zondag al van: over drie weken is het allemaal voorbij -O- en toen moest ik heel hard om mezelf lachen :D _O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 13:05:34 #200
163650 Greys
pi_178752249
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zat zondag al van: over drie weken is het allemaal voorbij -O- en toen moest ik heel hard om mezelf lachen :D _O-
Bizar idee toch _O-

Storten we weer in ons zwarte gat -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178752252
Zelfs mijn vriend, die er niet bijzonder veel mee heeft, zei laatst: 'Ik heb best zin in het ESF :@'.

*O*
Koel en donker bewaren
pi_178752269
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 13:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Bizar idee toch _O-

Storten we weer in ons zwarte gat -O-
Napret *O*

Of geen pret maar eindeloze verontwaardigde discussies als we laatste ofzo worden, maar zelfs dáár heb ik zin in :P :D
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 13:09:29 #203
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178752301
quote:
6s.gif Op donderdag 26 april 2018 10:15 schreef Dave het volgende:

[..]

- vunzig - sexy - ruig - authentiek - Waylon.

:9~.
:D _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178752353
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 12:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaa tuurlijk, de hele komende week *O*

Maar vinden jullie het niet ineens bizar snel gaan allemaal dan? :D
Ja!!! Het gaat echt heel snel inderdaad. Ik ben serieus ook best zenuwachtig dat we over 2 weken de winner hebben. Ik heb nog steeds geen idee wie er gaat winnen :@
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 13:15:20 #205
163650 Greys
pi_178752370
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 13:05 schreef Guanabana het volgende:
Zelfs mijn vriend, die er niet bijzonder veel mee heeft, zei laatst: 'Ik heb best zin in het ESF :@'.

*O*
:D _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178752382
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 13:15 schreef Greys het volgende:

[..]

:D _O_
Daar komt hij nog wel op terug als ik 3 avonden lang zit te hyperen :P
Koel en donker bewaren
pi_178752573
Hij zei net:

'Oh god, je gaat natuurlijk weer heel erg zenuwachtig zijn. Je gaat wel een beetje normaal doen hoor' :O

:D
Koel en donker bewaren
pi_178752582
Nou nope, reken maar dat ik heel erg zenuwachtig ga zijn en niet normaal doe.
Koel en donker bewaren
pi_178752617
Normaal doen gaat inderdaad knap lastig worden :D
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 13:39:21 #210
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178752633
pi_178752654
Ik voorspel een hele hoop:

'ik trek dit niet'
'mijn hart!'
'ik ga dood'
Koel en donker bewaren
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 13:55:13 #212
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178752789
_O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178752872
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 13:34 schreef Guanabana het volgende:
Hij zei net:

'Oh god, je gaat natuurlijk weer heel erg zenuwachtig zijn. Je gaat wel een beetje normaal doen hoor' :O

:D
Same here :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 26 april 2018 @ 14:05:03 #214
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178752875
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 13:34 schreef Guanabana het volgende:
Hij zei net:

'Oh god, je gaat natuurlijk weer heel erg zenuwachtig zijn. Je gaat wel een beetje normaal doen hoor' :O

:D
Hyperen en zenuwen voor een ESF ís normaal. :+

Daar zal hij het wel niet mee eens zijn, omdat hij nog het ouderwetse idee van normaal gebruikt waarin wat de meeste mensen doen 'normaal' geacht wordt, maar zo is het niet meer. :7
Of we het nu leuk vinden of niet, dit is het Trump-tijdperk. De tijd waarin feiten alternatief kunnen zijn en waarin alles wat ooit zo normaal leek ineens echt helemaal niet normaal meer is. :o

Dus je vriend gaat straks maar even lekker "een beetje normaal" doen en mee hyperen en zenuwen. *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 14:09:46 #215
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178752922
Roger _O_ goeden uitleg
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 14:49:15 #216
163650 Greys
pi_178753269
Aldus het Hoofd op Twitter :D

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178753334
Hoofd for President!


(En deelname in de vakjury van elk land, please)
pi_178753336
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 14:49 schreef Greys het volgende:
Aldus het Hoofd op Twitter :D

[ [url=https://i.imgur.com/ZpEJb0E.png[]afbeelding[/url] ]
*O*



Koel en donker bewaren
pi_178753487
Het Hoofd heeft goede teksten.
pi_178753514
Hoofdgod _O_

Wat ik mij trouwens afvraag, beoordelen de juryleden achteraf na de show, als alle nummers geweest zijn? Want dan kunnen ze de nummers nog met elkaar vergelijken. Of beoordelen ze meteen na elk nummer?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 15:16:48 #221
163650 Greys
pi_178753558
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:10 schreef Wuwwa het volgende:
Het Hoofd heeft goede teksten.
Het Hoofd riep op Twitter vandaag dat deze video van hem 'demonetized' is door YouTube, dus ongeschikt geacht voor adverteerders en hij krijgt er nul inkomsten voor, puur omdat hij 'monkey balls' zei in de video :D

Waarna hij op Twitter nog even vier keer MONKEY BALLS riep. Omdat het kon _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178753573
https://eurovoix.com/2018(...)nts-from-azerbaijan/

Sorry ik wil de positiviteit niet verpesten, maar helaas geen punten van Azerbeidzjan. Valt mij op dat Ierland, Duitsland en Zwitserland wel vaak punten krijgen.
pi_178753604
Van mij mogen de repetities nu ook wel komen. Ga teveel piekeren nu 8)7 :')
pi_178753614
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:13 schreef Chocoladesoes het volgende:
Hoofdgod _O_

Wat ik mij trouwens afvraag, beoordelen de juryleden achteraf na de show, als alle nummers geweest zijn? Want dan kunnen ze de nummers nog met elkaar vergelijken. Of beoordelen ze meteen na elk nummer?
Volgens mij zag ik ooit een foto van een notitieboekje van een Duits jurylid (bij TCL) daar stonden allemaal aantekeningen bij per nummer. Denk dat ze zoiets doen en vervolgens op dat officiële formulier alles invullen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 15:29:39 #225
163650 Greys
pi_178753789
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:17 schreef Chocoladesoes het volgende:
https://eurovoix.com/2018(...)nts-from-azerbaijan/

Sorry ik wil de positiviteit niet verpesten, maar helaas geen punten van Azerbeidzjan. Valt mij op dat Ierland, Duitsland en Zwitserland wel vaak punten krijgen.
Ik kijk er eigenlijk eerder van op als we daar wél een punt krijgen. We krijgen bijna van niemand :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178753810
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kijk er eigenlijk eerder van op als we daar wél een punt krijgen. We krijgen bijna van niemand :P
Ik had weer hoop gekregen doordat we de laatste tijd weer wat puntjes gekregen :+
pi_178753921
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:30 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Ik had weer hoop gekregen doordat we de laatste tijd weer wat puntjes gekregen :+
Maar we worden daar nog steeds beoordeeld op dat blauwe ding hè.
pi_178753995
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:17 schreef Chocoladesoes het volgende:
https://eurovoix.com/2018(...)nts-from-azerbaijan/

Sorry ik wil de positiviteit niet verpesten, maar helaas geen punten van Azerbeidzjan. Valt mij op dat Ierland, Duitsland en Zwitserland wel vaak punten krijgen.
Welke en hoeveel landen moeten er nog punten geven dan?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178754007
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:38 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

Maar we worden daar nog steeds beoordeeld op dat blauwe ding hè.
Nee bij Eurovoix is dat niet per se zo

Eurojury2018 twitterde op dinsdag 17-04-2018 om 18:09:55 @GertJanWaterink @AnthonyGranger2 They were given a link to the official YouTube playlist for the competing songs and simply asked to create a top ten. We asked for the top ten as a ranked 42 is too time consuming for all of the jury members to complete. reageer retweet
Eurojury2018 twitterde op dinsdag 17-04-2018 om 19:17:02 @GertJanWaterink @AnthonyGranger2 The playlist consisted only of studio versions so to keep it as fair as possible - SD reageer retweet
pi_178754041
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:41 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Welke en hoeveel landen moeten er nog punten geven dan?
Ik heb geen idee. Op die site kan ik geen overzicht vinden van welke landen al gestemd hebben en welke nog moeten, iemand anders wel?
pi_178754080
De official video is normaal gesproken ook de studio versie lijkt me... Denk dat ze gewoon die blauwe pakken hoor. Er stond niet eens een officiele sudioversie op youtube van Outlaw, alleen geript en geupload door random mensen en die zullen ze waarschijnlijk niet gebruiken
pi_178754317
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:44 schreef Majkool het volgende:
De official video is normaal gesproken ook de studio versie lijkt me... Denk dat ze gewoon die blauwe pakken hoor. Er stond niet eens een officiele sudioversie op youtube van Outlaw, alleen geript en geupload door random mensen en die zullen ze waarschijnlijk niet gebruiken
Ja dat kan wel kloppen ja. De meeste landen hebben ook gewoon een clip/studioversie, behalve wij (toen). Dan hadden ze vast niet speciaal voor ons de DWDD versie of inderdaad een upload van een random persoon in de playlist gezet.
pi_178754328
Er hebben 28 landen gestemd. Volgens mij doen er 43 landen mee, toch?

Dus nog 15 dan?
pi_178754376
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:57 schreef Mandy040986 het volgende:
Er hebben 28 landen gestemd. Volgens mij doen er 43 landen mee, toch?

Dus nog 15 dan?
Waar las je dat?
  donderdag 26 april 2018 @ 16:02:32 #235
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178754378
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:41 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Nee bij Eurovoix is dat niet per se zo

Eurojury2018 twitterde op dinsdag 17-04-2018 om 18:09:55 @GertJanWaterink @AnthonyGranger2 They were given a link to the official YouTube playlist for the competing songs and simply asked to create a top ten. We asked for the top ten as a ranked 42 is too time consuming for all of the jury members to complete. reageer retweet
Eurojury2018 twitterde op dinsdag 17-04-2018 om 19:17:02 @GertJanWaterink @AnthonyGranger2 The playlist consisted only of studio versions so to keep it as fair as possible - SD reageer retweet
De "YouTube playlist" van het Eurovision Song Contest kanaal zit de blauwe clip in. Ga er dus maar vanuit dat ze die beoordelen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178754432
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:02 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

De "YouTube playlist" van het Eurovision Song Contest kanaal zit de blauwe clip in. Ga er dus maar vanuit dat ze die beoordelen. :P
Ja dat zal dan wel inderdaad. Vind het nog steeds gênant als ik door die afspeellijst scroll. Allemaal perfecte clipjes, en dan die van ons :')
  donderdag 26 april 2018 @ 16:11:34 #237
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178754508
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:07 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Ja dat zal dan wel inderdaad. Vind het nog steeds gênant als ik door die afspeellijst scroll. Allemaal perfecte clipjes, en dan die van ons :')
Ja, dat ding is echt de flop van het jaar geworden.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178754582
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:07 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Ja dat zal dan wel inderdaad. Vind het nog steeds gênant als ik door die afspeellijst scroll. Allemaal perfecte clipjes, en dan die van ons :')
Daniel Dekker die nog zo half wegloopt. :') Ik kom er ook niet over uit gewoon.
pi_178754722
Des te groter is de verrassing straks *O*
pi_178754839
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 15:57 schreef Mandy040986 het volgende:
Er hebben 28 landen gestemd. Volgens mij doen er 43 landen mee, toch?

Dus nog 15 dan?
Volgens mij stemmen niet alle landen. Zondag zeiden ze volgende week elke dag 1 land en dan de 28ste in een live uitzending ofzo de laatste 5 landen. Er waren toen nog 19 landen die nog niet gestemd hadden.
pi_178754868
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:31 schreef Em31 het volgende:

[..]

Volgens mij stemmen niet alle landen. Zondag zeiden ze volgende week elke dag 1 land en dan de 28ste in een live uitzending ofzo de laatste 5 landen. Er waren toen nog 19 landen die nog niet gestemd hadden.
Dus dat zouden er dan nog 6 zijn..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178754879
Hoeveel punten hadden we in de voorgaande jaren? Weet iemand dat?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178754955
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:34 schreef GeorgeM het volgende:
Hoeveel punten hadden we in de voorgaande jaren? Weet iemand dat?
Vorig jaar eindigde NL in de top 10:

quote:
1. Italy – 401 points
2. Sweden – 271 points
3. Belgium – 245 points
4. Australia – 243 points
5. Portugal – 225 points
6. Bulgaria – 214 points
7. The Netherlands – 162 points
8. France – 152 points
9. Austria – 142 points
10. F.Y.R Macedonia – 139 points


[ Bericht 1% gewijzigd door croissantlechat op 26-04-2018 16:50:38 ]
pi_178755073
In het jaar van GOUWE Bob:

quote:
1. France – 344
2. Australia – 342
3. Spain – 282
4. Sweden – 264
5. Ukraine – 263
6. Russia – 226
7. Bulgaria – 224
8. Malta – 216
9. Belgium – 178
10. Croatia – 177
11. The Netherlands – 174
Onze eindstand precies goed voorspeld dus :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 16:47:08 #245
163650 Greys
pi_178755083
Og3ne had gewoon een heel neutraal genre natuurlijk.

Dat hebben we nu alles behalve. Dat de die hard eurovision fans er niet echt op zitten te wachten is duidelijk. Maar dan moeten ze dat maar leren, dat het in de komende jaren nog weleens veel meer divers kan worden qua stijlen. :)

Hongarije en Nederland geven dit jaar een goed voorbeeld.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178755123
En ook de ontspoorde Trijn stond in de top 10 van de Eurojury (2015 dus):

quote:
1. Australia – 214
2. Sweden – 153
3. Italy – 146
4. Russia – 105
5. Albania – 100
6. Iceland – 91
7. United Kingdom – 68
8. Latvia – 65
9. Netherlands – 64
10. Norway – 63
pi_178755185
Ik vind dat de blauwe clip, welke ze waarschijnlijk beoordelen, niet echt representatief is voor onze inzending. Dus ik denk dat onze eindpositie bij Eurovoix lager wordt dan de uiteindelijke uitslag.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 16:54:51 #248
163650 Greys
pi_178755195
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:49 schreef croissantlechat het volgende:
En ook de ontspoorde Trijn stond in de top 10 van de Eurojury (2015 dus):

[..]

Toen hadden ze de act nog niet gezien _O-

Nee maar wel apart idd. De inzendingen die wij over het algemeen minder vonden scoren hoger bij die jury dan de inzendingen waar we blijer mee waren. Ik vond het lied van Trijntje absoluut niet top tien waardig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178755259
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Toen hadden ze de act nog niet gezien _O-

Nee maar wel apart idd. De inzendingen die wij over het algemeen minder vonden scoren hoger bij die jury dan de inzendingen waar we blijer mee waren. Ik vond het lied van Trijntje absoluut niet top tien waardig.
Ze beoordelen ook zang daarom top 10 en OGENE had nog wel hoger mogen staan. Wat waren die goed live en zo ontzettend knap wat ze kunnen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 26 april 2018 @ 17:00:17 #250
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178755265
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Toen hadden ze de act nog niet gezien _O-

Nee maar wel apart idd. De inzendingen die wij over het algemeen minder vonden scoren hoger bij die jury dan de inzendingen waar we blijer mee waren. Ik vond het lied van Trijntje absoluut niet top tien waardig.
Omdat dat altijd van die kwabellende zeiknummers zijn waar schijnbaar die hard fans voor vallen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 17:04:01 #251
163650 Greys
pi_178755297
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 16:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ze beoordelen ook zang daarom top 10 en OGENE had nog wel hoger mogen staan. Wat waren die goed live en zo ontzettend knap wat ze kunnen.
Zelfs met goede zang was het lied van Trijntje absoluut niet top tien waardig. Blijf ik bij.

Het tis een SONG Contest. Geen SINGING Contest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178755301
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Zelfs met goede zang was het lied van Trijntje absoluut niet top tien waardig. Blijf ik bij.
Haar zang was gewoon spot on natuurlijk. Maar het liedje was matig ja.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 17:05:42 #253
163650 Greys
pi_178755309
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Haar zang was gewoon spot on natuurlijk. Maar het liedje was matig ja.
Dat zeg ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178755315
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat zeg ik.
Maar op basis van zang is top 10 meer dan terecht of heb jij 10 betere vocalisten gehoord dat jaar?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 17:08:13 #255
163650 Greys
pi_178755331
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar op basis van zang is top 10 meer dan terecht of heb jij 10 betere vocalisten gehoord dat jaar?
Tis geen zangwedstrijd. Nogmaals. Tis een Song Contest. Dan beoordelen die knakkers dus niet goed.

En als zang zo zwaar telt zou Waylon ook nu in hun top tien moeten staan. Maar dan gaat dat ineens weer niet op. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178755332
Virtuoos covertje hoor, hulde!
pi_178755340
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Tis geen zangwedstrijd. Nogmaals. Tis een Song Contest. Dan beoordelen die knakkers dus niet goed.

En als zang zo zwaar telt zou Waylon ook nu in hun top tien moeten staan. Maar dan gaat dat ineens weer niet op. :P
Waylon komt ook in de top 10 (jury in ieder geval).
pi_178755357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:08 schreef Wuwwa het volgende:
Virtuoos covertje hoor, hulde!
:')
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 17:10:10 #259
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178755358
Oeh. Het hoofd zegt dat Montenegro doorgaat.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 17:10:55 #260
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178755368
Dan heeft de shitty song toch iets minder shitty chances kennelijk
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 17:13:20 #261
163650 Greys
pi_178755395
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Waylon komt ook in de top 10 (jury in ieder geval).
Het ging hier nu om de Eurojury. Waar we ergens onderaan bungelen nu en Trijntje in de top tien stond. En dat Waylon daar in de top tien komt is inmiddels zo goed als onmogelijk. Wat dus vreemd is als ze zoals jij zegt ook op zang beoordelen :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Greys op 26-04-2018 17:29:53 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178755404
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:08 schreef Wuwwa het volgende:
Virtuoos covertje hoor, hulde!
En alle 5 de views komen van dit forum, kind weet niet wat 'm overkomt! :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 17:14:32 #263
163650 Greys
pi_178755408
quote:
11s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:10 schreef ijs_beer het volgende:
Oeh. Het hoofd zegt dat Montenegro doorgaat.
Ik ben echt onwijs benieuwd hoe dat live gaat zijn straks :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 17:15:11 #264
163650 Greys
pi_178755416
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:08 schreef Wuwwa het volgende:
Virtuoos covertje hoor, hulde!
Krijg hier altijd een beetje plaatsvervangende schaamte van. :@ WTF ís dit joh..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 17:17:41 #265
163650 Greys
pi_178755449
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178755453
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Krijg hier altijd een beetje plaatsvervangende schaamte van. :@ WTF ís dit joh..
_O-

Dat er dan dus niemand in zijn omgeving is die zegt: "joh misschien moet je dit niet op YouTube uploaden" :')
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 17:18:38 #267
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178755462
quote:
1s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:17 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
*O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 17:20:18 #268
163650 Greys
pi_178755477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:18 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

*O*
Best veel stemmen ook. En verrassend wel aangezien Rybak als persoon heel erg geliefd is en Nederlanders weinig op dat soort polls stemmen.

quote:
Nonetheless, we asked you to pick a favourite, and y’all duly obliged. After counting 2,860 votes, we can confirm that Eurovision 2014 runner-up Waylon is your comeback king.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 17:21:07 #269
163650 Greys
pi_178755486
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:17 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

_O-

Dat er dan dus niemand in zijn omgeving is die zegt: "joh misschien moet je dit niet op YouTube uploaden" :')
Ik denk dat ie verre familie is van degene die besloot dat De Blauwe Video online moest :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 april 2018 @ 17:22:52 #270
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178755512
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:14 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

En alle 5 de views komen van dit forum, kind weet niet wat 'm overkomt! :P
9 weergaven al, meer dan 2 x zo veel als zijn andere video. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 17:24:13 #271
163650 Greys
pi_178755533
Maar Rybak gaat natuurlijk gewoon sowieso naar de finale. Ondanks het fluttige nummertje. Want hij is super populair in Oekraïne en Rusland (doet daar mee aan populaire tv shows) en krijgt van hen gewoon veel punten. Heeft ie ook geen Russische ouders oid. Staat me iets van bij.

Edit: geboren in Belarus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178755630
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:24 schreef Greys het volgende:
Maar Rybak gaat natuurlijk gewoon sowieso naar de finale. Ondanks het fluttige nummertje. Want hij is super populair in Oekraïne en Rusland (doet daar mee aan populaire tv shows) en krijgt van hen gewoon veel punten. Heeft ie ook geen Russische ouders oid. Staat me iets van bij.

Edit: geboren in Belarus.
Ja, en de voormalige Sovjet-Unie blinkt dit jaar niet echt uit in topinzendingen en die punten moeten toch ergens heen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178755707
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:08 schreef Wuwwa het volgende:
Virtuoos covertje hoor, hulde!
Knap hoor!

Hij kan ook heel goed zingen, blijkt uit zijn andere upload :P

Maar goed, ik zou het niet beter kunnen.
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 17:39:29 #274
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178755801
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178755859
quote:
14s.gif Op donderdag 26 april 2018 17:24 schreef Greys het volgende:
Maar Rybak gaat natuurlijk gewoon sowieso naar de finale. Ondanks het fluttige nummertje. Want hij is super populair in Oekraïne en Rusland (doet daar mee aan populaire tv shows) en krijgt van hen gewoon veel punten. Heeft ie ook geen Russische ouders oid. Staat me iets van bij.

Edit: geboren in Belarus.
Ja, das wel een zekerheidje. Rybak is een stemmenmagneet.
pi_178755904
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 13:13 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ja!!! Het gaat echt heel snel inderdaad. Ik ben serieus ook best zenuwachtig dat we over 2 weken de winner hebben. Ik heb nog steeds geen idee wie er gaat winnen :@
Tsjechië
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 17:53:00 #277
163650 Greys
pi_178756044
quote:
O+

En mooi dat ie daarin dan ook weer zingt over 'this old cowboy' :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 18:08:33 #278
163650 Greys
pi_178756312






De reclameborden in Lissabon.
Iemand heeft die onderste aangepast _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178757250
Leuk :D
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 18:45:49 #280
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178757293
Het gaat gewoon weer bijna beginnnen. JAAAAAA.

Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 18:46:52 #281
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178757318
Welke stream wordt het dit jaar? Escxtra of toch het HOOFD.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178757325
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 18:45 schreef ijs_beer het volgende:
Het gaat gewoon weer bijna beginnnen. JAAAAAA.

[ afbeelding ]
Dit dus *O*

Ik heb allejezus veel zin in, veel meer dan vorig jaar *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178757351
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 18:46 schreef ijs_beer het volgende:
Welke stream wordt het dit jaar? Escxtra of toch het HOOFD.
HOOFD! #teamhoofd
pi_178757408
pi_178757630
Dinsdag 5 uur wachtend op de eerste reacties

  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 19:03:10 #286
163650 Greys
pi_178757631
#TeamHetHoofd *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 april 2018 @ 19:19:00 #287
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178757984
#TeamRuigEnVunzig *O* *O* *O* *O* *O*
:o)
pi_178758002
Ik las vuig en runzig.
Koel en donker bewaren
pi_178758265
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:03 schreef Em31 het volgende:
Dinsdag 5 uur wachtend op de eerste reacties
En dan krijgen we 30 seconden van belabberde opname-kwaliteit waar we ons tot de volgende repetitie druk over kunnen maken *O* :')
pi_178758471
Oh no doe niet zo ;(

Deze paar dagen gaan veel te traag
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 19:44:13 #291
163650 Greys
pi_178758482
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 19:31 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

En dan krijgen we 30 seconden van belabberde opname-kwaliteit waar we ons tot de volgende repetitie druk over kunnen maken *O* :')
Ja, zonder de eckte eckte camerabeelden zodat we hier hysterisch kunnen gaan wanhopen dat het toch allemaal niet zo intens overkomt enzo. :') _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 26 april 2018 @ 19:58:29 #292
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178758820
Het leek wel of ze een fist deden... Deden ze nou een fist...? Ze deden een fist! -O-

wordt

Het leek wel of ie een knipoog deed.... Deed ie nou een knipoog...? HIJ DEED EEN VUNZIGE G*#LE KNIPOOG! *O* *O* *O* *O*
:o)
  donderdag 26 april 2018 @ 20:01:07 #293
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178758870
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 18:46 schreef ijs_beer het volgende:
Welke stream wordt het dit jaar? Escxtra of toch het HOOFD.
Ik twijfel nog.
EscXtra had het eerste hoofd (Rodrigo als ik me niet vergis) en eigenlijk ben ik nooit overgestapt, heb daar al heel wat hoofden zien komen en gaan.

Dit jaar zijn ze daar echter wat minder enthousiast over onze inzending, dus misschien ga ik een keer over naar dit hoofd. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 20:02:45 #294
163650 Greys
pi_178758911
Wel bizar hoe er nu al gelekt wordt. Een of andere producer die een blog heeft over het hele proces heeft oa foto's geplaatst van een stand-in repetitie en iedereen kon meteen zien dat het die van IJsland was. Ik zou dus zwaar pissed zijn als er nu al foto's van de stand in repetitie zouden komen van NL :{

"hoi Ari hoe vind je je eigen stage look?"
https://twitter.com/kinu_unik/status/989560624710434816?s=19

Foto's komen uit deze blog van iemand die daar werkt.

https://m-m-pr.com/index.php/eurovision-diary-2018
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178758996
Nederlandse stand-in is JB Meijers
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 20:06:25 #296
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178759000
hmm. a ndere jaren zat ebu daar toch wat strakker op.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 26 april 2018 @ 20:06:58 #297
163650 Greys
pi_178759013
quote:
10s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:06 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Nederlandse stand-in is JB Meijers
Dat zijn geen leuke grappen }:|
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 26 april 2018 @ 20:07:36 #298
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178759027
We also started with stand in rehearsals for the 42 countries today. It was a bumpy start, as always, but it looked spectacular on screen within soon. I might dare to say that today's stand in rehearsals were the best 1st day in many years.
And I have the biggest Riedel panel as usual- so all is normal.

uit die blog, da's toch wel veelbelovend he. :o
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178759065
Ze hebben zelfs bitterballen in Portugal. Grappig dar ze internationaal doorbreken.
pi_178759144
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:09 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ze hebben zelfs bitterballen in Portugal. Grappig dar ze internationaal doorbreken.
die zijn vast shipped from the netherlands
pi_178759173
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2018 20:09 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ze hebben zelfs bitterballen in Portugal. Grappig dar ze internationaal doorbreken.
Volgens mij is er een Nederlands bedrijf betrokken bij de opbouw :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')