Morgen 19:00 zou hij aankomen als ik het goed had gelezen 🙂quote:
Oeps, helemaal verkeerd gelezenquote:
Ik hoop het.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:15 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Pleeg-egels zijn dus blijkbaar handig als je last van slakken hebt lees ik
Voor het geval je van plan bent er een potje mee te gaan bowlen.quote:Laat je egel nooit vallen, en duw ze niet als ze zich hebben opgerold, gooi ook niet met je egel. Dit soort handelingen zorgen voor permanente irritatie bij je egel.
He, mag er niet eens mee gooien, mag ook nooit wat..quote:Op vrijdag 27 april 2018 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
Wat ontzettend leuk! Had er ook nog nooit van gehoord. Welkom Ambrosius!Door dit topic net een uur lang dingen over egeltjes zitten lezen en eigenlijk wil ik er nu ook 1 op mijn werk.
We hebben een moestuin en een flinke boomgaard die lekker verwilderd is. Eens uitzoeken of het hier ook zo is dat ze pleeggezinnen zoeken. En of ik een stukje van het groen kan inrichten als egelgebied, dat lijkt me nog het grootste probleem. Hoe groot is jouw tuin? En ik zie dat je gaas gebruikt. Is dat niet gevaarlijk voor de pootjes? Ik las dat ze goed kunnen klimmen en ik ben bang dat een gebiedje met wat palen en gaas niet ontsnappingsproof zou zijn.
Tijdens het googlen kwam ik trouwens de volgende tekst tegen waar ik stiekem hard om moest lachen.
[..]
Voor het geval je van plan bent er een potje mee te gaan bowlen.
Leuk, hou ons op de hoogte!quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik las dit topic en heb meteen mn zusje een linkje doorgestuurd![]()
Zij heeft zich nu ook aangemeld![]()
Hier zou ik t ook graag willen, maar we hebben de tuin pas net aangelegd, dus dat wordt m (nog) niet, maar zij heeft echt een mooie tuin voor egels volgens mij! Dus duimen dat hij goedgekeurd wordt.
Ik heb al jaren egels én katten in de tuin. Gaat prima samen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tof! Zou goed passen naast mijn VangoP-katten (see what I did there?). Maar helaas voor de egels heb ik ook eigen katten die wel in de tuin komen en ik denk dat dat een hele slechte combi zou zijn
Ik mis wel linkje naar de egel opvangVoor users die geïnspireerd raken door je topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |