SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Gizmogirl28 op 24-04-2018 15:19:30 ]
soms heeft ze de dingen heel scherp ja! Uitkijken dus. Ze is niet wijs, maar absoluut niet domquote:
die spelen een beetje monopoly altijd al, en leggen overal beslag opquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:12 schreef zodeju het volgende:
hoorde ik het nu goed dat de twins vroegen aan wie hij het cordwoud huisje naliet en dat hij dat niet wist en ze het maar uit moesten zoeken...
Kreeg een beetje het idee dat de twins liever daar zouden slapen dan in die hete keet van Bo.....
onvergetelijke herinneringen, aan dat geschuurquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:15 schreef DKUp het volgende:
Twinnies willen vast het huisje waar Senna en Deemon hebben geneukt.
Het was geen stemming. Het was gewoon script. Het wordt met de dag ongeloofwaardiger.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:11 schreef BewonerUto2.0 het volgende:
Ik was te laat voor de stemming.
Maar las dat Toverheks een heel goed streamverslag heeft geschreven.![]()
![]()
Hoef ik hier de vragen ook niet te stellen.
Maar neemt Baldr nu de hele DJ-set mee?
Zal wel een stunt zijn
Hoezo script. Dit was toch geheel volgens de lijn der verwachting.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was geen stemming. Het was gewoon script. Het wordt met de dag ongeloofwaardiger.
precies, niets aan doen, its a wrapquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo script. Dit was toch geheel volgens de lijn der verwachting.
Het is meer dan verwachting. We weten nu toch zo langzamerhand wel dat ze er in moet blijven? Dus ja, het is een toneelstukje.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoezo script. Dit was toch geheel volgens de lijn der verwachting.
Niks mis met de TTquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je was de 1ste.
Chea opent nooit.
Er is er hier iemand die altijd mooie verslagen deed en dat is Dotteke ......quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:11 schreef BewonerUto2.0 het volgende:
Ik was te laat voor de stemming.
Maar las dat Toverheks een heel goed streamverslag heeft geschreven.![]()
![]()
Hoef ik hier de vragen ook niet te stellen.
Maar neemt Baldr nu de hele DJ-set mee?
Zal wel een stunt zijn
Het is gewoon niet leuk meer. Eigenlijk hoef je niet eens meer te kijken om te weten wie er over gaan blijven. Eerst allemaal een grote mond over de grootste bedreiging eruit en nu moet Baldr vertrekken terwijl ze van bats af hadden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het was geen stemming. Het was gewoon script. Het wordt met de dag ongeloofwaardiger.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:20 schreef PTLe het volgende:
[..]
Er is er hier iemand die altijd mooie verslagen deed en dat is Dotteke ......
Kon me al niet voorstellen dat Ivan met de twins die hij niet mocht een deal ging sluiten over de stemmen uit zichzelf......quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is gewoon niet leuk meer. Eigenlijk hoef je niet eens meer te kijken om te weten wie er over gaan blijven. Eerst allemaal een grote mond over de grootste bedreiging eruit en nu moet Baldr vertrekken terwijl ze van bats af hadden kunnen zijn.
de twins worden zwaar in de lift gezetquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kon me al niet voorstellen dat Ivan met de twins die hij niet mocht een deal ging sluiten over de stemmen uit zichzelf......
Dat was helemaal ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kon me al niet voorstellen dat Ivan met de twins die hij niet mocht een deal ging sluiten over de stemmen uit zichzelf......
quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:23 schreef rowan634 het volgende:
er wordt weer veel gezeken hier
LIGHTEN UP
vlinder blijft
quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:
mehmet: baldr is gonna get laiiiiiiiiiiiiiiiiiiddddddddd
koetwaaif nu al begonnen met schelden?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:
een hoop streamlocks tijdens zijn afscheid
Ben je daar serieus blij om? Kan ik me niet voorstellen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:23 schreef rowan634 het volgende:
LIGHTEN UP
vlinder blijft
ik ook! whahahahahahaquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:25 schreef Rhosyn het volgende:
De twins willen Bladr zijn liedje zingen maar zijn de melodie al weer kwijt
echt belachelijkquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vind billy humorquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je daar serieus blij om? Kan ik me niet voorstellen.
Ik zie het ook totaal anders.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:23 schreef rowan634 het volgende:
LIGHTEN UP
vlinder blijft
Makkelijke keuze inderdaad.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zie het ook totaal anders.
Ook de meeste bewoners vinden Baldr een lamme tak die zeker niet in de finale hoort.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:27 schreef MacDeMarco het volgende:
misschien komt baldr tijdens de finale terug om de finalisten zijn nieuwe nummer toe te zingen
Ze heeft het ook vaak letterlijk gezegd. Ik hoopte nog dat ze aan het bluffen wasquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is meer dan verwachting. We weten nu toch zo langzamerhand wel dat ze er in moet blijven? Dus ja, het is een toneelstukje.
Ik heb ze eerder horen zeggen dat ze daar niet heen willen voor al dat ongedierte wat daar zitquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:12 schreef zodeju het volgende:
hoorde ik het nu goed dat de twins vroegen aan wie hij het cordwoud huisje naliet en dat hij dat niet wist en ze het maar uit moesten zoeken...
Kreeg een beetje het idee dat de twins liever daar zouden slapen dan in die hete keet van Bo.....
Het was om te beginnen al heel vreemd dat ze de vorige keer wist dat ze er in oktober uit zou gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze heeft het ook vaak letterlijk gezegd. Ik hoopte nog dat ze aan het bluffen was
Ja, daar moet je tegen kunnen.......quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:32 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik heb ze eerder horen zeggen dat ze daar niet heen willen voor al dat ongedierte wat daar zit
Koningsdag 6 voor een euriequote:Op dinsdag 24 april 2018 15:31 schreef Powervrouw het volgende:
Potjandorie....de cd van Baldr is al uitverkocht. Iemand er nog 1 in de aanbieding?
Kloptquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het was om te beginnen al heel vreemd dat ze de vorige keer wist dat ze er in oktober uit zou gaan.
Rotte eieren en tomaten mogen we niet zienquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:24 schreef MacDeMarco het volgende:
ze zeggen ook dat het ook aan hun ligtquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
En weer dat de anderen hun negeren. Die twee zonderen zich vaak juist van de anderen af.
hadden er totaal geen probleem mee gehad als hun pooiertjes er nog warenquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:36 schreef Koos1958 het volgende:
En weer dat de anderen hun negeren. Die twee zonderen zich vaak juist van de anderen af.
Dat wordt dan weer niet gehoordquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:36 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze zeggen ook dat het ook aan hun ligt
Hoezo hopeloos? Iedereen is anders.quote:
Men heeft het vanaf het begin gezegd: het is een soap.. Dat wij de verhaallijn niet leuk vinden, tja..Mensen ergeren zich ook wel eens aan GTSTquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:34 schreef kkka3 het volgende:
[..]
KloptEn dan haar 2e binnenkomst
![]()
Het stoort me wel dat ze niet eens hun best doen om het te verbergen. Dat is imo walgelijk.
twins, vraag me af hoe het is in het gezin, met nog meer kinderen............................quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:39 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hoezo hopeloos? Iedereen is anders.
Ik ben allang blij dat deze 2 elkaar niet overschreeuwen.
Het was "het opbouwen van de ideale samenleving". Later is dat veranderd in: een soap met echte mensenquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Men heeft het vanaf het begin gezegd: het is een soap.. Dat wij de verhaallijn niet leuk vinden, tja..Mensen ergeren zich ook wel eens aan GTST
Een soap met "echte mensen"quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:40 schreef magnaal het volgende:
[..]
Men heeft het vanaf het begin gezegd: het is een soap.. Dat wij de verhaallijn niet leuk vinden, tja..Mensen ergeren zich ook wel eens aan GTST
en het wordt erger, ben ik bang..quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:36 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ze zeggen ook dat het ook aan hun ligt
Geen wetten, geen regelsquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:41 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het was "het opbouwen van de ideale samenleving". Later is dat veranderd in: een soap met echte mensen
ik heb geen mensen in mijn wereld die ook maar engszins op dat zooitje lijkt, en zowel is het snel exitquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:41 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het was "het opbouwen van de ideale samenleving". Later is dat veranderd in: een soap met echte mensen
Nou ja omdat als Demi haar mond opentrekt de moed je al in de schoenen zakt. Er komen woorden uit. Geen enkele zin. Dat is hopeloos als je zo bentquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:39 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hoezo hopeloos? Iedereen is anders.
Ik ben allang blij dat deze 2 elkaar niet overschreeuwen.
Prima dus als ze dan dr muil houdtquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:43 schreef BelaRoffa het volgende:
[..]
Nou ja omdat als Demi haar mond opentrekt de moed je al in de schoenen zakt. Er komen woorden uit. Geen enkele zin. Dat is hopeloos als je zo bent
als er een schaap rondloopt is het Ivan wel, Yes We Carequote:Op dinsdag 24 april 2018 15:45 schreef Koos1958 het volgende:
Ivan mag wel uitkijken haha, iedereen die met de tweeling heeft samengespannen is er al uit. Ivan vraagt waarom stemmen jullie steeds op dezelfde. Is pas 2x zegt 1 van die twee. Ze hebben nog nooit anders gestemd
ivan heeft al ontslag genomen bij yes we care in 2016quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als er een schaap rondloopt is het Ivan wel, Yes We Care
Wat zeiden ze ?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:45 schreef Bramenstruik het volgende:
waarom stemmen jullie steeds op Billy vraagt de King?
Dat ze dat twee keer gedaan hadden. En ik hoorde iets van dat Billy nooit eerlijk in een gesprek wasquote:
en heeft het er onlangs nog over gehad, het verdienmodel, maar heb hem nog geen cent aan een goed doel uit zien geven, zal wel het principe zijn, als je niet voor jezelf kan zorgen, kan je dat ook niet voor een ander, het grootste excuus, om je niet maatschappelijk bezig te houden, kots van die vent, serieusquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:46 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan heeft al ontslag genomen bij yes we care in 2016
Het zegt gewoon al alles als je je voor zo'n show laat lenenquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:43 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb geen mensen in mijn wereld die ook maar engszins op dat zooitje lijkt, en zowel is het snel exit
Daar hebben ze een punt, maar dat hebben ze niet zelf bedacht, maar van de familie gehoordquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ze dat twee keer gedaan hadden. En ik hoorde iets van dat Billy nooit eerlijk in een gesprek was
En dat ziet ivan niet ?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ze dat twee keer gedaan hadden. En ik hoorde iets van dat Billy nooit eerlijk in een gesprek was
Volgens mij zei hij dat dat ook de reden van zijn stemmen op hun wasquote:
Jaquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:52 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Volgens mij zei hij dat dat ook de reden van zijn stemmen op hun was
Ofzoiets
Ivan laat zich nooit echt uit over anderen, maar deze reactie vond ik toch vrij lafjes
Ik begin me daar steeds meer aan te storenquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:53 schreef Bramenstruik het volgende:
Demi krijgt wederom te horen, dat ze het debiele zusje is, deze keer door Ivan
Behalve toen Fay ziek was en dat vond iedereen een verademing, bovendien kon Demi het toen wel zelf. Ze wordt overschaduwt door Fay en blijft aan haar been hangenquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:51 schreef Koos1958 het volgende:
Echt als je een gesprek tegen die tweeling voert is het altijd 2 tegen 1. Die gaan nooit een 1 op 1 gesprek aan met anderen.
Heeft ze een eigen mening, is het weer niet goedquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:53 schreef rowan634 het volgende:
de twins begrijpen nooit iets
fay: ahh ik snap het
demi: ik niet
dat zie ik anders, ze blijft aan Fay haar enkel hangenquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Behalve toen Fay ziek was en dat vond iedereen een verademing, bovendien kon Demi het toen wel zelf. Ze wordt overschaduwt door Fay en blijft aan haar been hangen
Ja mij ook. Niet iedereen heeft een scherpe, rappe tong. En dat is haar makke.. dan ben je nog niet debielquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:54 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik begin me daar steeds meer aan te storen
Als het moet kan Demi prima dr mannetje staanquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
Behalve toen Fay ziek was en dat vond iedereen een verademing, bovendien kon Demi het toen wel zelf. Ze wordt overschaduwt door Fay en blijft aan haar been hangen
Wat is het verschil?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zie ik anders, ze blijft aan Fay haar enkel hangen
quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:57 schreef sjampoeh het volgende:
bil heeft t over draaien.. dus de dj set is van haar ???
nou tis niet alleen dat hoorquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja mij ook. Niet iedereen heeft een scherpe, rappe tong. En dat is haar makke.. dan ben je nog niet debiel
En hoe de verhoudingen liggen bepalen zij toch zelf. Over zichzelfquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja mij ook. Niet iedereen heeft een scherpe, rappe tong. En dat is haar makke.. dan ben je nog niet debiel
Dat zijn het ookquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie toch echt 2 verschillende meiden
Ik zei been en jij zei enkel... Natuurlijk zijn het twee verschillende individuenquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie toch echt 2 verschillende meiden
En het penthouse houdt ze er ook bij?quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:00 schreef sjampoeh het volgende:
vies graaiwijf.. gelijk de cordwood inpikken
tuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het penthouse houdt ze er ook bij?
Dit is echt het laatste wat ik verwacht had, waarom kan ze niet beneden haar penthouse draaien??quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:58 schreef sjampoeh het volgende:
bil wil de cordwood confisqueren om te draaien.. ik ik ik ik
Daaaaar moet een piemel in.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:03 schreef rowan634 het volgende:
demi en ivan huggen voor het eerst
[ afbeelding ]
2 overdreven uitgestoken venusheuvelsquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:03 schreef rowan634 het volgende:
demi en ivan huggen voor het eerst
[ afbeelding ]
logisch, dan wint hij nietquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:03 schreef rowan634 het volgende:
ik vind het grappig om te zien dat ivan zich blijkbaar toch niet zo comfortabel voelt bij het ''elite 6 ''-idee
De groep wordt steeds kleiner. Logisch dat ze elkaar dan gaan opzoeken en geschillen gaan proberen helder te krijgen. Ik zoek hier niet specifiek iets achter. Het kan voordelig zijn, maar ook lastigquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:04 schreef rowan634 het volgende:
ik vind het van beide kanten geen inlikken
ze kijken hoe het komt dat ze moeilijkheden hadden en elkaar niet vertrouwen
Snap ik wel.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:00 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wat ik dan zie is dat Demi heel veel beslag op Fay legt
En andersom.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Ze zoeken echt aansluiting bij ivan nu. Of zie ik het verkeerd.
Maar hij heeft al afspraken met hun gemaakt.............quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:04 schreef rowan634 het volgende:
Nee, het is nu een tijdje dat Chipp weg is en misschien gaan de twins weer hun eigen weg en niet meer onder invloed van Chipp staan. Voor Chipp vond ik de meiden ook leuker....quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:03 schreef Setje72 het volgende:
Ivan likt zich aardig in bij twins...valt me dat tegen zeg
dat ze op romy willen stemmen?quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
hij vertrouwt ze ook niet
mehmet en ivan hadden het gisteren al over romy
Wat?quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:06 schreef Bramenstruik het volgende:
Twins Linda zijn pimpgevoelig, Ivan voor de eindzege
neequote:
Ik vind het ook gewoon een leuk gesprek. Hadden ze alleen veel eerder moeten doen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:04 schreef rowan634 het volgende:
hebben geen eigen ik, Fay nog alles in de naam van Chipp, Demi voor een achterlijke Senna, en Linda helemaal lost in Ivanquote:
Dat ze room niet vertrouwen ?quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt het mooiste sinds tijdenquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:07 schreef rowan634 het volgende:
[..]
Niks Linda lost in Ivan, ik denk dat Linda hem ook niet zover vertrouwt.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hebben geen eigen ik, Fay nog alles in de naam van Chipp, Demi voor een achterlijke Senna, en Linda helemaal lost in Ivan
Linda is helemaal idolaat van Ivanquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:10 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Niks Linda lost in Ivan, ik denk dat Linda hem ook niet zover vertrouwt.
De twins hebben hem net nog verteld dat de hut teruggaat naar de verkoper.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:11 schreef sjampoeh het volgende:
ivan dringt aan dat de twins in t cordwood gaan, hij wil de beuhut verkopen
Dat kan niet..Die hut is voor de helft geleased als ik het goed begreepquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:11 schreef sjampoeh het volgende:
ivan dringt aan dat de twins in t cordwood gaan, hij wil de beuhut verkopen
hij maakte al 3x hetzelfde grapjequote:Op dinsdag 24 april 2018 16:12 schreef mootie het volgende:
[..]
De twins hebben hem net nog verteld dat de hut teruggaat naar de verkoper.
Sorry maar vind het nu wel heel toevallig allemaal. Hij moest niets van ze hebben en sinds een paar dagen ineens dit naar die twee toe. Na vorige week is hij omgedraaid. Waarom weet alleen ivan. Maar bij mij komt het niet oprecht over van alle drie niet.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:04 schreef rowan634 het volgende:
beterquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij gaat er nog wel een ding van maken zei hij
Dat verandert daar helemaal niks aanquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, haar gevoel van winnen gaat voor......
OMGquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:14 schreef sjampoeh het volgende:
linda is nu steeds bij die debielen![]()
room is nu heel goed geworden in communiceren zegt ze![]()
Man man wat een triest wijf is het tochquote:
Ze raken allemaal een beetje verdwaald. Vooral als er weer een speler weg is. Dan kunnen ze beter toenadering tot elkaar zoeken en daar een conclusie op baseren. Het wordt steeds moeilijker een keus te maken, wie er moet vertrekken. En als men iemand niet goed kent, of ze jou niet goed kennen, is de keus snel gemaakt. Daar moeten de bewoners zich voor indekken en dat doet Ivan nu.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sorry maar vind het nu wel heel toevallig allemaal. Hij moest niets van ze hebben en sinds een paar dagen ineens dit naar die twee toe. Na vorige week is hij omgedraaid. Waarom weet alleen ivan. Maar bij mij komt het niet oprecht over van alle drie niet.
in zichzelf praten ook weerquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:16 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Man man wat een triest wijf is het toch
quote:
Ik: LALALALALALALALALALALAquote:
huh waar heb jij t nu overquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
die sessie met Jessie LOL, zal ik nooit vergeten, was verbijsterd, die lul ook kwijtraken, en al slobberend hem weer in die bek terugzuigen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:19 schreef Bramenstruik het volgende:
die sessie met Jessie LOL, zal ik nooit vergeten, was verbijsterd, die lul ook kwijtraken, en al slobberend hem weer in die bek terugzuigen![]()
![]()
SUCCES MET JE LICHAAM!quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:19 schreef sjampoeh het volgende:
Echt zo raar, iemand is nog geen half u weg, of ze verbouwen de boel al
nog zo een loserquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
SUCCES MET JE LICHAAM!
[ afbeelding ]
ze doet een isaatje jaquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:20 schreef rowan634 het volgende:
[..]
SUCCES MET JE LICHAAM!
[ afbeelding ]
Jacco en Karinquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:19 schreef Rhosyn het volgende:
Vorig jaar zat er een wespennest in het cordwood....
Zomerdagggggggggggggquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:23 schreef Bramenstruik het volgende:
ben er ff vandoor, singletje opnemen
Ik mis Andrea, echt die was zo gek als een deurquote:
Ja, gekker heb je ze haast niet......hoe ze ook over haar akker liep in die zwarte grote jas.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik mis Andrea, echt die was zo gek als een deur
Nog steeds, dat was wel duidelijk toen ze laatst op tv wasquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik mis Andrea, echt die was zo gek als een deur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nog steeds, dat was wel duidelijk toen ze laatst op tv was
oh was ze op tv, je link werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
Apart, bij mij wel. Mr. Frank Visser rijdt Visite. Seizoen 3, aflevering 1quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh was ze op tv, je link werkt niet
dat was toch een kant en klaar iets wat ze gewoon afspeelde ? En zogenaamd aan knopjes zittenquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:42 schreef kkka3 het volgende:
Bats wil draaien op het eindfeestJe verwacht het niet
nondedjuquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:43 schreef Koos1958 het volgende:
Billy komt uit de loods en zegt ik mag een half uur draaien op het eindfeest. Dus die weet al dat ze blijft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Ze gaat winnenquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:43 schreef Koos1958 het volgende:
Billy komt uit de loods en zegt ik mag een half uur draaien op het eindfeest. Dus die weet al dat ze blijft.
Ik roep het al steeds, mijn aller aller aller beste vriendinnetje gaat winnen, wie doet haar watquote:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:20 schreef PTLe het volgende:
[..]
Er is er hier iemand die altijd mooie verslagen deed en dat is Dotteke ......
Zondag 2019?quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:38 schreef sjampoeh het volgende:
room en bil zouden toch zondag in de tuin werken ?
ok...............quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik roep het al steeds, mijn aller aller aller beste vriendinnetje gaat winnen, wie doet haar wat
Bedreiging, op naar het Feedback-topic......quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ik hoop dat je haar tegenkomt en zij zich vast zuigt daaro
quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ik hoop dat je haar tegenkomt en zij zich vast zuigt daaro
Lindaquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:56 schreef mootie het volgende:
Romy lekker aan het beunen in de tuin met... Bas?
Rienks verveelt iedereen.quote:
Inderdaad heel erg vreemd.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:59 schreef mazaru het volgende:
Ze laten de boel jaren verslonzen en nu wordt het platgewalst over 38 dagen en ze gaan tuinieren
Die heeft het erg vaak over de mensen 'buiten'.quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:59 schreef kkka3 het volgende:
Slomy: ik ben benieuwd of mensen het gaan opvallen
Ja, daar gaat het alleen om
Ze is er al ruim 2 jaarquote:Op dinsdag 24 april 2018 17:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die heeft het erg vaak over de mensen 'buiten'.
Hebben ze plannen om er nog iets te gaan verbouwen ofzo?quote:
Hebben ze misschien ook wel op cd voor jou speciaal.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:01 schreef Charmian het volgende:
dat liedje van baldr, dat kan toch niet dan hoor ik nog liever dat gehijg van de tantrasessie met bil en meh, net zo sjenant![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry voor offtopic
Wonderlijk als je dan alsnog met 'buiten' bezig bent. Ik zou dat denk ik na zo'n lange tijd gewoon vergeten.quote:
Ze is gillend en gek.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:02 schreef Toverheks het volgende:
Wat Romy betreft ik vind haar 3 keer niks, maar ze doet het wel ff 2 jaar daar zitten je zal toch gillend gek daar worden
gillen <- klopt gek <-- klopt...ze past dus helemaal in het plaatjequote:Op dinsdag 24 april 2018 17:02 schreef Toverheks het volgende:
Wat Romy betreft ik vind haar 3 keer niks, maar ze doet het wel ff 2 jaar daar zitten je zal toch gillend gek daar worden
Ze mag misschien een half uurtje draaien op het eindfeest....quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:57 schreef Chea49 het volgende:
Dus Marjet houdt zich wéér niet aan de afspraak. Zij zou in de tuin gaan werken met Romy.
En ze blijft het net zo lang roepen tot een ander er (ook) mee stopt. Echt een vreselijk kindquote:Op dinsdag 24 april 2018 17:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hoelang is ze nu bezig geweest, kwartiertje?
quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
gillen <- klopt gek <-- klopt...ze past dus helemaal in het plaatje
Daar hoef je de tuin toch niet voor te gaan schoffelen? Er is nu toch al niet veel meer over van het buitenterrein zoals het oorspronkelijk was van Utopia.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:04 schreef RobbieRonald het volgende:
Ze zullen de boel misschien wel wat opknappen voor de vele media die uiteraard verslag zal doen van hun laatste dag(en).
hier begrijp ik niks van inddquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:59 schreef mazaru het volgende:
Ze laten de boel jaren verslonzen en nu wordt het platgewalst over 38 dagen en ze gaan tuinieren
Dat wijf spoort niet, hoop dat zij na Bil de volgende is die er uit gaatquote:Op dinsdag 24 april 2018 17:10 schreef kkka3 het volgende:
Slomy: jongens, jullie moeten straks even naar de perkjes kijken, is echt heel schattig geworden
Schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |