Ze betalen Froome toch geldquote:Op woensdag 25 april 2018 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat niet. Ze hebben het geld nodig.
Goede post, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit wordt wel ongeveer mijn tactiek bij Sportpools.
Nu we het toch over Sportpools hebben, kan een mod dit prachtspel toevoegen aan de OP?
Subleague: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK!
(Wachtwoord weet ik niet heel zeker dus correct me if I'm wrong)
Doe mij maar hapoel beer shevaquote:Op woensdag 25 april 2018 19:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Laten we het even over voetbal hebben.
Stelling: Beitar Jeruzalem is een leuke club.
quote:Op woensdag 25 april 2018 21:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Goede post, helemaal mee eens.
Kreuziger zou in zijn huidige vorm ook nog een backup-kopman kunnen worden. Hij heeft in het verleden natuurlijk ook klassementen gereden in grote rondes.quote:Op donderdag 26 april 2018 10:33 schreef Marcoss het volgende:
Ondersteuning is prima ja, nu nog de vraag hoe goed de kopmannen zijn
Onvermijdelijke duosprints komt eraanquote:Op donderdag 26 april 2018 12:05 schreef Chiappucci het volgende:
Bora-Hansgrohe
Cesare Benedetti
Sam Bennett
Davide Formolo
Felix Großschartner
Patrick Konrad
Christoph Pfingsten
Andreas Schillinger
Rüdiger Selig
Kon nog weleens meevallen dit jaar, Bennett lijkt me duidelijk de sterkste.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onvermijdelijke duosprints komt eraan
Konrad > Frommeloquote:Op donderdag 26 april 2018 12:12 schreef Slobeend het volgende:
Formolo heeft prima helpers met Großschartner en Konrad.
Die neemt de onzichtbaarheids act van Bora wel mega serieus. Ga zo door zou ik zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:30 schreef showtimer het volgende:
Heeft Koning Leopold zijn afscheid al aangekondigd?
Contract van drie jaar met een topsalaris. Waarschijnlijk verdienen alleen Sagan en Majka daar meer.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die neemt de onzichtbaarheids act van Bora wel mega serieus. Ga zo door zou ik zeggen.
Praktisch iedere Borarenner verdient meer dan König, alleen krijgen ze minderquote:Op donderdag 26 april 2018 12:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Contract van drie jaar met een topsalaris. Waarschijnlijk verdienen alleen Sagan en Majka daar meer.
Je zou kunnen zeggen dat hij een koninklijk salaris verdient.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Contract van drie jaar met een topsalaris. Waarschijnlijk verdienen alleen Sagan en Majka daar meer.
Gevat en welkom.quote:Op donderdag 26 april 2018 13:04 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Praktisch iedere Borarenner verdient meer dan König, alleen krijgen ze minder
Ik heb hem anders geen moment in beeld zien rijden, dus dat viel mij dan weer gigantisch mee.quote:Op donderdag 26 april 2018 12:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Konrad viel anders alles behalve mee in LBL.
quote:Op donderdag 26 april 2018 13:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat hij een koninklijk salaris verdient.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |