Dit is een pijnlijke nederlaag voor Bahrein.quote:Op woensdag 25 april 2018 17:55 schreef Mani89 het volgende:
Mag ik dit een pijnlijke nederlaag vinden voor mijn Sonny?
Sonny is geen Bask en Omar welquote:Op woensdag 25 april 2018 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ion en Gorka geven geen fuck om Sonny.
ONZE Tom is voor niemand bang.quote:Op woensdag 25 april 2018 19:28 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Fraile dit soort sprints gaat winnen dan gaat het geschroei van Astana in de Giro angstaanjagende vormen aannemen.
Ik gun ze helemaal niks, opvreters.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb bijna de neiging om me in te kopen bij Scorito zodat ik het hele Astana team kan kopen.
Ach, 3 euro om aan de Giro mee te doen, ik doe het gewoon.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun ze helemaal niks, opvreters.
Gaat om het principe!!!111quote:Op woensdag 25 april 2018 20:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach, 3 euro om aan de Giro mee te doen, ik doe het gewoon.
Dit wordt wel ongeveer mijn tactiek bij Sportpools.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb bijna de neiging om me in te kopen bij Scorito zodat ik het hele Astana team kan kopen.
Oh ja, bedankt voor de herinnering.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dit wordt wel ongeveer mijn tactiek bij Sportpools.
Nu we het toch over Sportpools hebben, kan een mod dit prachtspel toevoegen aan de OP?
Subleague: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK!
(Wachtwoord weet ik niet heel zeker dus correct me if I'm wrong)
Met een T.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Begint zijn voornaam met een L?
Fraile was de afgelopen jaren ongeveer 2 koersdagen per jaar goed. Dit jaar nog geen slechte dag gekendquote:
Bijgetankt in de Colombiaanse jungle dus...dan zou hij idd best wel 's kunnen gaan schroeien.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tjaves is als de Giro anderhalve maand spoorloos geweest, net als wat anderen bij Mitchelton.
Deze zin volg ik niet.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tjaves is als de Giro anderhalve maand spoorloos geweest, net als wat anderen bij Mitchelton.
Africas Team is een bolwerk van underperformers.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Fraile was de afgelopen jaren ongeveer 2 koersdagen per jaar goed. Dit jaar nog geen slechte dag gekend
Verrek, dit is het Giro topic helemaal niet.quote:Op woensdag 25 april 2018 21:34 schreef LekkerWeertje het volgende:
Chaves gaat schroeien in de Giro ja.
Maar dat is een klein beetje offtopic.
Oh jaquote:Op woensdag 25 april 2018 21:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Verrek, dit is het Giro topic helemaal niet.
Dat kan niet meer sinds die Giro dat heel Astana aan het vlammen was tot Rosa aan toe.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Dat was het jaar met Tiralongo, Kangert, Aru, Landa, Zeits, Rosa, Cataldo, Malacarne en Luis Leon Sanchez. Wat een godenteam was dat! Toen wonnen Slagter en Kruijswijk bijna een etappe, maar werden ze in extremis nog voorbijgesneld door respectievelijk Tiralongo en Landa, die dat jaar uit het niets bizar begon te schroeien.quote:Op woensdag 25 april 2018 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat kan niet meer sinds die Giro dat heel Astana aan het vlammen was tot Rosa aan toe.
Thomasquote:Op donderdag 26 april 2018 14:14 schreef Chiappucci het volgende:
Voor de verandering zit Thomas De Gendt weer eens in de kopgroep. Ditmaal met ploeggenoot Campenaerts en verder Grivko, Fabbro en Brown.
Die mogen ze niet te veel ruimte geven.
quote:
De Jeroen-en-Karsten showquote:Op donderdag 26 april 2018 16:05 schreef Mani89 het volgende:
Eurosport is er aan begonnen lieve mensen!
Joepie.quote:Op donderdag 26 april 2018 16:05 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2018 16:05 schreef Mani89 het volgende:
Cimolai deed volgens Jeroen en Karsten mee aan de sprint, haha.quote:Op donderdag 26 april 2018 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Dit was gister de mongolenwaaier, nog 8 minuten achter de laatste bus. Voor wie heeft Stamsnijder op kop moeten rijden? Hahaha.
[ afbeelding ]
Dat is een lastige wedstrijd.quote:Op donderdag 26 april 2018 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Zelfs in de fucking Ronde van Drenthe heeft hij de finish niet gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |