Daarnaast is dit in LA dus ergens rond 6:00 onze tijd.quote:Op maandag 5 november 2018 17:42 schreef stijn010 het volgende:
Beste FOKkers,
Zoals ieder boxfan weet, gaat op 1 december hét boxgevecht van het jaar plaatsvinden, te zien op Showtime via pay per view. De prijs zal waarschijnlijk rond de 60 euro zijn. Dit is natuurlijk erg duur Dus als het even kan kijk ik een gratis stream. Weet iemand een betrouwbare stream te vinden?
Ook wil ik graag weten wie jullie denken dat gaat winnen.
-Stijn
Qua gameplan bijna een Mayweather gevecht, eerste paar ronde afwachtend (en dus weggeven) en strategie bepalen om daarna Bellew te ontmantelen. Sky Sports commentatoren waren wel een tikkeltje op de hand van Bellewquote:Op zondag 11 november 2018 08:33 schreef Nober het volgende:
Effe kijken.
https://www.dailymotion.com/video/x6x01ra
Wilder, hoop en denk ik.quote:Op donderdag 29 november 2018 02:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Wie denken jullie dat er gaat winnen zaterdag?
Ah oke, ik hoop dat Fury goed in vorm is en wint.quote:
Omdat Fury de andere is. Gelijk de enige reden ook, verder is het een beetje als kiezen tussen je oog uitsteken of je tong eruit trekken.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo zou je ooit voor wilder zijn
Wilder is slecht voor de sport geweest met het weigeren/niet aangaan van wedstrijden van enige kwaliteit. Alleen daarom al reden genoeg om tegen hem te zijnquote:Op donderdag 29 november 2018 12:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Omdat Fury de andere is. Gelijk de enige reden ook, verder is het een beetje als kiezen tussen je oog uitsteken of je tong eruit trekken.
Ja, daar ben dan ik ook zeker geen fan van, maar voor een homofobe, antisemitische algehele lamlul die vooral bekend is wegens allerlei schimmig gedoe rondom doping en drugs plus bergen aan uiterst discutabele uitspraken kan ik ook niet juichen. Het liefst zie ik een dubbele KO, laat ze allebei maar gestrekt gaanquote:Op donderdag 29 november 2018 12:39 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Wilder is slecht voor de sport geweest met het weigeren/niet aangaan van wedstrijden van enige kwaliteit. Alleen daarom al reden genoeg om tegen hem te zijn
quote:Op donderdag 29 november 2018 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, daar ben dan ik ook zeker geen fan van, maar voor een homofobe, antisemitische algehele lamlul die vooral bekend is wegens allerlei schimmig gedoe rondom doping en drugs plus bergen aan uiterst discutabele uitspraken kan ik ook niet juichen. Het liefst zie ik een dubbele KO, laat ze allebei maar gestrekt gaan
Ik heb na dit interview wel meer respect voor hem gekregenquote:Op dinsdag 13 november 2018 23:04 schreef Nober het volgende:
Mauro Ranallo, de Bipolar Rock 'n Roller, interviewt Fury
Ah die uitspraken was ik niet bekend mee, vond het juist wel een karakter.quote:Op donderdag 29 november 2018 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, daar ben dan ik ook zeker geen fan van, maar voor een homofobe, antisemitische algehele lamlul die vooral bekend is wegens allerlei schimmig gedoe rondom doping en drugs plus bergen aan uiterst discutabele uitspraken kan ik ook niet juichen. Het liefst zie ik een dubbele KO, laat ze allebei maar gestrekt gaan
https://edition.cnn.com/2(...)-spt-intl/index.htmlquote:American Wilder, the WBC heavyweight champion, was clearly the more incensed of the two, telling Fury: "You say your people having been fighting for 200 years? My people have been fighting for 400 years."
Fury, who has battled to overcome depression and drug abuse after securing the biggest victory of his career over Wladimir Klitschko in 2015, played down Wilder's remarks
"I don't think we should bring this fight into a battle of races, or a battle of cultures or all that," said the Irishman, who is dubbed "The Gypsy King" because of his traveler heritage.
"This is above all that. We're fighting for the most gentlemanly, prized, heavyweight championship of the world. He instigated all that. I didn't get up there and start screaming and shouting in his face.
"He started with all the '400 years of pain' and all this. He must think that's going to get in my mind, 'Oh he's had 400 years of pain, I won't fight him on Saturday night because he's had 400 years of pain.' Well, my people have been persecuted for thousands of years. Let's not go there.
"This isn't a battle of who's been persecuted longest. This is a battle between Tyson Fury and Deontay Wilder. It's not a battle of races or cultures."
Fury maakt zelf natuurlijk ook een enorm ding van dat hele gypsy-gebeuren. Zonder al zijn gemekker daarover had ik het niet eens gewetenquote:Op donderdag 29 november 2018 18:04 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag ze in een stukje op tv bekvechten en hoorde Wilder iets zeggen van 'Your people been fighting for 200 years? My people been fighting for 400 years!'
Wordt dus een rassending van gemaakt en de zwarte zieligerd uitgehangen. Wat mij betreft mag Fury dan winnen.
Ze maken ook werkelijk van alles een slavenverhaal. Moge Fury hem goed raken.quote:Op donderdag 29 november 2018 18:04 schreef 3rr0r het volgende:
Ik zag ze in een stukje op tv bekvechten en hoorde Wilder iets zeggen van 'Your people been fighting for 200 years? My people been fighting for 400 years!'
Wordt dus een rassending van gemaakt en de zwarte zieligerd uitgehangen. Wat mij betreft mag Fury dan winnen.
Man man manquote:Op donderdag 29 november 2018 18:06 schreef 3rr0r het volgende:
"He started with all the '400 years of pain' and all this. He must think that's going to get in my mind, 'Oh he's had 400 years of pain, I won't fight him on Saturday night because he's had 400 years of pain.' Well, my people have been persecuted for thousands of years. Let's not go there.
"This isn't a battle of who's been persecuted longest. This is a battle between Tyson Fury and Deontay Wilder. It's not a battle of races or cultures."
Haha, ja 'Ik wil er verder geen woorden meer aan vuil maken, punt! Ik ben toch beter! Klootzak! Kloothommel! Stinkhoer! Ik pak je wel!! Kom dan!!quote:Op donderdag 29 november 2018 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Man man man
Wat een zielig stukje 'ik heb de zieligste pik' van die twee zeg.
"Ik wil verder niet die kant op gaan hoor, maar 'wij' hadden het wel nog veel erger!!"
morgenavond onze tijdquote:Op donderdag 29 november 2018 22:26 schreef Nober het volgende:
Wilder is mad.
https://twitter.com/WilliamHill/status/1068184672981696512?s=19
Wanneer wegen?
Dit ja, wat een epische treurnis van de heren.quote:
Dus niet zaterdagavond op RTL7. Jammer.quote:Op donderdag 29 november 2018 22:26 schreef Nober het volgende:
Wilder is mad.
https://twitter.com/WilliamHill/status/1068184672981696512?s=19
Vrijdag 21:00 wegen, gevecht pas om 6:00 zondagochtend volgens de site van Showtime.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |