Heh ja, zoiets.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:28 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Net als Bielefeld bedoel je?
Ken je iemand uit Bielefeld?
Ben je weleens in Bielefeld geweest?
Ken je iemand die in Bielefeld is geweest?
Misschien durven mensen het in het echt niet te zeggen omdat anderen ze dan misschien raar aankijken. Op internet is het wat makkelijker. Dan kun je je achter een nickname verschuilen.quote:Op donderdag 3 mei 2018 22:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm, het staat inderdaad wat ongelukkig verwoordt zie ik nu.
Ik bedoelde dat je eigenlijk nooit mensen in het echt tegen komt die echt geloven in een platte aarde... online is het ook een zeldzaamheid ...
Daarmee is het onderhand ongeloofwaardiger om te geloven in het bestaan van platte-aarde-gelovers dan in het geloven in een platte aarde. (bij wijze van)
Zoals jij doet? En ik ook, dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien durven mensen het in het echt niet te zeggen omdat anderen ze dan misschien raar aankijken. Op internet is het wat makkelijker. Dan kun je je achter een nickname verschuilen.
Als iemand dat tegen mij zou zeggen dan heb je wel kans dat ik enige afstand van die persoon ga houden ja.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien durven mensen het in het echt niet te zeggen omdat anderen ze dan misschien raar aankijken. Op internet is het wat makkelijker. Dan kun je je achter een nickname verschuilen.
Ja, daarom. Niemand wordt graag geridiculiseerd.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mij zou zeggen dan heb je wel kans dat ik enige afstand van die persoon ga houden ja.
Leuke uitdagingquote:Op maandag 7 mei 2018 14:30 schreef ObzidiaN het volgende:
Wacht ik maak 2 challenges voor Flat Earthers.
- Er om heen draaien is zwakte en je weet het
- De vraag niet kunnen beantwoorden ook
- Er word in deze 2 challenges om een model gevraagd zodat we dat kunnen bekijkenn hoe het stand houd
Challenge 1) Laat zien hoe een EQ mount op bijv Zuid Afrika of Argentinie werkt en maak hier een model van zodat we dat kunnen inzien
Challenge 2) De voorwaarden staan in de challenge.
Tot deze tijd is deze hele flat earth niet serieus te nemen.
/einde topicreeks
Al deze voorbeelden zijn in de loop van deze reeks al geopperd en vervolgens uitgeprobeerd en de resultaten gepost.quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:13 schreef ObzidiaN het volgende:
haha welke antwoorden?Hier is geen antwoord op en er komt ook geen antwoord op omdat het gewoon niet werkt op een flat earth model terwijl we dit wel kunnen doen elke dag opnieuw
![]()
Je kan ook het volgende experiment doen flatters dus zie dit als #challenge 3;
- Ga naar de zee zodat je een zonsondergang kan zien
- Neem mee: een Nikon p900 (of een fatsoenlijke zoom camera) en een drone
- Richt de p900 op de zon die onder gaat en neem het op als film
- Als de zon bijna onder is laat je de drone opstijgen vanaf het zelfde punt als je p900.
- Je ziet dat de zon onder is op je p900 die ingezoomed staat en als je de drone laat opstijgen zie je de zon gewoon weer vanuit je drone.
RARA hoe kan dat op een flat earth plain waar de zon zogenaamd in cirkels draait?
Snap ik, dan moet je ook geen retarded shit voor waar aannemen zoals een flat earth.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 15:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daarom. Niemand wordt graag geridiculiseerd.
Tja, je kunt nu eenmaal niet voor een ander bepalen wat die wel of niet gelooft.quote:Op woensdag 9 mei 2018 14:01 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Snap ik, dan moet je ook geen retarded shit voor waar aannemen zoals een flat earth.
Niet onderschatten hoe serieus dit wordt genomen. Ik meen dat er een jaarlijkse flat earth dag is in Nederland sowiesoquote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:00 schreef ObzidiaN het volgende:
Het boeit me ook niet wat mensen geloven maar dat ze geloven met goede redenen. En als je bij flat earth niet door de 1e linie van verdediging heen komt en simpele observaties niet kunt verklarne met een model dan zou ik twijfelen aan mijn "goede" redenen![]()
Het lijkt er meer op dat het een grote grap is (vanuit 4 chan ofzo) waarin een inner circle er alles aan doet om de grap in leven te houden door middel van ad hoc oplossingen. De grote flat earth hoax. Er is nog nooit iemand met een werkbaar, schaalbaar model gekomen dat overeenkomt met onze observaties en tot die tijd hebben die lui gewoon niets.
Als het door die lui ook maar enigzins serieus genomen wordt ben ik benieuwd naar het antwoord op de challenges en op een werkbaar, schaalbaar model dat overeenkomt met al onze observaties. Tot nu toe (en ik doe dit in facebook groepen ook) heb ik er nog geen 1 gezien. Ik zie het als de grote hoax met een businessmodel voor een paar van die lui.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Niet onderschatten hoe serieus dit wordt genomen. Ik meen dat er een jaarlijkse flat earth dag is in Nederland sowieso
Dat kom je hier op BNW heel vaak tegen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 14:46 schreef ObzidiaN het volgende:
[..]
Als het door die lui ook maar enigzins serieus genomen wordt ben ik benieuwd naar het antwoord op de challenges en op een werkbaar, schaalbaar model dat overeenkomt met al onze observaties. Tot nu toe (en ik doe dit in facebook groepen ook) heb ik er nog geen 1 gezien. Ik zie het als de grote hoax met een businessmodel voor een paar van die lui.
De claims van die lui zijn belachelijk.
- Polaris teleporteert in het zichtveld van de peroson die er naar kijkt
- Er is geen zwaartekracht enkel buoyancy en density
- alles is nep
- ales is cgi
de positie is serieus: ik weet het niet en dus weet ik het beter dan de experts.
Ik vraag me af welk gedeelte serieus genomen wordt, volgens mij het businessmodel en het trollen van de wetenschappelijke wereld. Elk debat is tot nu toe tijdsverspilling gebleken.
Op Youtube filmpjes hierover posten levert je een groep vaste kijkers op. Dat is gewoon knaken verdienen. Vaak hebben diezelfde kanalen complotten, zoals met de Las Vegas schietpartij!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:00 schreef ObzidiaN het volgende:
Het boeit me ook niet wat mensen geloven maar dat ze geloven met goede redenen. En als je bij flat earth niet door de 1e linie van verdediging heen komt en simpele observaties niet kunt verklarne met een model dan zou ik twijfelen aan mijn "goede" redenen![]()
Het lijkt er meer op dat het een grote grap is (vanuit 4 chan ofzo) waarin een inner circle er alles aan doet om de grap in leven te houden door middel van ad hoc oplossingen. De grote flat earth hoax. Er is nog nooit iemand met een werkbaar, schaalbaar model gekomen dat overeenkomt met onze observaties en tot die tijd hebben die lui gewoon niets.
Ik denk dat 'de grote flat earth psychological operation' 'n wat beter omschrijving is. Ook 'n discredit by association/distraction taktiek is.Toch meer dan toeval dat ineens er honderden FE youtube kanalen/filmpjes te zien waren....en dat veel van de filmpjes met professionele voice-overs en graphics gemaakt/geproduceerd waren.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:00 schreef ObzidiaN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |