politie hoeft hem niet te verbieden om op jouw terrein te komen. als je er een bordje neerzet prive terrein dat is die al in overtreding als die er op komt.quote:Op dinsdag 24 april 2018 08:14 schreef blomke het volgende:
Kan je niet aan de politie vragen om hem te verbieden?
Heb ooit zoiets meegemaakt met een zotte kerel. Politie heeft hem toen verboden op mijn terrein (oprijlaan) te komen. Met enige regelmaat stond ie voor de tuinafscheiding op het trottoir te kijken of ik binnen was.
Ja, het klinkt echt als een man die voor rede vatbaar is.quote:
Of hij doet de deur open en trapt hem snoeihard in z'n ballen. Veel effectiever dan een emmertje water.quote:Op dinsdag 24 april 2018 08:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, het klinkt echt als een man die voor rede vatbaar is.
WGR / Bedreigd wordenquote:Op dinsdag 24 april 2018 08:46 schreef Leandra het volgende:
Misschien kan TS even een linkje naar het eerdere topic hierover posten, want er is wel duidelijk meer aan de hand.
De werkgever zou hier imho ook wat mee moeten doen, en wellicht zou TS aangifte kunnen doen wegens stalking.
Laat ik het dan genuanceerder vermelden: politie heeft hem nadrukkelijk op het verbod gewezen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 08:58 schreef Roces18 het volgende:
politie hoeft hem niet te verbieden om op jouw terrein te komen. als je er een bordje neerzet prive terrein dat is die al in overtreding als die er op komt.
Fijn en dan een aangifte tegen je krijgen. Goeie tip, man.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:09 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Of hij doet de deur open en trapt hem snoeihard in z'n ballen. Veel effectiever dan een emmertje water.
Ik heb alles even gelezen en de TS wordt gewoon letterlijk geterroriseerd door die vent, zonder dat iemand er wat aan doet. Hele vreemde situatie. Ik had 'm waarschijnlijk in elkaar geslagen. Er is immers genoeg moeite gedaan om dit te stoppen. Genoeg is genoeg.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
TS, zelf helemaal niets doen, dan kan jou straks ineens ook nog iets verweten worden.
Melding maken bij je werkgever, dit is werkgerelateerd en zij hebben een verantwoordelijkheid naar jou van daaruit. Jij hebt hem ten slotte die boodschap namens hen gegeven. Zij moeten hierin stappen ondernemen.
Dan maar een aangifte. TS heeft genoeg moeite gedaan om dit te laten stoppen. Ik mag aannemen dat hier rekening mee gehouden wordt.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Fijn en dan een aangifte tegen je krijgen. Goeie tip, man.
Wat Lienekien zegt:quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:17 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ik heb alles even gelezen en de TS wordt gewoon letterlijk geterroriseerd door die vent, zonder dat iemand er wat aan doet. Hele vreemde situatie. Ik had 'm waarschijnlijk in elkaar geslagen. Er is immers genoeg moeite gedaan om dit te stoppen. Genoeg is genoeg.
Dan heb jij ineens een probleem en niet hij...quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Fijn en dan een aangifte tegen je krijgen. Goeie tip, man.
Dus TS heeft er moeite in gestoken en moet zich dan maar in de problemen werken? Ik zou inderdaad met de werkgever in gesprek gaan. Die kunnen wellicht ook een aangifte bij de politie verzorgen wanneer dat nodig is.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:18 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dan maar een aangifte. TS heeft genoeg moeite gedaan om dit te laten stoppen. Ik mag aannemen dat hier rekening mee gehouden wordt.
Ik snap wel dat je graag wilt dat je op deze manier zelf het gedoe kunt stoppen. Ik denk alleen niet dat je realistisch bent over de consequenties die het voor jou gaat hebben als jij overgaat tot lichamelijk geweld. Je neemt aan dat ze er rekening mee houden, zeg je. Maar je verwacht toch niet dat het geen gevolgen gaat hebben? Strafblad, e.d.?quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:18 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dan maar een aangifte. TS heeft genoeg moeite gedaan om dit te laten stoppen. Ik mag aannemen dat hier rekening mee gehouden wordt.
Eigenlijk vind ik dat je werk daar best een handje mee zou kunnen helpen.quote:Op maandag 23 april 2018 18:49 schreef einzeinz het volgende:
Professioneel (via het werk) moest ik hem iets ontzeggen waar hij geen recht meer op had
Als ik systematisch geterroriseerd zou worden door iemand, zonder dat de politie er wat aan doet, dan kan ik het mij goed voorstellen dat er even geen rekening wordt gehouden met de consequenties. Ik hoop natuurlijk dat het nooit zover hoeft te komen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je graag wilt dat je op deze manier zelf het gedoe kunt stoppen. Ik denk alleen niet dat je realistisch bent over de consequenties die het voor jou gaat hebben als jij overgaat tot lichamelijk geweld. Je neemt aan dat ze er rekening mee houden, zeg je. Maar je verwacht toch niet dat het geen gevolgen gaat hebben? Strafblad, e.d.?
Het is vooral bizar dat TS in deze zo door zijn werkgever on de steek wordt gelaten.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:21 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat je werk daar best een handje mee zou kunnen helpen.
Laatst nog zo'n situatie meegemaakt met een kennis die ook in die sector werkt. Werkgever en politie zaten er meteen bovenop. Dat er dus geen medewerking zou zijn is nogal dubieus te noemen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:21 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat je werk daar best een handje mee zou kunnen helpen.
Oh dacht dat het gewoon een deur-aan-deur verkoper was.quote:Op maandag 23 april 2018 18:46 schreef einzeinz het volgende:
Die kerel op zich is vrij agressief. Stond hier eens op het raam te bonken, dacht dat ze zouden sneuvelen. Maar heb niet open gedaan!
Politie vraagt dan gewoon 'Heb je schade?' Wel nee, mijn raam zit er nog in. Ok, einde verhaal.
Een andere keer staat hij hier te roepen van aap en mongool terwijl de buren dan ook zo vreemd opkijken. Maar op zich is dat ook niet strafbaar. Het is gewoon schijtirritant.
Nee, ik woon niet in een tokkiebuurt. Gemiddelde prijs van een woning ligt hier op 400.000 euro en meer dan de helft is hier hoogopgeleid. Kerel woont hier zelfs niet in de buurt hij heeft gewoon via via mijn adres kunnen bemachtigen.
Precies. Ik zou het toch echt bij management aankaarten, dat ze heel gauw een advocaat in de arm nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is vooral bizar dat TS in deze zo door zijn werkgever on de steek wordt gelaten.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 08:46 schreef Leandra het volgende:
Misschien kan TS even een linkje naar het eerdere topic hierover posten, want er is wel duidelijk meer aan de hand.
De werkgever zou hier imho ook wat mee moeten doen, en wellicht zou TS aangifte kunnen doen wegens stalking.
Wat zegt je werkgever hierover?quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:24 schreef einzeinz het volgende:
Politie vraagt enkel bewijzen en vraagt wat hij gedaan heeft. Maar op basis van wat te staan roepen aan de voordeur kunnen ze niets doen. Die keer dat hij op het raam stond te beunen vroegen ze enkel of er schade was.
De buren kijken dan zo vreemd op. Gezellig is anders!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |