Niet gehoord op X dus het moet een klein groepje geweest zijn en zeker niet massaalquote:Op maandag 23 april 2018 23:02 schreef exile79 het volgende:
[..]
Iets met Hamas, Joden en gas was zeker te horen op x.
Als je geen gesis hebt gehoord, mankeer je ietsquote:Op maandag 23 april 2018 23:52 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet gehoord op X dus het moet een klein groepje geweest zijn en zeker niet massaal
clownquote:Op maandag 23 april 2018 22:40 schreef Elan het volgende:
Hij trapte toen ook ongevraagd een vrije trap terwijl Pi-Air god die vrije trappen mocht nemen.
Recalcitrante puber in extremis, en dat heeft hij later in Heilig Gras zelf toegegeven.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je geen gesis hebt gehoord, mankeer je iets
Dat was toch als vervolg op ‘ze zijn er wel, maar je hoort ze niet’?quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat was een na het liedje “ze zijn er wel je hoort ze niet” en dan sissen in de zin van even stil zijn met z’n allen. (Ook ongepast trouwens aangezien AZ genoeg herrie maakte tot de 0-1)quote:Op dinsdag 24 april 2018 00:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van Persie heeft heel veel aan Feyenoord te danken ja. Andersom valt als je je een keer niet door valse sentimenten zou laten leiden behoorlijk tegen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 05:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
clown
Van Persie is vanuit de Feyenoord jeugd doorgebroken tot een wereldster. Wat jij nou loopt te zeiken over hem is lachwekkend man![]()
Maar Bilal vond jij wel een fantastische voetballer
Noem jij eens wat iconen van Feyenoord dan?quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Persie heeft heel veel aan Feyenoord te danken ja. Andersom valt als je je een keer niet door valse sentimenten zou laten leiden behoorlijk tegen.
Over Bilal heb ik alleen geroepen dat hij een periode een aardig rendement behaalde, dat is iets anders dan een speler fantastisch vinden.
Al begrijp ik dat elke vorm van nuance lastig is voor jou.
Eddy Pieter Graaflandquote:Op dinsdag 24 april 2018 09:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Noem jij eens wat iconen van Feyenoord dan?
Lol.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Eddy Pieter Graafland
Wim Jansen
Kindvall
Happel
Van Hanegem
Israel
Blankemeijer
Moulijn
Zijn echte iconen
Dan heb je een lijstje met spelers als:
Bosvelt
Kuyt
Kiprich
Pauwe
Larsson
Ono
De Wolf
Dudek
Tomasson
(aan ter vullen met nog +/-100 namen)
Die geen iconen zijn maar wel spelers met grote verdiensten voor Feyenoord of om andere redenen een cultstatus hebben verkregen.
Daarna komen spelers als Van Persie pas kijken.
Nee, hou er niet van als mensen verheerlijkt worden die amper iets betekend hebben voor de club.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:51 schreef Scrummie het volgende:
Elan heeft wat persoonlijks tegen Van Persie en probeert dat op deze manier voor zichzelf recht te lullen.
Daar hebben we echt geluk mee gehad inderdaad, twee spelers die allebei (in verschillende mate uiteraard) een positieve impact op het team hebben gehad en waarmee we 3 prijzen hebben gewonnen in 3 seizoenen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
zo iemand als Kuyt en Van Persie die terug komen krijg je voorlopig niet meer. Bij pownews vroegen ze wie moet er nu terug komen kwamen ze niet verder dan Clasie dat zegt wel genoeg.
Onoquote:Op dinsdag 24 april 2018 09:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Eddy Pieter Graafland
Wim Jansen
Kindvall
Happel
Van Hanegem
Israel
Blankemeijer
Moulijn
Zijn echte iconen
Bosvelt
Kuyt
Kiprich
Pauwe
Larsson
Ono
De Wolf
Dudek
Tomasson
Die geen iconen zijn maar wel spelers met grote verdiensten voor Feyenoord of om andere redenen een cultstatus hebben verkregen.
Waar speelt de Guzman eigenlijk? Tijdje geleden bij Napoli nog toch?quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar hebben we echt geluk mee gehad inderdaad, twee spelers die allebei (in verschillende mate uiteraard) een positieve impact op het team hebben gehad en waarmee we 3 prijzen hebben gewonnen in 3 seizoenen.
Er kunnen genoeg spelers nog terugkomen natuurlijk, naast Clasie ook Kalou, Janmaat, De Guzman, Fer. Maar dat is natuurlijk niet vergelijkbaar.
Die zit in Duitsland Hans.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar speelt de Guzman eigenlijk? Tijdje geleden bij Napoli nog toch?
Eintracht Frankfurtquote:Op dinsdag 24 april 2018 10:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stefan de Vrij zie ik nog wel van het niveau van die twee maar verder is het allemaal minder en Pellé maar dat zie ik niet meer gebeuren.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar hebben we echt geluk mee gehad inderdaad, twee spelers die allebei (in verschillende mate uiteraard) een positieve impact op het team hebben gehad en waarmee we 3 prijzen hebben gewonnen in 3 seizoenen.
Er kunnen genoeg spelers nog terugkomen natuurlijk, naast Clasie ook Kalou, Janmaat, De Guzman, Fer. Maar dat is natuurlijk niet vergelijkbaar.
De Vrij en Wijnaldum natuurlijk ook, maar dat is niet voor de korte termijn, die kunnen nog 5 seizoenen mee op topniveauquote:Op dinsdag 24 april 2018 10:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Stefan de Vrij zie ik nog wel van het niveau van die twee maar verder is het allemaal minder en Pellé maar dat zie ik niet meer gebeuren.
wat ik eigenlijk schrijnender vond is de berichtgeving dat Gio nu als "prijzenpakker" Happel voorbij is, die man zal niet meer draaien in z'n graf denk ik in zijn maar zou wel een reden zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:06 schreef Elan het volgende:
Ik vergeet Rijsbergen trouwens. Dat soort mannen zijn iconen, niet Van Persie.
Al is het wel makkelijk prijzen winnen zo, als je gehaald wordt voor de finale
Europacup 1 + Wereldbeker of kampioen van de mickey mouse-league en wat troostprijsjes in de vorm van 2 bekers. Gio mag de veters van Happel nog niet aanraken, laat staan strikken.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk schrijnender vond is de berichtgeving dat Gio nu als "prijzenpakker" Happel voorbij is, die man zal niet meer draaien in z'n graf denk ik in zijn maar zou wel een reden zijn.
Hahahahaha.quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Eddy Pieter Graafland
Wim Jansen
Kindvall
Happel
Van Hanegem
Israel
Blankemeijer
Moulijn
Zijn echte iconen
Bosvelt
Kuyt
Kiprich
Pauwe
Larsson
Ono
De Wolf
Dudek
Tomasson
quote:Op dinsdag 24 april 2018 09:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Eddy Pieter Graafland
Wim Jansen
Kindvall
Happel
Van Hanegem
Israel
Blankemeijer
Moulijn
Zijn echte iconen
Bosvelt
Kuyt
Kiprich
Pauwe
Larsson
Ono
De Wolf
Dudek
Tomasson
Henk Schouten en Cor van der Gijp mis je ook.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:06 schreef Elan het volgende:
Hier is hij tenminste wel zichzelf.quote:
Correct. Gerard Meijer ook.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Henk Schouten en Cor van der Gijp mis je ook.
Stop maar met je eigen act, te belachelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier is hij tenminste wel zichzelf.
Niet die happy act van de afgelopen maanden bij Feyenoord.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stop maar met je eigen act, te belachelijk voor woorden.
Er voetbalt iemand die we de afgelopen 10 jaar niet hebben gehad qua kaliber, en de komende 20 jaar waarschijnlijk niet weer gaan zien, iemand die uit Rotterdam komt, onze jeugdopleiding heeft doorlopen, bizar veel bereikt heeft in zijn carrière maar Elan vind het maar niets.
Giovanni is zeker ook geen icoon? Niet eens kampioen geworden als speler
Gio vergelijken met Van Persiequote:Op dinsdag 24 april 2018 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stop maar met je eigen act, te belachelijk voor woorden.
Er voetbalt iemand die we de afgelopen 10 jaar niet hebben gehad qua kaliber, en de komende 20 jaar waarschijnlijk niet weer gaan zien, iemand die uit Rotterdam komt, onze jeugdopleiding heeft doorlopen, bizar veel bereikt heeft in zijn carrière maar Elan vind het maar niets.
Giovanni is zeker ook geen icoon? Niet eens kampioen geworden als speler
Meltdown.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio vergelijken met Van Persie, log uit idioot. Je wordt geen clubicoon op basis van wel/geen kampioenschap. Je wordt clubicoon op basis van je algehele verdienste voor de club.
Niet of je in een dramatisch seizoen de beste van het klasje bent (en zelfs dat niet want op de bank zitten + BerghuisGOD) .
Maar kennelijk is dat maar moeilijk te bevatten voor veel mensen. Want VAN PERSIE IS ZO'N GROTE NAAM IN DE EUROPA DAAR KEN JE ALLEEN MAAR RESPECT VOOR HEBBE!
Op het moment zijn zijn verdiensten voor de club nog minimaal, ook dit seizoen is weer teleurstellend. Helemaal als je ziet waar hij toe in staat is.
Bijtekenen, belangrijk worden en een substantiële bijdrage aan ons kampioenschap komend seizoen. Dan praten we verder
Wellicht.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:55 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heeft Van Persie ooit z’n wijf geneukt ofzo
quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Gio vergelijken met Van Persie, log uit idioot. Je wordt geen clubicoon op basis van wel/geen kampioenschap. Je wordt clubicoon op basis van je algehele verdienste voor de club.
Niet of je in een dramatisch seizoen de beste van het klasje bent (en zelfs dat niet want op de bank zitten + BerghuisGOD) .
Maar kennelijk is dat maar moeilijk te bevatten voor veel mensen. Want VAN PERSIE IS ZO'N GROTE NAAM IN DE EUROPA DAAR KEN JE ALLEEN MAAR RESPECT VOOR HEBBE!
Op het moment zijn zijn verdiensten voor de club nog minimaal, ook dit seizoen is weer teleurstellend. Helemaal als je ziet waar hij toe in staat is.
Bijtekenen, belangrijk worden en een substantiële bijdrage aan ons kampioenschap komend seizoen. Dan praten we verder
Feyenoord-mentaliteit.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:08 schreef Caland het volgende:
Ik vind het allang mooi dat een speler met de statuur van Van Persie ervoor kiest om zijn nek uit te steken en terug te keren naar zijn jeugdliefde. En als het dan bij dit half jaartje blijft, so be it.
Ik was lekker op zijn Sneijders gaan scheppen in de zanbak. Temeer omdat Nederland stikt met de elannetjes van deze wereld met die walgelijke doe maar normaal dan doe je al gek genoeg mentaliteit.
Stoor k me ook aan ja, net alsof Gio ook niet 7x verloren heeft op rij in zijn eerste jaar en 26 punten achterstand heeft in zijn derde seizoen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik eigenlijk schrijnender vond is de berichtgeving dat Gio nu als "prijzenpakker" Happel voorbij is, die man zal niet meer draaien in z'n graf denk ik in zijn maar zou wel een reden zijn.
Toen ik de eerste keer die beelden van Weghorst zag, vond ik dat hij zich heel erg bewust was van de camera's om hem heen en heel goed de gebroken, in het niets starende verliezer acteerde.quote:
Ja wat is verdienste voor de club? Iemand die jaren een van de beste spelers van de Premier League is en uit onze jeugd komt, zijn dat ook verdienste naar de club waar je bent opgegroeid? Ik vind van wel, de meeste denk ik. Niet voor niks heeft Excelsior een Robin van Persie tribune. Ze zijn trots dat NL topscoorder allestijden daar tot zijn 12e heeft gespeeld.quote:Op dinsdag 24 april 2018 11:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wimgod.quote:Op dinsdag 24 april 2018 10:06 schreef Elan het volgende:
elan 48 uur laten afkoelen kan ook.quote:
Welnee, gewoon niet op reageren.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
elan 48 uur laten afkoelen kan ook.
Waarom?quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Ja wat is verdienste voor de club? Iemand die jaren een van de beste spelers van de Premier League is en uit onze jeugd komt, zijn dat ook verdienste naar de club waar je bent opgegroeid? Ik vind van wel, de meeste denk ik.
Moeten hun weten. Niet relevant voor Feyenoord.quote:Niet voor niks heeft Excelsior een Robin van Persie tribune. Ze zijn trots dat NL topscoorder allestijden daar tot zijn 12e heeft gespeeld.
Hij is pas echt groot geworden onder de vleugels van Bergkamp bij Arsenal.quote:En ik ben trots dat Nederlands technisch'te speler van de afgelopen 20 jaar bij ons groot is geworden,
83, waarvan een groot deel als invaller.quote:bijna 100 wedstrijden heeft gespeeld voor Feyenoord
Als hij speelt ja. Dat is dus een beetje het manco héquote:60% beter te zijn dat de huidige generatie van de Eredivisie. Ook nog eens met een prijs. Enige jammere is dat wij niet de juiste transfersom hebben ontvangen van Arsenal.
Ik fap niet op Pauwe maar met 200+ wedstrijden en ongeveer net zoveel doelpunten als Robin is zijn bijdrage aan de de club feitelijk gezien een stuk groter geweest.quote:Maar ga jij lekker verder fappen op Patrick Paauwe
Emerton is denk ik de beste rechtsback die ooit bij Feyenoord heeft gespeeldquote:Op dinsdag 24 april 2018 09:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ono![]()
Smolarek en Bretje Emerton ook zeker
Ben Wijnstekersquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Emerton is denk ik de beste rechtsback die ooit bij Feyenoord heeft gespeeld
Ono wat een geweldige speler was dat .....zeker in dat jaar dat we de eufa cup wonnen....van Persie was dat seizoen ook buitengewoon geweldig voor zijn leeftijd in dat seizoen
ik snap je verhaal nietquote:Op dinsdag 24 april 2018 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
lurling immers toornstra....quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:30 schreef fetX het volgende:
Jongens, Lurling is een groter icoon van Feyenoord dan van Persie. Meer doelpunten en meer wedstrijden!
Dat gaat niet hé.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:30 schreef fetX het volgende:
Jongens, Lurling is een groter icoon van Feyenoord dan van Persie. Meer doelpunten en meer wedstrijden!
Aertsquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lurling immers toornstra....
ik zou ze alle 3 tegelijk om zeep geholpen hebben als ze mij ploegmaten zouden zijn geweest
heerlijk elftal hadden we toen ja.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Emerton is denk ik de beste rechtsback die ooit bij Feyenoord heeft gespeeld
Ono wat een geweldige speler was dat .....zeker in dat jaar dat we de eufa cup wonnen....van Persie was dat seizoen ook buitengewoon geweldig voor zijn leeftijd in dat seizoen
Iconisch teamquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aerts
Lucius - Greene - Ignjatovic - Leonard
Lurling - Immers - Buijs
Verhoek - Charisteas - Bilal
Reserves:
De teen, Biseswar, De Cler, Fernandez, Gibbs, Basto, Mulder
Lekker teampje hoor.
Van Persie behoort tot het rijtje 10 beste spelers die Nederland ooit heeft gehadquote:Op dinsdag 24 april 2018 12:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat gaat niet hé.
Je bent een icoon of je bent dat niet.
Is maar voor een heel select groepje weggelegd.
Voor de rest ga je gewoon kijken naar individuele prestaties. Van Persie was weg voordat hij goed en wel los was en kwam terug toen zijn lichaam eigenlijk al op was.
Mits hij een deze dagen bijtekent en ook daadwerkelijk een keer gaat spelen.
Misschien kun je de afscheidswedstrijd van Dirkie bezoeken, schijnen ook nog wat iconen op af te komen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Van Persie behoort tot het rijtje 10 beste spelers die Nederland ooit heeft gehad
Zijn statistieken zijn bijna niet meer te verbeteren door een nederlandse speler
Debiele discussie of hij een icoon is of niet
Hij zal bij Arsenal een grotere icoon zijn dan bij Feyenoord
Maar is dat zo belangrijk? Iedere Feyenoord supporter vind het fantastische dat hij met het feyenoord shirt tussen de lijnen komt. En hij maakt het iedere keer ook nog is waar op het veld....
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
KEA, 342 schoten op doel, 340 ballen kwijt in de Maas.
Hij is toch geblesseerd geraakt bij Quick Boys hoorde ik?quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien kun je de afscheidswedstrijd van Dirkie bezoeken, schijnen ook nog wat iconen op af te komen.
quote:Op dinsdag 24 april 2018 12:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
KEA, 342 schoten op doel, 340 ballen kwijt in de Maas.
Gewoon blijven proberen, dan gaat die er vanzelf een keer in. Vorig jaar ook een paar mooie afstandsschoten toch?quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat niemand nog tegen hem heeft gezegd dat hij nooit meer op doel moet schieten, tenzij binnen 5 meter is echt bizar. Of hij luistert heel slecht![]()
Godver, heel m'n scherm onder de koffiequote:Op dinsdag 24 april 2018 12:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik snap je verhaal niet
in de jaren zeventig was nederland natuurlijk van wereldnivo......en happel was gelukkig dat hij die generatie kon trainen en coachen...maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat happel een betere trainer is dan van Bronckhorst
Ik schat van bronckhorst hoger in....die haalt met middelmatige spelers het maximale eruit .....statistieken zijn gewoon de waarheid.
Dat is zeker zo, maar over het algemeen schiet 'ie alles de tweede ring inquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen, dan gaat die er vanzelf een keer in. Vorig jaar ook een paar mooie afstandsschoten toch?
Elke week zeker wel 3-4 ballenquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar over het algemeen schiet 'ie alles de tweede ring in
Vorig jaar of het jaar ervoor heeft hij toch een keer een interview gegeven dat hij daar op aan het oefenen was. Toen zei die dat hij geleerd heeft meer met z'n binnenkant te moeten schieten.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Elke week zeker wel 3-4 ballen![]()
Als die er nou op oefent zou die er wel echt een held mee kunnen worden. Hij vind wel de ruimte voor de schoten, alleen het afmaken he
Daar kom je dan achter na 20 jaar prof zijndequote:Op dinsdag 24 april 2018 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig jaar of het jaar ervoor heeft hij toch een keer een interview gegeven dat hij daar op aan het oefenen was. Toen zei die dat hij geleerd heeft meer met z'n binnenkant te moeten schieten.
Joh
Voor afstandsschoten moet je ook wel wat geluk hebben natuurlijk. Al merk je bij Vilhena dat de schoten wel echt een stuk gerichter zijn dit seizoen. Dat schot tegen AZ afgelopen zondag was fenomenaal ook al hield Bizot 'm tegen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daar kom je dan achter na 20 jaar prof zijndeVilhena heeft het wel aardig opgepikt, ook wel deels geluk afentoe, toen tegen psv in de beker ging t echt door 8 man heen en alsnog een goal
Zeker ja! Maar daar zit wel het verschil in, Vilhena's afstandschoten zijn bijna altijd op doel. En als Karim schiet dan ligt die of in de maas of scoort die door 1 of andere rare twistquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor afstandsschoten moet je ook wel wat geluk hebben natuurlijk. Al merk je bij Vilhena dat de schoten wel echt een stuk gerichter zijn dit seizoen. Dat schot tegen AZ afgelopen zondag was fenomenaal ook al hield Bizot 'm tegen.
Van Geel moet aan de bak deze zomer. Dat is zeker. Mocht Tapia een goed WK spelen, wat niet ondenkbaar is, zie ik 'm ook wel vertrekken bijvoorbeeld. Ayoub is leuk, maar zie hem meer als 13e man.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zeker ja! Maar daar zit wel het verschil in, Vilhena's afstandschoten zijn bijna altijd op doel. En als Karamin schiet dan ligt die of in de maas of scoort die door 1 of andere rare twist![]()
Gewoon 100x tegen aan schoppen, dan gaat die er vanzelf wel een keer in![]()
Vraag me af hoe we dat volgend jaar doen, er van uitgaande dat Vilhena en Karim beide vertrekken, dan verwacht ik vermoedelijk Tapia en Ayoub op t middenveld
Geen idee wat hun scorend vermogen is
Ja vind het nog altijd triest hoe Tapia bij ons gebruikt is en constant word weggezet als middelmaat en als eerste word opgeoffert, terwijl het toch echt 1 van de betere spelers is. Spreekt volgens mij ook heel matig Nederlands waardoor die verder ook weinig in te brengen heeft en niet echt een gesprek met de trainer kan aangaan. Denk dat als je die jongen een paar wedstrijden vertrouwen geeft op zijn positie je 1 van de beste eredivisie spelers aan boord hebt. Maar misschien zie ik het wel verkeerdquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Van Geel moet aan de bak deze zomer. Dat is zeker. Mocht Tapia een goed WK spelen, wat niet ondenkbaar is, zie ik 'm ook wel vertrekken bijvoorbeeld. Ayoub is leuk, maar zie hem meer als 13e man.
Denk dat Gio niet vertrekt en dat vind ik ergens wel jammer. Echter, heb wel het idee dat Wouters de staf gaat verlaten en dat lijkt me al een goede zet. Zie niet in wat hij toe heeft gevoegd. Hopelijk komt daar een echt goede veldtrainer voor terug die er positiespel in kan brengen (persoon a la Rutten). Dan kan Gio wat mij betreft blijven zitten.
Tapia is wat mij betreft een middenvelder. Hij heeft daar inderdaad nog niet echt de kans gekregen. In de verdediging past hij minder, omdat hij veel risico in zijn spel legt. Toch denk ik dat hij wel echt een hele goede voetballer kan worden. Overigens, als je al zo lang in Nederland woont vind ik het belachelijk dat je nog geen goed woord Nederlands kan spreken, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja vind het nog altijd triest hoe Tapia bij ons gebruikt is en constant word weggezet als middelmaat en als eerste word opgeoffert, terwijl het toch echt 1 van de betere spelers is. Spreekt volgens mij ook heel matig Nederlands waardoor die verder ook weinig in te brengen heeft en niet echt een gesprek met de trainer kan aangaan. Denk dat als je die jongen een paar wedstrijden vertrouwen geeft op zijn positie je 1 van de beste eredivisie spelers aan boord hebt. Maar misschien zie ik het wel verkeerd
Word een drukke zomer idd, en ja Ayoub lijkt me ook meer back-up dan basis materiaal, misschien dat we nog iets van Gustafson zien. Heb een tijd geleden ook geruchten gehoord dat hij in de groep ook aardig gepest werd door Elia vilhena en Nelom () Als dat echt waar is dan is het natuurlijk ook wel triest voor die jongen, als je niet op je plek bent dan word je rendament er ook niet beter op..
Speelt erg goed bij Eintracht Frankfurt de club met die trainer die naar Beieren gaatquote:Op dinsdag 24 april 2018 10:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag wel een talentje of bewezen speler bij wat mij betreft. Ik hoop dat Kokcu volgend jaar ook kansen gaat krijgen. Dat kan een hele goede worden. Net als die Bouchataoui.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:53 schreef timmmmm het volgende:
Middenveld van Taap, Ayoub en op 10 de Toorn zal volgend jaar denkelijk worden.
Als Taap tenminste geen goed WK draait, waar ik op hoop
Zelfde verhaal als je karim in de verdediging zet bv, dat werkt ook nietquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Tapia is wat mij betreft een middenvelder. Hij heeft daar inderdaad nog niet echt de kans gekregen. In de verdediging past hij minder, omdat hij veel risico in zijn spel legt. Toch denk ik dat hij wel echt een hele goede voetballer kan worden. Overigens, als je al zo lang in Nederland woont vind ik het belachelijk dat je nog geen goed woord Nederlands kan spreken, maar dat terzijde.
Van Gustafson verwacht ik zelf niet heel veel meer, al moet hij wel de kans krijgen in de voorbereiding. Ik vind hem een beetje een luie voetballer net als Bruins. Dat werkt niet zo goed, zeker niet bij Feyenoord. Maar, als het zo is dat hij gepest wordt komt hij nu in een betere selectie terecht denk ik. Alle spelers die jij noemt zijn inmiddels weg of gaan weg
Volgens mij loopt dat contract af, en anders gaatie wss naar azquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:57 schreef Zipportal het volgende:
Marko Vejinovic hebben we ook nog. Dumpen?
Deze hopelijkquote:Op dinsdag 24 april 2018 13:53 schreef timmmmm het volgende:
Middenveld van Taap, Ayoub en op 10 de Staaf zal volgend jaar denkelijk worden.
Gio en jeugdspelers inpassen ??quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Mag wel een talentje of bewezen speler bij wat mij betreft. Ik hoop dat Kokcu volgend jaar ook kansen gaat krijgen. Dat kan een hele goede worden. Net als die Bouchataoui.
Dus die Nelom kon niet voetballen en was nog een pestkop ook? Dat is lef hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2018 13:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb een tijd geleden ook geruchten gehoord dat hij in de groep ook aardig gepest werd door Elia vilhena en Nelom ()
Hoe gek het ook klinkt voor middelmatige spits, ik denk dat hij al niet meer te betalen is voor ons. Denk dat AZ, zeker na knaller die ze maakten met Vincent Janssen, hem alleen voor echte hoofdprijs laat gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2018 14:22 schreef fetX het volgende:
Als die van Geel het toch waagt om met die Weghorst aan te komen zetten....ik zie het hem zo doen
Mastermind achter wat preciesquote:Op dinsdag 24 april 2018 15:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha die Michels award wow.
Zelf hoop ik dat Feyenoord Arne Slot gaat aantrekken. Schijnt echt mastermind van AZ te zijn.
Als wat?quote:Op dinsdag 24 april 2018 15:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha die Michels award wow.
Zelf hoop ik dat Feyenoord Arne Slot gaat aantrekken. Schijnt echt mastermind van AZ te zijn.
Het wegtikken van elke club met uitzondering van de top drie? Hoongelach om AZ is leuk, maar ze presteren gewoon goed dit jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |