Dat vind ik uit pak niet echt geweldig. Vers wel.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:37 schreef Jojoortje het volgende:
Net een glas melk gedronken. Doet me altijd goed.
de plus hier is geweldig, verse eieren en verse melk. De boer komt ze brengen met de tractor en de hele winkel zit vervolgens onder de prut.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik uit pak niet echt geweldig. Vers wel.
Wat denk jequote:Op dinsdag 24 april 2018 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de plus hier is geweldig, verse eieren en verse melk. De boer komt ze brengen met de tractor en de hele winkel zit vervolgens onder de prut.
Godsamme, dat gebeurt zelfs in het lompste dorp in Twente nog nietquote:Op dinsdag 24 april 2018 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
de plus hier is geweldig, verse eieren en verse melk. De boer komt ze brengen met de tractor en de hele winkel zit vervolgens onder de prut.
Als het uit West Friesland komt, komt hij klaar.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat denk je
Vindt JC dit hipstergezeik of doodnormaal
Het helpt wel dat de boer de broer is van de eigenaar.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, dat gebeurt zelfs in het lompste dorp in Twente nog niet
True.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Godsamme, dat gebeurt zelfs in het lompste dorp in Twente nog niet
Jaloers.quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niemand maakt Berlijn belachelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
Maar okay, maak Berlijn maar weer belachelijk. Over 10 jaar hebben jullie non hipsters dit allemaal.
Gadverdammequote:Op dinsdag 24 april 2018 21:12 schreef Saind het volgende:
Kan hier wel rauwe melk halen maar dan moet je je eigen fles meenemen
https://indebuurt.nl/tilb(...)-wordt-genoemd~9032/quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niemand maakt Berlijn belachelijk.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/tilb(...)-wordt-genoemd~9032/
Dit stuk heb ik eerder gelezen. Misschien ook hier geplaatst. Jouw mening?quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/tilb(...)-wordt-genoemd~9032/
Caland heeft het hier eens geplaatst geloof ik.quote:Op dinsdag 24 april 2018 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit stuk heb ik eerder gelezen. Misschien ook hier geplaatst. Jouw mening?
quote:Op dinsdag 24 april 2018 20:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Altijd de topclubs die voorrang krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Wordt niet eens live uitgezonden. Flopshow.
Zijn vast nog wel kaartjes in een Vitesse vak te krijgen.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Altijd de topclubs die voorrang krijgen.
Hoe moet Drizzt nu een stream vinden?
Ja, vorige week nog wel. Nu liggen er allerlei restricties op de kaartverkoop.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn vast nog wel kaartjes in een Vitesse vak te krijgen.
Wats je plan verder dit weekend?quote:
Ik ga vrijdagmiddag eerst eens Brussel bekijken, ben daar nog nooit geweest dus ga even kijken als goede toerist. De maat met wie ik ga moet nog werken dus zodra hij klaar is even eten en dan naar de nacht. En dan zaterdag in de middag weer naar huis. Niet heel bijzonder dus.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Wats je plan verder dit weekend?
Ik doe rond het middaguur ff Cantillon, daarna hostel, daarna 3 Fonteinen en dan de nacht
Zaterdag overdag weer naar 3F denk ik
Zaterdag overdag ff mee naar 3F danquote:Op woensdag 25 april 2018 10:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga vrijdagmiddag eerst eens Brussel bekijken, ben daar nog nooit geweest dus ga even kijken als goede toerist. De maat met wie ik ga moet nog werken dus zodra hij klaar is even eten en dan naar de nacht. En dan zaterdag in de middag weer naar huis. Niet heel bijzonder dus.
Ik ben morgen in Brussel.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Wats je plan verder dit weekend?
Ik doe rond het middaguur ff Cantillon, daarna hostel, daarna 3 Fonteinen en dan de nacht
Zaterdag overdag weer naar 3F denk ik
Als je blijft tot vrijdagavond kun je met Knut, Knut z'n vriendin, Opper, Opper z'n vrouw, Napo, Napo z'n bilmaat en mij bier komen drinkenquote:
Helaas, ik moet vrijdag gewoon werken. En zondagochtend vlieg ik weer richting Londen.quote:Op woensdag 25 april 2018 10:34 schreef Saind het volgende:
[..]
Als je blijft tot vrijdagavond kun je met Knut, Knut z'n vriendin, Opper, Opper z'n vrouw, Napo, Napo z'n bilmaat en mij bier komen drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |