Zeer fijne exchange inderdaad, werkt als een zonnetje. Beetje Binance-lightquote:
Zeker fijne wallet, alleen ondersteunen ze wel ERC20 tokens maar zeker niet allemaal. Er wordt een hele hoop aan prutcoins wel ondersteunt maar ik mis CPC, die moest ik dan weer zelf aanmakenquote:Op maandag 23 april 2018 09:55 schreef Kyran het volgende:
https://twitter.com/maxenjin/status/988222043630985217?s=19
Mooie wallet dat
Hoezo investeren in de enige echte Bitcoin is toch slim?quote:Op maandag 23 april 2018 10:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Welke idioot stopt er nou geld in BCH. Moet haast wel een kunstmatige pump zijn.
Ja, heb zelf ook een paar moeten aanmaken, maar je kan ze er in ieder geval in kwijt. Dat het dan niet aangeeft hoeveel het waard is boeit mij eigenlijk niet zoveel.quote:Op maandag 23 april 2018 10:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zeker fijne wallet, alleen ondersteunen ze wel ERC20 tokens maar zeker niet allemaal. Er wordt een hele hoop aan prutcoins wel ondersteunt maar ik mis CPC, die moest ik dan weer zelf aanmaken
Doe eens gek, en laat je bevindingen weten?quote:Op maandag 23 april 2018 11:17 schreef tha_dark het volgende:
CPC zie ik nu echt al topics lang voorbij komen. Eens even wat onderzoek doen.
Inderdaad, de visie van Satoshi.quote:Op maandag 23 april 2018 10:42 schreef KappenBakken het volgende:
[..]
Hoezo investeren in de enige echte Bitcoin is toch slim?
Triggereddddd
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat sommige mensen geld heel makkelijk gekregen hebben. 500$ In een shitcoin gestopt waar een Lambo uit kwam, die denken natuurlijk nu dat ze nu de nieuwe Warren Buffett zijn en dit nog wel 20x kunnen doen. Je ziet dit overal waar makkelijk en snel veel geld verdient wordt. Kijk bijvoorbeeld naar voetballers die van hun eerste salaris een Ferrari kopen.quote:Op maandag 23 april 2018 01:08 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Je staat winst en dat is meer dan de meeste beleggers kunnen zeggen. Job well done!
Over de Lambo waar iedereen het over heeft. Een Lambo kopen is waarschijnlijk wel de meest slechte uitgave die je kan doen. Gek genoeg kopen veel crypto beleggers dure auto`s ipv een huis af te betalen. best raar eigenlijk.
Het schijnt ook dat families met grote kapitalen gemiddeld binnen 3 generaties hun geld kwijt zijn door de hoeveelheid geld dat de kinderen en kleinkinderen verbrassen.quote:Op maandag 23 april 2018 11:27 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat sommige mensen geld heel makkelijk gekregen hebben. 500$ In een shitcoin gestopt waar een Lambo uit kwam, die denken natuurlijk nu dat ze nu de nieuwe Warren Buffett zijn en dit nog wel 20x kunnen doen. Je ziet dit overal waar makkelijk en snel veel geld verdient wordt. Kijk bijvoorbeeld naar voetballers die van hun eerste salaris een Ferrari kopen.
Een kapitaal vergaren is één ding maar het bijvoorbeeld 30 jaar lang behouden en er van leven is nog wel wat anders.
CPC is een diamantje.quote:Op maandag 23 april 2018 11:17 schreef tha_dark het volgende:
CPC zie ik nu echt al topics lang voorbij komen. Eens even wat onderzoek doen.
Welke van de 2 coins die zichzelf CPC noemen?quote:
Dit. Ook wel bekend als het Gordon Gekko -virusquote:Op maandag 23 april 2018 11:27 schreef ITrade het volgende:
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat sommige mensen geld heel makkelijk gekregen hebben. 500$ In een shitcoin gestopt waar een Lambo uit kwam, die denken natuurlijk nu dat ze nu de nieuwe Warren Buffett zijn en dit nog wel 20x kunnen doen.
Blue Horseshoe loves Anacott Steelquote:Op maandag 23 april 2018 11:49 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Dit. Ook wel bekend als het Gordon Gekko -virus
BCH is een coin met goede basisprincipes, maar met verrotte vertegenwoordigers en toxische community die de rest van de volgers overstemmen.quote:Op maandag 23 april 2018 11:54 schreef metallicelmo het volgende:
Ongeacht of BitcoinCash nou een goede coin is of niet, als je vanaf dag één volop loopt te spammen en verkondigen dat deze coin de echte Bitcoin is terwijl de rest van de wereld gewoon lekker verder gaat met BTC dan is dat dus gewoon niet zo. De wereld heeft gewoon besloten dat ze het op dat moment niet zo'n probleem vonden met die transactiekosten en snelheid. BitcoinCash is gewoon een goede fork maar wat mij betreft niet de echte Bitcoin, anders had die allang op nummer 1 gestaan
CPChainquote:Op maandag 23 april 2018 11:42 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Welke van de 2 coins die zichzelf CPC noemen?
Nee, CPC heeft echt nog minstes een x10 mogelijkheid. Er is echt nog niet veel gebeurd.quote:
Vanmorgen mezelf geregistreerd op bibox, ziet er opzich wel redelijk uit.quote:
Nee maar ik heb al 6000 accounts overal, ben daar een beetje klaaar meequote:Op maandag 23 april 2018 12:21 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Vanmorgen mezelf geregistreerd op bibox, ziet er opzich wel redelijk uit.
Zal niet heel moeilijk zijn
Ik was eerst ook beetje aan het zeiken, maar uiteindelijk is meeste winst toch echt te halen met die "gems" op kut exchanges.quote:Op maandag 23 april 2018 12:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee maar ik heb al 6000 accounts overal, ben daar een beetje klaaar mee
Ja sinds dat ik genaaid ben met dat nano op bitgrail heb ik daar geen trek meer in.quote:Op maandag 23 april 2018 12:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik was eerst ook beetje aan het zeiken, maar uiteindelijk is meeste winst toch echt te halen met die "gems" op kut exchanges.
Al heb ik echt een tyfus hekel aan IDEX, vooral als je klein wil inkopen
Goede basisprincipes? Gecentraliseerder dan BTC en een veel beperktere visie op het gebied van schalen dan BTC.quote:Op maandag 23 april 2018 12:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BCH is een coin met goede basisprincipes, maar met verrotte vertegenwoordigers en toxische community die de rest van de volgers overstemmen.
Een beetje zoals elk willekeurig geloof eigenlijk.
Tronquote:Op maandag 23 april 2018 12:27 schreef dimmak het volgende:
En waarom is CPC nu ineens de IOT chain?
Ik zie een ERC20 met met een website vol beloftes van Chinese makelaardij. Tronachtig dus.
Snap ook niet dat mensen die dit nu ineens de hemel in prijzen, dan wel afgeven op projecten als Tron.
ERC20 tokens die promoten met schaalbaarheid.quote:
Nee. DYORquote:Op maandag 23 april 2018 12:29 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom je er zo over denkt.
Wie zegt dat ik CPChain heb? Heb ik nooit gezegd. Heb ook geen winst, ook nooit gezegd.quote:Op maandag 23 april 2018 12:33 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Oh dacht dat we hier waren om elkaar te helpen
Maar is goed, wsl weet je er zelf 0 vanaf.
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 april 2018 12:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik CPChain heb? Heb ik nooit gezegd.
Dat is wel lief van je.quote:Op maandag 23 april 2018 12:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik zit hier maar gewoon beetje coins te shillen voor mensen.
Dat zeg ik in ieder geval niet he. CPC heeft nog niks op, dus zoals ik al zei is het een gok. Zij hebben een prima team en zij werken samen met VeChain. Als CPC straks daadwerkelijk een sidechain solution van VeChain wordt dan schiet het omhoog.quote:Op maandag 23 april 2018 12:27 schreef dimmak het volgende:
En waarom is CPC nu ineens dé IOT chain?
Ik zie een ERC20 met met een website vol beloftes en van Chinese makelaardij. Tronachtig dus.
Snap ook niet dat mensen die dit nu ineens de hemel in prijzen, dan wel afgeven op projecten als Tron.
Is dat de max van wat mogelijk is?quote:Op maandag 23 april 2018 12:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
CPC gaat max 12 dollar eoy worden dus dit is je kans.
Absoluut, gaat nooit meer worden. Kan niet.quote:
Onmogelijk dus... hmm dan koop ik m maar.quote:Op maandag 23 april 2018 12:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Absoluut, gaat nooit meer worden. Kan niet.
Jij bent specialized in het zien van 12 dollar EOY max coins, dat zie ik al.quote:Op maandag 23 april 2018 12:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Absoluut, gaat nooit meer worden. Kan niet.
Jep, ik krijg van hem 500 ven als het over 12usd max gaat dit jaar + als voorwaarde dat mzs zn woord houdt... en dat laatste zie ik niet gebeurenquote:Op maandag 23 april 2018 13:03 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Jij bent specialized in het zien van 12 dollar EOY max coins, dat zie ik al.
Wel handig.
Hij moet wel. Hierom hebben we het beloftes topic dacht ik zo.quote:Op maandag 23 april 2018 13:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jep, ik krijg van hem 500 ven als het over 12usd max gaat dit jaar + als voorwaarde dat mzs zn woord houdt... en dat laatste zie ik niet gebeuren
Deze toezegging was van voor het beloftestopicquote:Op maandag 23 april 2018 13:06 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Hij moet wel. Hierom hebben we het beloftes topic dacht ik zo.
Oh... heeft hij het hierna nog durven roepen?quote:Op maandag 23 april 2018 13:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze toezegging was van voor het beloftestopicmaarja MzS kom zn woord niet na gok ik !
Kloon van iemand die later opeens mod is geworden, en om nou als mod je eigen subforum te trollen gaat een beetje ver.quote:Op maandag 23 april 2018 13:22 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Oh... heeft hij het hierna nog durven roepen?
Waar is die eigenlijk? Weggejaagd? Stiekem failliet gegaan?
Ja wellicht, maar die hardfork boeit toch helemaal niet? Het is niet alsof je een nieuwe coin krijgt zoals bij al die BTC forks.quote:Op maandag 23 april 2018 12:28 schreef dimmak het volgende:
De BCH pump komt toch eigenlijk ook door een aankomende hardfork?
Het is snel en goedkoop en daar probeert het zich te onderscheiden van BTC. En dat doen ze in ieder geval wel goed.quote:Op maandag 23 april 2018 12:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Goede basisprincipes? Gecentraliseerder dan BTC en een veel beperktere visie op het gebied van schalen dan BTC.
Of je bedoelt de codebase waarmee ze begonnen, een exacte kopie van BTC, ja dan moet ik je gelijk geven.
Even een crosspost:quote:Op maandag 23 april 2018 12:27 schreef dimmak het volgende:
En waarom is CPC nu ineens dé IOT chain?
Ik zie een ERC20 met met een website vol beloftes en van Chinese makelaardij. Tronachtig dus.
Geen idee of het DE IoT chain zal worden, maar ze kunnen goed meeliften op de andere projecten. Het is nu nog niets, dus je bent early adopter als je een gokje durft te wagen.quote:Op maandag 23 april 2018 08:29 schreef Rossdale het volgende:
Dan zal ik CPChain even shillen. Sidechain oplossingen voor IoT, lanceren in oktober hun main net.
Kapitaalinjectie van VeChain gehad en die hebben net een partnership aangekondigd wat in die periode met IoT gaat werken. Gerucht is dat dit via CPchain gekoppeld kan worden aan de vet-blockchain. Daarnaast werken ze ook samen met Qtum en HPB. Ze vormen een link tussen de verschillende projecten voor een sterk aziatisch block mbt IoT oplossingen.
Als het goed is wordt vandaag bekend gemaakt dat ze iets voor een pharmaceutisch bedrijf aan het ontwikkelen zijn.
Project zit nog in pre-alpha fase, dus ze hebben feitelijk nog niets. Gokje dus
Duidelijk. Succes ermee. Zal het wel een beetje in de gaten houden.quote:Op maandag 23 april 2018 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Even een crosspost:
[..]
Geen idee of het DE IoT chain zal worden, maar ze kunnen goed meeliften op de andere projecten. Het is nu nog niets, dus je bent early adopter als je een gokje durft te wagen.
Het kost nog geen drol en zal zeker wel ontwikkeld worden, dus veel minder dan dit zal het mijns inziens niet waard worden.
Als Vechain in juni hun mainnet draaiende heeft en voor oktober aankondigt dat ze via CPChain's sidechains allerlei IoT partners kunnen bedienen, dan zal de koers wellicht net zo'n vlucht kunnen maken als dat VEN gedaan heeft.
En misschien ook wel totaal niet
Prima, maar het is een altcoin net als Litecoin, Viacoin enzovoort. En als je het daarmee gaat vergelijken is BCH gewoon ruk.quote:Op maandag 23 april 2018 13:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is snel en goedkoop en daar probeert het zich te onderscheiden van BTC. En dat doen ze in ieder geval wel goed.
Leuk achtbaanritje tochquote:Op maandag 23 april 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, ik sta weer ongeveer op mijn inleg.
Ik zeg toch ook niet dat het beter dan andere alternatieven isquote:Op maandag 23 april 2018 13:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Prima, maar het is een altcoin net als Litecoin, Viacoin enzovoort. En als je het daarmee gaat vergelijken is BCH gewoon ruk.
Nouquote:
Mooi manquote:Op maandag 23 april 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
+1... Maar inderdaad een prima ritje. Bij een volgend dipje nog wat bijkopen en dan kunnen we weer losquote:Op maandag 23 april 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ach, komt wel goedquote:
SPOILER: How to evaluate a cryptocurrencyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor sommige hier een goede checklist.
Uitvinder van de biersmiley.
quote:Op maandag 23 april 2018 14:34 schreef dimmak het volgende:
Nice post.SPOILER: How to evaluate a cryptocurrencyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor sommige hier een goede checklist.![]()
quote:Op maandag 23 april 2018 14:34 schreef dimmak het volgende:
Moet je voor de grap eens proberen Verge of Tron hier naast te leggen.SPOILER: How to evaluate a cryptocurrencyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor sommige hier een goede checklist.
Verge
Tron
Ja die falen enorm.quote:Op maandag 23 april 2018 14:38 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens proberen Verge of Tron hier naast te leggen.
Verge
Tron
Hoe dan? Het is toch juist erg gestegen?quote:Op maandag 23 april 2018 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Heb je gezegd dat je verge hebt?quote:Op maandag 23 april 2018 14:41 schreef Weissmania het volgende:
Ik wou een complete straat met villa's kopen, doen ze moeilijk bij de bank
Mja, ik was ook al tijdje op mijn inleg.. maar zit nog steeds op rond de 1/4.5 van mijn ATHquote:Op maandag 23 april 2018 14:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hoe dan? Het is toch juist erg gestegen?
quote:Op maandag 23 april 2018 14:43 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Nee VEN
kon maximaal maar 12 villa's kopen zeiden ze
Niet begrijpen dat grote bedrijven geen compleet gedecentraliseerde crypto gaan gebruikenquote:
Daarom all in op ripple.quote:Op maandag 23 april 2018 14:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat grote bedrijven geen compleet gedecentraliseerde crypto gaan gebruiken
Nee, dat is weer wat anders en er is meer mis met Ripplequote:
Fixed.quote:Op maandag 23 april 2018 14:51 schreef Jed1Gam het volgende:
mooie winstgevende coin wel, dat xrp.
enige coin waar ik nog X4+ sta
Lekkerman.quote:Op maandag 23 april 2018 14:51 schreef Jed1Gam het volgende:
mooie coin wel, dat xrp.
enige coin waar ik nog X4+ sta
Ja hij mag wel ff moenquote:Op maandag 23 april 2018 14:58 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Gaat de goede kant uit...
Klinkt als vorig jaar.
Nu doorzetten
Ik denk dat je helemaal gelijk hier in hebt. Ik zie dit in mijn investering app groep ook, genoeg die denken dat ze dit nog 20x kunnen doen. NOT!quote:Op maandag 23 april 2018 11:27 schreef ITrade het volgende:
[..]
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat sommige mensen geld heel makkelijk gekregen hebben. 500$ In een shitcoin gestopt waar een Lambo uit kwam, die denken natuurlijk nu dat ze nu de nieuwe Warren Buffett zijn en dit nog wel 20x kunnen doen. Je ziet dit overal waar makkelijk en snel veel geld verdient wordt. Kijk bijvoorbeeld naar voetballers die van hun eerste salaris een Ferrari kopen.
Een kapitaal vergaren is één ding maar het bijvoorbeeld 30 jaar lang behouden en er van leven is nog wel wat anders.
Bitcoincash is in ieder geval (net als btc) niet snel genoeg om een verschil te maken.quote:Op maandag 23 april 2018 11:54 schreef metallicelmo het volgende:
sloten dat ze het op dat moment niet zo'n probleem vonden met die transactiekosten en snelheid. BitcoinCash is gewoon een goede fork maar wat mij betreft niet de echte Bitcoin, anders h
In deze markt is al tig keer bewezen dat het onmogelijke haalbaar is, dus ik kijk er niet raar van op. Maar ik heb de illusie niet dat elke coin nog 100x gaat. Misschien moet er nog wel veel 'dom geld' komen zodra mainstream adoption, hopelijk sterven de shitcoins snel af.quote:Op maandag 23 april 2018 15:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal gelijk hier in hebt. Ik zie dit in mijn investering app groep ook, genoeg die denken dat ze dit nog 20x kunnen doen. NOT!
Als alles x20 gaat is het niet moeilijk om een x20 coin te pakken ergens. Hoef je geen genie voor te zijn.quote:Op maandag 23 april 2018 15:09 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal gelijk hier in hebt. Ik zie dit in mijn investering app groep ook, genoeg die denken dat ze dit nog 20x kunnen doen. NOT!
Ik denk dat 99% van alle projecten (shitcoins, ico, tokens) uiteindelijk sterven of geen noemenswaardige waarde hebben. De procent die overblijft zijn de Amazons, Apple en M$ aandelen van toen.quote:Op maandag 23 april 2018 15:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
In deze markt is al tig keer bewezen dat het onmogelijke haalbaar is, dus ik kijk er niet raar van op. Maar ik heb de illusie niet dat elke coin nog 100x gaat. Misschien moet er nog wel veel 'dom geld' komen zodra mainstream adoption, hopelijk sterven de shitcoins snel af.
Maar wanneer?quote:Op maandag 23 april 2018 15:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van alle projecten (shitcoins, ico, tokens) uiteindelijk sterven of geen noemenswaardige waarde hebben. De procent die overblijft zijn de Amazons, Apple en M$ aandelen van toen.
Ja dit is al even duidelijk toch.... maar voorlopig draait de hele teringzooi nog.quote:Op maandag 23 april 2018 15:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik denk dat 99% van alle projecten (shitcoins, ico, tokens) uiteindelijk sterven of geen noemenswaardige waarde hebben. De procent die overblijft zijn de Amazons, Apple en M$ aandelen van toen.
Daarom, afspraken met jezelf maken, wanneer je x of y winst eruit wilt halen, en dan kijken of je door wilt gaan. Iig tussendoor winsten pakken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |