Dus de rest van het seizoen zien we hem niet meer?quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zwitser in Zwitserland.
Er komt ook nog een Ronde van Zwitserlandquote:Op dinsdag 24 april 2018 16:57 schreef Columbiafan het volgende:
Amerikaans
[..]
Dus de rest van het seizoen zien we hem niet meer?
voor Betancur*quote:Op dinsdag 24 april 2018 16:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ie niet op de voorlopige startlijst staat, dus waarschijnlijk wordt het voor Quintana ja.
Wel een gigantisch flopteam van Movistar voor de Giro.
DNSquote:Op dinsdag 24 april 2018 17:02 schreef IbanMayo het volgende:
Gaat Rolland weer elke dag tien keer aanvallen in de Giro? Weet niet of ik daar zin in heb.
Hij zal het dan wel in de tour gaan doen.quote:
Sinds hij een paar jaar geleden over de vangrail vloog in de Giro is hij eigenlijk gestopt, zonder het te vertellen.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:16 schreef Mani89 het volgende:
Loedviegson presteert ook al jaren geen reet meer.
Was bij de Waalse Pijl wel oké.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Matthews was superkut in Luik, waar tovert hij dit ineens vandaan?
Wij niet.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:24 schreef Columbiafan het volgende:
Ik mis m'n mannetje Lenny K. hier trouwens écht wel.
Ik heb hem in mijn prono. Maar dat was meer ter aanmoediging omdat hij ook in mijn FPCL team zit.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:24 schreef wimderon het volgende:
Amador in Girovorm, heeft iemand hem al verteld dat hij die niet rijdt?
Amador is gewoon aan het afvallen. Daar ga je beter van rijden, aldus hemzelf in de Giro2015.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:24 schreef wimderon het volgende:
Amador in Girovorm, heeft iemand hem al verteld dat hij die niet rijdt?
Greg is al het hele seizoen aids.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:30 schreef wimderon het volgende:
Gezien het presteren van Greg en Dylan heeft heel BMC een brief ontvangen.
Als je even de uitslagen van WP en LBL had bekeken wist je dat Ion echt luguber slecht is op het moment.quote:Op dinsdag 24 april 2018 17:32 schreef Mykonos het volgende:
Gorka gaat gewoon boven Ion eindigen he? Zijn we er toch weer ingetrapt bij de prono.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |