Van Twente zeg maar.quote:Op zondag 22 april 2018 18:41 schreef Heubach het volgende:
We passen ons hier moeiteloos aan aan het niveau van de wedstrijd
Rustig maatquote:Op zondag 22 april 2018 18:43 schreef KingRoland het volgende:
tering tering kut HOU ME TEGEN DAN HOU ME TEGEN
quote:Op zondag 22 april 2018 18:43 schreef Brammess het volgende:
Van Persie komt daar wel erg laag met zijn hoofd
Laat maar liggen, die is dood.quote:Op zondag 22 april 2018 18:43 schreef Befbekje het volgende:
Persie dood, Persie dood, Persie doooood..
KUIPERS WEET DE UITSLAG ALquote:Op zondag 22 april 2018 18:44 schreef KingRoland het volgende:
Noem die beker dan De Feyenoord Beker kut KNVB
sowquote:Op zondag 22 april 2018 18:44 schreef KingRoland het volgende:
Noem die beker dan De Feyenoord Beker kut KNVB
Ik wil straks ook wel een biertje, zegt niet zo veel.quote:Op zondag 22 april 2018 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Rot toch op man. Iedereen wil de beker winnen.
Johan Derksen vindt dit niet leuk.quote:
Wat is deze copypastaquote:Op zondag 22 april 2018 18:46 schreef richolio het volgende:
Dotan is een fantastische en eerlijke man. Wat maakt het uit dat hij een keer een foutje heeft gemaakt? Iedereen maakt wel eens fouten. Ik ken hem als een bescheiden, fijne en betrouwbare man. Hij heeft mij een keer geknuffeld en met me op de foto gegaan na een optreden. zo is hij ook! een topper.
Bedankt Arie Boomsmaquote:Op zondag 22 april 2018 18:46 schreef richolio het volgende:
Dotan is een fantastische en eerlijke man. Wat maakt het uit dat hij een keer een foutje heeft gemaakt? Iedereen maakt wel eens fouten. Ik ken hem als een bescheiden, fijne en betrouwbare man. Hij heeft mij een keer geknuffeld en met me op de foto gegaan na een optreden. zo is hij ook! een topper.
Zal wel, maar hij mag van mij wel iets betere muziek maken.quote:Op zondag 22 april 2018 18:46 schreef richolio het volgende:
Leuk account weer Dotanquote:Op zondag 22 april 2018 18:46 schreef richolio het volgende:
Yannick?quote:Op zondag 22 april 2018 18:46 schreef richolio het volgende:
Helemaal van de zotte xDquote:Op zondag 22 april 2018 18:46 schreef KingRoland het volgende:
wie de fuck heet er nou Bizot? lijkt eerder op een naam voor een pokemon ofzo
Homo..quote:Op zondag 22 april 2018 18:47 schreef franklop het volgende:
Goede uitbraak dit
Ik ga de was maar opvouwen
Weghorst is zon type dat je bij het uitgaan tegenkomt. Zo’n gast met iets te veel zelfvertrouwen en een goede kop die het enige lekkere wijf uit de kroeg meepakt.quote:Op zondag 22 april 2018 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
Wout gaat rood pakken, Feyenoord wint. What else is new.
Dan verkopen ze daar meer broodjes kroket.quote:Op zondag 22 april 2018 18:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom is deze wedstrijd om etenstijd trouwens?
al jaren hequote:Op zondag 22 april 2018 18:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom is deze wedstrijd om etenstijd trouwens?
Hier moest natuurlijk staan;quote:
De meeste finales zijn vrij kut, dus hij heeft gelijk.quote:Op zondag 22 april 2018 18:48 schreef snabbi het volgende:
"de wedstrijd heeft in ieder geval een finale karakter"
wtf is dat nou weer voor een commentaar, het is gewoon een kutpot
Ik kon het zelf niet beter verwoorden.quote:Op zondag 22 april 2018 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weghorst is zon type dat je bij het uitgaan tegenkomt. Zo’n gast met iets te veel zelfvertrouwen en een goede kop die het enige lekkere wijf uit de kroeg meepakt.
wat is deze UIquote:Op zondag 22 april 2018 18:49 schreef PSVCL het volgende:
wat slecht dit ,hopelijk alleen uitgezonden in NL
quote:Op zondag 22 april 2018 18:48 schreef snabbi het volgende:
"de wedstrijd heeft in ieder geval een finale karakter"
wtf is dat nou weer voor een commentaar, het is gewoon een kutpot
"Dus ... concluderen" is volgens mijn lerares Nederlands van volgend jaar een taalfout.quote:Op zondag 22 april 2018 18:49 schreef richolio het volgende:
We kunnen dus alvast concluderen: Feyenoord gaat dit winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |