SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
Ze is nooit oprechtquote:Op zondag 22 april 2018 17:09 schreef rowan634 het volgende:
Ik irriteerde me een beetje aan Linda in dit gesprek
Niemand turft meer.quote:Op zondag 22 april 2018 17:10 schreef chufi het volgende:
Ivan krijgt een pilsje van Bil en Romy... Wie turft er ook al weer niet?
niemand meerquote:Op zondag 22 april 2018 17:10 schreef chufi het volgende:
Ivan krijgt een pilsje van Bil en Romy... Wie turft er ook al weer niet?
een beetje maarquote:Op zondag 22 april 2018 17:09 schreef rowan634 het volgende:
waarom en wat loog ze dan?quote:Op zondag 22 april 2018 17:09 schreef rowan634 het volgende:
Die twee turven alleen als het gezien wordtquote:Op zondag 22 april 2018 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen Romy en Cemal denk ik nog... Maar ja .. lang leve de lol
is een keer opgeschoren geweest, een aantal maanden terugquote:Op zondag 22 april 2018 17:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat een aparte, korte haartjes in haar nek
Die heeft ze al eens eerder flink kort laten knippen, soort van 3hoekquote:Op zondag 22 april 2018 17:12 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat een aparte, korte haartjes in haar nek
Karma. Hij had hem uitgenodigd om de anderen te irriteren.quote:Op zondag 22 april 2018 17:13 schreef magnaal het volgende:
en wanneer donderen ze Rienk er dan eens uit, de grote ergernis van Ivan, die hem notabene heeft uitgenodigd!? Die de reden is, dat hij zo hoog in zijn emotie zit?? Bah...
Ik aan allebei, allebei wijzen naar de ander. Maarja is weer opgelost.quote:Op zondag 22 april 2018 17:09 schreef rowan634 het volgende:
Gabbermatje.quote:Op zondag 22 april 2018 17:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Die heeft ze al eens eerder flink kort laten knippen, soort van 3hoek
Ja ik ook, maar vooral omdat ze niet oprecht overkwamen en deden omdat het moestquote:Op zondag 22 april 2018 17:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik aan allebei, allebei wijzen naar de ander. Maarja is weer opgelost.
Gelukkig geen tampons dit keerquote:Op zondag 22 april 2018 17:22 schreef chufi het volgende:
Nivootje is weer hoog over sigaren in cognac dopen en een Billy die wel iets anders in zig wil laten dopen blablabla
nou ik vond dat hij gewoon oprecht vertelde wat hem dwarszatquote:
ze heeft lig nu weer het hoogste woordquote:Op zondag 22 april 2018 17:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nou ik vond dat hij gewoon oprecht vertelde wat hem dwarszat
wat er voornamelijk bij linda uitkwam was ''jij doet het ook, we doen het allebei HAHA''
en dan gaat ze ook nog een lulverhaal ophangen dat de groep het vervelend vindt dat hij te weinig met hun chillt
nou goed, fijn dat het uit de lucht isquote:Op zondag 22 april 2018 17:27 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze heeft lig nu weer het hoogste woord
Of misschien zou Ivan een keer een spoortje van humor op kunnen brengen voor een sneer/quote:Op zondag 22 april 2018 17:27 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ze heeft lig nu weer het hoogste woordEens kijken hoe lang ze het voorhoudt geen sneer naar ivan te doen
quote:Op zondag 22 april 2018 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Of misschien zou Ivan een keer een spoortje van humor op kunnen brengen voor een sneer/
daar gaat het bij beide mis, na 10 sneren is het niet grappig meerquote:Op zondag 22 april 2018 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Of misschien zou Ivan een keer een spoortje van humor op kunnen brengen voor een sneer/
De sneren die richting Linda gingen, heeft ze anders sportief opgepakt, daar heb ik haar iig niet over gehoordquote:Op zondag 22 april 2018 17:31 schreef rowan634 het volgende:
[..]
daar gaat het bij beide mis, na 10 sneren is het niet grappig meer
hij maakte een fake-geshockeerde opmerking over de koffie en hij moest haar een hele dag met rust latenquote:Op zondag 22 april 2018 17:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
De sneren die richting Linda gingen, heeft ze anders sportief opgepakt, daar heb ik haar iig niet over gehoord
Ja toch,quote:
Dat laatste zei hij net ook letterlijkquote:Op zondag 22 april 2018 17:34 schreef Gladiolio het volgende:
Heb eerder het idee, dat iwan moe wordt van het feit, dat Linda de hele tijd op hem zit te letten.
Ze zit als het ware op zijn lip. Het komt bij mij nog steeds over of ze tot over haar oren verliefd op hem is. Hij vond het wel even lekker rustig zo zonder Linda
Ze zitten met alle bewoners constant op elkaars lip.quote:Op zondag 22 april 2018 17:34 schreef Gladiolio het volgende:
Heb eerder het idee, dat iwan moe wordt van het feit, dat Linda de hele tijd op hem zit te letten.
Ze zit als het ware op zijn lip. Het komt bij mij nog steeds over of ze tot over haar oren verliefd op hem is. Hij vond het wel even lekker rustig zo zonder Linda
is dat die rode, dat heeft ze ook al 100 keer gezegt volgens mijquote:
Echt he...Ivan heeft het beter gedaan..in een roast en bij het bekspugen...quote:Op zondag 22 april 2018 17:33 schreef mazaru het volgende:
Linda was continue aan het sneren. Ik snap best dat Ivan dat zat was
quote:Op zondag 22 april 2018 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat laatste zei hij net ook letterlijk
Dat is een Versace.quote:Op zondag 22 april 2018 17:35 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
is dat die rode, dat heeft ze ook al 100 keer gezegt volgens mij
die roast was een roast. Daar kon iets dergelijks gebeuren. Hij is wel te ver gegaan en heeft het te persoonlijk gemaakt. maar het was wel een roast.quote:Op zondag 22 april 2018 17:35 schreef magnaal het volgende:
[..]
Echt he...Ivan heeft het beter gedaan..in een roast en bij het bekspugen...
Linda is een dwaas, dat ze daar niks van gezegd heeft
Twee waardeloze mensen
Ik heb net op hem gestemd, als een waardeloos figuur dan toch winnaar moet worden, dan hij maar...quote:
Ze zijn de hele dag met hun eigen ding bezig.quote:Op zondag 22 april 2018 17:37 schreef Gladiolio het volgende:
Het is geen vergelijking, maar Romy en Cemal zitten elkaar ook niet op de lip.
Linda wil iets van Iwan en Iwan heeft daar geen zin in.
Ten eerste omdat hij een vriendin heeft en ook,omdat ik niet het idee heb, dat Linda 'zijn type' is.
staat dat in haar pitch?quote:Op zondag 22 april 2018 17:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een jonge vrouw geworden,me laten nemen op de vide ,enorm gegroeid.door Chipp
Dan is ze al thuis.quote:Op zondag 22 april 2018 17:42 schreef rowan634 het volgende:
[..]
staat dat in haar pitch?
ze gaat na een week toch meedoen aan de roast?
Bleh verschrikkelijk hoop echt dat ze morgen aan de beurt zijn.Hop op de bank dinsdag naar mamiequote:Op zondag 22 april 2018 17:50 schreef Mjelleke het volgende:
Ja de camera ziet jullie hoor! De twinnies zijn weer volop aan t speculeren. En die schrijven en schrijven maar.
Hoop t ook... de drama zou nu wel op zijn plaats zijn.quote:Op zondag 22 april 2018 17:54 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Bleh verschrikkelijk hoop echt dat ze morgen aan de beurt zijn.Hop op de bank dinsdag naar mamie
Ze ziet er uit als een crystal meth junk.quote:Op zondag 22 april 2018 17:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
Een jonge vrouw geworden,me laten nemen op de vide ,enorm gegroeid.door Chipp
Als dat nu weer zou gebeuren is het echt heel ongeloofwaardig. Ze zijn al 2x eerder gered door een twist.quote:
Hebbes.quote:Op zondag 22 april 2018 17:36 schreef rowan634 het volgende:
best heftig hoe die schommelstoel omviel
bas heeft geluk dat ie ongedeerd is
filmpje staat op de uto site
quote:Op zondag 22 april 2018 18:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hebbes. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hatseflats.quote:Op zondag 22 april 2018 18:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hebbes. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat geluk voor hen zal nu toch onderhand wel eens ophoudenquote:
quote:Op zondag 22 april 2018 18:02 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hebbes. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op zondag 22 april 2018 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als dat nu weer zou gebeuren is het echt heel ongeloofwaardig. Ze zijn al 2x eerder gered door een twist.
het schoolplein was ons koninkrijk part 2quote:Op zondag 22 april 2018 18:12 schreef yvondenise het volgende:
Baldr gaat Lot vragen om in te zingen.
Geniaal.quote:Op zondag 22 april 2018 18:12 schreef yvondenise het volgende:
Zelfs lotte is al van een hoger niveau dan Baldr.quote:Op zondag 22 april 2018 18:12 schreef yvondenise het volgende:
En daarna adem in adem uit.quote:Op zondag 22 april 2018 18:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
het schoolplein was ons koninkrijk part 2
Relativeer.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |