abonnement Unibet Coolblue
pi_178675381
Het is weer lekker weer, en tevens is het momenteel rustig bij de betoncentrale daar de productie voor loopt op schema.
Omdat dan niemand er bezwaar tegen maakt dat we wat langer pauzes nemen neem ik het er van op het terrasje van het tegenovergelegen cafetaria van Rooie Bertus i.p.v die domperige kantine.
Niet alleen om lekker relaxed onderuit van het zonnetje te genieten, maar van het aanwezige jonge vrouwelijk schoon te genieten.
Die werken op de overige kantoren die op het bedrijfsterrein zitten en komen daar eveneens hun pauze door brengen.
En dat mag er zijn! Strakke shirtjes, korte rokjes, eindeloos lange benen en nog vriendelijk en ontvankelijk ook! maximale leeftijd tussen de 18 en 25. :P
Ik mag dan wel bezet zijn maar niet dood, en tot nu toe leuke gesprekken met de dames gehad!

Afgelopen Donderdag kreeg ik echter gezelschap van een nieuwe Collega, Henry de Congolese asielzoeker, Om hem te beschrijven, wie de Green Mile wel eens heeft gezien met die boomlange donkere acteur, deze steekt iellerig af tegen Henry.
Een boomlange neger van twee meter, enorm breed en spieren als kabeltouwen.
Henry is sinds kort in de plaats gekomen van Papa Grizly, de eveneens reusachtige Rus die onlangs retour is verhuisd richting vaderland.
Henry Komt uit Congo Kinshasa, spreekt gebroken Engels met ons en is naar eigen zeggen evangelist.
Daarbij ook nog eens een doodgoeie kerel, behulpzaam en erg nieuwsgierig
Daarom vond ik het ook geenszins erg toen ie mij vroeg om mee te mogen naar het cafetaria.

Toen we daar zaten waren we precies op tijd om twee bloedmooie exemplaren van het vrouwelijks schoon hun entree te zien maken, en man! wat stelden ze niet teleur! Niets beneden cup c, strakke shirtjes, blond en de ander bruin haar tot op de schouders, mooie ronde kont en eindeloos lange benen onder hun ultrakorte rokjes! :P
Terwijl ik daar zo zit te sjansen komt Krelis binnen, de fors gebouwde boer die naast de betoncentrale zijn erf heeft.
''HEEEEEE HALLO MINSE!!! ZITTE JULLIE LEKKER OAN DE SCHAF?!? BEZWOAR ALS IK ER LEKKER BIJ KOM ZITTE?!?''
Hij komt bij ons, schud de hand van mij en Henry en pakt een stoel en schuift bij ons aan.
Hoewel Krelis een goede vriend is vind ik het een beetje jammer dat ik het gebruikelijke geflirt met de dames af moet breken, maar ach, volgende keer beter. ;)

Bij het handen schudden met Henry ziet deze een zakbijbel bij Krelis uit de borstzak van zijn overal steken en vraagt ''ARE YOU A RELIGIOUS MAN???''
Krelis, het Engels niet zo bar goed machtig, vraagt mij ''WAZZEGGIE DONKERE KNAAP???''
Waarop ik het vertaal...
''IK RELIGIOES?? OFF KOERS ZIJ IK RELIGOIES!!! VAN JONGS AF OAN AL OPGEVOED MET DE HEILIGE SCHRIF!!! HOEZO? GOA JOE TOE NOAR DE KERK?''
Wederom vertaal ik naar Henry.
Gedurende de ontdekking van hun wederzijdse interesse speel ik gedurende dit gesprek de hele tijd voor tolk...het word een gesprek over religie over en weer..
Henry heeft het over zijn leven in zijn vaderland, over zijn bezigheid als evangelist, zijn geloof en Krelis over zijn leven hier en zijn kerkgang.
En ja, als het over ''het woord'' gaat is dat bij Krelis natuurlijk spekkie naar zijn bekkie.

''JA HÈ! DA ZEG IK OE! BLIJ TE HEURE DAT ER NOG MINSE ERGENS OP DEZE GODDELOZE WERELD NOG LEVE NOAR HET WOORD VAN ONZE LIEVE HEER!!
ALS GE HIER IN NEDERLAND OM OE ROND KÈK ZIE DE NIKS ALS ZONDE EN BEDERF!!!''

Waarop Henry uitbundig op de door mij aangeleverde vertalig reageert met:
''OFF COURSE, I TOTALY AGREE WITH THIS MAN! EVERYWHERE I GO IN THIS COUNTRY, I SEE GODLESS, HALFNAKED PEOPLE, NOT LIVING ACCORDING TO THE HOLY SCRIPTURE!!!.''

Om een lang verhaal kort te maken..hierop worden over en weer met luid volume beschouwingen uitgewisseld over drugs, homoseksualiteit, overspel en op een gegeven moment ook over vrouwen en seksualiteit.
Met mij in mijn noodgedwongen rol als vertaler... ;(
Op zich niet zo'n probleem, ware het niet dat toen het onderwerp op een gegeven moment over Nederlandse vrouwen en hun kleding ging...nu waren de dames tegenover ons ook niet bepaald achterlijk, het gesprek was door het volume goed te volgen en bij enige opmerkingen kregen we toch een paar verbaasde blikken...deze veranderde in woedende blikken toen Henry, met zijn blik duidelijk op hen gericht, luid uitbracht:
''I WAS VERY SHOCKED WHEN I SAW THE WOMEN IN THIS COUNTRY, PARADING WITH THER SEXUALITY, SHOWING THERE BODY WHITOUT ANY SHAME AND DRAWING THE ATTENTION OFF EVERY MAN WHO WALKS BY, SINGLE OR MARRIED!!!''
Wat ik dus wederom duidelijk hoorbaar weer moest vertalen,en Krelis lachend reageert:
''HAHAHA, JA JONGE, DIE HOLLANDSE WIJVE VANDOAG DE DAG, VEUL VERSCHIL MÈ EEN BEROEPSHOER IS TER NIE HEUR!!! TIS DA'K ZELF AL JOARE EEN DEGELIJKE OUWERWETSE HEB ANDERS WAS IK BIJ KIEPE GEBLEVE!!! HAHAHAHA!!
Waarop er tussen die twee luid gelachen word en ik enigszins schamperend meelachend naar de dames kijk...

De volgende dag:
Het is Vrijdag, ik kom wederom op dezelfde tijd, dit keer niet in het bijzijn van Krelis of Henry en was van voornemen om weer van het vrouwelijk schoon te genieten en te babbelen om de verloren tijd van gisteren weer in te halen...en inderdaad, de dames komen wederom binnen, maar dit keer geen lach.
Op mijn ''Goedemiddag!'' word niet geantwoord, in plaats daarvan word ik vals aangekeken en genegeerd.
''Weertje hè dames? hebben jullie mischien zin in een blikje cola van mij?''
Waarop ik met opgeheven hand het antwoord krijg:
''NEE DANK JE! LAAT ONS ALSJEBLIEFT MET RUST, WIJ GAAN NIET OM MET RELIEGEKKIES DIE ER ACHTERHAALDE EN BELEDIGENDE OPVATTINGEN OP NA HOUDEN!!!''
Voor ik verontschuldigend kan reageren word ik daar bij mijn schouder gepakt door Rooie Bertus, de eigenaar van de toko.
''GRAAG HET VERZOEK OM WEG TE GAAN EN MIJN KLANTEN MET RUST TE LATEN WERKMAN!!!''
Nadat ie me niet echt zachtzinnig de tent had uitgewerkt zegt ie in de deuropening:
''KIJK, OUWEHOEREN EN FLIRTEN PRIMA, MAAR IK LAAT MIJN KLANTEN NIET LASTIG VALLEN EN VOOR HOER UITMAKEN,VOORLOPIG HOEF IK JOUW SMOELWERK HIER NIET MEER TE ZIEN EN ZEG DAT OOK MAAR TEGEN JE BETONMAATJES, DOEI!!!!''

Klacht: dat het voor me verpest is bij het vrouwelijk schoon en dat ik niet meer mag relaxen aan de overkant is nog tot daar aan toe, maar omdat mijn maten van de betoncentrale daar nu ook niet meer mogen komen word me lichtjes uitgedrukt niet in dank af genomen en nu kan ik iedere keer als ze in de pauze friet en cola willen een half uur naar de dichtstbijzijnde mac karren...van mijn eigen benzine.. :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 22-04-2018 22:27:08 ]
pi_178675403
Dm gehad, straks lezen :)

Tevens weer een fipo.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2018 16:24:03 ]
pi_178675462
Wwrkman _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O* *O* *O*
Ik zwaai naar dieren.
pi_178675527
DM gehad, straks lezen _O_
pi_178675539
Bij de introductie van Henry had ik een andere wending verwacht maar Werkman blijft origineel _O_
  zondag 22 april 2018 @ 16:29:13 #6
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_178675626
Krelis is dus een klootzak
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_178675653
DM gehad *O*

Wat een geweldig verhaal!
Werkman is in topvorm! :7
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 22 april 2018 @ 16:30:42 #9
468509 _--_
In varietate concordia
pi_178675656
*O* *O*
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_178675706
100ste KNVB-beker voor Werkman! *O*
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 22 april 2018 @ 16:33:28 #11
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_178675715
DM gehad tijdens het rukken , zo ff lezen , eerst mn zak legen
Ik ben inmiddels overleden
pi_178675765
quote:
1s.gif Op zondag 22 april 2018 16:25 schreef spiritusbus het volgende:
DM gehad, straks lezen _O_
pi_178675791
Notification Squad *O*
pi_178675900
DM gehad geen zin om nu te lezen
pi_178675990
DM gehad: Check
Gelezen: Check

_O_
pi_178676080
Dm gehad en onder genot van een palmke gelezen B:)B
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_178676178
Geen DM gehad, derhalve niet gelezen.
pi_178676313
quote:
13s.gif Op zondag 22 april 2018 16:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:Let op: Guus_Geluk7 wil geen berichtjes van jou ontvangen.
  zondag 22 april 2018 @ 16:55:14 #19
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_178676338
Dm gehad heerlijk topic weer
pi_178676392
DM gehad. Dat is wel balen een half uur karren voor een verfrissend ijsje in de warme auto.
pi_178676513
Wel gelachen 7/10 maar langzaam begin ik te twijfelen over de waarheid hiervan. Ik bedoel ik heb mijn leven veel bedrijven gezien, maar nergens ben ik een kantoor met zulke meiden tegengekomen op een industrieterein.

Meestal zijn ze in overvloed op kantorenpark zoals de Amsterdamse Zuidas en in diverse andere grote steden. Daar vind je in de verte geen smerige betoncentrale of een stinkende boerderij.

En die snack/lunchtenten op bedrijfstereinen ken ik ook, daar komen ze ook nooit.
.
pi_178676623
Dm gehad, zo ff lezen :)
"Er moet geneukt worden en bier gezopen worden, maar er wordt toch niet geneukt dus moet er meer bier gedronken worden!"
pi_178676665
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2018 16:54 schreef Werkman het volgende:

[..]

Oh, dat wist ik niet eens.
  † In Memoriam † zondag 22 april 2018 @ 17:11:59 #24
88815 The_Emotion
98.3
pi_178676719
2x DM gehad, 2x gelezen en 2x gelachen.

Pareltje weer werkman.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 22 april 2018 @ 17:16:40 #25
74056 crew  ToT
pi_178676798
DM gehabt, ik check zo! ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')