Omdat de rest gewoon nu niks meer doet. Aanvallen om dan te counteren en direct terug om te kijken...quote:
Hoe heb jij getakt dan? Ik vanuit Jungels in de bocht en toen dat groepje uit die bocht kwam.quote:
echt bizar ja.quote:Op zondag 22 april 2018 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Iedereen rijdt tegen Valverde, zo wordt het onmogelijk. Lijkt wel of de Belgische ploegen samenwerken.
Ik deed het niet goed.quote:Op zondag 22 april 2018 16:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hoe heb jij getakt dan? Ik vanuit Jungels in de bocht en toen dat groepje uit die bocht kwam.
Je kijkt naar de NOS.quote:Op zondag 22 april 2018 16:34 schreef Ereinion het volgende:
Sebastiaan Timmerman voegt echt helemaal niets toe.
Dat wordt weer een potje Wolvenhuilcringegenot.quote:
Dommerik.quote:
Je vraagt er zelf omquote:Op zondag 22 april 2018 16:34 schreef Ereinion het volgende:
Als jij Joris kan aanhoren verdien je allesquote:Op zondag 22 april 2018 16:34 schreef Ereinion het volgende:
Tegen die tijd ligt ie een minuut voor joh.quote:Op zondag 22 april 2018 16:36 schreef Max23 het volgende:
Overigens kan je in die laatste twee km best 20 seconden dicht poefen nog. jungels zal daar ook wel wat stilvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |