abonnement Unibet Coolblue
pi_178735177
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2018 22:21 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat gaat wel, maar wat je op Betfair doorgaans ziet, is het maximumbedrag dat je op een bepaald niveau kan inzetten. Minder is dan dus geen probleem, bij meer moet je wachten of een lagere odd accepteren. Sowieso kan het de moeite zijn om niet meteen op de aangeboden prijs in te zetten, tenzij je haast hebt (bijv. tijdens de repetities). De markt voor winst voor Waylon is nu 120@160. Dan kun je eens proberen 140 te krijgen. Dat scheelt op elke 5 euro inzet toch weer 100 euro als hij daadwerkelijk wint.

Voor e/w-bets kun je beter hier even kijken. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Each-way
Ik ben ermee gekapt, snap er werkelijk geen ene drol van :|W
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178735213
Ik zal 'ns proberen een screenshot te posten, maar zit nu mobiel.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178780570
Bij Unibet kan ik blijkbaar alleen inzetten op winst of top 3/5 en eventueel best finishing. Had gehoopt ook te kunnen wedden op kwalificatie. Maar goed, eerste keer dus.

Ik ben van plan:

10E in te zetten op winst NL in de semi én finale. Oja en misschien iets inzetten op top 3 in de semi, maar minder aantrekkelijk dan de eerder genoemde uitslagen.

10E op Estland winst semi of finale (nog niet helemaal over uit).
10E op Frankrijk winst finale

en misschien nog wat op Bulgarije (maar die staan zo laag dat ik dat niet heel interessant vind, al schat ik de kansen op winst net als velen hoog in) en Australië (persoonlijke favorietje daarom, al is het denk ik een te veilig lied om te winnen)
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_178796119
Bij Oddschecker is Cyprus bij veel wedkantoren aan het stijgen zie ik, staat nu achter Nederland
pi_178796204
Heb een beetje voorzichtig ingezet:

8 euro op winst NL finale
8 euro op winst NL halve finale
4 euro op kwalificatie Malta
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2018 @ 20:51:16 #56
368283 ato
pi_178797168
Vanaf morgen gaat het spannend worden wat odds betreft. Cyprus en andere landen kunnen Nederland zo voorbij schieten. Natuurlijk gaat het dan om zijn optreden. Zijn mensen enthousiast dan kan Waylon weer stijgen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178798737
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 20:51 schreef ato het volgende:
Vanaf morgen gaat het spannend worden wat odds betreft. Cyprus en andere landen kunnen Nederland zo voorbij schieten. Natuurlijk gaat het dan om zijn optreden. Zijn mensen enthousiast dan kan Waylon weer stijgen.
Ik denk: Als Waylon echt iets weet neer te zetten zoals hij vooraf beschreef: iets tofs (waarbij zelfs de mensen die het niks vinden onder de indruk zijn), dan zie ik hem wel stijgen bij de bookies (dus dat de odds gaan shorten als ik het goed heb). Maar ik verwacht niet dat hij bij de grote favorieten (laten we zeggen top 5) gaat behoren vooralsnog. Eerder lower top 10. Ik denk dat er bij de gokkers nog teveel twijfel is over het wel of niet aanslaan van Outlaw in em. Op sofabet o.a. las ik iets soortgelijks. Ze houden NL wel in de gaten, maar zijn nog niet overtuigd van winst.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_178799520
Hij is nu al flink gedaald (bij Betfair, waar het om gaat :+) door alleen maar die voorspelling van Ewan van ESCInsight waarschijnlijk, er is niet veel nodig om zo iets laten gebeuren maar het moet wel gebeuren :+
pi_178799895
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 22:36 schreef Majkool het volgende:
Hij is nu al flink gedaald (bij Betfair, waar het om gaat :+) door alleen maar die voorspelling van Ewan van ESCInsight waarschijnlijk, er is niet veel nodig om zo iets laten gebeuren maar het moet wel gebeuren :+
Is dat ook op oddschecker te zien? Of duurt het even alvorens deze is bijgewerkt? Ik zie alleen onder bet365 een daling (40 op dit moment)
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_178800003
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2018 22:54 schreef grazz het volgende:

[..]

Is dat ook op oddschecker te zien? Of duurt het even alvorens deze is bijgewerkt? Ik zie alleen onder bet365 een daling (40 op dit moment)
Betfair is de belangrijkste dus kunt beter alleen daar kijken... In bijna alle gevallen de hoogste odd en meeste geld in om. De rest van de bookmakers volgen die odds maar een beetje met superdikke winstmarge voor hunzelf


Paar dagen terug werd ie voor zon 130 'verhandeld', nu ongeveer 80 (keer je inzet), positief dus
pi_178800116
Oke, spannend :D Dinsdag moet het gebeuren, Waylon moet die dag indruk maken, anders ga ik er eerlijk gezegd voor vrezen.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_178800207
Er is nu dit jaar bij Waylon ook wel genoeg reden om nog te vermoeden dat het zakken bij de bookmakers en het gebrek aan hype te maken heeft met randzaken die beter hadden gekund.
Dat blauwe onding heeft er denk ik echt wel aan bijgedragen, net als allemaal blogs en podcasts die bij voorbaat al iets tegen hem hebben.
Ik weet nog dat na DWDD Nederland wel ineens in de top 10 steeg en een tijdje zelfs 4e heeft gestaan. Dat is toch een teken dat het liedje (zonder nog die slechte clip) destijds wel als eerste indruk goed is ontvangen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2018 @ 23:29:33 #63
368283 ato
pi_178800512
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 22:59 schreef Majkool het volgende:

[..]

Betfair is de belangrijkste dus kunt beter alleen daar kijken... In bijna alle gevallen de hoogste odd en meeste geld in om. De rest van de bookmakers volgen die odds maar een beetje met superdikke winstmarge voor hunzelf


Paar dagen terug werd ie voor zon 130 'verhandeld', nu ongeveer 80 (keer je inzet), positief dus
Oddchecker is toch algemeen, alle odds bij elkaar?
Life can be a bitch, so like it..
pi_178800651
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:29 schreef ato het volgende:

[..]

Oddchecker is toch algemeen, alle odds bij elkaar?
Betfair is leidend

Betfair=platform voor mensen. Het platform pakt 5% van je winst als je een bet wint maar zit verder geen marge op de getoonde odds. Je wed tegen geld van andere echte mensen

Bookmakers: pakken winst door lage odds aan te bieden, hoge marge op hun odds. Bewegen puur mee met het geld wat er bij ze binnenkomt en wat er bij Betfair gebeurt. Mag vaak ook maar weinig inzetten als je een goede speler bent, bij betfair zoveel als er wordt aangeboden door anderen.


Conclusie: Betfair heeft geen marge op de odds en dus hoogste en eerlijkste odds, hoogste inzetlimiet, zitten de meeste serieuze spelers van het grote geld op, wordt gevolgd door de bookmakers. Dus dat zegt veel meer dan de bookmakers die je op oddschecker aan de linker kant ziet
  † In Memoriam † zaterdag 28 april 2018 @ 23:49:17 #65
368283 ato
pi_178800794
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2018 23:39 schreef Majkool het volgende:

[..]

Betfair is leidend

Betfair=platform voor mensen. Het platform pakt 5% van je winst als je een bet wint maar zit verder geen marge op de getoonde odds. Je wed tegen geld van andere echte mensen

Bookmakers: pakken winst door lage odds aan te bieden, hoge marge op hun odds. Bewegen puur mee met het geld wat er bij ze binnenkomt en wat er bij Betfair gebeurt. Mag vaak ook maar weinig inzetten als je een goede speler bent, bij betfair zoveel als er wordt aangeboden door anderen.


Conclusie: Betfair heeft geen marge op de odds en dus hoogste en eerlijkste odds, hoogste inzetlimiet, zitten de meeste serieuze spelers van het grote geld op, wordt gevolgd door de bookmakers. Dus dat zegt veel meer dan de bookmakers die je op oddschecker aan de linker kant ziet
OK dank je voor je uitleg.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 29 april 2018 @ 14:36:04 #66
368283 ato
pi_178810057
Bij oddchecker:
België is al iets gezakt, naar de 11e plaats.
Cyprus komt al dichterbij.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178819341
Frankrijk nu tweede bij de bookies en ze blijven maar stijgen
  † In Memoriam † zondag 29 april 2018 @ 22:34:28 #68
368283 ato
pi_178822959
What the fuck, België is een eind gezakt.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 22:38:49 #69
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178823054
Vind het toch raar dat Rybak zo hard gestegen is vandaag, bij sommige bookies staat hij nu 4de...
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 april 2018 @ 22:42:14 #70
163650 Greys
pi_178823148
Ja dat is apart. Mss inside info over de act waardoor veel inzetten. Of inzetten uit eigen team zodat ie niet meer laag staat. Wel vreemd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 29 april 2018 @ 22:43:59 #71
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178823198
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 22:42 schreef Greys het volgende:
Ja dat is apart. Mss inside info over de act waardoor veel inzetten. Of inzetten uit eigen team zodat ie niet meer laag staat. Wel vreemd.
Israel kwam een paar dagen voor release ook ineens raar opzetten in de odds aan de hand van vage geruchten. Maar kan niks vinden over de act van Alexander.
pi_178823225
Sommigen hebben inside information en gaan dan veel wedden. De enorme stijging van Frankrijk blijft ook opmerkelijk. Schijnbaar hebben zowel Frankrijk als Noorwegen enorme verrassingen in petto.

Het viel me ook al op dat voordat het nummer van Israël bekend was, Netta ook al enorm in de odds aan het stijgen was vanuit het niets. Daar kon je ook al aan zien dat er waarschijnlijk mensen meer wisten dan anderen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  ESF Reporter zondag 29 april 2018 @ 22:50:21 #73
87554 Cee
Welluk?
pi_178823368
Stond Spanje ook niet heel hoog bij de bookmakers een aantal jaar geleden (Say yeah)? Werd uiteindelijk ook een tegenvaller. En dat nummer viel nog best op. Van Frankrijk kan ik me met de beste wil niet voorstellen wat daar (behalve het verhaal) de aantrekkingskracht van is om daar massaal op te gaan stemmen. Inside info lijkt me ook sterk, dan zouden we er her en der vast ook iets over gehoord hebben. Denk dat nu met de rehearsals voor de semis vooral de Big Five zullen stijgen (want die oefenen nog niet en kunnen niet tegenvallen deze eerste dagen) terwijl favorieten uit de semis dalen en mensen kansen zien bij underdogs (zoals Frankrijk, dat alleen maar blijft stijgen) en daardoor steeds meer hun geld daarop inzetten.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 29 april 2018 @ 22:52:08 #74
163650 Greys
pi_178823407
Frankrijk stijgt nu iets omdat de andere favorieten iets tegenvielen en dalen denk ik. Dus meer omgekeerd.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 29 april 2018 @ 22:55:13 #75
368283 ato
pi_178823481
Of er steekt iemand veel geld in Frankrijk, alles kan toch?
Ik kan mij ook niet voorstellen dat Frankrijk gaat winnen. Het komt bij mij niet binnen.
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')