Ik ben ermee gekapt, snap er werkelijk geen ene drol vanquote:Op dinsdag 24 april 2018 22:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat gaat wel, maar wat je op Betfair doorgaans ziet, is het maximumbedrag dat je op een bepaald niveau kan inzetten. Minder is dan dus geen probleem, bij meer moet je wachten of een lagere odd accepteren. Sowieso kan het de moeite zijn om niet meteen op de aangeboden prijs in te zetten, tenzij je haast hebt (bijv. tijdens de repetities). De markt voor winst voor Waylon is nu 120@160. Dan kun je eens proberen 140 te krijgen. Dat scheelt op elke 5 euro inzet toch weer 100 euro als hij daadwerkelijk wint.
Voor e/w-bets kun je beter hier even kijken. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Each-way
Ik denk: Als Waylon echt iets weet neer te zetten zoals hij vooraf beschreef: iets tofs (waarbij zelfs de mensen die het niks vinden onder de indruk zijn), dan zie ik hem wel stijgen bij de bookies (dus dat de odds gaan shorten als ik het goed heb). Maar ik verwacht niet dat hij bij de grote favorieten (laten we zeggen top 5) gaat behoren vooralsnog. Eerder lower top 10. Ik denk dat er bij de gokkers nog teveel twijfel is over het wel of niet aanslaan van Outlaw in em. Op sofabet o.a. las ik iets soortgelijks. Ze houden NL wel in de gaten, maar zijn nog niet overtuigd van winst.quote:Op zaterdag 28 april 2018 20:51 schreef ato het volgende:
Vanaf morgen gaat het spannend worden wat odds betreft. Cyprus en andere landen kunnen Nederland zo voorbij schieten. Natuurlijk gaat het dan om zijn optreden. Zijn mensen enthousiast dan kan Waylon weer stijgen.
Is dat ook op oddschecker te zien? Of duurt het even alvorens deze is bijgewerkt? Ik zie alleen onder bet365 een daling (40 op dit moment)quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:36 schreef Majkool het volgende:
Hij is nu al flink gedaald (bij Betfair, waar het om gaat) door alleen maar die voorspelling van Ewan van ESCInsight waarschijnlijk, er is niet veel nodig om zo iets laten gebeuren maar het moet wel gebeuren
Betfair is de belangrijkste dus kunt beter alleen daar kijken... In bijna alle gevallen de hoogste odd en meeste geld in om. De rest van de bookmakers volgen die odds maar een beetje met superdikke winstmarge voor hunzelfquote:Op zaterdag 28 april 2018 22:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Is dat ook op oddschecker te zien? Of duurt het even alvorens deze is bijgewerkt? Ik zie alleen onder bet365 een daling (40 op dit moment)
Oddchecker is toch algemeen, alle odds bij elkaar?quote:Op zaterdag 28 april 2018 22:59 schreef Majkool het volgende:
[..]
Betfair is de belangrijkste dus kunt beter alleen daar kijken... In bijna alle gevallen de hoogste odd en meeste geld in om. De rest van de bookmakers volgen die odds maar een beetje met superdikke winstmarge voor hunzelf
Paar dagen terug werd ie voor zon 130 'verhandeld', nu ongeveer 80 (keer je inzet), positief dus
Betfair is leidendquote:Op zaterdag 28 april 2018 23:29 schreef ato het volgende:
[..]
Oddchecker is toch algemeen, alle odds bij elkaar?
OK dank je voor je uitleg.quote:Op zaterdag 28 april 2018 23:39 schreef Majkool het volgende:
[..]
Betfair is leidend
Betfair=platform voor mensen. Het platform pakt 5% van je winst als je een bet wint maar zit verder geen marge op de getoonde odds. Je wed tegen geld van andere echte mensen
Bookmakers: pakken winst door lage odds aan te bieden, hoge marge op hun odds. Bewegen puur mee met het geld wat er bij ze binnenkomt en wat er bij Betfair gebeurt. Mag vaak ook maar weinig inzetten als je een goede speler bent, bij betfair zoveel als er wordt aangeboden door anderen.
Conclusie: Betfair heeft geen marge op de odds en dus hoogste en eerlijkste odds, hoogste inzetlimiet, zitten de meeste serieuze spelers van het grote geld op, wordt gevolgd door de bookmakers. Dus dat zegt veel meer dan de bookmakers die je op oddschecker aan de linker kant ziet
Israel kwam een paar dagen voor release ook ineens raar opzetten in de odds aan de hand van vage geruchten. Maar kan niks vinden over de act van Alexander.quote:Op zondag 29 april 2018 22:42 schreef Greys het volgende:
Ja dat is apart. Mss inside info over de act waardoor veel inzetten. Of inzetten uit eigen team zodat ie niet meer laag staat. Wel vreemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |