Handgescakeld tenzij dit niet kan met de auto.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:13 schreef ShevaJB het volgende:
Rijden jullie automatisch of dmv handmatig schakelen?
Thanks!quote:Op maandag 18 juni 2018 10:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat je sportiviteits-rating 52 van de maximale 99 punten is.
Naast Driver Rating, krijg je ook een Sportsmanship rating mbt je rijgedrag, of je vaak buiten de baan rijdt (track limits) of in gevecht met concurrentie je correct gedraagt. 99 is rank S (de hoogste) dus dan zou je heel fair rijden. Je zit op 52, dus wss rating Bquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:19 schreef Bolters het volgende:
[..]
Thanks!
Sport Mode Sportmanship (SR)52/99
Wat houdt dat in?
Had idd B! Thanks!quote:Op maandag 18 juni 2018 13:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Naast Driver Rating, krijg je ook een Sportsmanship rating mbt je rijgedrag, of je vaak buiten de baan rijdt (track limits) of in gevecht met concurrentie je correct gedraagt. 99 is rank S (de hoogste) dus dan zou je heel fair rijden. Je zit op 52, dus wss rating B
Altijd handmatig. Je hebt meer controle en dus meer snelheid. En in races met fuel management kan je eigenlijk ook niet zonder, je kan echt veel benzine sparen door eerder te schakelen. is even wennen als je het nooit gedaan hebt maar daarna zie ik geen enkele reden om terug te gaan.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:13 schreef ShevaJB het volgende:
Rijden jullie automatisch of dmv handmatig schakelen?
fixedquote:Op maandag 18 juni 2018 22:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Altijd handmatig. Je hebt meer controle en dus potentieel meer snelheid. En in races met fuel management kan je eigenlijk ook niet zonder, je kan echt veel benzine sparen door eerder te schakelen. is even wennen als je het nooit gedaan hebt maar daarna zie ik geen enkele reden om terug te gaan.
Inderdaad, ik ben overgegaan naar handmatig, wel ff wennen. Ik ben een totale noob dus ik word steeds 10e of laatste Ik zal de driving assists die ik aan heb staat allemaal uitzetten. Wellicht dat ik dan mee kan komen.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 08:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
fixed
het blijft ook een kwestie van 'het kunnen'.
Je hebt opeens wel een paar extra dingen in de gaten te houden. Het is niet zo dat als je altijd automatisch rijd, je op handmatig opeens tijd gaat winnen. Dat moet je ook onder de knie krijgen.
Als je het eenmaal redelijk tot goed onder de knie hebt, dan kun je er wel wat tijd mee winnen ja.
Zeker op circuits met heuvels, waar de automaat net even te vroeg, heuvel op, wil doorschakelen naar een hogere versnelling.
Ik speel de controller, en de "normale" bediening, dus sturen met sticky.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:09 schreef Meike26 het volgende:
Rijden jullie dan met stuurtje of controller? Ik ben echt fan van de motion control op de DS4 controller. Auto is bij overstuur vaak goed of zelfs beter op te vangen dan met stuurtje, omdat je 'hoepel' veel kleiner is, bij een normaal stuurtje kost het je teveel tijd om 90graden tegen te sturen, met de controller gaat dat in een reflex. Gisteren na 2 races hebben we een korte oefenrace op Suzuka gehouden met de Alfa 4C GT4. Door zijn vermogen en korte wielbasis een listig ding om op de weg te houden, erg leuk als je er dan een aantal steeds vanaf ziet gaan terwijl je zelf de auto op de baan kan houden met genoeg tegenstuur..
Bij mij was motion control wel een uitkomst sticks werkte bij mij totaal niet omdat de subtiliteit nergens was, meteen van 0 naar 100% qua sturen. Calibratie was bij mij iig niet nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:01 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De motion controls werken voor mij helemaal niet. Ik kan er niet aan wennen. Vind ze ook helemaal niet precies. Moet er ergens iets gekalibreerd worden?
Ik rijd in GT 1 met de controller met als enige hulp abs op zwak. Schakelen heb ik lange tijd automatisch gedaan maar nu de laatste tijd aan het oefenen met handmatig. Al een hele tijd aan het denken om een stuurtje en playseat te halen. Maar ik kan de pedalen niet bedienen dus daar moet ik dan een oplossing voor verzinnen.
Goede combinatie om de motion controls uit te proberen en eraan te wennen is de Ferrari F40 op Suzuka circuit, maak je eigen Arcade-race van ongeveer 20 rondjes en rij van de laatste plaats naar winst.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik speel de controller, en de "normale" bediening, dus sturen met sticky.
Maar ik heb de motioncontrols ook nooit een kans gegeven moet ik eerlijk bekennen. Miscchien binnenkort eens gdoen
Doordat ik dan met motion controlls rijdt heb ik die functies van om mij heen kijken op de linker joystick staan, maar de laatste tijd gebruik ik vaker de radar om te zien waar de tegenstanders zitten. Enige wat ik echt mis zijn de instellingen om de cockpit view te wijzigen per auto. Dit is nog veel te omslachtig in GTquote:Op woensdag 20 juni 2018 09:55 schreef Sabata het volgende:
Ik heb gekozen voor cross en square als schakelknoppen omdat ik met de joystick de dode hoek soms check (ga nogal eens van de baan ) Maar het helpt idd goed op heuvelachtige banen zoals bv Bathurst. Eerste "schakelrace" werd ik meteen derde Over de droogte die daarna volgde gaan we het maar niet hebben.
Zou ik doen, werkt echt fijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik speel de controller, en de "normale" bediening, dus sturen met sticky.
Maar ik heb de motioncontrols ook nooit een kans gegeven moet ik eerlijk bekennen. Miscchien binnenkort eens doen
Nu ben ik al verslaafd aan het stickertjes plakken, maar dan ook je eigen helm design en dat van je helden namaken =quote:
Erg tofquote:Op maandag 30 juli 2018 07:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Nu ben ik al verslaafd aan het stickertjes plakken, maar dan ook je eigen helm design en dat van je helden namaken =
Whuut F1 Mercedes nice die wil ik wel even proberenquote:
Ik had van de week een daily op Monza (no chicane). Niet het meest bochtige circuit verder.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die daily races vinden, lijkt het wel, altijd plaats op extreem bochtige circuits zodat je veel vooraf moet trainen om in de betere rondentijden te komen.
Dan is het ook nog zo dat je een driftende bochttechniek moet hebben om met de echt snelle spelers mee te kunnen.
Ik vind het knap dat ze dat zo constant kunnen maar eigelijk is het niet realistisch want echte races heeben wel bandenslijtage en duren veel langer. Dan zou je na een kwartier zonder banden langs de kant staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |