abonnement Unibet Coolblue
pi_179867721
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:13 schreef ShevaJB het volgende:
Rijden jullie automatisch of dmv handmatig schakelen?
Handgescakeld tenzij dit niet kan met de auto. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179869551
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:19 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Dat je sportiviteits-rating 52 van de maximale 99 punten is.
Thanks!
pi_179869995
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 juni 2018 07:19 schreef Bolters het volgende:

[..]

Thanks!

Sport Mode Sportmanship (SR)52/99

Wat houdt dat in?
Naast Driver Rating, krijg je ook een Sportsmanship rating mbt je rijgedrag, of je vaak buiten de baan rijdt (track limits) of in gevecht met concurrentie je correct gedraagt. 99 is rank S (de hoogste) dus dan zou je heel fair rijden. Je zit op 52, dus wss rating B
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_179881302
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 13:40 schreef Sabata het volgende:

[..]

Naast Driver Rating, krijg je ook een Sportsmanship rating mbt je rijgedrag, of je vaak buiten de baan rijdt (track limits) of in gevecht met concurrentie je correct gedraagt. 99 is rank S (de hoogste) dus dan zou je heel fair rijden. Je zit op 52, dus wss rating B
Had idd B! Thanks!
pi_179884003
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:13 schreef ShevaJB het volgende:
Rijden jullie automatisch of dmv handmatig schakelen?
Altijd handmatig. Je hebt meer controle en dus meer snelheid. En in races met fuel management kan je eigenlijk ook niet zonder, je kan echt veel benzine sparen door eerder te schakelen. is even wennen als je het nooit gedaan hebt maar daarna zie ik geen enkele reden om terug te gaan.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 08:55:20 #81
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179889343
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2018 22:34 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Altijd handmatig. Je hebt meer controle en dus potentieel meer snelheid. En in races met fuel management kan je eigenlijk ook niet zonder, je kan echt veel benzine sparen door eerder te schakelen. is even wennen als je het nooit gedaan hebt maar daarna zie ik geen enkele reden om terug te gaan.
fixed
het blijft ook een kwestie van 'het kunnen'.
Je hebt opeens wel een paar extra dingen in de gaten te houden. Het is niet zo dat als je altijd automatisch rijd, je op handmatig opeens tijd gaat winnen. Dat moet je ook onder de knie krijgen.

Als je het eenmaal redelijk tot goed onder de knie hebt, dan kun je er wel wat tijd mee winnen ja.

Zeker op circuits met heuvels, waar de automaat net even te vroeg, heuvel op, wil doorschakelen naar een hogere versnelling.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:01:52 #82
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_179889447
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 08:55 schreef Cryothic het volgende:

[..]

fixed
het blijft ook een kwestie van 'het kunnen'.
Je hebt opeens wel een paar extra dingen in de gaten te houden. Het is niet zo dat als je altijd automatisch rijd, je op handmatig opeens tijd gaat winnen. Dat moet je ook onder de knie krijgen.

Als je het eenmaal redelijk tot goed onder de knie hebt, dan kun je er wel wat tijd mee winnen ja.

Zeker op circuits met heuvels, waar de automaat net even te vroeg, heuvel op, wil doorschakelen naar een hogere versnelling.
Inderdaad, ik ben overgegaan naar handmatig, wel ff wennen. Ik ben een totale noob dus ik word steeds 10e of laatste :') Ik zal de driving assists die ik aan heb staat allemaal uitzetten. Wellicht dat ik dan mee kan komen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_179889565
Rijden jullie dan met stuurtje of controller? Ik ben echt fan van de motion control op de DS4 controller. Auto is bij overstuur vaak goed of zelfs beter op te vangen dan met stuurtje, omdat je 'hoepel' veel kleiner is, bij een normaal stuurtje kost het je teveel tijd om 90graden tegen te sturen, met de controller gaat dat in een reflex. Gisteren na 2 races hebben we een korte oefenrace op Suzuka gehouden met de Alfa 4C GT4. Door zijn vermogen en korte wielbasis een listig ding om op de weg te houden, erg leuk als je er dan een aantal steeds vanaf ziet gaan terwijl je zelf de auto op de baan kan houden met genoeg tegenstuur.. :D O-)
pi_179889885
Klopt wel, zoals ik zei het is even wennen en aanleren. Maar zodra het een automatisme wordt zou je er alleen maar voordeel van moeten hebben als je handmatig schakelt.

Als ik met controller speel gebruik ik meestal wel Countersteer Assist en TC. Gas doseren en overstuur corrigeren blijft toch lastig met een DS4. Speel dan wel met de analoog sticks, heb die motion controls ook wel eens geprobeerd maar kon er niet echt aan wennen. Dat van die reflexen met overstuur heb ik juist wel met een echt stuurtje.
  dinsdag 19 juni 2018 @ 10:16:35 #85
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_179890703
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:09 schreef Meike26 het volgende:
Rijden jullie dan met stuurtje of controller? Ik ben echt fan van de motion control op de DS4 controller. Auto is bij overstuur vaak goed of zelfs beter op te vangen dan met stuurtje, omdat je 'hoepel' veel kleiner is, bij een normaal stuurtje kost het je teveel tijd om 90graden tegen te sturen, met de controller gaat dat in een reflex. Gisteren na 2 races hebben we een korte oefenrace op Suzuka gehouden met de Alfa 4C GT4. Door zijn vermogen en korte wielbasis een listig ding om op de weg te houden, erg leuk als je er dan een aantal steeds vanaf ziet gaan terwijl je zelf de auto op de baan kan houden met genoeg tegenstuur.. :D O-)
Ik speel de controller, en de "normale" bediening, dus sturen met sticky.
Maar ik heb de motioncontrols ook nooit een kans gegeven moet ik eerlijk bekennen. Miscchien binnenkort eens doen
  dinsdag 19 juni 2018 @ 12:01:00 #86
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_179892501
De motion controls werken voor mij helemaal niet. Ik kan er niet aan wennen. Vind ze ook helemaal niet precies. Moet er ergens iets gekalibreerd worden?
Ik rijd in GT 1 met de controller met als enige hulp abs op zwak. Schakelen heb ik lange tijd automatisch gedaan maar nu de laatste tijd aan het oefenen met handmatig. Al een hele tijd aan het denken om een stuurtje en playseat te halen. Maar ik kan de pedalen niet bedienen dus daar moet ik dan een oplossing voor verzinnen.
pi_179897610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:01 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De motion controls werken voor mij helemaal niet. Ik kan er niet aan wennen. Vind ze ook helemaal niet precies. Moet er ergens iets gekalibreerd worden?
Ik rijd in GT 1 met de controller met als enige hulp abs op zwak. Schakelen heb ik lange tijd automatisch gedaan maar nu de laatste tijd aan het oefenen met handmatig. Al een hele tijd aan het denken om een stuurtje en playseat te halen. Maar ik kan de pedalen niet bedienen dus daar moet ik dan een oplossing voor verzinnen.
Bij mij was motion control wel een uitkomst sticks werkte bij mij totaal niet omdat de subtiliteit nergens was, meteen van 0 naar 100% qua sturen. Calibratie was bij mij iig niet nodig.
Vwb stuur zonder pedalen, ik heb vroeger wel eens een oud Thrustmaster stuur gehad waarbij ik gas met een pedaal en remde met een schakelflipper omdat ik lang met een pijnlijke enkel zat. Jammer genoeg zie je bij huidige stuurtjes dat schakelflippers geen speling meer hebben, zodat je ook ineens 100% remt.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_179898133
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:16 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik speel de controller, en de "normale" bediening, dus sturen met sticky.
Maar ik heb de motioncontrols ook nooit een kans gegeven moet ik eerlijk bekennen. Miscchien binnenkort eens gdoen
Goede combinatie om de motion controls uit te proberen en eraan te wennen is de Ferrari F40 op Suzuka circuit, maak je eigen Arcade-race van ongeveer 20 rondjes en rij van de laatste plaats naar winst.
Schakelen doe ik met de rechter joystick, opschakelen naar je toe trekken en terugchakelen van je afduwen.

Succes ^O^
pi_179914515
Ik heb gekozen voor cross en square als schakelknoppen omdat ik met de joystick de dode hoek soms check (ga nogal eens van de baan :{ ) Maar het helpt idd goed op heuvelachtige banen zoals bv Bathurst. Eerste "schakelrace" werd ik meteen derde *O* Over de droogte die daarna volgde gaan we het maar niet hebben.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_179915304
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 09:55 schreef Sabata het volgende:
Ik heb gekozen voor cross en square als schakelknoppen omdat ik met de joystick de dode hoek soms check (ga nogal eens van de baan :{ ) Maar het helpt idd goed op heuvelachtige banen zoals bv Bathurst. Eerste "schakelrace" werd ik meteen derde *O* Over de droogte die daarna volgde gaan we het maar niet hebben.
Doordat ik dan met motion controlls rijdt heb ik die functies van om mij heen kijken op de linker joystick staan, maar de laatste tijd gebruik ik vaker de radar om te zien waar de tegenstanders zitten. Enige wat ik echt mis zijn de instellingen om de cockpit view te wijzigen per auto. Dit is nog veel te omslachtig in GT
pi_179915682
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 10:16 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik speel de controller, en de "normale" bediening, dus sturen met sticky.
Maar ik heb de motioncontrols ook nooit een kans gegeven moet ik eerlijk bekennen. Miscchien binnenkort eens doen
Zou ik doen, werkt echt fijn.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180451368
Kutservers...
pi_180499539
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 18:15 schreef YokiKater het volgende:
Kutservers...
Werken ze alweer?
pi_180499592
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2018 20:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Werken ze alweer?
Gisteren wel, vandaag heb ik geen idee van.
pi_180828478
quote:
:9~ Nu ben ik al verslaafd aan het stickertjes plakken, maar dan ook je eigen helm design en dat van je helden namaken = _O_ _O_
  maandag 30 juli 2018 @ 09:32:56 #97
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_180829434
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2018 07:47 schreef Meike26 het volgende:

[..]

:9~ Nu ben ik al verslaafd aan het stickertjes plakken, maar dan ook je eigen helm design en dat van je helden namaken = _O_ _O_
Erg tof
Ik ben benieuwd naar dat nieuwe circuit. Volgens mij is het een origineel circuit?

Afgelopen weekend ook weer een beetje lopen stickeren, maar elke keer ga ik het toch vergelijken met de editor uit Forza, en dan erger ik me groen en geel aan die editor.

Er missen dan nog zo veel dingen bij GTSport in die editor. Ik hoop dat die ook nog een update gaat krijgen -O-

Edit:
ow, en die F1 Mercedes... die livery is gelocked. Je kunt hem kennelijk in de mercedes kleuren kopen, en in een paar standaard kleuren, maar geen eigen stickers er op plakken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cryothic op 30-07-2018 09:38:57 ]
pi_180830878
quote:
Whuut F1 Mercedes nice :D die wil ik wel even proberen :)

Ben de update aan het downloaden. Benieuwd naar de circuits maar zitten iig paar leuke auto's tussen.

F1 W08 _O_
Mazda 787B _O_

[ Bericht 12% gewijzigd door Sjemmert op 30-07-2018 12:07:52 ]
  maandag 30 juli 2018 @ 12:43:42 #99
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_180832339
Die daily races vinden, lijkt het wel, altijd plaats op extreem bochtige circuits zodat je veel vooraf moet trainen om in de betere rondentijden te komen.
Dan is het ook nog zo dat je een driftende bochttechniek moet hebben om met de echt snelle spelers mee te kunnen.
Ik vind het knap dat ze dat zo constant kunnen maar eigelijk is het niet realistisch want echte races heeben wel bandenslijtage en duren veel langer. Dan zou je na een kwartier zonder banden langs de kant staan.
Wie dit leest is gek
  maandag 30 juli 2018 @ 13:25:20 #100
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_180833355
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2018 12:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die daily races vinden, lijkt het wel, altijd plaats op extreem bochtige circuits zodat je veel vooraf moet trainen om in de betere rondentijden te komen.
Dan is het ook nog zo dat je een driftende bochttechniek moet hebben om met de echt snelle spelers mee te kunnen.
Ik vind het knap dat ze dat zo constant kunnen maar eigelijk is het niet realistisch want echte races heeben wel bandenslijtage en duren veel langer. Dan zou je na een kwartier zonder banden langs de kant staan.
Ik had van de week een daily op Monza (no chicane). Niet het meest bochtige circuit verder.

En hoezo moet je driften door de bochten? Gewoon een mooie strakke lijn (slow in, fast out) is in de meeste gevallen echt een stuk sneller hoor.

Afgelopen weekend een aantal keer de daily op Lago Magiore (of hoe je het ook schrijft) gedaan. Wel opvallend dat ik met m'n qualificatie tijd de ene keer derde was (op 0.4s van de pole), en de race er na (zelfde qualificatietijd) opeens weer 9de (op 2.5s van de pole). Zou opzich leuk zijn als ze daar iets meer op matchen. Maar goed, we racen vrolijk verder. Ik win geen drol (van de 80+ races nu 1 gewonnen), maar ik vermaak me nog prima :D (op de "tel tot 10" momenten na als je een penalty krijgt terwijl de ander tegen jou aan rijd... maar goed, doe je niks aan)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')