Ja, ik heb hierbij gezocht op Olivetti Brabham livery (parmalat decals kon ik niet vinden), hiervan heb ik de belangrijkste kenmerken over genomen naar de auto's. De BMW VGT iets anders geinterpeertjes dan de Z4quote:
Ah gaaf zeg, als ik die auto's ooit krijg zal ik ze gebruiken.quote:Op zaterdag 21 april 2018 21:32 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja, ik heb hierbij gezocht op Olivetti Brabham livery (parmalat decals kon ik niet vinden), hiervan heb ik de belangrijkste kenmerken over genomen naar de auto's. De BMW VGT iets anders geinterpeertjes dan de Z4
quote:Op maandag 23 april 2018 12:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Eerste race online gedaan, laatste geworden.![]()
Was wel op een circuit die ik nog niet had gedaan, en had twee mensen ingehaald maar die waren gestoptaan het einde.
Misschien internetprobleem?quote:Op maandag 23 april 2018 16:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is niet slim van hun om te stoppen. Als ik je een tip kan geven is dat je een race altijd uit moet rijden. Je DR en SR rating krijgen namelijk een flinke klap als je stopt, staat een straf op.
Ah oké wist ik niet maar dat is wel goed ja, beetje lame om maar te stoppen als je geen top 3 bent of zo.quote:Op maandag 23 april 2018 16:15 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat is niet slim van hun om te stoppen. Als ik je een tip kan geven is dat je een race altijd uit moet rijden. Je DR en SR rating krijgen namelijk een flinke klap als je stopt, staat een straf op.
Lager dan dit is er niet denk ik.quote:Op maandag 23 april 2018 16:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Misschien internetprobleem?
Of gestopt om in de lagere classes te rellen?
Wel in time trial modus van het event zelfquote:Op maandag 23 april 2018 16:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké wist ik niet maar dat is wel goed ja, beetje lame om maar te stoppen als je geen top 3 bent of zo.
Was een leuke race verder wel.
Alleen jammer dat ik de baan niet kan oefenen in circuit dinges.![]()
Ja dat is wel een goede inderdaad. Ik zal dit circuit sowieso wat vaker oefenen, allemaal eigenlijk wel.quote:Op maandag 23 april 2018 17:16 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Wel in time trial modus van het event zelf
Voor mij altijd wel geholpen heeft is het rijden/leren van een circuit voor de eerste keer en van de eerste serieuze tijd die je daar hebt gezet, moet dan 5 seconden vanaf !
Ja de daily's blijven 24 uur hetzelfde en wijzigen ergens in de ochtend, geloof rond een uur of 8.quote:Op maandag 23 april 2018 19:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja dat is wel een goede inderdaad. Ik zal dit circuit sowieso wat vaker oefenen, allemaal eigenlijk wel.![]()
Hoe zit het trouwens met het gekozen circuit van de daily races, is dat de hele dag dezelfde?
Ah cool dan ga ik volgende keer eerst even tijdje oefenen.quote:Op maandag 23 april 2018 20:39 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ja de daily's blijven 24 uur hetzelfde en wijzigen ergens in de ochtend, geloof rond een uur of 8.
Met GTracing.nl hebben we toevallig nu een Gr4 kampioenschap. Afgelopen Maandag (gister) was de eerste race en zelf vond ik de Honda NSX wel fijn rijden. De bedoeling is ook elke ronde (avond) met een andere auto te rijden, om het veld gevarieerd te houden.quote:Op dinsdag 24 april 2018 22:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Vandaag al 12e geworden in de daily race.
Wat is jullie favoriete GR4 auto trouwens? Gebruik nu een Aston Martin.
Ja hoor, ghost kan je gewoon uitzetten, als ik het goed heb met de pijltjes toets omhoog drukken en verdwijnt/verschijnt hij !quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Jammer dat je die ghost niet uit kan zetten met die circuit challenge, ik vind het echt irritant als die net voor mij zit.
Dat circuit met het kronkelweggetje omlaag en een lang recht stuk is trpuwens tof.![]()
Ow, ik doe dat met R3quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja hoor, ghost kan je gewoon uitzetten, als ik het goed heb met de pijltjes toets omhoog drukken en verdwijnt/verschijnt hij !
Lange tijd heb ik dat een vervelend circuit gevonden. Vandaag een paar races gereden op Alsace (als je het over die hebt) en begin het nu ook een leuk circuit te vinden
Oh cool ik had bij optie gekeken maar daar mocht ik hem niet uitzetten thanks!quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ja hoor, ghost kan je gewoon uitzetten, als ik het goed heb met de pijltjes toets omhoog drukken en verdwijnt/verschijnt hij !
Lange tijd heb ik dat een vervelend circuit gevonden. Vandaag een paar races gereden op Alsace (als je het over die hebt) en begin het nu ook een leuk circuit te vinden
Ah cool dan doe ik die hierna.quote:Op vrijdag 27 april 2018 20:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ow, ik doe dat met R3
ik had net ff die circuit challange van Tsukuba gedaan. Dat ging te makkelijk
Maar die nieuwe track (dragon trail tuinen) vind ik wel tof. Paar mooie bochten.
Ja je hoort iedereen over die straftijden hopelijk passen ze het weer wat aan komende update.quote:Op maandag 28 mei 2018 11:31 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb van de week wat online races gereden. M'n eerste overwinning is inmiddels een feit, evenals m'n eerste snelste ronde.
Maar man... is dat straf-systeem weer aangepast tussentijds ofzo?
Ik knalde van SR-S (99) naar SR-B in 3 races. In 1 geval was het contact echt mijn fout.
Verder kreeg ik straffen omdat
- iemand mij in een lange bocht buitenom probeerde in te halen, tegen mij aan schuurde (hij was nog niet eens halverwegen mijn auto) en de bocht niet haalde en dus het gras in vloog.
-bocht 2 op brands hatch, we allemaal vol in de remmen moeten, en er een idioot komt dive bomben. Waardoor we als op een pool-tafel allemaal tegen elkaar aan tikken. En vervolgens krijge de meeste een straf. Ik kreeg zo onderhand een epileptische aanval van al die knipperende "pentalty" labels.
-iemand vanuit het gras aan links vol de baan over komt steken naar rechts, maar niet ghost. Ik reed zo ver mogelijk naar rechts maar kon hem gewoon niet ontwijken.
Als ik een fout maak (en die maak ik echt wel) kan ik vaak prima met de straf leven (al is het soms wat onduidelijk hoe/waar je die nou het beste inlost). Maar dit soort ongein, waarbij je straffen krijgt volledig buiten je schuld, dat de-motiveert wel heel erg.
Daarbij vind ik ook dat die score niet moet ophouden bij 99 punten.
Je kunt nu 100 races heel sportief rijden en op SR-S rijden. Maar 1 foute race en je beland met een beetje pech in SR-A. En daar is toch echt een hele andere mentaliteit. Voor je het weet ben je weer in SR-B.
Wat mij betreft moeten ze die score zelf gewoon door laten tellen. Zodat je niet meteen met het eerste ongeluk weer uit S weg bent. Je bent daar gekomen door je netjes te gedragen... geef mensen die meerdere races in S hun best hebben gedaan even iets meer speling na een foutje.
Ja hoede auto die Gr2 Honda.quote:Op maandag 28 mei 2018 10:11 schreef Sabata het volgende:
Heb na een lange pauze weer tijd gevonden om wat daily's te doen. Ging best ok de afgelopen drie weekends. Eerst Brands Hatch, wat van haatbaan naar favoriet circuit gegaan is. Twee keer tweede geworden met een Audi R8 en daarna mn Eerste Win ever (w00t). DR stond van C laag op C driekwart, maar helaas raakte ik de race daarna met een Spaanse rammer in gevecht en hoewel ik door een slimme stop tweede werd, was mn SR gezakt van S naar A.
Tweede weekend was met de Gr2 GT's. ik heb er de Formule 1 auto voor verkocht en een Honda gekozen. Dragon Trail Gardens was heel erg leuk met die auto's: een keer derde en voor de rest steeds twee plaatsen winst tov mn kwali
Gisteren ging het beste: de Formule Red Bull is een heel grappig karretje om mee te rijden en als je door hebt dat je geen stop hoeft te maken door op de bochtensecties van Suzuka meer te liften dan te remmen kun je 10 rondjes Volgas. Twee keer podium, twee keer vierde, al was het een stuk lastiger met al die rammers achter de top10. Meest bizarre was een landgenoot die me in de eerste bocht eraf drukte, ging plakken bij een collega rammer waar door ik weer aansloot en ik kon er echt precies tussendoor op het moment dat de een links de boarding in gaat en de ander rechts in het grind landt. Ik had misschien voor een podium kunnen gaan in de laatste maar die vent ramde alles in de laatste chicane. Beloning was dat ik mn SR rating weer op S kreeg en DR rating naar B ging. Nu proberen B te blijven komend weekend (wordt al lastig genoeg met alleen een controller)
Vanochtend vroeg al de update binnengehaald, aanrader is om met de Fiat500 een open lobby op te zoeken, maakt niet zo gek veel uit welk circuit, Nordschleife is in iedergeval erg uitdagend en 1 rondje is al een race van ca 12 minutenquote:
wtf? ik deed er m'n eerste keer in het echt, met m'n eigen opeltje al 15 minuten overquote:Op woensdag 30 mei 2018 16:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg al de update binnengehaald, aanrader is om met de Fiat500 een open lobby op te zoeken, maakt niet zo gek veel uit welk circuit, Nordschleife is in iedergeval erg uitdagend en 1 rondje is al een race van ca 12 minuten
Heb die ook even getest.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg al de update binnengehaald, aanrader is om met de Fiat500 een open lobby op te zoeken, maakt niet zo gek veel uit welk circuit, Nordschleife is in iedergeval erg uitdagend en 1 rondje is al een race van ca 12 minuten
Ja nieuwe track ook, vind hem lastig.quote:
In meerdere bochten was ik ook eerder Valentino Rossi dan Alexander...quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
wtf? ik deed er m'n eerste keer in het echt, met m'n eigen opeltje al 15 minuten over
maar misschien zoek ik in het echt niet zo de grens op met een gezin aan boord in m'n prive-auto
quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]
In meerdere bochten was ik ook eerder Valentino Rossi dan Alexander...
Dat laatste deel is als het goed is niet veranderd sinds de jaren 70quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gisteren even die Sauber Mercedes gekocht en een paar rondjes Le Mans gedaan.
Is het circuit de afgelopen paar jaar veranderd? Het laatste kwart ofzo liep toch anders dan ik me van vorige games dacht te kunnen herinneren
Die race in de Mégane Trophy was goed spannend, 130R is snel zat aan de binnenkant, zorg dat je daar nooit links wordt ingehaald...quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:48 schreef Sjemmert het volgende:
Race in de nieuwe Renault Sport Megane Trophy:
Rondje Circuit de la Sarthe:
Haha bedankt, en je hebt gelijk hoor, ik had die race eigenlijk kunnen en moeten winnen. Ik was wat te conservatief die laatste ronde. Was de eerste sport race die ik reed sinds een maand ofzo dus nam niet te veel risico. Achteraf had ik gewoon de binnenkant moeten verdedigen.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:24 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Die race in de Mégane Trophy was goed spannend, 130R is snel zat aan de binnenkant, zorg dat je daar nooit links wordt ingehaald...
Voor de rest erg goed gereden, jaloers op je geduld en consistentieDeed mij denken aan een andere coureur, The Honeybadger
Nice, dan was het in een vorige game waar ik daar gereden heb gewoon anders weergegeven waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 20:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat laatste deel is als het goed is niet veranderd sinds de jaren 70
https://www.maisonblanche.co.uk/circuits.html
Heb na de update ook weer eens wat gereden. Zal vanavond kijken of ik wat kan uploaden.
Ligt een beetje aan je ervaring, voor mij als n00b was de driving school en circuit experience wel goed om te doen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:17 schreef Bolters het volgende:
Misschien een beetje een raar vraagje!
Heb een tijd terug deze game gekocht maar omdat ik vanwege werk eigenlijk veel te weinig tijd heb om te spelen, is het nog steeds niet zover gekomen.
Nu hoop ik vanavond eindelijk even een half uurtje of zelfs een uurtje te kunnen spelen. En dat af en toe ook wat vaker te kunnen doen. Nu hou ik erg van online rankings etc, dus mijn vraag is: wat is dan het leukste om online te gaan spelen als je zo weinig tijd hebt om echt goed te worden?
Of is offline leuker?
Thanks voor de tip! Maar dat is dus offline?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je ervaring, voor mij als n00b was de driving school en circuit experience wel goed om te doen.En vond het leuk plus je krijgt er auto's van.
Yup.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:26 schreef Bolters het volgende:
[..]
Thanks voor de tip! Maar dat is dus offline?
Ja, snap ik! Is inderdaad verstandiger even te oefenen. Het nadeel is dus dat ik zo weinig tijd heb. Als ik even geoefend heb, moet ik alweer stoppen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Je kan trouwens ook gelijk in een race duiken had ik ook een keer gedaan, maar je eerste ronde op een circuit rijden in een race was voor mij geen succes.
Als je het circuit een beetje kent na de circuit experience kan je al een stuk leuker meekomen.
Ja snap ik, voor mij voelde het niet als iets wat ik moest doen maar was het wel leuk om te doen iig, na de eerste paar dingen zoals remmen en zo.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:31 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja, snap ik! Is inderdaad verstandiger even te oefenen. Het nadeel is dus dat ik zo weinig tijd heb. Als ik even geoefend heb, moet ik alweer stoppen.
Wat voor verschillende online races heb je eigenlijk?
Ja snap ik! Lijkt me ook tof hoor, maar bij tijdgebrek moet ik keuzes maken helaas.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja snap ik, voor mij voelde het niet als iets wat ik moest doen maar was het wel leuk om te doen iig, na de eerste paar dingen zoals remmen en zo.
Je hebt drie grote gekozen races door PD, en daarnaast heb je een lobby waarin mensen zelf races maken.
Daarnaast heb je ook landen en merken competities dan krijg je een klassement voor die competitie.
Yup.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ja snap ik! Lijkt me ook tof hoor, maar bij tijdgebrek moet ik keuzes maken helaas.
Klinkt cool! En alle online races hebben invloed op je stats?
Dat is sowieso gaaf, want ik hou ervan om stats terug te kijken. Alleen dan wil je niet meteen online gaan, want ik heb ook geen zin om heel veel losses achter mn naam te hebben ;-)quote:
Nou je hebt niet echt loss denk ik, maar, afhankelijk van je startpositie ook denk ik, heb mij niet zo in de stats verdiept nog.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:45 schreef Bolters het volgende:
[..]
Dat is sowieso gaaf, want ik hou ervan om stats terug te kijken. Alleen dan wil je niet meteen online gaan, want ik heb ook geen zin om heel veel losses achter mn naam te hebben ;-)
Wanneer geldt een race uberhaupt als loss en als win? Top 3 ofzo?
Meer een puntensysteem ofzo?quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou je hebt niet echt loss denk ik, maar, afhankelijk van je startpositie ook denk ik, heb mij niet zo in de stats verdiept nog.
Als je weinig tijd hebt en toch ranked wil spelen zou ik daily race A of B doen die duren circa 15 min per keer en starten om de 20 minuten, race C duurt ongeveer 25 minuten en start elk half uur. Daily A is vandaag een one-make race op kyoto miyabi, race B is Gr.4 op Monza.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:17 schreef Bolters het volgende:
Misschien een beetje een raar vraagje!
Heb een tijd terug deze game gekocht maar omdat ik vanwege werk eigenlijk veel te weinig tijd heb om te spelen, is het nog steeds niet zover gekomen.
Nu hoop ik vanavond eindelijk even een half uurtje of zelfs een uurtje te kunnen spelen. En dat af en toe ook wat vaker te kunnen doen. Nu hou ik erg van online rankings etc, dus mijn vraag is: wat is dan het leukste om online te gaan spelen als je zo weinig tijd hebt om echt goed te worden?
Of is offline leuker?
Thanks! En als ze o de 20/30 minuten starten, starten er dus wel meerdere races per ronde zeg maar? Want anders kunnen er wel heel weinig mensen mee doen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als je weinig tijd hebt en toch ranked wil spelen zou ik daily race A of B doen die duren circa 15 min per keer en starten om de 20 minuten, race C duurt ongeveer 25 minuten en start elk half uur. Daily A is vandaag een one-make race op kyoto miyabi, race B is Gr.4 op Monza.
En anders kun je ook kijken of je een leuke lobby kan vinden. Dat is dan niet ranked maar wel een goede manier om in te komen. Enige nadeel is dat het wel eens een gedoe kan zijn een goede lobby te vinden wat soms wat tijd kan kosten.
One-make is allemaal in dezelfde auto. Gr.4 is een klassering die ongeveer GT4 moet voorstellen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 15:57 schreef Bolters het volgende:
[..]
Thanks! En als ze o de 20/30 minuten starten, starten er dus wel meerdere races per ronde zeg maar? Want anders kunnen er wel heel weinig mensen mee doen.
En wat is een one-make race?
Ah zo! Leuk! En wat is het verschil tussen de ranking DR E en SR B dan?quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
One-make is allemaal in dezelfde auto. Gr.4 is een klassering die ongeveer GT4 moet voorstellen.
Race A en B is volgens mij 16 spelers race C is 20 spelers. Iedereen schrijft zich in en dan worden de spelers ingedeeld adh hun ranking. Er zijn dus meerdere races/lobby's tegelijk aan de gang. Als je nog niet gereden hebt is je ranking DR E en SR B en wordt je dus ingedeeld met de rest van de noobies die dan meedoen.
DR = driver rating, SR = Safety rating.quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:09 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ah zo! Leuk! En wat is het verschil tussen de ranking DR E en SR B dan?
Cool! Tof, thanks!quote:Op donderdag 14 juni 2018 16:52 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
DR = driver rating, SR = Safety rating.
Oftewel DR is hoe snel je bent, SR hoe clean je bent.
DR gaat van E tot A+ of van 0 tot 75.000. SR gaat van E tot A en dan S of van 0 tot 100.
DR gaat omhoog door zo hoog mogelijk te eindigen in een race, SR door zo weinig mogelijk fouten of contact te maken.
Als je veel stats in wilt zien zou ik me hier aanmelden.
https://www.jasonguernsey.net/gts
En hier je psn naam invoeren:
http://www.kudosprime.com/gts/stats.php?profile=search
Daar kan je ook mooi je progressie volgens. Zie mijn profiel ter voorbeeld:
http://www.kudosprime.com/gts/stats.php?profile=1816117
In game worden alleen wins, fastest laps en pole positions bijgehouden.
Bijna nooit Gr1.quote:Op donderdag 14 juni 2018 19:28 schreef mithrandirrr het volgende:
En hierbij nog een link waar je kan zien welke daily races er op de planning staan
https://docs.google.com/s(...)32513734&single=true
Klopt ja jammer is dat. Vind Gr1 en Gr2 het leukst om te rijden, Gr3 en Gr4 zijn dan wel weer leuker om te racen. Zie veel van de toprunners ook niet terug als Gr1 wel rijdt, Gr1 is de enige klasse waar ik ooit een #1 tijd heb weten te rijden.quote:
Waarom zouden die toprunners dan niet rijden?quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:01 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Klopt ja jammer is dat. Vind Gr1 en Gr2 het leukst om te rijden, Gr3 en Gr4 zijn dan wel weer leuker om te racen. Zie veel van de toprunners ook niet terug als Gr1 wel rijdt, Gr1 is de enige klasse waar ik ooit een #1 tijd heb weten te rijden.
En die kun je ook meerdere keren per dag rijden?quote:Op donderdag 14 juni 2018 19:28 schreef mithrandirrr het volgende:
En hierbij nog een link waar je kan zien welke daily races er op de planning staan
https://docs.google.com/s(...)32513734&single=true
Geen idee waarom maar dat viel me op. Normaal zie ik wel een paar bekende namen in de top10 staan maar met Gr.1 zie ik vaak andere namen voorbij komen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 21:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waarom zouden die toprunners dan niet rijden?
Ik vind allemaal wel leuk maar Gr1 is wel erg vet af en toe.![]()
Heb nu die Group C Nissan.
hier je psn naam invoeren:quote:Op vrijdag 15 juni 2018 23:59 schreef Bolters het volgende:
Nou, ik net mijn eerste online race gedaan hoor! Eerst wat oefeningen in de driver school gedaan en toen maar gewoon een daily race gepakt.
Had me gekwalificeerd met een 7e tijd van de 12 en reed in het begin lekker. Maar in de laatste ronde helemaal de fout in en uiteindelijk als 10e gefinisht van de 11 (blijkbaar was er ineens iemand gekapt, dus dat scheelt me dan ook een plekje. 10e van de 11 is immers beter dan 10e van de 12).
Maar nu mijn vraag: waar kan ik zien wat voor invloed deze race op mijn CB en SB heeft gehad?
Thanks!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 00:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
hier je psn naam invoeren:
http://www.kudosprime.com/gts/stats.php?profile=search
Ik wissel wel eens. Sommige banen heb ik het idee dat ik handgeschakeld sneller kan zijn, maar meestal kies ik voor automaat.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:13 schreef ShevaJB het volgende:
Rijden jullie automatisch of dmv handmatig schakelen?
Dat je sportiviteits-rating 52 van de maximale 99 punten is.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:19 schreef Bolters het volgende:
[..]
Thanks!
Sport Mode Sportmanship (SR)52/99
Wat houdt dat in?
Handgescakeld tenzij dit niet kan met de auto.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:13 schreef ShevaJB het volgende:
Rijden jullie automatisch of dmv handmatig schakelen?
Thanks!quote:Op maandag 18 juni 2018 10:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat je sportiviteits-rating 52 van de maximale 99 punten is.
Naast Driver Rating, krijg je ook een Sportsmanship rating mbt je rijgedrag, of je vaak buiten de baan rijdt (track limits) of in gevecht met concurrentie je correct gedraagt. 99 is rank S (de hoogste) dus dan zou je heel fair rijden. Je zit op 52, dus wss rating Bquote:Op zaterdag 16 juni 2018 07:19 schreef Bolters het volgende:
[..]
Thanks!
Sport Mode Sportmanship (SR)52/99
Wat houdt dat in?
Had idd B! Thanks!quote:Op maandag 18 juni 2018 13:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Naast Driver Rating, krijg je ook een Sportsmanship rating mbt je rijgedrag, of je vaak buiten de baan rijdt (track limits) of in gevecht met concurrentie je correct gedraagt. 99 is rank S (de hoogste) dus dan zou je heel fair rijden. Je zit op 52, dus wss rating B
Altijd handmatig. Je hebt meer controle en dus meer snelheid. En in races met fuel management kan je eigenlijk ook niet zonder, je kan echt veel benzine sparen door eerder te schakelen. is even wennen als je het nooit gedaan hebt maar daarna zie ik geen enkele reden om terug te gaan.quote:Op maandag 18 juni 2018 10:13 schreef ShevaJB het volgende:
Rijden jullie automatisch of dmv handmatig schakelen?
fixedquote:Op maandag 18 juni 2018 22:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Altijd handmatig. Je hebt meer controle en dus potentieel meer snelheid. En in races met fuel management kan je eigenlijk ook niet zonder, je kan echt veel benzine sparen door eerder te schakelen. is even wennen als je het nooit gedaan hebt maar daarna zie ik geen enkele reden om terug te gaan.
Inderdaad, ik ben overgegaan naar handmatig, wel ff wennen. Ik ben een totale noob dus ik word steeds 10e of laatstequote:Op dinsdag 19 juni 2018 08:55 schreef Cryothic het volgende:
[..]
fixed
het blijft ook een kwestie van 'het kunnen'.
Je hebt opeens wel een paar extra dingen in de gaten te houden. Het is niet zo dat als je altijd automatisch rijd, je op handmatig opeens tijd gaat winnen. Dat moet je ook onder de knie krijgen.
Als je het eenmaal redelijk tot goed onder de knie hebt, dan kun je er wel wat tijd mee winnen ja.
Zeker op circuits met heuvels, waar de automaat net even te vroeg, heuvel op, wil doorschakelen naar een hogere versnelling.
Ik speel de controller, en de "normale" bediening, dus sturen met sticky.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 09:09 schreef Meike26 het volgende:
Rijden jullie dan met stuurtje of controller? Ik ben echt fan van de motion control op de DS4 controller. Auto is bij overstuur vaak goed of zelfs beter op te vangen dan met stuurtje, omdat je 'hoepel' veel kleiner is, bij een normaal stuurtje kost het je teveel tijd om 90graden tegen te sturen, met de controller gaat dat in een reflex. Gisteren na 2 races hebben we een korte oefenrace op Suzuka gehouden met de Alfa 4C GT4. Door zijn vermogen en korte wielbasis een listig ding om op de weg te houden, erg leuk als je er dan een aantal steeds vanaf ziet gaan terwijl je zelf de auto op de baan kan houden met genoeg tegenstuur..![]()
Bij mij was motion control wel een uitkomst sticks werkte bij mij totaal niet omdat de subtiliteit nergens was, meteen van 0 naar 100% qua sturen. Calibratie was bij mij iig niet nodig.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 12:01 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De motion controls werken voor mij helemaal niet. Ik kan er niet aan wennen. Vind ze ook helemaal niet precies. Moet er ergens iets gekalibreerd worden?
Ik rijd in GT 1 met de controller met als enige hulp abs op zwak. Schakelen heb ik lange tijd automatisch gedaan maar nu de laatste tijd aan het oefenen met handmatig. Al een hele tijd aan het denken om een stuurtje en playseat te halen. Maar ik kan de pedalen niet bedienen dus daar moet ik dan een oplossing voor verzinnen.
Goede combinatie om de motion controls uit te proberen en eraan te wennen is de Ferrari F40 op Suzuka circuit, maak je eigen Arcade-race van ongeveer 20 rondjes en rij van de laatste plaats naar winst.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik speel de controller, en de "normale" bediening, dus sturen met sticky.
Maar ik heb de motioncontrols ook nooit een kans gegeven moet ik eerlijk bekennen. Miscchien binnenkort eens gdoen
Doordat ik dan met motion controlls rijdt heb ik die functies van om mij heen kijken op de linker joystick staan, maar de laatste tijd gebruik ik vaker de radar om te zien waar de tegenstanders zitten. Enige wat ik echt mis zijn de instellingen om de cockpit view te wijzigen per auto. Dit is nog veel te omslachtig in GTquote:Op woensdag 20 juni 2018 09:55 schreef Sabata het volgende:
Ik heb gekozen voor cross en square als schakelknoppen omdat ik met de joystick de dode hoek soms check (ga nogal eens van de baan) Maar het helpt idd goed op heuvelachtige banen zoals bv Bathurst. Eerste "schakelrace" werd ik meteen derde
Over de droogte die daarna volgde gaan we het maar niet hebben.
Zou ik doen, werkt echt fijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2018 10:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik speel de controller, en de "normale" bediening, dus sturen met sticky.
Maar ik heb de motioncontrols ook nooit een kans gegeven moet ik eerlijk bekennen. Miscchien binnenkort eens doen
quote:
Erg tofquote:Op maandag 30 juli 2018 07:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]Nu ben ik al verslaafd aan het stickertjes plakken, maar dan ook je eigen helm design en dat van je helden namaken =
![]()
Whuut F1 Mercedes nicequote:
Ik had van de week een daily op Monza (no chicane). Niet het meest bochtige circuit verder.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die daily races vinden, lijkt het wel, altijd plaats op extreem bochtige circuits zodat je veel vooraf moet trainen om in de betere rondentijden te komen.
Dan is het ook nog zo dat je een driftende bochttechniek moet hebben om met de echt snelle spelers mee te kunnen.
Ik vind het knap dat ze dat zo constant kunnen maar eigelijk is het niet realistisch want echte races heeben wel bandenslijtage en duren veel langer. Dan zou je na een kwartier zonder banden langs de kant staan.
Eergisteren was één van de races op Monza zonder chicane. Dat was wel lekker amateur level waardig.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die daily races vinden, lijkt het wel, altijd plaats op extreem bochtige circuits zodat je veel vooraf moet trainen om in de betere rondentijden te komen.
Er staan inmiddels al flink wat replica helmen online, van Vettel, Hakkinen en Mansell tot NASCAR en Indycar coureurs.quote:Op maandag 30 juli 2018 07:47 schreef Meike26 het volgende:
[..]Nu ben ik al verslaafd aan het stickertjes plakken, maar dan ook je eigen helm design en dat van je helden namaken =
![]()
Ik heb pas 4,5 miljoen, en de kans dat ik hem als daily-reward ga krijgen is niet zo groot denk ik.quote:Op maandag 30 juli 2018 14:51 schreef Meike26 het volgende:
Nu is mijn vorige Monthly challenge best wel mislukt, maar iemand een idee wat we kunnen doen voor de komende maand ?
Ik zat te denken aan snelste tijd op Monza met de Mercedes F1 ?
Dat van dat driften herken ik niet eerlijk gezegd en ik kan meestal wel de top 10 binnen rijden als ik er goed voor ga zitten. Maar dan moet je er inderdaad wel even de tijd voor nemen en eerst minimaal een uurtje gaan hotlappen. Zorg dat je exits goed zijn, zoals Cryothic zegt slow in fast out, en gebruik de volle breedte van de baan inclusief curbs en uitloopstroken waar de tracklimits wat ruimer zijn, dan is het een kwestie van veel oefenen. Als je binnen 2 sec van de top tijden kan komen doe je het netjes, dan heb je de basis goed onder de knie, vanaf daar is het echt perfectioneren en de limiet opzoeken met trailbraking en een hele lichte rechter voet hebben waardoor je de gewichts verplaatsing controleert en grip van de banden optimaal kan benutten.quote:Op maandag 30 juli 2018 12:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die daily races vinden, lijkt het wel, altijd plaats op extreem bochtige circuits zodat je veel vooraf moet trainen om in de betere rondentijden te komen.
Dan is het ook nog zo dat je een driftende bochttechniek moet hebben om met de echt snelle spelers mee te kunnen.
Ik vind het knap dat ze dat zo constant kunnen maar eigelijk is het niet realistisch want echte races heeben wel bandenslijtage en duren veel langer. Dan zou je na een kwartier zonder banden langs de kant staan.
Lijkt me een mooie challengequote:Op maandag 30 juli 2018 14:51 schreef Meike26 het volgende:
Nu is mijn vorige Monthly challenge best wel mislukt, maar iemand een idee wat we kunnen doen voor de komende maand ?
Ik zat te denken aan snelste tijd op Monza met de Mercedes F1 ?
ik vraag me af of ze de tracklimits aangepast hebben.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:19 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat van dat driften herken ik niet eerlijk gezegd en ik kan meestal wel de top 10 binnen rijden als ik er goed voor ga zitten. Maar dan moet je er inderdaad wel even de tijd voor nemen en eerst minimaal een uurtje gaan hotlappen. Zorg dat je exits goed zijn, zoals Cryothic zegt slow in fast out, en gebruik de volle breedte van de baan inclusief curbs en uitloopstroken waar de tracklimits wat ruimer zijn, dan is het een kwestie van veel oefenen. Als je binnen 2 sec van de top tijden kan komen doe je het netjes, dan heb je de basis goed onder de knie, vanaf daar is het echt perfectioneren en de limiet opzoeken met trailbraking en een hele lichte rechter voet hebben waardoor je de gewichts verplaatsing controleert en grip van de banden optimaal kan benutten.
Die toppers hebben in principe allemaal al jaren ervaring, talent of veel toewijding of een combinatie daarvan dus die tijden komen bij hun ook niet vanzelf hoor.
Ik las 20 miljoen. Wat een achterlijke prijs is als je max "maar" 20 miljoen kunt sparen.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Lijkt me een mooie challenge
Wat kost die F1 wagen eigenlijk ?
Zou kunnen van die track limits heb al een tijd niet meer serieus geraced alleen nog af en toe in lobby's zitten spelen met de DS4. Ze waren hier en daar wel erg ruim dus als ze dat ondertussen wat krapper hebben gemaakt zou dat mooi zijn imo.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik vraag me af of ze de tracklimits aangepast hebben.
Sao Paolo hoef je nu na bocht 4 echt niet meer met 2 wielen over de witte streep. Dan heb je er gewoon weer 1,5 tot 3 seconden bij.
[..]
Ik las 20 miljoen. Wat een achterlijke prijs is als je max "maar" 20 miljoen kunt sparen.
2 of 20?quote:Op maandag 30 juli 2018 15:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Zou kunnen van die track limits heb al een tijd niet meer serieus geraced alleen nog af en toe in lobby's zitten spelen met de DS4. Ze waren hier en daar wel erg ruim dus als ze dat ondertussen wat krapper hebben gemaakt zou dat mooi zijn imo.
En de W08 kost inderdaad 2 miljoen heb hem net aangeschaft
owwww, dan haal ik die ook welquote:Op maandag 30 juli 2018 15:37 schreef Meike26 het volgende:
Denk aan jullie hartslag jongens... hij kost 'slechts' 2 miljoen !
Ah gelukkig dat kan ik wel bij elkaar rijden.quote:
Oh precies hierover heen gelezen.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:37 schreef Meike26 het volgende:
Denk aan jullie hartslag jongens... hij kost 'slechts' 2 miljoen !
Weet nog niet heb net mijn ps4 naar boven gesleept en aan mijn rig gehangen dus ga het nu even proberen.quote:Op maandag 30 juli 2018 15:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah gelukkig dat kan ik wel bij elkaar rijden.![]()
En hoe bevalt de Mercedes?
Ah cool, laat maar weten. Ben wel benieuwd hoe die zich verhoudt tot de Gr1 wagens.quote:Op maandag 30 juli 2018 16:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Weet nog niet heb net mijn ps4 naar boven gesleept en aan mijn rig gehangen dus ga het nu even proberen.
Hoezo kan je niet (goed?) inzoomen?quote:Op maandag 30 juli 2018 21:30 schreef Meike26 het volgende:
Eind van de middag wat eerder thuis van werk. Ja ik zag al wat dingen voorbij komen en dus rond de klok van 4 GTsport opgestartd (na de update geinstalleerd te hebben) en gelijk maar eens kijken hoe dat bestickeren van een helm werkt. Tot nu toe wel onder de indruk, alleen kan je niet echt goed inzoomen wat soms wel vervelend is.
Nice, zien er goed uitquote:Na een paar fantasie designs, toch maar begonnen waar ik gelijk zin in had, replica's maken van bestaande helmen, zoals die van Tom Coronel en Jos Verstappen. En ik ben nog niet klaar met m'n inspiratie (Arie Luyendyk, Jan Lammers en Jean Alesi bijvoorbeeld). Eerst die van Tom maar. Die had wel wat laagjes nodig door alle bochtjes in de lijnen etc.
[ afbeelding ]
Als voorbeeld heb ik deze foto gebruikt, misschien ga ik ook nog de oudere maken, met groen en blauw in het design. Wat wel het aantal lagen nog eens zal verdrievoudigen.![]()
Na dit design eens gezocht of er iets van Jos Verstappens helm was nagemaakt. Ik kwam er geen één tegen, dus besloten gelijk aan de slag te gaan !Na een uurtje of twee pielen wel tevreden met het eerste resultaat en van hieruit ook nog andere versies maken, zoals die uit de Arrows periode, die hij bij Minardi heeft gedragen en iemand is als het goed is ook nog met het leeuwtje bezig voor mij zodat ik de helm van Canada 2000 na kan maken
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En in actie shots (met de F1500 in Arrows kleuren + de overall even in zelfde kleuren gemaakt)![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Edit : helmen zijn te vinden met hashhekjes : #dutchdriver + #jostheboss of #tomcoronel
Dan moet ik dat morgen eens proberen.. Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2018 07:48 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet (goed?) inzoomen?
R1 en R2 samen indrukken zoomt toch? Of wil je nog verder inzoomen?
[..]
Nice, zien er goed uit
Als je (ook tijdens het plaatsen van stickers) R1 ingedrukt houdt kun je met L2/R2 zoomen. Linker stick is pannen, rechter stick is roteren (of net andersom).quote:Op dinsdag 31 juli 2018 08:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dan moet ik dat morgen eens proberen.. Nooit van gehoord
Oh ja dan snap ik wat je bedoelt, nee bij helmpje stickeren heb je echt minimale zoom, je komt er iets dichter bij, maar te verwaarlozen in vergelijking met de standaard view.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 08:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Als je (ook tijdens het plaatsen van stickers) R1 ingedrukt houdt kun je met L2/R2 zoomen. Linker stick is pannen, rechter stick is roteren (of net andersom).
Werk bij zowel stickers op de auto (al sinds de release, of iig december, want toen had ik de game), helm en (volgens mij, maar niet geprobeerd) pak.
Ah, daar heb ik niet zo op gelet. Ik vond het wel redelijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2018 09:17 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Oh ja dan snap ik wat je bedoelt, nee bij helmpje stockeren heb je echt minimale zoom, je komt er iets dichter bij, maar te verwaarlozen in vergelijking met de standaard view.
De eersten zullen de laatsten zijnquote:Op maandag 23 april 2018 12:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Eerste race online gedaan, laatste geworden.![]()
Was wel op een circuit die ik nog niet had gedaan, en had twee mensen ingehaald maar die waren gestopt aan het einde.
Ben wel een stuk vooruit gegaan alleen met dit warme weer bijna niet meer achter de ps.quote:
Sainte Croix? Ik vind hem lastig, zeker die eerste 2 layouts met al die 90graden bochten.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 00:06 schreef Sjemmert het volgende:
Dat nieuwe circuit dat nu voor race C gebruikt wordt is wel nice vind ik. Zit een goede flow in met een paar lekkere bochten combinaties.
Beste tijd tot nu toe is een 3:26.367 in de nieuwe Ford maar daar zit zeker nog ruimte voor verbetering.
Zo wordt ik sinds de laatste update, bij het opstarten van GT, begroet met een pop-up met uitsluitend Japanse tekst.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sainte Croix? Ik vind hem lastig, zeker die eerste 2 layouts met al die 90graden bochten.
Maar goed, dat is een kwestie van oefenen.
Wel apart dat het overal nog wel "dagelijkse races" worden genoemd ingame en op de site, terwijl ze wekelijks zijn nu.
Die ja, die in sport mode gebruikt wordt is de C layout, die andere layouts heb ik nog niet geprobeerd maar vind deze iig wel goed. Het is wel een lang rondje, geloof rond de 10km.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 09:36 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Sainte Croix? Ik vind hem lastig, zeker die eerste 2 layouts met al die 90graden bochten.
Maar goed, dat is een kwestie van oefenen.
Wel apart dat het overal nog wel "dagelijkse races" worden genoemd ingame en op de site, terwijl ze wekelijks zijn nu.
Jep, ik denk dat dat morgen voorbij is.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 12:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Zo wordt ik sinds de laatste update, bij het opstarten van GT, begroet met een pop-up met uitsluitend Japanse tekst.
Ik vind het heel dubbel. Gisteren de race op Tsukuba was tof, mede dankzij die langzame autotjes. Dus die vind ik wel leuk de rest van de week.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:24 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die ja, die in sport mode gebruikt wordt is de C layout, die andere layouts heb ik nog niet geprobeerd maar vind deze iig wel goed. Het is wel een lang rondje, geloof rond de 10km.
Dat van die daily/weekly... tja dat is ook wel weer echt PD om dat zo ineens in te voeren. Ik persoonlijk vind weekly races wel relaxed. Je kunt dan aan het begin van de week wat oefenen en als je dan later in de week wat wil racen heb je meestal maar een paar rondjes nodig om weer op snelheid te komen. Voor mensen die wat minder tijd kunnen of willen besteden is dat wel makkelijk. Aan de andere kant... als je elke dag wil spelen kan ik me voorstellen dat het gaat vervelen. En als er 3 slechte combo's worden georganiseerd dan kun je straks week niks... Het beste lijkt mij om 2 weekly's te doen en 1 daily te houden. Maarja misschien passen ze het nog wel aan, we zullen het zien.
Haha ja sport mode speel ik zelf altijd wel serieus anders zoek ik meestal een lobby op. En ik hou ook er ook gewoon wel van om te hotlappen. Die zoektocht naar de beste lijnen, de limiet en die laatste tienden en dan de uitdaging om dat aan elkaar te knopen over 1 rondje om zo dicht mogelijk bij de beste tijden te komen. Veel mensen vinden dat saai maar ik zie elk rondje echt als een race tegen jezelf zeg maarquote:Op woensdag 1 augustus 2018 13:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, ik denk dat dat morgen voorbij is.
Dat gaat over het kopen van auto's. Dat is in Japan volgens mij al wel zo, in europa pas vanaf 2 augustus.
Al zag ik in de settings wel dat je daar nu al de optie om DLC auto's te kopen gewoon uit kunt zetten
[..]
Ik vind het heel dubbel. Gisteren de race op Tsukuba was tof, mede dankzij die langzame autotjes. Dus die vind ik wel leuk de rest van de week.
Maar soms zijn ze alle 3 niet echt leuk. Dan moet je een week wachten. En ik deed die daily's niet eens altijd met oefenen. Soms ook gewoon net op tijd zijn om nog ff 1 kwalificatie-rondje te kunnen doen, en racen. Vond ik net zo leuk. Hoeft niet altijd allemaal zo serieus
Overigens zit er nog steeds de vertaalfout is aan het einde van de race.
Als je van plek 7 naar plek 4 bent gestegen staat er aan het einde dat je "naar de 3de plaats" bent gestegen ipv "3 plaatsen gestegen".
Hotlappen vind ik ook leuk hoor. Maar soms wil ik simpelweg gewoon ff racenquote:Op woensdag 1 augustus 2018 14:22 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha ja sport mode speel ik zelf altijd wel serieus anders zoek ik meestal een lobby op. En ik hou ook er ook gewoon wel van om te hotlappen. Die zoektocht naar de beste lijnen, de limiet en die laatste tienden en dan de uitdaging om dat aan elkaar te knopen over 1 rondje om zo dicht mogelijk bij de beste tijden te komen. Veel mensen vinden dat saai maar ik zie elk rondje echt als een race tegen jezelf zeg maar![]()
Verder ben ik het met je eens wat betreft weekly's. Vooral als er 3 kutraces georganiseerd worden en daar heeft PD nog wel eens een handje van helaas. Ik geloof dat het officiële FIA gedoe ook tegen een eind loopt misschien dat ze het daarna weer wat omgooien. Een combinatie van weekly's en daily's lijkt mij het mooiste.
Ik vond hem ook geweldig. Dankzij de snelheid is het heel tof.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 09:21 schreef Meike26 het volgende:
Die race op Tsukuba was wel echt leuk om te doen !![]()
Twee keer gereden, allebei tweede geworden. Het zit erg close en de sleutel zit in de tweede en voorlaatste bocht. Tot nu toe een 1:16.9 als snelste ronde tijd waarbij ik nog wat aan het klooien ben met rembalans om nog sneller te gaan. Een seconde of 1.5 moet er nog wel vanaf kunnen
Gisteren (had niet heel veel tijd) in kwalificatie tot 1:16:7 gekomen.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 17:43 schreef Meike26 het volgende:
Dat is ook waarom ik voor meer cupracers ben ipv GT wagens. Het zit veel dichter bij elkaar. In GT4 en GT5 had je de VW Lupo GTI, geweldig goede racertjes zijn datDie oude Honda Civic TypeR (ook GT5) was ook zo'n leuk ding
Dat heeft zeker invloed ja ! Waar ik nu een aantal keer plekjes mee heb gewonnen is het inhalen in de 2e bocht, na de eerste bocht slipstream pakken buitenlijn en dan naar binnen snijden en dan afknijpen naar buiten zodat de ander moet afremmen voor de bocht onder de band door. Tot nu toe ook 3 keer clean race gehad, 1 keer ook snelste ronde en 2 pole positionsquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 08:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gisteren (had niet heel veel tijd) in kwalificatie tot 1:16:7 gekomen.
4de startplek, 3de aan de finish en daarmee m'n 3de clean-race achtereenvolgend.
In de race zelf reed ik een 1:16:4... daar had ik pole mee gepakt. Maar goed, snelste raceronde was van de persoon die vijfde startte, en die reed 1:16:2. Kennelijk speelt slipstreamen toch een rol denk ik dan
Ik heb het idee dat ik nog ff 3 races daar moet doen, omdat dit m'n enige kans gaat zijn op 6 clean races achievementquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 09:43 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat heeft zeker invloed ja ! Waar ik nu een aantal keer plekjes mee heb gewonnen is het inhalen in de 2e bocht, na de eerste bocht slipstream pakken buitenlijn en dan naar binnen snijden en dan afknijpen naar buiten zodat de ander moet afremmen voor de bocht onder de band door. Tot nu toe ook 3 keer clean race gehad, 1 keer ook snelste ronde en 2 pole positions
Erg netjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2018 21:32 schreef Sjemmert het volgende:
Ik heb me wel vermaakt deze week op het nieuwe Circuit de Sainte-Croix - C in de nieuwe Ford GT. 19de tijd van Europa gereden en een paar poles en overwinningen kunnen boeken.
Hotlap (3:25.755)
Bijna perfecte race...
Jep, ze zitten er tussen. Ik merk dat nu op B het wel wat minder wordt.quote:Op maandag 6 augustus 2018 08:55 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb zaterdag avond twee races op Suzuka gereden, beide keren met de Megane Trophy, maar jemig wat zitten er nog een hoop klojo's tussen die je race weten te verpesten. DR staat op D, SR op S, en nog steeds ge-eikel met die gasten dat ze je overal van de baan rammen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |