quote:Op zondag 22 april 2018 15:26 schreef showtimer het volgende:
Renaat is wel extreem gefascineerd over die nieuwe aankomst
Wielervolgers kunnen slecht tegen veranderingen.quote:Op zondag 22 april 2018 15:26 schreef showtimer het volgende:
Is dat wetenschappelijk overtuigend bewezen? Uit het antwoord van bepaalde renners merk je gewoon dat ze niet mee zijn en nog gaat hij er over door.quote:Op zondag 22 april 2018 15:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wielervolgers kunnen slecht tegen veranderingen.
Wat is er veranderd?quote:Op zondag 22 april 2018 15:26 schreef showtimer het volgende:
Als topsporter ben je toch helemaal niet bezig met de finish van volgend jaar joh. Je bent alleen maar bezig met de dag van vandaag.quote:Op zondag 22 april 2018 15:32 schreef showtimer het volgende:
[..]
Is dat wetenschappelijk overtuigend bewezen? Uit het antwoord van bepaalde renners merk je gewoon dat ze niet mee zijn en nog gaat hij er over door.
Ah, ik dacht al, is pas volgend jaar dus?quote:
AMAROtwitter:giroappennino twitterde op zondag 22-04-2018 om 15:35:302.10 minuti il vantaggio dei fuggitivi quando mancano circa 25 km al traguardo. Al comando sempre Ciccone, Antunes e Masnada. #GirodellAppennino reageer retweet
Wat was Gesink ook goed hè.quote:
Gratis autoverzekering, lekker man.quote:Op zondag 22 april 2018 15:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Wuyts weer met z'n Baloise Belgium Tour
Ik heb nog een leuk gifje van Strakhov voor jou.quote:Op zondag 22 april 2018 15:47 schreef Slobeend het volgende:
Wat is er zo anders aan de nieuwe finale volgend jaar?
Best wel een mooie jongen.quote:Op zondag 22 april 2018 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk gifje van Strakhov voor jou.
[ afbeelding ]
Na vandaag gooi ik Strakhov weer weg.quote:Op zondag 22 april 2018 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuk gifje van Strakhov voor jou.
[ afbeelding ]
De droomclub van Fons Spooren!quote:Op zondag 22 april 2018 15:47 schreef Masterminded het volgende:
Sulejmani voetbalt bij Young Boys, genot.
Matig, slecht.quote:Op zondag 22 april 2018 15:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na vandaag gooi ik Strakhov weer weg.
Ik ook.quote:Op zondag 22 april 2018 15:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 22 april 2018 15:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mooie banner op dat account. #Celano #neverforgetquote:Op zondag 22 april 2018 15:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
AMAROtwitter:giroappennino twitterde op zondag 22-04-2018 om 15:35:302.10 minuti il vantaggio dei fuggitivi quando mancano circa 25 km al traguardo. Al comando sempre Ciccone, Antunes e Masnada. #GirodellAppennino reageer retweet
zijn hart kan het allemaal niet aan om het live te zienquote:Op zondag 22 april 2018 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
waarom is Columbiafan zoveel afwezig de laatste tijd?
Ik had wel verwacht dat je de hele week opgetogen zou zijn na #MerciArséne.quote:Op zondag 22 april 2018 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cummings die weer de hele dag 20 meter achter het peloton rijdt. Ik word zo moe van die act.
Weggepest door R_R.quote:Op zondag 22 april 2018 15:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
waarom is Columbiafan zoveel afwezig de laatste tijd?
finish in centrum. In buurt van Parc d' Avroy. Dus vlakke aankomstquote:Op zondag 22 april 2018 15:47 schreef Slobeend het volgende:
Wat is er zo anders aan de nieuwe finale volgend jaar?
Hij houdt gewoon niet zo van mensen om zich heen. Dat zou een Fok!ker toch aan moeten spreken?quote:Op zondag 22 april 2018 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cummings die weer de hele dag 20 meter achter het peloton rijdt. Ik word zo moe van die act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |