De kroonprins van het Nederlandse commentatorsgilde. Jawel.quote:Op zondag 22 april 2018 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat hij de opvolger van Herbert in de Tour wordt.
zitten ze dan allemaal te slapen bij de NOS?quote:Op zondag 22 april 2018 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kom niet buiten (mijn zolderkamer) dus dat wordt moeilijk, ik kan wellicht iemand bellenquote:Op zondag 22 april 2018 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kan je dit niet gewoon in de praktijk uitvoeren?
Wanneer Joris zijn congé krijgt.quote:Op zondag 22 april 2018 13:56 schreef IbanMayo het volgende:
Wanneer gaat Han ooit zijn eerste goed geformuleerde vraag stellen?
Echt? BRON?quote:Op zondag 22 april 2018 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
16 April 2027 12:15.quote:Op zondag 22 april 2018 13:56 schreef IbanMayo het volgende:
Wanneer gaat Han ooit zijn eerste goed geformuleerde vraag stellen?
Dat zal een mooie vrijdagmiddag voor hem zijnquote:
Scheelt weer een paar gram dat je meeneemt op de klimmetjes.quote:
Wat ben je streng vandaag.quote:Op zondag 22 april 2018 14:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Dick Advocaat-haar van Piti blijft echt hilarisch. Hij zou in het dagelijks leven ook gewoon een helm moeten dragen.
al 3 jaar niet meerquote:Op zondag 22 april 2018 13:44 schreef Evertjan het volgende:
staat dat ene huis nog te koop op de finishlijn?
Joris is zo erg dat je gewoon van Herbert gaat houden.quote:Op zondag 22 april 2018 14:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij voorziet steeds meer koersen van commentaar. Ik vrees dus voor het ergste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |