Geheel terecht.quote:Op zaterdag 21 april 2018 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil jullie graag op de hoogte stellen van het feit dat er geen voorbeschouwingen komen.
Israël
Rijke Canadezen
Bibi
RCS
Talpa
Froome
Eurosport
Deze Giro
een leven hebben is sowieso een hoaxquote:Op zaterdag 21 april 2018 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn excuses jongens.
De ritten in Israël zou ik sowieso boycotten, maar daarna in Italië zit waarschijnlijk mijn leven in de weg.
Erg hinderlijk.
Plannen is niet je sterkste punt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn excuses jongens.
De ritten in Israël zou ik sowieso boycotten, maar daarna in Italië zit waarschijnlijk mijn leven in de weg.
Erg hinderlijk.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 23:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb net toevallig een Tel Aviv + Jeruzalem vakantie geboekt #fuckdehaters
Maar ook voor begin Mei dan ?quote:Op zaterdag 21 april 2018 23:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je bent zelf een haterquote:Op zaterdag 21 april 2018 23:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
In de Giro is niks onmogelijk als het spektakel oplevert ...quote:Op zondag 22 april 2018 08:53 schreef danos het volgende:
Rijden ze de proloog met een kruis op hun rug en ligt er een doornenkroon klaar voor de dagwinnaar?
Ik zie dat Nattekat ook meedoet, dan kunnen we een goede klassering wel vergeten.quote:Op zondag 22 april 2018 14:16 schreef franklop het volgende:
Zo ook ik ben present in de cyclingmaster subleague.
verdommequote:Op zondag 22 april 2018 14:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie dat Nattekat ook meedoet, dan kunnen we een goede klassering wel vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |