Zeits.quote:Op zaterdag 21 april 2018 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Alleen Astana-brommers is al genoeg voer voor 50 topics
MAL, Lulu, Bilbao, Kangert, Lutsenko, Hirt?,
Jongens, dat wordt geweldig.
Gewoon alle Astana's en wat verdwaalde sprinters.quote:Op zaterdag 21 april 2018 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe weet ik nu wie ik niet moet spelen in m'n pooltjes
Doet dat motortje rijden lekker op ES2, daar kijken in Nederland alleen 3 bejaarden naar die zijn vergeten de tv uit te zetten.quote:Op zaterdag 21 april 2018 11:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Natuurlijk zenden ze vrijwel alles gewoon uit, alleen tijdens de motoren niet, neem ik aan. Of nou ja, niet op ES1 tot de motoren klaar zijn.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil jullie graag op de hoogte stellen van het feit dat er geen voorbeschouwingen komen.
quote:Met ingang van 2018 is het ook mogelijk om extra fictieve inkomsten te verwerven, wanneer renners uit uw selectie in de top 15 eindigen van de daguitslag, terwijl deze renners ook nog eens door weinig andere mensen op Cyclingmaster zijn gekozen.
# selecties Icoontje Bonus bovenop prijzengeld
0% - 5% Darkhorse 100% van prijzengeld (tot max. 500.000,-)
5% - 10% Greyhorse 50% van prijzengeld (tot max. 500.000,-)
CM-godenquote:Op zaterdag 21 april 2018 11:52 schreef Pino112 het volgende:
CYCLINGMASTER is live.
https://www.cyclingmaster.nl
Met de Dark Horse-regel
[..]
Op dag 2 al dus. Bedankt Maniquote:Op zaterdag 21 april 2018 12:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga dit keer weer proberen serieus te spelen. Maar zodra ik ook maar 1 keer de mist in ga, ga ik gelijk rittenkapen.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga dit keer weer proberen serieus te spelen. Maar zodra ik ook maar 1 keer de mist in ga, ga ik gelijk rittenkapen.
Ik noteer Androni deze keer voor de BORA Bokaal.quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Gibbons en Sbaragli was wel genot vorig jaar.
Goede regel. Dat spoort misschien mensen aan om andere teams te nemenquote:Op zaterdag 21 april 2018 11:52 schreef Pino112 het volgende:
CYCLINGMASTER is live.
https://www.cyclingmaster.nl
Met de Dark Horse-regel
[..]
Belletti en Malucelli gaan elkaar in de wielen rijden.quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik noteer Androni deze keer voor de BORA Bokaal.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2018 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe weet ik nu wie ik niet moet spelen in m'n pooltjes
Mijn excuses jongens.quote:
Wat is dat voor onzin dan. Is dat leven tijdens de Tour wel weer zo'n beetje voorbij?quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn excuses jongens.
De ritten in Israël zou ik sowieso boycotten, maar daarna in Italië zit waarschijnlijk mijn leven in de weg.
Erg hinderlijk.
Normaal gesproken wel.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin dan. Is dat leven tijdens de Tour wel weer zo'n beetje voorbij?
Uitstekend.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel.
Frozen-assassin - geroyeerd -quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zal waarschijnlijk ook niet veel kunnen zien
~confession
Ben je niet teleurgesteld dat het boek (de giro van) Dumoulin aan je neus voorbij gaat?quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:07 schreef wimderon het volgende:
Doe eens aanmelden voor de subliek jongons.
Dat boek kunnen ze in hun reet steken.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je niet teleurgesteld dat het boek (de giro van) Dumoulin aan je neus voorbij gaat?
Een kwintetsprint van Avila, Boivin, Enger, Jensen en Sbaraajli, zie je dat wel zitten?quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik doe hierbij een oproep aan alle ploegen om geen duosprints te doen...
Topicreeks: [Wielrennen] Giro d'Italiaquote:Op zaterdag 21 april 2018 15:20 schreef Zwansen het volgende:
Is er ergens een mooie terugblik op de Giro van 2017?
Geheel terecht.quote:Op zaterdag 21 april 2018 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik wil jullie graag op de hoogte stellen van het feit dat er geen voorbeschouwingen komen.
Israël
Rijke Canadezen
Bibi
RCS
Talpa
Froome
Eurosport
Deze Giro
een leven hebben is sowieso een hoaxquote:Op zaterdag 21 april 2018 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn excuses jongens.
De ritten in Israël zou ik sowieso boycotten, maar daarna in Italië zit waarschijnlijk mijn leven in de weg.
Erg hinderlijk.
Plannen is niet je sterkste punt.quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn excuses jongens.
Erg hinderlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |