Ik noteer Androni deze keer voor de BORA Bokaal.quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:35 schreef Mani89 het volgende:
Gibbons en Sbaragli was wel genot vorig jaar.
Goede regel. Dat spoort misschien mensen aan om andere teams te nemenquote:Op zaterdag 21 april 2018 11:52 schreef Pino112 het volgende:
CYCLINGMASTER is live.
https://www.cyclingmaster.nl
Met de Dark Horse-regel
[..]
Belletti en Malucelli gaan elkaar in de wielen rijden.quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik noteer Androni deze keer voor de BORA Bokaal.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2018 11:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe weet ik nu wie ik niet moet spelen in m'n pooltjes
Mijn excuses jongens.quote:
Wat is dat voor onzin dan. Is dat leven tijdens de Tour wel weer zo'n beetje voorbij?quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn excuses jongens.
De ritten in Israël zou ik sowieso boycotten, maar daarna in Italië zit waarschijnlijk mijn leven in de weg.
Erg hinderlijk.
Normaal gesproken wel.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin dan. Is dat leven tijdens de Tour wel weer zo'n beetje voorbij?
Uitstekend.quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel.
Frozen-assassin - geroyeerd -quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zal waarschijnlijk ook niet veel kunnen zien
~confession
Ben je niet teleurgesteld dat het boek (de giro van) Dumoulin aan je neus voorbij gaat?quote:Op zaterdag 21 april 2018 13:07 schreef wimderon het volgende:
Doe eens aanmelden voor de subliek jongons.
Dat boek kunnen ze in hun reet steken.quote:Op zaterdag 21 april 2018 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ben je niet teleurgesteld dat het boek (de giro van) Dumoulin aan je neus voorbij gaat?
Een kwintetsprint van Avila, Boivin, Enger, Jensen en Sbaraajli, zie je dat wel zitten?quote:Op zaterdag 21 april 2018 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik doe hierbij een oproep aan alle ploegen om geen duosprints te doen...
Topicreeks: [Wielrennen] Giro d'Italiaquote:Op zaterdag 21 april 2018 15:20 schreef Zwansen het volgende:
Is er ergens een mooie terugblik op de Giro van 2017?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |