Ideaal als je je eerste miljoen wilt halen, killing als hij de 100 miljoen als doel heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2018 22:54 schreef TC03 het volgende:
Ik kijk zijn docu, die manager heeft echt een nare uitstraling en houding. Zo onderuit gezakt als hij zit aan zijn Scarface-bureau. Aan alles zie je dat deze kerel foute boel is.
Continue stress en angst kan net zo dodelijk zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:00 schreef ZetaOS het volgende:
Door drank uiteindelijk kanker darm/lever uitzaaiingen alvlees en toen overleden?
Nee, jij VIND het allejezus slechte muziek. Ik vind het ook niet veel aan, maar ieder zijn smaak denk ik maar.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:04 schreef Mansjester het volgende:
Het was wel echt allejezus slechte muziek zeg
Nou jij maakt vast beter of niet?quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:04 schreef Mansjester het volgende:
Angstquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:04 schreef quirina het volgende:
[..]
Continue stress en angst kan net zo dodelijk zijn.
Het is heel simpel in elkaar gezette muziek,dat kan je vrij objectief bekijken.Nicky zei net dat ze in paar uurtjes gemaakt haddenquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:05 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nee, jij VIND het allejezus slechte muziek. Ik vind het ook niet veel aan, maar ieder zijn smaak denk ik maar.
Millennials kunnen nergens tegen, zijn binnenshuis achter een beeldscherm opgegroeid.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
AngstWaarvoor, bang voor geile groupies of zo?
En beetje plaatjes draaien geeft natuurlijk geen stress.
Geboren met angst, van Nerd tot held waar opeens heel veel mensen dingen van je willen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:05 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
AngstWaarvoor, bang voor geile groupies of zo?
En beetje plaatjes draaien geeft natuurlijk geen stress.
ah, ja dat is waar ook.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Millennials kunnen nergens tegen, zijn binnenshuis achter een beeldscherm opgegroeid.
Dat iets simpel gemaakt is hoeft het nog niet slecht om te zijn. Nogmaals ieder zijn smaak, er zijn kennelijk ook meer dan genoeg mensen die het geen slechte muziek vonden.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is heel simpel in elkaar gezette muziek,dat kan je vrij objectief bekijken.Nicky zei net dat ze in paar uurtjes gemaakt hadden
Ook totaal niet vernieuwend
quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Millennials kunnen nergens tegen, zijn binnenshuis achter een beeldscherm opgegroeid.
Als je waar dan ook werkt willen mensen wat van je. Laatst nog...vreeslijk als ik er aan denk (lees Angst en stress) vroeg iemand of ik een bonus kaart wilde voor meer korting bij de AH..verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geboren met angst, van Nerd tot held waar opeens heel veel mensen dingen van je willen.
Vreselijk idd, maar ieder z’n smaak natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:04 schreef Mansjester het volgende:
Of beetje rommelen met fruityloops en dan dood neervallen van Angst of zo..quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:08 schreef Anthonie1 het volgende:
[..]
Beetje uitkering trekken is natuulijk makkelijk.
Dat is helemaal geen bekende miem. de bekende rip grap is: Rip in peacequote:Op vrijdag 20 april 2018 22:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze meme niet kennen. Man man man.
Uiteindelijk is het maar beter zo. Zand er overquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Vreselijk idd, maar ieder z’n smaak natuurlijk.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:12 schreef wuuht het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen bekende miem. de bekende rip grap is: Rip in peace
Kom maar, je mag op mijn schouder wel even komen huilenquote:Op vrijdag 20 april 2018 23:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het is heel simpel in elkaar gezette muziek,dat kan je vrij objectief bekijken.Nicky zei net dat ze in paar uurtjes gemaakt hadden
Ook totaal niet vernieuwend
Dat deed ie ook, tot ie weer de behoefte voelde om muziek te maken en voorzichtig van de achterkant naar de voorkant te komen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat zo iemand niet gewoon stopt met z’n carrière en zich terug trekt. Hij had toch zo’n 100 miljoen aan vermogen.
Maar blijkbaar was hij al te ver heen qua depressies.
Hij was ook gestopt. Net de docu gezien. In ieder geval in 2016 gestopt met touren en ook zijn manager ontslagen etc. Maar misschien toch de druk blijven houden om een album te maken.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat zo iemand niet gewoon stopt met z’n carrière en zich terug trekt. Hij had toch zo’n 100 miljoen aan vermogen.
Moet je dan op je 26e stoppen met werken? Val je ook in een gat. Zeker als je de kick van optredens en populariteit moet gaan missen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij stopte niet per se met werken, maar alleen met touren. Als je, zoals hij zei, meer een introvert persoon bent en totaal niet kan omgaan met die extraverte wereld is het een heel verstandig besluit van hem om meer achter de schermen bezig te gaan met componeren en producen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je dan op je 26e stoppen met werken? Val je ook in een gat. Zeker als je de kick van optredens en populariteit moet gaan missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |