quote:
Nee, de boerenbond joh. Wel even nadenken he.quote:Op vrijdag 20 april 2018 14:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Verdomme, toch niet die tegen het vloeken?
Sommige vrouwen die kiezen eerst voor hun carriere om daarna zich volledig te wijden aan het moederschap aangezien Hollywood toch haast geen actrices op leeftijd cast.quote:Op vrijdag 20 april 2018 14:10 schreef Kluun1985 het volgende:
ze is 48 jaar...
Wanneer ze 55 is, is kindje 7...!
Kijk als je pas op latere leeftijd een partner ontmoet en samen een kindje wil...
Maar ze kent Bond al sinds 2010. Hadden ze niet voor 2015 een mormel kunnen nemen?
Klacht: Oma's die zwanger worden.
Ja, maar 48 is nogal laat of niet?quote:Op vrijdag 20 april 2018 16:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Sommige vrouwen die kiezen eerst voor hun carriere om daarna zich volledig te wijden aan het moederschap aangezien Hollywood toch haast geen actrices op leeftijd cast.
Ja, wanneer je de 40 gepasseerd bent wordt het risico groter op miskramen, afwijkingen aan het kind zelf en wat nog meer.quote:Op vrijdag 20 april 2018 16:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, maar 48 is nogal laat of niet?
Ik word hier niet warm van.quote:Op vrijdag 20 april 2018 15:38 schreef KennyPowers het volgende:
The Mummy is cult
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had wel ff van die zaadvragende ogen zeg!quote:Op vrijdag 20 april 2018 15:38 schreef KennyPowers het volgende:
The Mummy is cult
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks dat het voor een 48-jarige een prima figuur is, word ik er toch niet echt heet vanquote:
Oudste die ik heb geraakt was 42, was toen zelf 27.quote:Op vrijdag 20 april 2018 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
Tering zou raken. 48 jaar is eckt een fijne leeftijd om te neuken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |