SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Dat vind ik dus een non argument, want of je daar nou zit met een familielid of een neukertje, dat blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
De rest zit er volgens mij niet met een familielid.
Oh ja, die hadden ze ookquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:23 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Dat vind ik dus een non argument, want of je daar nou zit met een familielid of een neukertje, dat blijft hetzelfde.
Die werkhandschoenen maken het wel af.quote:
Die was al klaar nu.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:25 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Mag je vinden. Jouw mening en daar heb je recht op.
Ik durfde het niet te zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Cemal fietst of zijn leven er van afhangt.
Knap hoor.Hij houdt dit tempo best lang vol.Ik zag hem gisteren ook op de loopband helemaal voluit gaan.quote:
ja,hij doet het harder dan hoe hij zijn ademen doet...quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
Cemal fietst of zijn leven er van afhangt.
Nahhquote:
Wat zit hij ongemakkelijk laag op die fiets.quote:
Kunnen ze daar geen schietstoel van makenquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:33 schreef cobain1994 het volgende:
Stumper 1e klas op de preekstoel..
[ afbeelding ]
Of een elektrische?quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kunnen ze daar geen schietstoel van maken
Ach ja, stom van mij. Niet aan gedacht.quote:Staat een SV over
Ik wilde vandaag eens wat vriendelijker posten... het was wel mijn eerste soort stoel jaquote:
Soms is vragen sneller dan terug lezen, ik snap dat wel zou ik ook hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
@Dotteke
[..]
Ach ja, stom van mij. Niet aan gedacht.
Ivan ziet er weeruit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Punkman op 20-04-2018 10:42:18 ]
Dat Ben ik dan toch weer wel met ze eensquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:39 schreef chufi het volgende:
Er komt dus een finale met nog 6 overgebleven bewoners...
Mehmet, Baldr en de Twins passen daar niet in volgens de dames op de schommel
Linda heeft zich goed in geslijmd bij deze truttenquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Over de Utopiaanse gedachte, dat vooral het groepsgevoel het belangrijkste is![]()
![]()
Bats vindt het allemaal fijn, dat ze met zijn drietjes alles zo leuk oppakken, het koken, opruimen e.d.
![]()
DAT WIJF IS ZO FUCKING RETE GESTOORD
[ afbeelding ]
Gaat lekker zo met je positief posten.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Over de Utopiaanse gedachte, dat vooral het groepsgevoel het belangrijkste is![]()
![]()
Bats vindt het allemaal fijn, dat ze met zijn drietjes alles zo leuk oppakken, het koken, opruimen e.d.
![]()
[ afbeelding ]
Echt niet te geloven en beweren van zichzelf dat ze ook hard werkt..quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is fijn voor Baldr.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:43 schreef Dotteke het volgende:
Baldr slikt minder pijnstillers vandaag en het gaat redelijk
En nog schreeuwen ook, Nijn denkt dat we niet kunnen lezenquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gaat lekker zo met je positief posten.
Of dat we een bril nodig hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En nog schreeuwen ook, Nijn denkt dat we niet kunnen lezen
Gelukkig mag een negatieve post ook.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh Bats wordt zo gemotiveerd door Linda en Rooms omdat ze hard werken.
Ik kan het niet...positief posten![]()
![]()
Mijn excuses, ook voor het schreeuwen
1, 2, 3, 4, 5.......quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Kunnen ze daar geen schietstoel van maken
bonjour lieve Cheaquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik was al een tijdje wakker maar hiermee word ik toch liever wakker.![]()
GM allen.
Mooie! Hij staat nu als tegeltje hier: UTO / Tegeltjeswijsheden van Cossersquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:04 schreef Rhosyn het volgende: [..] Billy is net als goochelaar en een oplichter....veel schijnbewegingen en leugenachtig gezwam
Pff, gelukkig.. Zag de notes al vliegen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gelukkig mag een negatieve post ook.
Je begint een beetje op Romy te lijkenquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:45 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
Heuuuuuuuuuuuuul diepquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Pff, gelukkig.. Zag de notes al vliegen.
Oh gezellig, de dames gaan ook hetzelfde aan doen. Bats is zooooooooooooooooooooooo blij met de bikini die ze hebben gekocht.
Hoe diep kan je bij iemand in zijn reet kruipen.
Ik vrees dat die niet meer te redden is.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:41 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je bent een toppertje.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:48 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mooie! Hij staat nu als tegeltje hier: UTO / Tegeltjeswijsheden van Cossers
En ook in Billy's eigen topic.
En daar begrijp ik dus helemaal niets van. Had Linda wat verstandiger ingeschat maar misschien wil ze deze wijven nog ff behouden om verder te komen en ze er dan uitgooien? Geen idee eigenlijk, maar ze vertelde ooit toch tegen Madi dat Marjet kan liegen als de beste en bij iedereen loopt te slijmen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Linda heeft zich goed in geslijmd bij deze trutten
De drie grootste trutten van Utopia ooit
Dat had ze al met Madi besproken, ze vindt Bil helemaal niets en ook niet te vertrouwen, maar voor nu was ze goed. ( toen Madi er nog was) vooral om mee te krijgen met stemmenquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En daar begrijp ik dus helemaal niets van. Had Linda wat verstandiger ingeschat maar misschien wil ze deze wijven nog ff behouden om verder te komen en ze er dan uitgooien? Geen idee eigenlijk, maar ze vertelde ooit toch tegen Madi dat Marjet kan liegen als de beste en bij iedereen loopt te slijmen.
Staan ook ergens in een topic,over de 150.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Jij moet er ook nog heel wat hebben.
Dat houd je toch ook niet vol met die lui daar?quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gaat lekker zo met je positief posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
keep your enemies close!quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En daar begrijp ik dus helemaal niets van. Had Linda wat verstandiger ingeschat maar misschien wil ze deze wijven nog ff behouden om verder te komen en ze er dan uitgooien? Geen idee eigenlijk, maar ze vertelde ooit toch tegen Madi dat Marjet kan liegen als de beste en bij iedereen loopt te slijmen.
Gewoon lekker loslaten hier in de COS oma-Nijn.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:45 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat houd je toch ook niet vol met die lui daar?
Gelukt,goedemorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
dat is pure bewakingquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:52 schreef yaello het volgende:
Mijn god, Billy kan Romy echt niet alleen laten he? Zou er helemaal kriebelig van worden. Oh en zie dat ze ook al weer hetzelfde aanhebben. De nepvriendinnen
Laat hij nou demonstratief een scheet? Wat een lui eigenlijk daar.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:46 schreef cobain1994 het volgende:
Rienk laat even wat religieus gas lopen..
[ afbeelding ]
Een dag niet een scheet gelaten een dag niet geleefd.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Laat hij nou demonstratief een scheet? Wat een lui eigenlijk daar.
Heb je die van gisteren ook op een tegeltje gezet van Marjet: je vader heeft je wel opgewekt hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:48 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Mooie! Hij staat nu als tegeltje hier: UTO / Tegeltjeswijsheden van Cossers
En ook in Billy's eigen topic.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Een dag niet een scheet gelaten een dag niet geleefd.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat houd je toch ook niet vol met die lui daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat bedoelde ik ook dus houdt ze de schijn nu nog steeds op hopelijk?quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ze al met Madi besproken, ze vindt Bil helemaal niets en ook niet te vertrouwen, maar voor nu was ze goed. ( toen Madi er nog was) vooral om mee te krijgen met stemmen
It's gonna hunt you for the rest of your lifequote:Op vrijdag 20 april 2018 11:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Damn, die zien we ergens terug vast.
Reken maar.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gigantische hekel aan volwassen vrouwen die hetzelfde gekleed gaan of elkaars kleding delen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:52 schreef yaello het volgende:
Mijn god, Billy kan Romy echt niet alleen laten he? Zou er helemaal kriebelig van worden. Oh en zie dat ze ook al weer hetzelfde aanhebben. De nepvriendinnen
walgelijke mokkelsquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:52 schreef yaello het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
It's gonna hunt you for the rest of your life
Ik heb een kortingsbon voor de Mac van 2,50.quote:
Dat schoffelen is maar schijnwerken.Over een uurtje liggen ze te zonnen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Zelfde broekje, zelfde bikini![]()
Stelletje achterlijke dakhazen.
Nu samen aan het schoffelen... Heeft Bats werkinstructies gekregen of zo?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Die vlinder had bij mij in het eerste jaar al tegen een 150 watt lamp aangezeten.
Bats heeft een dove tandarts, echt een hele leuke man.... Nou Honza, misschien heb je mazzel en ben je er vanaf.
Wat zal die Romy 'savonds 'n stinkpoten hebben, de hele dag die gore bergschoenen aanquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Daar lijkt het wel op, massaal scheten en boeren daar.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Een dag niet een scheet gelaten een dag niet geleefd.
fixedquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat schoffelen is maar schijnwerken.Over een uurtje kwartiertje liggen ze te zonnen.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat schoffelen is maar schijnwerken.Over een uurtje liggen ze te zonnen.
Ivan heeft groot gelijk. Ze moeten zich er niet mee bemoeien en al helemaal niet als je zelf zo dom bent als het achtereind van een varken.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:59 schreef Dotteke het volgende:
Romy probeert Ivan zo ver te krijgen om met Linda te gaan praten
Maar hij wil niet en vraagt ook aanRomy om zich er aub niet meer te bemoeien ze maakt het alleen maar erger.
Steeds als iemand naar hem toe komt heeft hij minder zin om er naar toe te gaan
Als hij dan zou gaan was het omdat een ander dat wil en niet hij
Yep. Die staat in dit topic van de bewoners:quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heb je die van gisteren ook op een tegeltje gezet van Marjet: je vader heeft je wel opgewekt hoor.![]()
![]()
![]()
Onnodig, is het zwembad al weg ?quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:07 schreef mazaru het volgende:
Waarom gaan die twee schoffelen als het over een maand plat gewalst wordt?
En dan commentaar hebben op een échte tweeling.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij wel. Anders hadden ze daar gisteren wel in liggen dobberenquote:
quote:
Je hebt jezelf onmisbaar gemaakt hier.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:08 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Yep. Die staat in dit topic van de bewoners:
UTO / Utopia: Tegeltjeswijsheden
Eh, vorig jaar hadden ze het ook, maar was te vies om naar te kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Anders hadden ze daar gisteren wel in liggen dobberen
Was dat niet Cemal en nog iemand?quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eh, vorig jaar hadden ze het ook, maar was te vies om naar te kijken.
Zijn er twee nog wel in gegaan, de namen even vergeten.
Romy en nog iemand.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Eh, vorig jaar hadden ze het ook, maar was te vies om naar te kijken.
Zijn er twee nog wel in gegaan, de namen even vergeten.
Heel logisch. Dat irritante gepush werkt altijd averechts.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:59 schreef Dotteke het volgende:
Romy probeert Ivan zo ver te krijgen om met Linda te gaan praten
Maar hij wil niet en vraagt ook aanRomy om zich er aub niet meer te bemoeien ze maakt het alleen maar erger.
Steeds als iemand naar hem toe komt heeft hij minder zin om er naar toe te gaan
Als hij dan zou gaan was het omdat een ander dat wil en niet hij
Yepquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
quote:
Die sukkels hebben nog nooit van een blusdeken gehoord? Bij een vlam in de pan moet je juist niet met water gaan blussen.quote:
Ze wisten dat er geen water overheen gegooid moest wordenquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Dit gaat een mooie dag worden zo.
Deksel erop is ook genoegquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:16 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die sukkels hebben nog nooit van een blusdeken gehoord? Bij een vlam in de pan moet je juist niet met water gaan blussen.
Hadden ze niet meer bij kunnen komen, staat achter de zwarte hekkenquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Anders hadden ze daar gisteren wel in liggen dobberen
quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:17 schreef cobain1994 het volgende:
Met je handen over elkaar in de weg staan..
[ afbeelding ]
Oh ja!! Dat is waar ookquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hadden ze niet meer bij kunnen komen, staat achter de zwarte hekken![]()
Laat ze lekker, ligt over 'n uur de loods in asquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:16 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Die sukkels hebben nog nooit van een blusdeken gehoord? Bij een vlam in de pan moet je juist niet met water gaan blussen.
Dat weten wij.... laat die josti's daar in de loods lekker gaanquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:19 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ja precies. Maar niet met water aan de slag gaan.
Rellerd!quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat weten wij.... laat die josti's daar in de loods lekker gaan
Dat heeft nog geen kwartier geduurd.quote:
bam...quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:12 schreef mazaru het volgende:
Slomo: We hebben morgen een spekdebvdag. We gaan auto's wassen
Ivan: Ja, we houden morgen een spekdebvdag zodat Bas het uit kan geven aan prostituees
Romy ziet er al heel netjes uit.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Om 5 uur komen ze de cheque ophalen van de Twins het zou leuk zijn als mensen netjes gekleed zijn zegt Demi
Ja begrijpelijk, anders ligt er een twin uit dinsdagquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze hopen op een brief ja dat snap ik
Ik zou zeggen: bekijk het ff, het is jou feestjequote:Op vrijdag 20 april 2018 11:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Om 5 uur komen ze de cheque ophalen van de Twins het zou leuk zijn als mensen netjes gekleed zijn zegt Demi
Dat zou mooi zijn.Geen exposure.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: bekijk het ff, het is jou feestje
Gewoon een zender in haar aars stoppen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:28 schreef snetje het volgende:
Wat een kleurrijke tuniek heeft Linda aan..beter dan die achterlijke korte broek waar Romy weer inloopt de 3e zomer al.... en kunnen ze even een versterker in de reet van Demi douwen ...weer niet verstaanbaar....
En dan meppen.quote:
De tweeling gaat stemmen krijgen. Dan moet je uit de buurt blijvenquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:31 schreef snetje het volgende:
Volgens mij is Romy ook helemaal klaar met de twins ....ik zie ze eigenlijk alleen nog maar met Baldr kletsen...
Iedereen behalve Baldr is klaar met de twins.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:31 schreef snetje het volgende:
Volgens mij is Romy ook helemaal klaar met de twins ....ik zie ze eigenlijk alleen nog maar met Baldr kletsen...
Waarom plaag je je favoriete zo?quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja meid we houden je nog steeds in de gaten![]()
[ afbeelding ]
Luie wijfen................Die hebben mooi gebruik gemaakt van Beau haar vertrek...........Dat huisje kunnen ze zich mooi weer terugtrekken wat ze zo graag doen........Echte groepsmensen........NOT......quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja meid we houden je nog steeds in de gaten![]()
[ afbeelding ]
En dan nóg steeds fluisteren en handgebaren, bang dat zelfs Regie iets van hun "strategie" meekrijgtquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Luie wijfen................Die hebben mooi gebruik gemaakt van Beau haar vertrek...........Dat huisje kunnen ze zich mooi weer terugtrekken wat ze zo graag doen........Echte groepsmensen........NOT......
Prima, Kweeltje Kweeling, Ballie en Tukker horen niet in de finalequote:De top zes
Billy, Linda en Romy delen hun inwoner top zes met elkaar.
De finale nadert en dat is de inwoners niet ontgaan. Wanneer Romy Billy en Linda even apart neemt op de schommelstoel is ze toch benieuwd naar hun top zes. “Wie mogen er van jou in de finale staan?”, vraagt Romy direct aan Linda en Billy. Alle drie de dames hebben dezelfde top zes, zo noemen ze: Billy, Romy, Linda, Cemal, Bas en Ivan. Wat zou betekenen dat Mehmet, Baldr en de twins binnenkort het onderspit delven.
“Dat zou ik wel terecht vinden”, zegt Billy op serieuze toon. De dames zijn het met elkaar eens dat ze het liefst inwoners in de finale zien die zowel waarde hechten aan het belang van Utopia als aan het belang van de groep. Zullen deze zes ook daadwerkelijk de laatste overblijvers worden?
Bron: http://www.utopiatv.nl/news/detail/67012/de-top-zes
Aanvulling;hij wil ook niet meer in de Luifel staan.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:36 schreef mazaru het volgende:
Baldr doet nergens aan mee. Wil niet carwashen, wil geen foto's maken, wil niet op de foto
Edit;het bekspuugspel wilde hij ook al niet.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aanvulling;hij wil ook niet meer in de Luifel staan.
Dat begrijp ik dan welquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Edit;het bekspuugspel wilde hij ook al niet.
Dat is tantra.quote:
Ik vind ze echt vreselijk...........Hoop dat die Fay op de bank komt maandag....Die twee moeten uit elkaar getrokken worden.....Die superlijm moet toch een keer uitgewerkt zijn........Die twee mokkels plakken aan elkaar niet normaal.......quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En dan nóg steeds fluisteren en handgebaren, bang dat zelfs Regie iets van hun "strategie" meekrijgt
Dan moeten ze er maandag wat aan doen, gewoon 1 blok vormen. Anders staat Ivan er nog steeds alleen voor.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Iedereen behalve Baldr is klaar met de twins.
Oh ja. Die was ik even vergeten. Baldr voelt de bui al hangen en verspilt geen druppel zweet meer.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aanvulling;hij wil ook niet meer in de Luifel staan.
Daar kreeg hij kudo's voor van mij. Te walgelijk!quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Edit;het bekspuugspel wilde hij ook al niet.
Als ik naar dat wijf kijk, krijg ik al kotsneigingen.........quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zeikwijf op 'n pisbak...... waar ze thuis hoort.
[ afbeelding ]
Voor de fotoshoot. Bas had zogenaamd die bal op haar oog geslagen met golfenquote:
Die bak is schoner dan zijquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zeikwijf op 'n pisbak...... waar ze thuis hoort.
[ afbeelding ]
bijna mijn top 6 ook. Ik zou alleen bats voor mehmet in willen ruilenquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Prima, Kweeltje Kweeling, Ballie en Tukker horen niet in de finale
Ik snap ook niet dat de rest en zeker Ivan de Pot-Lustge de aanval op de rekening van de BV-II heeft geopend.. met die wijfen weg sluit hun "act" vanzelf nu krijgen ze de kans om hun duizenden euro's te verspillen aan grapjesquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind ze echt vreselijk...........Hoop dat die Fay op de bank komt maandag....Die twee moeten uit elkaar getrokken worden.....Die superlijm moet toch een keer uitgewerkt zijn........Die twee mokkels plakken aan elkaar niet normaal.......
Zij heeft meer piemels gezien.quote:
Hopelijk ook regelmatiger een sopdoek er langs gehaald/ingeschoven/doorgehaaldquote:
Alles wijst erop dat die trutten erin gehouden worden door de febo.......Als de febo er niet telkens tussen was gekomen met het sjoemelen van de stemmingen, waren ze al weggeweest.......quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat de rest en zeker Ivan de Pot-Lustge de aanval op de rekening van de BV-II heeft geopend.. met die wijfen weg sluit hun "act" vanzelf nu krijgen ze de kans om hun duizenden euro's te verspillen aan grapjes
I agree 100%%%quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:44 schreef utopia2.0 het volgende:
Utopia 1.0 bloed dood....................Word tijd dat 2.0 gaat beginnen. De vakantie van deze bewoners zit erop.............Wat een flut einde van 1.0......BORING.......
Ligt voor de hand.............Als die Fay eruit gestemd gaat worden neemt die ze die cloon van haar mee naar buiten..............Niet zo moeilijk......quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:47 schreef renevanlaaren het volgende:
kom op met die zwarte envelop.
degene die maandag naar huis gaat mag iemand mee naar buiten nemen
Die sturing was wel duidelijk... net als Jet elke keer de dans ontspringt .. maar vanaf nu is het ook afgelopen met de sentiment-nomineren, de glasharde gluiperds gaan nu los, alles wegstemmen wat niet sterk genoeg isquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat die trutten erin gehouden worden door de febo.......Als de febo er niet telkens tussen was gekomen met het sjoemelen van de stemmingen, waren ze al weggeweest.......
ik zeg doenquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:54 schreef renevanlaaren het volgende:
kom op regie degene die dinsdag weg moet, laat die er een mee naar buiten nemen![]()
dan gaan ze vast anders stemmen
Ik hoop dat Slomy op de bank komt, liefst tegenover Basquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Uiteindelijk zullen Reums en Cemal ook uit elkaar gehaald moeten worden. Nu stemmen ze nog verschillend, maar normaal gesproken ga je als 'stel' samen proberen te winnen, althans één van de twee.
Aan de andere kant, ze kunnen elkaar ook nog heel liefdevol onder de bus gooien.
Mehmet is een vieze slang. Vlinder en Bahs zie ik ook graag snel vertrekken na de eerder genoemde vier bewoners.quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
bijna mijn top 6 ook. Ik zou alleen bats voor mehmet in willen ruilen
oh please, make my dayquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Slomy op de bank komt, liefst tegenover Bas
quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:57 schreef DKUp het volgende:
Beste bewoners,
Jullie merken momenteel dat het terrein een stuk kleiner is geworden, daarom zijn er ook minder bewoners nodig om op het terrein te verblijven. Er zullen vandaag twee bewoners moeten vertrekken en omdat Twinning is Winning is, mogen Fay en Demi deze prijs in ontvangst nemen.
Groeten,
Chipp
Yeah en snel graagquote:
Das een leuke foto is die van nu?quote:
Nee, aanstaande dinsdag een en volgende week dinsdag de andere graagquote:
Love youquote:
Kom naar de Bats en Slomy-streamquote:Op vrijdag 20 april 2018 11:59 schreef DKUp het volgende:
Ik kan die fake-act van de tweeling niet meer aanzien
quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, aanstaande dinsdag een en volgende week dinsdag de andere graag
Tuurlijk is ze klaar, maar ze is niet met spel bezig....En buiten dat kan Romy niet met allebei vrienden zijn blijkbaar...En nu is alles Billy wat de klok slaat dus.....Maar moet je kijken volgende week mocht er 1 twin weg is hoe ze zich weer gaat inlikken...quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:31 schreef snetje het volgende:
Briljant!quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:57 schreef DKUp het volgende:
Beste bewoners,
Jullie merken momenteel dat het terrein een stuk kleiner is geworden, daarom zijn er ook minder bewoners nodig om op het terrein te verblijven. Er zullen vandaag twee bewoners moeten vertrekken en omdat Twinning is Winning is, mogen Fay en Demi deze prijs in ontvangst nemen.
Groeten,
Chipp
Daar wil je helemaal niet zijn, wat een krijs wijven en wat een kleutersquote:
Nee juist niet....En omdat Twinning Winning is mogen Fay en Demi bepalen wie er opzout !!! DAt is een nog veeeeel betere twist. Moet je Dan die gezichten zien ..quote:
Ja, ik zag ze net op beeld ze zag er goed uit op die fotoquote:
nog steeds dat armoedige Kruidvat broekjequote:Op vrijdag 20 april 2018 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wil je helemaal niet zijn, wat een krijs wijven en wat een kleuters
[ afbeelding ]
Ja, die is leuk, waar kan ik tekenenquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:03 schreef Bazook het volgende:
[..]
Nee juist niet....En omdat Twinning Winning is mogen Fay en Demi bepalen wie er opzout !!! DAt is een nog veeeeel betere twist. Moet je Dan die gezichten zien ..
Als Bats de Pinata is.....quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze gaan die cheque toch niet in een Pinata stoppen eh?
quote:Op vrijdag 20 april 2018 11:57 schreef DKUp het volgende:
Beste bewoners,
Groeten,
Chipp
Dat durven ze niet. Bovendien zelfs al zou ze genomineerd worden, dan wordt ze niet weggestemdquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:05 schreef kkka3 het volgende:
Ze stemden vorige week toch tactisch op Beu
Dan moeten ze nu toch op Slomy gaan?
Lijkt me simpel
Ik zet m wel gewoon weer uit iddquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar wil je helemaal niet zijn, wat een krijs wijven en wat een kleuters
[ afbeelding ]
Weet ik niet hoorquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat durven ze niet. Bovendien zelfs al zou ze genomineerd worden, dan wordt ze niet weggestemd
Snap niet waarom de regie van ze houd.........Of zou die moeder geneukt worden door één van de regie?...........Misselijkmakende wijfen.......quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:01 schreef 5thencounter het volgende:
Regie houdt van ze.. niet weg te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Ik snap nog steeds niet dat niemand het Penthouse wilde vorige weekquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat durven ze niet. Bovendien zelfs al zou ze genomineerd worden, dan wordt ze niet weggestemd
Ik zou het geweldig vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:07 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor
Gebeurde bij Beu ook
Ze is idd minder lelijk ja.......Klopt......quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:03 schreef lonneberga het volgende:
Fay ziet er een stuk beter uit na het vertrek van Chip.
Ik ook niet. Dit was de kans om van bats af te komenquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat niemand het Penthouse wilde vorige week
Het cordwood is ook een optie,en schijnt koeler te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat niemand het Penthouse wilde vorige week
op linda die staat 2 in de pollquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:05 schreef kkka3 het volgende:
Ze stemden vorige week toch tactisch op Beu
Dan moeten ze nu toch op Slomy gaan?
Lijkt me simpel
Jahh nu wel met die hitte , en de booHut is nu ook een saunaquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het cordwood is ook een optie,en schijnt koeler te zijn.
Herkenbaar Ruud kon ook nergens heen of dat mens was erbij of zat snel te roepen Ruud,ruudquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:08 schreef yaello het volgende:
Ik word helemaal naar van Billy en Romy. Romy is weer totaal geïndoctrineerd en Billy laat haar geen seconde alleen.
Over wie heb je het die op Beau gestemd hadden , want dat waren niet de twins ..quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen al van het feit dat ze continu hetzelfde aandoet, word ik kotsmisselijk. Dat niemand er daar ook iets van zegt, ik zou haar keihard uitlachen. Een vrouw van 35 die zich zo richt op één iemand om maar te voorkomen dat diegene zich tegen je keert ooit.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Herkenbaar Ruud kon ook nergens heen of dat mens was erbij of zat snel te roepen Ruud,ruud
Die pukkels.quote:
Dinsdag,komt allemaal goed.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:18 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe lang nog.....
[ afbeelding ]
Die bochel wel?quote:
Die komt niet meer....ze hebben het er teveel over dus dan komt er juist niets...quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nog even wachten misschien maandag.....
Hm dat zei mijn dochter ook..Niet dat ik het er mee eens ben...Ik denk juist dat ze willen blijven. Tegen mams: aww we vinden het zoo leuk, op de vraag waarom ze niet gewoon naar huis kwamen, want hun bed was al opgemaaktquote:Op vrijdag 20 april 2018 12:10 schreef Paule33 het volgende:
Hoe de twins doen,denk ik dat ze willen graag
uit gestemd worden,kan hun niet schellen meer
ik denkt dat ze willen naar huis.
Ik was bezig met die Pinatata cap,toen zag ik zijn rug.de wangen van Naomi waren hier niks bij.quote:
1 uur nog wel,10 minuten.quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:25 schreef snetje het volgende:
Ik eis nu een zwarte envelop met inhoud een complete lockdown vanaf nu ...één uur tijd om spullen te pakken en uit de loods...
Ja eigenlijk een half uur maar ik gun Linda de tijd om haar voorraad onder Madi haar bed naar buiten te krijgen ..quote:
Wat heeft Baldr dan weer gedaan? Niks waarschijnlijk...quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja eigenlijk een half uur maar ik gun Linda de tijd om haar voorraad onder Madi haar bed naar buiten te krijgen ..Even Baldr nog laten zweten ...die lamlul...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |