SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs als ze proberen te slapen gaan die ogen elke keer open en kijken ze de camera inquote:Op donderdag 19 april 2018 23:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja meid we zien je, dat mormel heeft nu al zo´n 10x gekeken naar de camera in 3 minuten tijd...
[ afbeelding ]
in hun kamer heeft dat maar niet zo uitgezienquote:Op donderdag 19 april 2018 23:36 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zelfs als ze proberen te slapen gaan die ogen elke keer open en kijken ze de camera in
Nee klopt, toen hadden ze geen camera recht op hun gezicht. Maar sowieso kijken die twins heel vaak in de cameraquote:Op donderdag 19 april 2018 23:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
in hun kamer heeft dat maar niet zo uitgezien
is dases rare licht nur in Beau-huis?quote:Op donderdag 19 april 2018 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nou ja zeg,ik pak iets te drinken ineens ligt iedereen op bed.
Het lijkt zo,komt volgens mij door de lichte kleur van het hout.quote:Op donderdag 19 april 2018 23:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dases rare licht nur in Beau-huis?
Ze dachten dat je de riem ging halenquote:Op donderdag 19 april 2018 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op donderdag 19 april 2018 23:40 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ze dachten dat je de riem ging halen
Jouw schuld.quote:Op donderdag 19 april 2018 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tuurlijk,het zal ook niet.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2018 23:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er moet toch 1 de schuld hebben.
Maria? Welke Maria?quote:Op donderdag 19 april 2018 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou de lucht van Maria en Mark daar nog hangen?
zij heet maar janine vermolen niet mariaquote:Op donderdag 19 april 2018 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat die van Billy wel overheerst.quote:Op donderdag 19 april 2018 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 april 2018 23:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat die van Billy wel overheerst.![]()
De tantra yoga dame.quote:
quote:Op donderdag 19 april 2018 23:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik denk dat die van Billy wel overheerst.![]()
Misschien voelt zij zich wel Mariaquote:Op donderdag 19 april 2018 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom zeg ze dat zij Maria heist,de naam is janine
Uto Ghost Adventuresquote:Op donderdag 19 april 2018 23:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy heet ook geen Billy maar Marjet.quote:Op donderdag 19 april 2018 23:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom zeg ze dat zij Maria heist,de naam is janine
jaquote:Op donderdag 19 april 2018 23:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Billy heet ook geen Billy maar Marjet.
Neijhhh Ik ben gaan netflixenquote:Op donderdag 19 april 2018 23:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dusss,wat gaan we doen? Gaan er mensen mee naar de SC?
quote:Op donderdag 19 april 2018 23:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
Dusss,wat gaan we doen? Gaan er mensen mee naar de SC?
Dat kan 2 dingen betekenen,dat weet je?quote:
De kijker bepaald ook wie er naar huis moet, dus niet alleen wie er op de bank komen ..quote:Op donderdag 19 april 2018 23:56 schreef Yaksa het volgende:
Morgen weer een zwarte envelop.
Beste Utopianen, de volgende stemming zal gedaan worden door de streamers.
Jullie familie heeft jullie al een beetje op de hoogte gebracht waar jullie staan.
Aan jullie om die stand nog te kunnen veranderen.
Dus ga aan de slag om je positie te verbeteren.
Jullie hebben 2 dagen de tijd.
The game is on.
Vind ik ook Giz.... foei Freshquote:Op donderdag 19 april 2018 23:44 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Er moet toch 1 de schuld hebben.
Zou leuk zijn als er dan letterlijk zou staan: De FOK!kerquote:Op donderdag 19 april 2018 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
De kijker bepaald ook wie er naar huis moet, dus niet alleen wie er op de bank komen ..
Als de leefruimte maar klein genoeg isquote:Op vrijdag 20 april 2018 00:05 schreef Yaksa het volgende:
Op een gegeven moment moet Talpa wel stoppen met het er uit gooien van deelnemers denk ik.
Met 4 of 5 deelnemers kun je geen programma van een uur mee vullen.
Ik weet niet hoor ..maar ik zie anderen juist op Linda inspringen op het feit dat zij ff niet lekker ligt met Ivan ... Linda antwoord steeds nuchter en lacht der eigen de broek van haar pens af... het plannetje Ivan @ Linda lukt ook nog eens ...die 2 hebben helemaal niets tegen elkaar ..maar zie eens wat voor een geroddel je ervan krijgt onderling...quote:Op donderdag 19 april 2018 23:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat Madi weg is heeft verandert dat ze niet meer met haar over Ivan kan praten en het nu doet met elke andere bewoner......die er gretig op in gaan. Over een vriend hoef je dat niet te doen....maar elke gesprek komt het op hem uit. Hij deed dit zo grappig. en hij deed dat en toen zei ik.....moest zo lachen......
Dus ook al moet ze hem niet ze toch verliefd op hem is......of ieder geval meer dan een gewone vriendschap.....
Nou ja zeg.quote:
Fijn dat je er nog bent...quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:37 schreef Yaksa het volgende:
Alles slaapt in Utopia:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de Twins, Bas en Billy zijn niet te zien,
Maakt ook niet zoveel uit.
Ik ga ook slapen, tot morgen allemaal.
Truste Yaksa.quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:37 schreef Yaksa het volgende:
Alles slaapt in Utopia:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de Twins, Bas en Billy zijn niet te zien,
Maakt ook niet zoveel uit.
Ik ga ook slapen, tot morgen allemaal.
groetjes van Mariaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
quote:Op vrijdag 20 april 2018 00:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
groetjes van Maria
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Er is nog geen gesprek geweest tussen Linda en Ivan..quote:Op vrijdag 20 april 2018 01:27 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Weet iemand toevallig of er nog een gesprek is geweest tussen Ivan en Linda vandaag, naar aanleiding van de ruzie van gisteren?
Dank je welquote:Op vrijdag 20 april 2018 01:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Er is nog geen gesprek geweest tussen Linda en Ivan..
Hoe op!!quote:Op donderdag 19 april 2018 23:40 schreef kkka3 het volgende:
Linda gedraagt zich alsof ze al 20 jaar getrouwd is met Ivan, gedrag wat simpelweg nergens op slaat. Dat ze gevoelens voor hem heeft was mij meteen duidelijk. Ze aanbad hem vanaf dag 1 dat ie weer binnenstapte, waarschijnlijk ook al toen ze hem op TV zag![]()
Met zo'n type als Linda is geen vriendschap te onderhouden. Ze geeft de ander een kutgevoel, weet alles beter, claimt, klaagt over de ander.
Geen best gedrag voor iemand van 36 jaar.
[..]
groetjes van Maria
Ze oogt tevreden dan menigeen hier ..laat haar happy zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
[..]
groetjes van Maria
die waarschijnlijk betere sex hebben dan wij allemaal bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan maar wat minder, maar vraag mij echt af hoe.quote:Op vrijdag 20 april 2018 06:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
die waarschijnlijk betere sex hebben dan wij allemaal bij elkaar
Veel hijgen,adem in adem uitquote:Op vrijdag 20 april 2018 06:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dan maar wat minder, maar vraag mij echt af hoe.
Dat was snelquote:Op vrijdag 20 april 2018 06:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Duurde nog geen 2 minuten, geen succes.
Bankhangen in de zon waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:09 schreef Punkman het volgende:
Maar goed.![]()
Staat er nog wat op het programma vandaag?
Enig idee tussen wie?quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Bankhangen in de zon waarschijnlijk.
En er zal wel weer de een of andere 'fittie' op gaan spelen
Geen ideequote:Op vrijdag 20 april 2018 07:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
Enig idee tussen wie?
Ik zie weinig fitie's. Twins ?
Yupquote:Op vrijdag 20 april 2018 07:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Echt zonde dit.
Beter stoppen met dit en aan de gang met 2.0
Dit is zo klaar.
Zou de winnaar al bekend zijn?quote:
Helemaal niemand.quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou de winnaar al bekend zijn?
Eindfeest wordt het hem ook al niet.
Gaat uit als een nachtkaars dit.
Kan ook geen winnaar/winnares kiezen btw.
En Ivan staat bij mij toch al niet in de plus door dingetjes, die komt bij mij als laatste.quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal niemand.
Degene die het zou moeten worden zou iets gedaan moeten hebben om daar wat op te bouwen het laatste jaar.
Niemand dus, alleen Ivan heeft in het verleden wat opgebouwd daar maar daar heeft ie toen de titel voor gekregen. Nu is hij ook een van de vele noodgedwongen bankhangers
Billy of Baldr, denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:26 schreef Flow3r het volgende:
Baldr gaat winnen,net als een Joost en een Jeroen van BB,of hoe heten al die onbenullen
Baldrquote:Op vrijdag 20 april 2018 07:26 schreef Flow3r het volgende:
Baldr gaat winnen,net als een Joost en een Jeroen van BB,of hoe heten al die onbenullen
Ik wil het niet weten, het is zo spannendquote:Op vrijdag 20 april 2018 07:27 schreef Punkman het volgende:
[..]
Billy of Baldr, denk ik.
Denk dat je gelijk krijgt.
NEEquote:Op vrijdag 20 april 2018 07:30 schreef Poezewoes het volgende:
Dus als je de hele dag met je handen in je zak loopt, ben je de ultieme Utopian?
Die had meteen na de 'bruiloft' moeten opkrassenquote:Op vrijdag 20 april 2018 07:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
NEE
Maar het zegt wel veel over de onderlingen verhoudingen daar
Ze zijn zo met het geld en elkaar, bezig, dat ze zon zwakke schakel als Baldr vergeten en dat gaat ze hun kop kosten
quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Die had meteen na de 'bruiloft' moeten opkrassen
Voorlopig zijn iedereen die met de Twins om gingen de Sjaak geweest..quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Die had meteen na de 'bruiloft' moeten opkrassen
Die komen volgens mij niet op de bank. Niemand durft op ze te stemmen. Vanwege die donatie..quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:45 schreef Poezewoes het volgende:
Als er een zwarte envelop komt met opdrachten komen, de twins ook weer niet op de bank!
Wat mij betreft eerst al die andere hutjes wegquote:Op vrijdag 20 april 2018 07:41 schreef magnaal het volgende:
GM Wat zal de vrijdag zwarte enveloppe vandaag weer gaan brengen?
Ja voor Maandag, dan hebben ze wat te doen ook. Dat zonnebaden kan over vijf weken wel, op hun eigen balkonnetje...en ik wil wel zien hoe er geknokt gaat worden over slaapplekken, zo wat zullen die Twins weer gaan jankenquote:Op vrijdag 20 april 2018 07:56 schreef SailingDuck het volgende:
[..]
Wat mij betreft eerst al die andere hutjes weg
Inderdaad, ik snap werkelijk niet waarom ze die naar binnen gehaald hebben, voegt totaal niets toe..quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:59 schreef Verida het volgende:
Laten ze eerst maar eens die nep zwerver eruit gooien.
Eerst helpen het terrein te ontdoen van rotzooi en hutjes en dan er uit mieterenquote:Op vrijdag 20 april 2018 07:59 schreef Verida het volgende:
Zou leuk zijn, publieksstemmen. Maar we weten allemaal dat die ook gemanipuleerd wordenquote:Op vrijdag 20 april 2018 07:41 schreef magnaal het volgende:
GM Wat zal de vrijdag zwarte enveloppe vandaag weer gaan brengen?
Ik gok erop, dat publieksstemmen een rol gaan spelen..
Ach als hier zelfs Baldr als winnaar wordt gezien, dan moeten we het toch maar niet meer zo serieus nemen
Dat weet ik niet, maar gezien reacties op FB e.d. zijn het ook geen lichten, die stemmenquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, publieksstemmen. Maar we weten allemaal dat die ook gemanipuleerd worden
quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, publieksstemmen. Maar we weten allemaal dat die ook gemanipuleerd worden
Wat hier gezegd wordt, en wat de tv kijkers doen is ook al weer wat.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar gezien reacties op FB e.d. zijn het ook geen lichten, die stemmen
2 dagen om goed te maken waar sommige al 2 jaar mee bezig zijn, gaat niet lukken.quote:Op donderdag 19 april 2018 23:56 schreef Yaksa het volgende:
Morgen weer een zwarte envelop.
Beste Utopianen, de volgende stemming zal gedaan worden door de streamers.
Jullie familie heeft jullie al een beetje op de hoogte gebracht waar jullie staan.
Aan jullie om die stand nog te kunnen veranderen.
Dus ga aan de slag om je positie te verbeteren.
Jullie hebben 2 dagen de tijd.
The game is on.
En lichten, dat wij het nog volgen, wat maakt ons dat ?quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:04 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar gezien reacties op FB e.d. zijn het ook geen lichten, die stemmen
Deze week nog niet graag.Eerst de twins er uit bonjouren graagquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja dat loopt erg uiteenquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
[..]
Wat hier gezegd wordt, en wat de tv kijkers doen is ook al weer wat.
En dat voor een maatschappelijk werkster, die wordt toch nooit meer serieus genomenquote:Op donderdag 19 april 2018 23:40 schreef kkka3 het volgende:
Linda gedraagt zich alsof ze al 20 jaar getrouwd is met Ivan, gedrag wat simpelweg nergens op slaat. Dat ze gevoelens voor hem heeft was mij meteen duidelijk. Ze aanbad hem vanaf dag 1 dat ie weer binnenstapte, waarschijnlijk ook al toen ze hem op TV zag![]()
Met zo'n type als Linda is geen vriendschap te onderhouden. Ze geeft de ander een kutgevoel, weet alles beter, claimt, klaagt over de ander.
Geen best gedrag voor iemand van 36 jaar.
Idioot gedoe was het, en het lijkt mij niet echt ontspannend eerder reuze vermoeiendquote:
Toch heb ik de Cos toch hoger zittenquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
En lichten, dat wij het nog volgen, wat maakt ons dat ?
quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:08 schreef magnaal het volgende:
Ik heb gedroomd, dat er van die meiden met zwarte koffertjes kwamen en dat ze allemaal een koffer mochten openen (Miljoenenjacht) Hoe je sommige dingen in je onderbewustzijn door elkaar haalt he?
Idioot gedoe was het, en het lijkt mij niet echt ontspannend eerder reuze vermoeiendquote:
GM KKKAquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:16 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor, dat maffe mens is ook weer wakker
[ afbeelding ]
Dat dus. Je zal haar cliënt zijn en zij mag je niet. Ben je klaar meequote:Op vrijdag 20 april 2018 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat voor een maatschappelijk werkster, die wordt toch nooit meer serieus genomen
Nou als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 20 april 2018 07:59 schreef Verida het volgende:
Dat zal wel meevallen denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat voor een maatschappelijk werkster, die wordt toch nooit meer serieus genomen
[ afbeelding ]
Ik zou toch echt niet weten waarom ze niet meer serieus genomen zou worden.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:23 schreef DKUp het volgende:
Twins, Mehmet, Baldr en Oproerzwerver eruit en de finale kan beginnen
En het terrein zo klein maken dat ze alleen nog in de Loods kunnen en niet er buitenquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:23 schreef DKUp het volgende:
Die heeft zo negatieve uitstraling, daar ga je je toch nooit bij op je gemak voelenquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat dus. Je zal haar cliënt zijn en zij mag je niet. Ben je klaar mee
Morgen Fritsiequote:Op vrijdag 20 april 2018 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En het terrein zo klein maken dat ze alleen nog in de Loods kunnen en niet er buiten![]()
Goedemorgen Cos
Morguh Fritsiequote:Op vrijdag 20 april 2018 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En het terrein zo klein maken dat ze alleen nog in de Loods kunnen en niet er buiten![]()
Goedemorgen Cos
Gm Magnaalquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Morgen Fritsie
Maar als ze alleen in de loods kunnen, dan zijn evenementen ook niet meer mogelijk. 1000 man in de loods is net als sardientjes in een blikkie
Een gestripte loods? Op elkaars lip. Niet kunnen roddelen en irritaties alom.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou toch echt niet weten waarom ze niet meer serieus genomen zou worden.
De enige beelden die misschien van haar te vinden zijn, zijn met Marcus, en die waren nou niet zo erg belastend.
Verder zijn er dingen te vinden als : harde werker, voor zover mogelijk schoon en netjes, systematisch voorraadbeheer, geen sex voor de camera enz.
En als ze al eerder als maatschappelijk werker heeft gewerkt, zal ze toen ook wel niet afgewezen zijn op haar zogenaamde zure uiterlijk
En de social skills van een kokosnootquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft zo negatieve uitstraling, daar ga je je toch nooit bij op je gemak voelen
Nog leuker, geen pc's, geen gas/licht dus ook geen warm water, 4 balen stro en zoek het maar uitquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:29 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Een gestripte loods? Op elkaars lip. Niet kunnen roddelen en irritaties alom.
Ze is nu 'prive' in beeld in Utopia. Ik verdenk haar ervan een professioneel maatschappelijk werkster te zijn die haar werk keurig doet.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft zo negatieve uitstraling, daar ga je je toch nooit bij op je gemak voelen
quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nog leuker, geen pc's, geen gas/licht dus ook geen warm water, 4 balen stro en zoek het maar uit![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, de Tantra sessie van gisteravond, Jiskefet 2.0 ....![]()
[ afbeelding ]
Yoga les deel 1 - 19 april 2018.
x6i410i
[ afbeelding ]
Yoga les deel 2 - 19 april 2018.
x6i4314
[ afbeelding ]
Yoga les deel 3 - 19 april 2018.
x6i45pw
Kan ze niet vindenquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6i410i
[ afbeelding ]
x6i4314
[ afbeelding ]
x6i45pw
Ik hoop eerder op strakke huisregels, maar ik vermoed al dat zoiezo hun telefoon vol staat met Wim Vroeges, voedelbanken en kringloopwinkels.. en de verwachting dat net als in 1.1 er weer rijen schuimpjes "nuttige dingen" komen brengen ..quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]ja, het lijkt ook wel die richting uit te gaan.. Misschien niet zo extreem, maar wel back to basic. Minder mensen minder ruimte.
Nu nog minder geld in kas
Ben ik helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:35 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze is nu 'prive' in beeld in Utopia. Ik verdenk haar ervan een professioneel maatschappelijk werkster te zijn die haar werk keurig doet.
Ik denk dat niemand vrolijk wordt van onbeantwoorde gevoelens, en dat speelt er volgens mij bij haar wel.
Dit dus.quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:59 schreef Verida het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
En lichten, dat wij het nog volgen, wat maakt ons dat ?
Studieschuld volgens mij.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:45 schreef magnaal het volgende:
Romy vraagt hoe lang het duurde voor Do geland was..Bas: dat ze meteen aan het werk moest vanwege huurschuld
Hier idem hoor, als die zwerver in 2.0 komt kap ik echt met kijken dan is mijn plezier om te kijken echt naar de klote geholpen door talpaquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:45 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dit dus.
Ik ben bang dat we hem weer terug gaan zien in Utopia 2.0
Dan hoef ik het niet meer te volgen, want Rienk verziekt alle kijkplezier. Man, wat heb ik een hekel gekregen aan die halve zool
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat dus. Je zal haar cliënt zijn en zij mag je niet. Ben je klaar mee
Je bedoelt 2.0? Dit ging over nu, de laatste weken. Laat ze maar lekker zweten daar voor hun geld.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop eerder op strakke huisregels, maar ik vermoed al dat zoiezo hun telefoon vol staat met Wim Vroeges, voedelbanken en kringloopwinkels.. en de verwachting dat net als in 1.1 er weer rijen schuimpjes "nuttige dingen" komen brengen ..
Raarrrr... Talpa vergoed alle lopende kosten voor de duur van hun verblijf in Utopia.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:45 schreef magnaal het volgende:
Romy vraagt hoe lang het duurde voor Do geland was..Bas: dat ze meteen aan het werk moest vanwege huurschuld
Ik durf gewoon niet te kijken...maf stelquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x6i410i
[ afbeelding ]
x6i4314
[ afbeelding ]
x6i45pw
Sorry ik verstond het verkeerd, ging om studieschuldquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raarrrr... Talpa vergoed alle lopende kosten voor de duur van hun verblijf in Utopia.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens.
Niet alleen die gevoelens, maar ook de ontzettende lamlendigheid en achterbaksheid van een heel kleine groep. Ik vind het nog knap hoe ze de dag daar door komt, toch nog haar eigen dingen blijft doen en probeert om er nog wat van te maken.
Studieschuld zal betaald zijn tijdens het verblijf. Maar het is een maandelijkse betaling, dus eruit zijn betekent dat je zelf je maandelijkse aflossing weer moet gaan betalen (lijkt mij)quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Raarrrr... Talpa vergoed alle lopende kosten voor de duur van hun verblijf in Utopia.
Jahh ik las het al.. rijk werden ze er dus ook niet vanquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:51 schreef magnaal het volgende:
[..]
Sorry ik verstond het verkeerd, ging om studieschuld
Ik ook nietquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:55 schreef 5thencounter het volgende:
Bas geloofd geen zak van Jets "harde werken" buiten en in Utopia helemáál niet
Op St Maarten óók hard gewerkt, in de machine ruimte van de boten..Bas: en je zei juist, dat je je daar verveelde, omdat er geen zak te doen was?quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:55 schreef 5thencounter het volgende:
Bas geloofd geen zak van Jets "harde werken" buiten en in Utopia helemáál niet
Ik heb jou nog niet zien werken sinds ik hier binnen ben.. zeg 'ie er ook nog bijquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Op St Maarten óók hard gewerkt, in de machine ruimte van de boten..Bas: en je zei juist, dat je je daar verveelde, omdat er geen zak te doen was?
De Stichting Geef Ons Uw Geld en dan gaan wij leuke dingen mee doenquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:59 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Waar gaat de donatie van de tweeling naar toe, en weet de rest hier ook van? Ik heb dit donatieverhaal even gemist
quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Stichting Geef Ons Uw Geld en dan gaan wij leuke dingen mee doen
Stichting Jaap all the way.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Stichting Geef Ons Uw Geld en dan gaan wij leuke dingen mee doen
Trieste bedoeling weer als je zo tv wilt makenquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb ook een "lite" versie gemonteerd, een samenvatting van deel 1, 2 en 3 .....![]()
[ afbeelding ]
Tantra Yoga - 19 april 2018.
x6i47qi
Het vergeten kind.En dit is echt waar.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:59 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Waar gaat de donatie van de tweeling naar toe, en weet de rest hier ook van? Ik heb dit donatieverhaal even gemist
Billy is net als goochelaar en een oplichter....veel schijnbewegingen en leugenachtig gezwamquote:
Dat is beterquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb ook een "lite" versie gemonteerd, een samenvatting van deel 1, 2 en 3 .....![]()
[ afbeelding ]
Tantra Yoga - 19 april 2018.
x6i47qi
Ohhja... diezelfde waar Kraai naar toe was ik Tahahietie toch? Zieligreisje op kosten van de Stichtingquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het vergeten kind.En dit is echt waar.
Mooi doel hoor. Niks mis meequote:Op vrijdag 20 april 2018 09:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het vergeten kind.En dit is echt waar.
Zo iets heb je toch automatisch lopen bij de bank, net als je huur/gas/licht/water/verzekeringenquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Studieschuld zal betaald zijn tijdens het verblijf. Maar het is een maandelijkse betaling, dus eruit zijn betekent dat je zelf je maandelijkse aflossing weer moet gaan betalen (lijkt mij)
Dat was voor "Free a girl"naar Nepal.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja... diezelfde waar Kraai naar toe was ik Tahahietie toch? Zieligreisje op kosten van de Stichting
Zelfs de Utopianen zeggen dat ze zuur en negatief is, zelfs haar maatje Ivan.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:35 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Ze is nu 'prive' in beeld in Utopia. Ik verdenk haar ervan een professioneel maatschappelijk werkster te zijn die haar werk keurig doet.
Ik denk dat niemand vrolijk wordt van onbeantwoorde gevoelens, en dat speelt er volgens mij bij haar wel.
De Doelen zijn meestal wel ok, maar de Stichtingen niet, en in dit specifieke geval wordt de Stichting gebruikt voor een Mindfuck van twee verwende nestjesquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:05 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Mooi doel hoor. Niks mis mee
Dankje
Ohhja, dat was lachen.. veel janken dat kon ze ook goedquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat was voor "Free a girl"naar Nepal.
stichting Heppy..quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:59 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Zou het, gezien haar leeftijd, niet kunnen dat die studieschuld er later bij is gekomen? Ik begon ook pas 15 jaar na afstuderen met afbetalen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo iets heb je toch automatisch lopen bij de bank, net als je huur/gas/licht/water/verzekeringen
Ik weet hetquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs de Utopianen zeggen dat ze zuur en negatief is, zelfs haar maatje Ivan.
Ik heb zo gelachen ,goedemorgen Oma.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Heb ik verdomme gisteravond de tantra gemist![]()
![]()
Het was ouderwets gezellig in de cos, vond ik met teruglezen.
Toch zegt Bas vaak wel rake dingen, zoals nu dan tegen Bats. Jammer van sommige andere dingen.
Goedemorgen Schuimblokkon
De zus van Mehmet zei tijdens haar bezoek dat ze geinformeerd had voor Mehmet naar een uitkering, als hij er uit komt. Dat ging niet door, zei ze, omdat hij zelf ontslag heeft genomen. In hoeverre dat voor anderen geldt en van invloed is?quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou het, gezien haar leeftijd, niet kunnen dat die studieschuld er later bij is gekomen? Ik begon ook pas 15 jaar na afstuderen met afbetalen.
En daarbij, Talpa betaalt natuurlijk niet alle schulden voor je tijdens je verblijf. Dan zou ik vantevoren nog even snel internet leegkopen, op afbetaling.
Als er maar een paar kinderen iets leuks door krijgen is de missie geslaagd lijkt me.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Doelen zijn meestal wel ok, maar de Stichtingen niet, en in dit specifieke geval wordt de Stichting gebruikt voor een Mindfuck van twee verwende nestjes
En Billy heeft nog ¤220quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en blért naar Reums wat allemaal leuk is... maar Reums had nog maar ¤17
Billy zal wel betalen. Als goedmakertje voor alles wat Romy voor haar heeft betaaldquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, en blért naar Reums wat allemaal leuk is... maar Reums had nog maar ¤17
Er was toen iemand uit DGK die wel een uitkering kreeg,die had een rechtzaak gewonnen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
De zus van Mehmet zei tijdens haar bezoek dat ze geinformeerd had voor Mehmet naar een uitkering, als hij er uit komt. Dat ging niet door, zei ze, omdat hij zelf ontslag heeft genomen. In hoeverre dat voor anderen geldt en van invloed is?
Dan ben je ook niet al te snugger, als je niet eens weet dat je met ontslag nemen het recht op WW verspeelt.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:14 schreef magnaal het volgende:
De zus van Mehmet zei tijdens haar bezoek dat ze geinformeerd had voor Mehmet naar een uitkering, als hij er uit komt. Dat ging niet door, zei ze, omdat hij zelf ontslag heeft genomen. In hoeverre dat voor anderen geldt en van invloed is?
En die bestellingen komen Maandagochten binnen zeker?quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:16 schreef yaello het volgende:
[..]
Billy zal wel betalen. Als goedmakertje voor alles wat Romy voor haar heeft betaald
Dat was, omdat die uit de bijstand weer in de bijstand terug wildequote:Op vrijdag 20 april 2018 09:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was toen iemand uit DGK die wel een uitkering kreeg,die had een rechtzaak gewonnen.
Okee,stond me iets van bij.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat was, omdat die uit de bijstand weer in de bijstand terug wilde
Dat ging ook over de vraag of haar deelname aan de DGK als werk werd gezien....en zij kreeg daar gelijk inquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was toen iemand uit DGK die wel een uitkering kreeg,die had een rechtzaak gewonnen.
Ja maakt toch niet uit,was het antwoord van Romy en Billy.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:17 schreef Gooddeal het volgende:
Cemal: lieffie, je hebt laatst een bikini gekocht van 70 euro.
Thanks.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ging ook over de vraag of haar deelname aan de DGK als werk werd gezien....en zij kreeg daar gelijk in
Dan zou dat voor Mehmet ook moeten gelden, maar al die wetten zijn zo veranderd..quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat ging ook over de vraag of haar deelname aan de DGK als werk werd gezien....en zij kreeg daar gelijk in
rare wijfen.....20 bikini's 20 paar schoenen 20 tassen..100 jurken broeken en jasjes...#Ik heb niks om aan te trekken jank jankquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja maakt toch niet uit,was het antwoord van Romy en Billy.
Ja of talpa is slim en hebben deelnemers het een of ander laten tekenen..quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dan zou dat voor Mehmet ook moeten gelden, maar al die wetten zijn zo veranderd..
Mehmet haalt die periode niet om recht te hebben op een uitkering.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dan zou dat voor Mehmet ook moeten gelden, maar al die wetten zijn zo veranderd..
Geen idee, hij werkte al geruime tijd bij Jumbo, ik weet niet hoe dat in elkaar steekt..quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mehmet haalt die periode niet om recht te hebben op een uitkering.
Als je zelf ontslag neemt, verspeel je het recht op WW.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:23 schreef magnaal het volgende:
Geen idee, hij werkte al geruime tijd bij Jumbo, ik weet niet hoe dat in elkaar steekt..
Mensen die ik ken en gewerkt hebben,recht in WW zolang de durenquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Mehmet haalt die periode niet om recht te hebben op een uitkering.
Ach, dat is toch allemaal al op gelost voor ze in uto kwamen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je zelf ontslag neemt, verspeel je het recht op WW.
Ik vind hem leuk..Maar ik ben ook blijven hangen in de jaren 60, zeggen mijn kidsquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:32 schreef Paule33 het volgende:
Linda heeft een Afrikkanse blouze,geen mode meer,is meer voor stranden
en voor hippies.
Volgens mij zijn zij juist nog wel bezig met bestellingen. Gisteren hadden ze zelfs combideals met Romy en Bill orders afgehandeld.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:30 schreef Gooddeal het volgende:
Twins ook weer nieuwe jurkjes aan. En de klanten maar wachten op hun bestelling.
Ik vind het alleen maar raar, dat ze die kleding terughangen en nog verkopenquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zij juist nog wel bezig met bestellingen. Gisteren hadden se sselfs combideals met Romy en Bill orders afgehandeld.
is mooi ook,de kleuren pastel..quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk..Maar ik ben ook blijven hangen in de jaren 60, zeggen mijn kids
Het gaat er mij meer om dat ze elke keer moeten wachten tot er iets binnenkomt. Ze hebben geen voorraad, en het regent mails van klanten met klachten dat het zo lang duurt.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zij juist nog wel bezig met bestellingen. Gisteren hadden ze zelfs combideals met Romy en Bill orders afgehandeld.
Ik denk niet dat John de Mol het UWV in zijn zak heeft en heeft geregeld dat Mehmet toch op die gronden zijn WW-uitkering voor Jumbo krijgt.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:32 schreef Punkman het volgende:
Ach, dat is toch allemaal al op gelost voor ze in uto kwamen.
Ik geloof een hoop, maar die krijgen echt wel centen. One way or the other.
Mooie roerige tijd de jaren '60quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk..Maar ik ben ook blijven hangen in de jaren 60, zeggen mijn kids
Ach, Gaby had een tennisschools, die van Ruud een Tennisschools.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat John de Mol het UWV in zijn zak heeft en heeft geregeld dat Mehmet toch op die gronden zijn WW-uitkering voor Jumbo krijgt.
Ook veel aan tantra gedaan Fritsie?quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
De wasmachine doet ook weer een poging tot opstijgen.
2 dansscholen,maar ze wist alleen niet waar.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ach, Gaby had een tennisschools, die van Ruud een Tennisschools.
En die 900/1100 euro per maand, zal mij niks verbazen dat JdM die even afklopt.
Volgens mij praten we langs elkaar heen, ik heb het explixiet ovet de terecht afgewezen WW-claim van Mehmet voor zijn werk bij Jumbo. Waar hij zelf ontslag heeft genomen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:43 schreef Punkman het volgende:
1x in de week vaste prikquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook veel aan tantra gedaan Fritsie?
Maar die betaald ome jonh nu toch.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij praten we langs elkaar heen, ik heb het explixiet ovet de terecht afgewezen WW-claim van Mehmet voor zijn werk bij Jumbo. Waar hij zelf ontslag heeft genomen.
quote:
John betaalt de WW-uitkering?quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:46 schreef Punkman het volgende:
Maar die betaald ome jonh nu toch.
Je hebt gelijk, ik snap het verhaal niet.![]()
Het gaat over ná utopia, zijn zus had uitgezocht of hij een ww uitkering kon krijgen, en dat kon niet.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar die betaald ome jonh nu toch.
Je hebt gelijk, ik snap het verhaal niet.![]()
Oh, maar die snap ik wel. zie mijn post 1 boven deze.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:49 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het gaat over ná utopia, zijn zus had uitgezocht of hij een ww uitkering kon krijgen, en dat kon niet.
Ik weet niet of John beter betaalt dan het UWV, waar baseer jij dat op?quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:49 schreef Punkman het volgende:
Nee, John betaalt hem, en ( mijn inziens) beter dan de uwv.
zou utopia ook gewoon als werk aangeduid kunnen zijn ?quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:50 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, maar die snap ik wel. zie mijn post 1 boven deze.
Maar ome Jonh gaat natuurlijk niet zijn vervolg ww betalen.
Demi doet het toch niet,dus het zal wel.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:50 schreef Gooddeal het volgende:
Staat Balder nou aardbeien plantjes water te geven?
Oh, die kan ik nog antwoorden ook.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet of John beter betaalt dan het UWV, waar baseer jij dat op?
Ik dacht dat die plantjes allang overleden waren.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Demi doet het toch niet,dus het zal wel.
Sowieso.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:52 schreef goldback het volgende:
[..]
zou utopia ook gewoon als werk aangeduid kunnen zijn ?
Volgens Baldr is er nog hoop.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik dacht dat die plantjes allang overleden waren.
Volgens mij woont Mehmet nog thuis dus die vaste lasten die De Mol betaalt liggen niet erg hoog.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:53 schreef Punkman het volgende:
Oh, die kan ik nog antwoorden ook.
John betaald alle vaste lasten plus een extra om niet gelijk met lege handen te staan.
Die extra is ongeveer 1000 euro per maand.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, die kan ik nog antwoorden ook.
John betaald alle vaste lasten plus een extra om niet gelijk met lege handen te staan.
Oneerlijk? Volgens mij speelt niemand het spel eerlijker dan de tweeling.quote:Op vrijdag 20 april 2018 07:55 schreef DKUp het volgende:
Zwarte envelop: Twins moeten vertrekken, omdat ze oneerlijk zijn in het spel.
Beaukuthut, cordwoodhouse en de caravans moeten weg....
Staat een SV overquote:Op vrijdag 20 april 2018 08:59 schreef Is-It-Heaven het volgende:
wanneer je hoort dat een bekende gast bij een praatprogramma al 5000 euro ontvangt zijn deze bedragen helemaal niks in die wereld.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dachten ze dat ze met bekende gezichten uit het verleden de kijkcijfers op konden krikken. Dat is op zich geen gek idee, maar dan moeten ze toch wel met andere oud-kandidaten afkomen, in plaats van de losers die ze tot nu toe terug hebben gehaald. (Billy, Ruud, Ivan, Bas, Rienk).quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:01 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap werkelijk niet waarom ze die naar binnen gehaald hebben, voegt totaal niets toe..
Zullen ze zelf wel een idee hebben hoe ze in beeld komenquote:
Leidinggevende functie, is wat, 1500 top ?quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij woont Mehmet nog thuis dus die vaste lasten die De Mol betaalt liggen niet erg hoog.
Daarentegen had hij een leidinggevende functie bij Jumbo, daar zal ook wel een passend salaris aan hebben gehangen.
De beste envelop was die met de aankondiging dat Utopia definitief zou stoppen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:02 schreef formule het volgende:
De beste envelop was die van Emiel, daaaaag Senna
Ik denk dat je nu enorm appelen met peren aan het vergelijken bent. En 5.000 euro is echt heel uitzonderlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:57 schreef goldback het volgende:
wanneer je hoort dat een bekende gast bij een praatprogramma al 5000 euro ontvangt zijn deze bedragen helemaal niks in die wereld.
Denk dat jij toch het één en ander gemist hebt via de livestream.....die twee spelen het spel smerig en zijn totaal niet eerlijk.....tactisch vanaf het begin. Ze weten dat ze 6 stemmen hebben en gebruiken doen dan ook erg slim...quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:55 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Oneerlijk? Volgens mij speelt niemand het spel eerlijker dan de tweeling.
Het is vooral de kift bij de anderen dat zij een twee-eenheid zijn. Dat wordt slecht getrokken.
1500 top lijkt me wel erg laag.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:59 schreef Punkman het volgende:
Leidinggevende functie, is wat, 1500 top ?
Ome John maakt gebruik van je beeld materiaal 24/7 met een borg van 5.000 tot 10.000.
Never. Hij krijgt wel centen hoor, meer dan hij per maand verdiend.
Ik denk dat de twins tot het allerlaatst zullen blijven. De mate waarin ze protectie van de productie genieten wijst daar stellig op.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:23 schreef DKUp het volgende:
Meer dan 1500 punk. Denk dat hij zo'n 1800 tot 1950 netto had.....quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Leidinggevende functie, is wat, 1500 top ?
Ome John maakt gebruik van je beeld materiaal 24/7 met een borg van 5.000 tot 10.000.
Never. Hij krijgt wel centen hoor, meer dan hij per maand verdiend.
Budget Aldi ... dat is geen premium Jumbo.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:01 schreef Punkman het volgende:
Aldi manager komt er mee thuis, ik zweer, netto
Maar wel twee keer zo groot als jij nu voor ogen hebt, want Linda zit er nog altijd in.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen Cos
Ze zijn inderdaad heel opvallend al drie/vier weken beschermdquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:01 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Ik denk dat de twins tot het allerlaatst zullen blijven. De mate waarin ze protectie van de productie genieten wijst daar stellig op.
wat zeikt hi dan als hij utopia ingaat.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Meer dan 1500 punk. Denk dat hij zo'n 1800 tot 1950 netto had.....
Dacht dat ze nu aardig gelijk waren.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Budget Aldi ... dat is geen premium Jumbo.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:02 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Maar wel twee keer zo groot als jij nu voor ogen hebt, want Linda zit er nog altijd in.
De rest zit er volgens mij niet met een familielid.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:55 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Oneerlijk? Volgens mij speelt niemand het spel eerlijker dan de tweeling.
Het is vooral de kift bij de anderen dat zij een twee-eenheid zijn. Dat wordt slecht getrokken.
Serieus?quote:
Ja, hoe eens op met dat of-topic.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
![]()
Maar volgens mij gaat het nu wel erg off-topic.
Tja erger nog, waarom geef je zo'n baan op voor een programma als Utopia.....en als hij zelf ontslag heeft genomen dan is hij wel erg dom bezig geweest.....recht op ww is dan wel verkeken...Hij is niet dom aangelegd, dus denk wel dat hij afspraken heeft gemaakt met zijn werkgever....quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
wat zeikt hi dan als hij utopia ingaat.
[..]
Dacht dat ze nu aardig gelijk waren.
Ik dacht ook altijd dat hij gewoon terug kon bij de Jumbo.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tja erger nog, waarom geef je zo'n baan op voor een programma als Utopia.....en als hij zelf ontslag heeft genomen dan is hij welk erg dom bezig geweest.....recht op ww is dan wel verkeken...Hij is niet dom aangelegd, dus denk wel dat hij afspraken heeft gemaakt met zijn werkgever....
Wij gaan ons opgeven voorn uto 2.0 en we gaan het eens goedmaken!quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tja erger nog, waarom geef je zo'n baan op voor een programma als Utopia.....en als hij zelf ontslag heeft genomen dan is hij wel erg dom bezig geweest.....recht op ww is dan wel verkeken...Hij is niet dom aangelegd, dus denk wel dat hij afspraken heeft gemaakt met zijn werkgever....
ja, daar zal een werkgever echt open voor staan : Ik ga er een tijdje tussenuit, geen idee wanneer ik terugkom, maar zullen we afspreken dat ik dan weer gewoon mijn baan terugkrijg ? Ik kan er met een maand weer zijn, of misschien pas over een paar jaar....quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tja erger nog, waarom geef je zo'n baan op voor een programma als Utopia.....en als hij zelf ontslag heeft genomen dan is hij wel erg dom bezig geweest.....recht op ww is dan wel verkeken...Hij is niet dom aangelegd, dus denk wel dat hij afspraken heeft gemaakt met zijn werkgever....
Van maatschappelijk werk(st)ers moet je je niet al te veel voorstellen. Veelal linkse gutmenschen die hebben gekozen voor een pretpakketstudie omdat ze geen zin, dan wel niet de juiste capaciteiten hadden om een echte studie te doen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In een supermarkt.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, daar zal een werkgever echt open voor staan : Ik ga er een tijdje tussenuit, geen idee wanneer ik terugkom, maar zullen we afspreken dat ik dan weer gewoon mijn baan terugkrijg ? Ik kan er met een maand weer zijn, of misschien pas over een paar jaar....
Gewoon als vakkenvuller kan toch wel?quote:
Ligt er aan hoe hard je nodig bent enzo. kijk nu naar de zorg.. personeel te kort dus daar kan tegenwoordig veelquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, daar zal een werkgever echt open voor staan : Ik ga er een tijdje tussenuit, geen idee wanneer ik terugkom, maar zullen we afspreken dat ik dan weer gewoon mijn baan terugkrijg ? Ik kan er met een maand weer zijn, of misschien pas over een paar jaar....
wat een onzin postquote:Op vrijdag 20 april 2018 10:11 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Van maatschappelijk werk(st)ers moet je je niet al te veel voorstellen. Veelal linkse gutmenschen die hebben gekozen voor een pretpakketstudie omdat ze geen zin, dan wel niet de juiste capaciteiten hadden om een echte studie te doen.
Op die leeftijd?quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gewoon als vakkenvuller kan toch wel?
Wat vind je van Linda haar tuniekje?quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:13 schreef Punkman het volgende:
[..]
Op die leeftijd?
Maar erg veel oftoppic, ik ook.
Het hele leven is een tactisch spel. Eten of gegeten worden. En dat zij het smerig zouden spelen is onzin. De grootste smeerpoets is wat dat aangaat nog altijd Bas, met Billy op een goede tweede stek.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk dat jij toch het één en ander gemist hebt via de livestream.....die twee spelen het spel smerig en zijn totaal niet eerlijk.....tactisch vanaf het begin. Ze weten dat ze 6 stemmen hebben en gebruiken doen dan ook erg slim...
Goedemorgen cos
gutmenschen posten niet hier, die mogen op een ander forum.quote:Op vrijdag 20 april 2018 10:11 schreef Deweycheatumnhowe het volgende:
[..]
Van maatschappelijk werk(st)ers moet je je niet al te veel voorstellen. Veelal linkse gutmenschen die hebben gekozen voor een pretpakketstudie omdat ze geen zin, dan wel niet de juiste capaciteiten hadden om een echte studie te doen.
Er komt dan bijna altijd koffer, brief, mededeling of andere verrassing.quote:Romy verwacht iets
Het is mooi weer in Utopia, maar blijft dat zo?
Het zonnetje komt langzaam op wat voor Romy, Billy, Ivan en Bas een goede reden is om buiten de dag te beginnen met een bakje koffie. De vogeltjes fluiten en er lijkt geen vuiltje aan de lucht, totdat Romy een bom laat vallen. “Ik denk dat er vandaag een zwarte envelop komt of dat er vandaag iets gaat veranderen in Utopia.” “Wat? Waarom?”, zegt Billy verschrikt. “Nee!”, roept Ivan met een volle mond. Zal Romy gelijk hebben?
Bron: http://www.utopiatv.nl/news/detail/67001/romy-verwacht-iets
Het staat in ieder geval beter dan die strakke niets verhullende kleding die ze anders aan heeftquote:Op vrijdag 20 april 2018 09:32 schreef Paule33 het volgende:
Linda heeft een Afrikkanse blouze,geen mode meer,is meer voor stranden
en voor hippies.
Niet vreemd dat die dik is.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:49 schreef magnaal het volgende:
Baldr maakt zijn ontbijt: banaan, cruesli en een half pak vla
Ik hou van fashion,laat me.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |