abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178637004
Ben hier op bezoek bij een buitenland meisje, eerste dag was wel relaxt die ouders halen me op bij het vliegveld brengen me naar hun huis en heb heel de middag in de zon kunnen chillen met eten,drinken en muziek. In de avond dat meisje van het station op gehaald en nog een terrasje gepakt (ze was op schoolreis geweest naar een of andere stad en al haar vrindinne /klasgenoten waren er ook bij). Kei gezellig!

Volgende dag wordt ik wakker vraag dat meisje of ik naar school wil komen daar, ik zo fk it waarom ook niet hebben we dat ook weer gezien. Ook relaxt hele rondleiding gekregen met al die kinderen & leeraren gechillt allemaal relaxt.

Na school liep ze nog met een paar vrindinnen mee naar huis en zouden we daarna een terrasje pakken, MAAR nadat we al die vrindinnen naar huis gebracht hadden bleef er eentje bij ons die mee ging naar het terras... oke, als je mij maar in het gesprek betrekt. Niet dus ben toen alleen een tafeltje verder gaan zitten en bestelden nog 2 bier.

Volgende dag gingen we naar een concert samen uur in de auto gezeten zegt ze heel de rit niets en als we er bijna zijn inneens dat ze 2 vrienden moet ophalen op het station. Ik zo oké... ik dacht dat we vandaag samen zouden zijn ken je hun? Nee. Ik heb hun via internet leren kennen en ontmoet hun nu voor 't eerst. Toen brak mijn klomp want dat meisje wou ook nog is 12uur in de rij wachten om vooraan te kunnen staan. Met haar had ik daar wel Zin in maar niet met 2 van die sukkel derbij de hele dag.

Gellukig ken ik overal wel wat volk en ik vertelde haar dat ik naar een vriend ging, zei boos, achja fk it kijk hoe je mij behandeld. Ik die maat ontmoet met hem heel de dag bier geklapt en djerries gerookt kortom heerlijk dagje. Hij snapte in ieder geval wel wat manieren zijn en had gewoon aandacht voor mij heel de dag omdat ik er maar 1 dag zou zijn snapje.

Wel nog naar dat feest geweest met haar maar ze wilde niet met me praten/ capsones wijf reacties. Op de terugweg vertel ik haar dat ze mijn gevoelens gekwetst heeft, ze begrijpt dit niet en schuift de schuld op mij.


Voortaan heb ik nog maar in 1 vrouw vertrouwen en dat is mijn moeder.
pi_178637130
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:50 schreef Stillemeneer het volgende:
Ben hier op bezoek bij een buitenland meisje, eerste dag was wel relaxt die ouders halen me op bij het vliegveld brengen me naar hun huis en heb heel de middag in de zon kunnen chillen met eten,drinken en muziek. In de avond dat meisje van het station op gehaald en nog een terrasje gepakt (ze was op schoolreis geweest naar een of andere stad en al haar vrindinne /klasgenoten waren er ook bij). Kei gezellig!

Volgende dag wordt ik wakker vraag dat meisje of ik naar school wil komen daar, ik zo fk it waarom ook niet hebben we dat ook weer gezien. Ook relaxt hele rondleiding gekregen met al die kinderen & leeraren gechillt allemaal relaxt.

Na school liep ze nog met een paar vrindinnen mee naar huis en zouden we daarna een terrasje pakken, MAAR nadat we al die vrindinnen naar huis gebracht hadden bleef er eentje bij ons die mee ging naar het terras... oke, als je mij maar in het gesprek betrekt. Niet dus ben toen alleen een tafeltje verder gaan zitten en bestelden nog 2 bier.

Volgende dag gingen we naar een concert samen uur in de auto gezeten zegt ze heel de rit niets en als we er bijna zijn inneens dat ze 2 vrienden moet ophalen op het station. Ik zo oké... ik dacht dat we vandaag samen zouden zijn ken je hun? Nee. Ik heb hun via internet leren kennen en ontmoet hun nu voor 't eerst. Toen brak mijn klomp want dat meisje wou ook nog is 12uur in de rij wachten om vooraan te kunnen staan. Met haar had ik daar wel Zin in maar niet met 2 van die sukkel derbij de hele dag.

Gellukig ken ik overal wel wat volk en ik vertelde haar dat ik naar een vriend ging, zei boos, achja fk it kijk hoe je mij behandeld. Ik die maat ontmoet met hem heel de dag bier geklapt en djerries gerookt kortom heerlijk dagje. Hij snapte in ieder geval wel wat manieren zijn en had gewoon aandacht voor mij heel de dag omdat ik er maar 1 dag zou zijn snapje.

Wel nog naar dat feest geweest met haar maar ze wilde niet met me praten/ capsones wijf reacties. Op de terugweg vertel ik haar dat ze mijn gevoelens gekwetst heeft, ze begrijpt dit niet en schuift de schuld op mij.

Voortaan heb ik nog maar in 1 vrouw vertrouwen en dat is mijn moeder.
Het klopt dus wat men zegt. Op vakantie leer je elkaar het beste kennen.
Laat gaan en zoek een leuke meid.
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 20 april 2018 @ 10:10:57 #3
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_178637359
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 20 april 2018 @ 10:13:15 #4
186611 Haags
pi_178637403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:59 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Het klopt dus wat men zegt. Op vakantie leer je elkaar het beste kennen.
Laat gaan en zoek een leuke meid.
mee eens
Zonder wrijving geen glans
pi_178638169
en nou krijgt dit topic ook nog niet eens de benodigde aandacht :(
HUH
pi_178638550
Je schrijft als een tokkie, dus misschien ligt het daar wel aan.
With bloody fists I'll batter like a ten ton hammer, son.
  vrijdag 20 april 2018 @ 12:23:16 #7
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_178639259
Kun je foknaam niet wat meer eer aan doen TS?
Ja ja
pi_178651517
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2018 11:36 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Je schrijft als een tokkie, dus misschien ligt het daar wel aan.
Hoezo dat ?
pi_178651532
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:50 schreef Stillemeneer het volgende:
Voortaan heb ik nog maar in 1 vrouw vertrouwen en dat is mijn moeder.
:') (y)
  zaterdag 21 april 2018 @ 07:27:14 #10
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_178651591
Ts is aan de kant geschoven voor 2 FOK!kers 8)7

Lekker laten gaan, geen aandacht geven is geen aandacht krijgen 14.gif
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_178651651
Heb je haar niet geneukt?
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 21 april 2018 @ 08:06:39 #12
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_178651687
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:50 schreef Stillemeneer het volgende:
Ben hier op bezoek bij een buitenland meisje, eerste dag was wel relaxt die ouders halen me op bij het vliegveld brengen me naar hun huis en heb heel de middag in de zon kunnen chillen met eten,drinken en muziek.
Welk land heb je dan bezocht?

En hoe ken je dit buitenlands meisje? En kende je haar ouders ook goed ofzo?

En hoe ken je zoveel mensen daar?
Krekker is de bom!
  zaterdag 21 april 2018 @ 08:07:04 #13
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_178651690
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:50 schreef Stillemeneer het volgende:

.
.


Voortaan heb ik nog maar in 1 vrouw vertrouwen en dat is mijn moeder.
Haha

Gisteravond had je moeder ook vertrouwen in mij.

Haha


o|O
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  zaterdag 21 april 2018 @ 14:03:27 #14
471046 YoungDriller
Stampt graag op lange tenen
pi_178654917
Ga gewoon je eigen ding doen. Moet je opletten hoe snel ze bijtrekt. Je komt er niet voor haar maar voor jezelf. Net als zij. Geef haar alleen de optie het plusje te zijn aan jouw vermaak. Net als jij dat blijkbaar bij haar bent. ;)

Wrm wacht je op haar initiatief. Neem zelf initiatief. Zij is jouw +1, niet andersom. Vrouwtjes geilen daar op. ;)
pi_178655411
gemiste kans voor trio dom gespeeld ts :')
Challamang en pudding, dat is de echte leef.
pi_178662211
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 april 2018 07:51 schreef Aiciu het volgende:
Heb je haar niet geneukt?
Tuurlijk wel
pi_178662237
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 april 2018 08:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Welk land heb je dan bezocht?

En hoe ken je dit buitenlands meisje? En kende je haar ouders ook goed ofzo?

En hoe ken je zoveel mensen daar?
Spanje, vorig jaar zomer in een romantische bui naar haar dorpje toegereden op een scooter, ouders en meisje waren daarvan onder de indruk. Praat zelf beetje spaans dus contact is zo gemaakt.
pi_178662299
Geen droge kut begrepen van deze verhaaltje
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')