Ik nam het iets luchtiger op.quote:Op vrijdag 20 april 2018 01:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Bedankt voor de link.
Als autist zijnde ben ik hier diep door geschokt. Echt erg
Ja, dat gaat lastig worden, ook voor de gemeente. Het is helemaal niet gezegd dat je na een jaar weer terug bent in de eredivisie, dus ik denk dat het voortbestaan toch wel in gevaar komt.quote:Op vrijdag 20 april 2018 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat een drama met zo'n begroting.
Nietes!quote:Op vrijdag 20 april 2018 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je was weer aan het vechten, hè?
Jeetje!quote:Op vrijdag 20 april 2018 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moderatie moest ingrijpen, vegen en alles
Je zult wel weer een paar notes gekregen hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2018 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeetje!![]()
Wan ellende. En dat allemaal door mij.
Als jij je nou eens wat coöperatiever zou opstellen, zou het hier een stuk beter gaan! Het forum maken we samen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 01:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Jeetje!![]()
Wan ellende. En dat allemaal door mij.
Het lijkt me verstandig om dat niet te gaan checken.quote:Op vrijdag 20 april 2018 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je zult wel weer een paar notes gekregen hebben.
Wat een gekkerd ben je tochquote:Op vrijdag 20 april 2018 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Als jij je nou eens wat coöperatiever zou opstellen, zou het hier een stuk beter gaan! Het forum maken we samen.
Was je bang?quote:Op vrijdag 20 april 2018 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)arde-knal-in-centrum
Is hier vlakbij, net weer twee knallen 20 minuten na elkaar.
Is wel vuurwerk, lijkt me.quote:Op vrijdag 20 april 2018 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)arde-knal-in-centrum
Is hier vlakbij, net weer twee knallen 20 minuten na elkaar.
Heel zwaar vuurwerk dan.quote:
Het is wel een beste rookwolk voor een stuk vuurwerk inderdaad, maar het lijkt me dat er nu wel nieuws was over die eerste knal als het iets anders was dan vuurwerk.quote:Op vrijdag 20 april 2018 02:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel zwaar vuurwerk dan.
Paar jaar geleden hebben ze een stukje verderop geprobeerd iemand in een gepantserde BMW op te blazen. Die knal was nog wel wat harder. Toen ben ik wel even wezen kijken.
Kan wel, hier hebben we het vorig jaar gehad, de ramen trilden er op 6 hoog over en veel rook.quote:Op vrijdag 20 april 2018 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel een beste rookwolk voor een stuk vuurwerk inderdaad, maar het lijkt me dat er nu wel nieuws was over die eerste knal als het iets anders was dan vuurwerk.
Goed punt.quote:Op vrijdag 20 april 2018 02:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel een beste rookwolk voor een stuk vuurwerk inderdaad, maar het lijkt me dat er nu wel nieuws was over die eerste knal als het iets anders was dan vuurwerk.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Rustig slapen nu.
[ afbeelding ]
Trusten
Och Trumptje weer...quote:Op vrijdag 20 april 2018 02:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Rustig slapen nu.
[ afbeelding ]
Trusten
al een tijdje niet zien postenquote:Op vrijdag 20 april 2018 02:40 schreef snetje het volgende:
Iemand een idee hoe het met Braams gaat ?...
Wat moet je nu met 2 auto's?quote:Op vrijdag 20 april 2018 05:20 schreef mario390 het volgende:
Ja dat Meisje heeft gewonnen 1,5 Millionen Reals
Nr.2 gewinnt 150.000 en 2 Autos
Nr.3 70.000 und auch ein Auto
[ afbeelding ]
2 auto´s van 2 Lider Spelen en had geduurt 30 uuren en dat andere spel bijna 44 uuren maar dann word afgebroken wegen gezondheit van de 2 spelersquote:Op vrijdag 20 april 2018 05:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat moet je nu met 2 auto's?
Moet daar ook nog belasting over betaald worden?
Meest Hollandse post everquote:Op vrijdag 20 april 2018 05:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat moet je nu met 2 auto's?
Moet daar ook nog belasting over betaald worden?
Best wel een slimme vraag toch?quote:
Hakt er best in nog, op 3000 euro bijna 1000 euro betalen aan belasting.quote:Voorbeeld 1: de winnaar betaalt de kansspelbelasting
Vanaf januari 2018
U organiseert een kansspel en stelt een prijs van ¤ 3.000 ter beschikking.
De kansspelbelasting is ¤ 3.000 x 30,1% = ¤ 903.
U houdt de kansspelbelasting in op de prijs en de prijswinnaar krijgt ¤ 2.097.
U (organisator) betaalt de kansspelbelasting aan ons.
https://www.belastingdien(...)n/kansspelbelasting/quote:U hoeft geen kansspelbelasting te betalen als:
de waarde van de gewonnen prijs niet meer is dan ¤ 449
de inleg per kansspel groter of gelijk is aan de gewonnen prijs
Eventuele kosten die u maakt om mee te doen, tellen niet mee als inleg.
als u bij het winnen van een prijs bij een buitenlands kansspel al een soortgelijke belasting in het buitenland hebt betaald over die prijs
Heb het nagevraagd, maar na 449 moet je 30,1% belasting betalen.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:47 schreef TillyB het volgende:
Ah, ik had het mis, het kon nóg Hollandser blijkbaar.Jaaahaa dan moet je belasting betalen, maar dat moet je toch over elke scheet die je laat, krijgt of bezit.
Kut, heb ik net twee boeren gelaten en van de stress een scheet. Ze staan al aan de deur.quote:Op vrijdag 20 april 2018 08:47 schreef TillyB het volgende:
Ah, ik had het mis, het kon nóg Hollandser blijkbaar.Jaaahaa dan moet je belasting betalen, maar dat moet je toch over elke scheet die je laat, krijgt of bezit.
quote:Op vrijdag 20 april 2018 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Happy 420 everybody. Keep the fire blazin'
nice!quote:
Vanuit huis gefotografeerd of tijdens een blokje om?quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Thanks. Het was geen spectaculaire zonsondergang, maar wel even leuk voor de sfeer.
Als je goed kijkt, zie je twee vliegtuigen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanuit huis gefotografeerd of tijdens een blokje om?
Zelfs nu ik weet dat ze er staan zie ik ze niet.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je goed kijkt, zie je twee vliegtuigen.
Zullen wel stealth-vliegtuigen zijn dan.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfs nu ik weet dat ze er staan zie ik ze niet.
Met inzoomen zie ik ze nu. Mooi dat je dat vanuit je huiskamer kunt zien.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Zullen wel stealth-vliegtuigen zijn dan.
Heb ik helemaal moeite gedaan ze uit het origineel te halen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met inzoomen zie ik ze nu. Mooi dat je dat vanuit je huiskamer kunt zien.
Sorry. Ga je wel eens stiekem naar die vliegtuigen toe?quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb ik helemaal moeite gedaan ze uit het origineel te halen.
[ afbeelding ]
Neuh, dan zou je over een hoog hek moeten klimmen en dan nog een eind moeten lopen. Ik denk niet dat dat verstandig is.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry. Ga je wel eens stiekem naar die vliegtuigen toe?
Je kan toch een gat in het hek knippen?quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh, dan zou je over een hoog hek moeten klimmen en dan nog een eind moeten lopen. Ik denk niet dat dat verstandig is.
Voor dat soort dingen hebben we Joezi nodig, denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kan toch een gat in het hek knippen?
Zal hij ooit nog terugkeren?quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen hebben we Joezi nodig, denk ik.
Ja, ik denk dat we hem kwijt zijn. Twitter heeft zijn account ook voorgoed verwijderd.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, de vorige keren kwam hij terug. Maar goed, eens zal de laatste keer zijn natuurlijk.
Dat is niet best. We moeten maar een vacature opstellen voor een vervanger dan.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat we hem kwijt zijn. Twitter heeft zijn account ook voorgoed verwijderd.
D'r heeft ook nog niemand gereageerd op de vacature voor een Boondocksaint.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is niet best. We moeten maar een vacature opstellen voor een vervanger dan.
Op deze manier haalt de SC Utopia 2 niet.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
D'r heeft ook nog niemand gereageerd op de vacature voor een Boondocksaint.
Ja, ik had gehoopt dat er een paar maanden tussen de beide Utopia's zou zitten, dan hadden de COSsers wel moeten gaan SC-en. Nu staan we er alleen voor.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Op deze manier haalt de SC Utopia 2 niet.
Dat is ook geen makkelijke positie natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
D'r heeft ook nog niemand gereageerd op de vacature voor een Boondocksaint.
Misschien kan mootie met haar charme wat COS-ers regelen?quote:Op zaterdag 21 april 2018 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik had gehoopt dat er een paar maanden tussen de beide Utopia's zou zitten, dan hadden de COSsers wel moeten gaan SC-en. Nu staan we er alleen voor.
De helft hoort sowieso in de Sc, ik zou de mods eens polsen.quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien kan mootie met haar charme wat COS-ers regelen?
Dat is waar, maar we hebben zelfs nog geen nieuwe Jian, laat staan een nieuwe Voxs. Ook isax blijkt onvervangbaar.quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is ook geen makkelijke positie natuurlijk.
Liever geen mods hier, dan verdwijnen er weer posts.quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
De helft hoort sowieso in de Sc, ik zou de mods eens polsen.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik wil wel een goed woordje voor jullie doen in de COS.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liever geen mods hier, dan verdwijnen er weer posts.
quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:02 schreef mootie het volgende:
[..]
De helft hoort sowieso in de Sc, ik zou de mods eens polsen.
Dan gaan we straks achteruit in het aantal posts inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liever geen mods hier, dan verdwijnen er weer posts.
Zitten we opeens in deeltje 2474 bij het begin van Utopia 2.0quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
[..]
Dan gaan we straks achteruit in het aantal posts inderdaad.
Straks gaan ze met terugwerkende kracht naar het begin door de topics. Dan blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zitten we opeens in deeltje 2474 bij het begin van Utopia 2.0
Post-ie daar ook filmpjes van Coldplay en BLØF?quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
BDS post tegenwoordig gezellig mee in de COS trouwens.
Ja, dat weten wequote:Op zaterdag 21 april 2018 01:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
BDS post tegenwoordig gezellig mee in de COS trouwens.
Dan blijven alleen de posts van mootie staan.quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks gaan ze met terugwerkende kracht naar het begin door de topics. Dan blijft er weinig over.
Al die Trumponzin wordt dan naar AMV in POL overgeheveld.quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan blijven alleen de posts van mootie staan.
Die komt wel weer eens terug ooitquote:Op zaterdag 21 april 2018 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Joezmeister heeft ons verlaten.
Wat als Trump son berggeiten gaat jagen en daar 1 miljoen voor dokt... 2 week terug in Spain...quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Al die Trumponzin wordt dan naar AMV in POL overgeheveld.
Algemene Muzikale Vorming?quote:Op zaterdag 21 april 2018 01:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Al die Trumponzin wordt dan naar AMV in POL overgeheveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |