Neem aan dat over Europa gaatquote:Er staat bovendien nog een voorwaardelijke straf voor Feyenoord open en de onttroonde landskampioen doet er alles aan om te voorkomen dat de club straks wedstrijden voor (deels) lege tribunes moet spelen.
Is de straf van de KNVBquote:
Boefjesquote:Op donderdag 19 april 2018 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Is de straf van de KNVB
Bij de volgende bekerpot zal er dus wel een vak worden gesloten
/care
Dat vraag ik me af bij 85 procent van jullie spelersquote:Op donderdag 19 april 2018 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe die martin van geel iooit n zijn debiele hoofd heeft gehaald om kramer naar Feyenoord te halen is mij nog steeds een raadsel
het wordt tijd dat van geel ook opdonderd
Van Geel wou hem toch ook helemaal niet? Die is volgens mij gekomen via zon vriend van Feyenoord? Van je vrienden moet je het hebben zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 19 april 2018 18:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe die martin van geel iooit n zijn debiele hoofd heeft gehaald om kramer naar Feyenoord te halen is mij nog steeds een raadsel
het wordt tijd dat van geel ook opdonderd
Leuk dat je zo met Feyenoord bezig bent...Misschien moet jij je ook afvragen waarom je 020 ploeg al 4 jaar o prijzen heeft gewonnen met die geweldige zogenaamde spelersgroepquote:Op donderdag 19 april 2018 19:16 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af bij 85 procent van jullie spelers
nooit gehoord van dit onzinverhaal....quote:Op donderdag 19 april 2018 19:18 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Van Geel wou hem toch ook helemaal niet? Die is volgens mij gekomen via zon vriend van Feyenoord? Van je vrienden moet je het hebben zullen we maar zeggen.
Volgens Van Geel sprak Feyenoord in een recent verleden met spitsen als Luuk de Jong en Bas Dost. Het werd Michiel Kramer waar Van Geel intern en extern al van had gezegd dat hij niet goed genoeg zou zijn voor Feyenoord. ,,Met alle respect voor Michiel Kramer zijn De Jong en Dost inderdaad wel een ander segment.quote:Op donderdag 19 april 2018 19:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nooit gehoord van dit onzinverhaal....
IS dat dezelfde Van Geel die hem afgelopen zomer niet naar Utrecht wilde laten gaan?quote:Op donderdag 19 april 2018 19:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens Van Geel sprak Feyenoord in een recent verleden met spitsen als Luuk de Jong en Bas Dost. Het werd Michiel Kramer waar Van Geel intern en extern al van had gezegd dat hij niet goed genoeg zou zijn voor Feyenoord. ,,Met alle respect voor Michiel Kramer zijn De Jong en Dost inderdaad wel een ander segment.
-bron: https://www.ad.nl/nederla(...)te-wachten~aad4f0a8/
onzinverhaalquote:Op donderdag 19 april 2018 19:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Volgens Van Geel sprak Feyenoord in een recent verleden met spitsen als Luuk de Jong en Bas Dost. Het werd Michiel Kramer waar Van Geel intern en extern al van had gezegd dat hij niet goed genoeg zou zijn voor Feyenoord. ,,Met alle respect voor Michiel Kramer zijn De Jong en Dost inderdaad wel een ander segment.
-bron: https://www.ad.nl/nederla(...)te-wachten~aad4f0a8/
quote:Op donderdag 19 april 2018 19:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Leuk dat je zo met Feyenoord bezig bent...Misschien moet jij je ook afvragen waarom je 020 ploeg al 4 jaar o prijzen heeft gewonnen met die geweldige zogenaamde spelersgroep
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 19 april 2018 21:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar de arena gaan, plek genoeg weer vandaag
quote:Op donderdag 19 april 2018 21:33 schreef alopio het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar de arena gaan, plek genoeg weer vandaag
wel als ik een bezoekje aan hem brengquote:Op donderdag 19 april 2018 20:25 schreef Scrummie het volgende:
Los van Van Geel ben ik wel een keer benieuwd wat een andere TD er van zou maken. Maar goed, non-discussie want Van Geel gaat niet weg.
Nee, ook dan nietquote:Op vrijdag 20 april 2018 05:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wel als ik een bezoekje aan hem breng
Bij Van Zanten dus ook nog een groot scherm:quote:FR12.nl
Aboutaleb: ''Drie locaties om bekerfinale live te kijken''
Burgemeester Ahmed Aboutaleb meldt voor de camera van RTV Rijnmond dat er bij de bekerfinale van aanstaande zondag drie locaties zijn om de wedstrijd live op schermen te kunnen bekijken. "Wij vinden het echt een feest. We hopen dat er een goede sfeer zal zijn in het stadion en daarbuiten."
"We hebben drie locaties in de stad waar op grote schaal in groepsverband naar voetbal kan worden gekeken. Op het marktterrein, op het Stadhuisplein en in het Museumpark. Ik hoop dat iedereen in een goeie mood zal zijn om er een mooi feest van te maken."
De locaties zullen wel afgezet worden met hekken om er voor te zorgen dat er niet teveel mensen op een te klein oppervlak terecht komen. De burgemeester heeft ook nog een waarschuwing voor de bezoekers. "Je mag niet overal drinken, uitsluitend op die terreinen en bij horeca, maar je mag het niet meenemen en daar buiten nuttigen."
Klinkt ook wel aardigquote:Café Van Zanten
Van Zanten zendt de wedstrijd uit op een groot LED-scherm. Het café zorgt voor een buitenbar, foodcourts en een VIP area. Tickets kosten ¤7,50 en zijn te koop via https://vanzanten.stager.nl/web/tickets/207991.
Bij Van Zanten heb ik toen de kampioenswedstrijd gekeken. Prima geregeld en prima sfeer.quote:Op vrijdag 20 april 2018 09:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Bij Van Zanten dus ook nog een groot scherm:
[..]
Klinkt ook wel aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |