Dit is wel het meest zielige van de dagquote:Op zondag 29 april 2018 16:05 schreef Daario het volgende:
[..]
Oh ik hoop het zo hè. Gewoon opdoeken. Die fraude club heeft niks te zoeken in een beschaafd land als Nederland
Dit kon je in de voorbereiding al zien aankomen, gewoon heel ziek wanbeleid.quote:Op zondag 29 april 2018 16:04 schreef ReMcOrE het volgende:
zal Van Halst inmiddels beseffen dat hij deze kneuzen bij elkaar heeft gezocht / gekocht / gehuurd?
of verschuilt hij zich nog altijd achter het "beperkte" budget dat hij had?
Iddquote:Op zondag 29 april 2018 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen raakt nu ook ineens geblesseerd, wat een trieste kansloze bedoeling
Het zijn gewoon ja mietjesquote:Op zondag 29 april 2018 16:11 schreef ReMcOrE het volgende:
iedereen raakt nu ook ineens geblesseerd, wat een trieste kansloze bedoeling
quote:Op zondag 29 april 2018 16:15 schreef ReMcOrE het volgende:
de berusting die er al weken / maanden is, zorgt ervoor dat het resultaat van vanmiddag eigenlijk weinig meer met me doet. het is alleen de officiële bevestiging van de degradatie.
het enige dat er is, is frustratie over hoe triest we ten onder gaan. hoe iedereen het maar gewoon laat lopen en met z'n hoofd al verder lijkt te zijn dan FC Twente...
1 jaar is sowieso het maximum.. dus of promoveren of faillietquote:Op zondag 29 april 2018 16:18 schreef Drekkoning het volgende:
Sterkte mannen, hopelijk blijft het financieel houdbaar en beperkt tot 1 seizoen
Valt op dat teams met veel Marocs het over het algemeen nooit goed doen.... dus ja eigen schuld dikke bult.quote:
Ach, ze vinden vast nog wel ergens een boekhoudkundig trucje.quote:Op zondag 29 april 2018 16:19 schreef corpsegrinder het volgende:
[..]
1 jaar is sowieso het maximum.. dus of promoveren of failliet
Inderdaadquote:Op zondag 29 april 2018 16:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt op dat teams met veel Marocs het over het algemeen nooit goed doen.... dus ja eigen schuld dikke bult.
dat lijkt me moeilijk. joop en aldo zijn er niet meer bijquote:Op zondag 29 april 2018 16:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach, ze vinden vast nog wel ergens een boekhoudkundig trucje.
Van Halst is toch commercieel directeur? Die vent kan vast wel iets toch?quote:Op zondag 29 april 2018 16:21 schreef corpsegrinder het volgende:
[..]
dat lijkt me moeilijk. joop en aldo zijn er niet meer bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |