abonnement Unibet Coolblue
pi_178635924
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 01:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja het is kut. Kinderen, vrouwen dit dat.
Lekker paar jaartjes Fox Sports en daarna weer een seizoenskaart, samen met je kids.
pi_178635951
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 15:06 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Hoe zeer ik ook voor PSV ben. Zeker bij het NL elftal vind ik Cillessen veel rustiger/completer dan Zoet. Hij oogt daar altijd strontnerveus ofzo.
Is dat nou wel echt zo? Ik bedoel; zijn er cijfers te achterhalen. Cilissen staat er met een arrogant vd Sar-hoofd en Zoet oogt vooral stoïcijns/weinig sprankelend. Ik heb geen idee wie er nou beter is in bijvoorbeeld meevoetballen, 1tegen1, reflexen, coachen etc etc. Ik heb sowieso geen verstand van keepen, vond dat altijd vaag volk. Net als drummers in de bands waarin ik speelde...
pi_178636090
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 01:00 schreef leolinedance het volgende:
Seizoenkaart na 12 jaar opgezegd. Animo in de groep werd minder en ik ga er niet alleen zitten. Wel jammer, mooie dingen meegemaakt. Alleen soms wel kut om je er weer naartoe te bewegen tegen Excelsior met -10 op zondagmiddag.

Maar goed, einde verhaal dus :{ :{
Kut man!
4 jaar geleden mijn seiz kaart opgezegd na 17 jaar, Verhuisd naar haarlem, groep werd minder, oost was toen echt een dode hoek. Eerste jaar voelde echt kut, maar nu pak ik zoveel mogelijk awaydays.

Het went wel
pi_178636261
quote:
PSV heeft de gewenste komst van Nick Viergever nog niet bekendgemaakt, maar dat lijkt een kwestie van tijd. Dat schrijft het Eindhovens Dagblad vrijdagochtend. De 28-jarige verdediger komt transfervrij over van Ajax.