abonnement Unibet Coolblue
pi_178635924
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 01:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja het is kut. Kinderen, vrouwen dit dat.
Lekker paar jaartjes Fox Sports en daarna weer een seizoenskaart, samen met je kids.
pi_178635951
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 15:06 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Hoe zeer ik ook voor PSV ben. Zeker bij het NL elftal vind ik Cillessen veel rustiger/completer dan Zoet. Hij oogt daar altijd strontnerveus ofzo.
Is dat nou wel echt zo? Ik bedoel; zijn er cijfers te achterhalen. Cilissen staat er met een arrogant vd Sar-hoofd en Zoet oogt vooral stoïcijns/weinig sprankelend. Ik heb geen idee wie er nou beter is in bijvoorbeeld meevoetballen, 1tegen1, reflexen, coachen etc etc. Ik heb sowieso geen verstand van keepen, vond dat altijd vaag volk. Net als drummers in de bands waarin ik speelde...
pi_178636090
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 01:00 schreef leolinedance het volgende:
Seizoenkaart na 12 jaar opgezegd. Animo in de groep werd minder en ik ga er niet alleen zitten. Wel jammer, mooie dingen meegemaakt. Alleen soms wel kut om je er weer naartoe te bewegen tegen Excelsior met -10 op zondagmiddag.

Maar goed, einde verhaal dus :{ :{
Kut man!
4 jaar geleden mijn seiz kaart opgezegd na 17 jaar, Verhuisd naar haarlem, groep werd minder, oost was toen echt een dode hoek. Eerste jaar voelde echt kut, maar nu pak ik zoveel mogelijk awaydays.

Het went wel
pi_178636261
quote:
PSV heeft de gewenste komst van Nick Viergever nog niet bekendgemaakt, maar dat lijkt een kwestie van tijd. Dat schrijft het Eindhovens Dagblad vrijdagochtend. De 28-jarige verdediger komt transfervrij over van Ajax.

Omdat Santiago Arias lijkt te vertrekken, mag Joshua Brenet zich nog een seizoen aan de rechterkant ontwikkelen. Het is geen geheim dat de 26-jarige Colombiaan, die nog een eenjarig contract heeft, op een nieuw avontuur aast. Als hij een goed WK speelt, staan de clubs waarschijnlijk in de rij.

De leemte die Brenet op linksback achterlaat moet worden ingevuld door Viergever. PSV wil niets kwijt over de komst van de linkspoot, maar al maanden wordt de naam van Viergever aan de club gekoppeld. Ook in het kamp van de speler wil niemand iets bevestigen, maar volgens het ED heeft het er alle schijn van dat er al een mondeling akkoord ligt.

PSV mag sinds januari met de verdediger onderhandelen, aangezien hij een aflopend contract heeft bij Ajax. De kersverse landskampioen ontkent niet dat er contact is.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 20 april 2018 @ 09:48:55 #105
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178636984
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 08:16 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Is dat nou wel echt zo? Ik bedoel; zijn er cijfers te achterhalen. Cilissen staat er met een arrogant vd Sar-hoofd en Zoet oogt vooral stoïcijns/weinig sprankelend. Ik heb geen idee wie er nou beter is in bijvoorbeeld meevoetballen, 1tegen1, reflexen, coachen etc etc. Ik heb sowieso geen verstand van keepen, vond dat altijd vaag volk. Net als drummers in de bands waarin ik speelde...
Keepers en drummers. Erg treffende vergelijking inderdaad.

Keepersstatistieken zijn erg moeilijk en slaan vaak nergens op. Je dataset moet echt huge zijn om daar iets van te maken, en zeker bij topkeeper (die vaak weinig te doen hebben) gaat er een lange periode overheen voordat je die hebt verzameld. En dan zegt het niet meer zoveel, omdat je iets over de recente historie wilt weten.
pi_178637144
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 01:00 schreef leolinedance het volgende:
Seizoenkaart na 12 jaar opgezegd. Animo in de groep werd minder en ik ga er niet alleen zitten. Wel jammer, mooie dingen meegemaakt. Alleen soms wel kut om je er weer naartoe te bewegen tegen Excelsior met -10 op zondagmiddag.

Maar goed, einde verhaal dus :{ :{
Dat is kut man. Zal wel even wennen zijn komend seizoen.

Ikzelf heb drie jaar een seizoenkaart gehad maar werd me op een gegeven moment gewoon te veel die verplichting om elke twee weken een zaterdagavond of zondag vrij te houden.
Sindsdien bezoek ik regelmatig uitwedstrijdjes met een aantal personen en meestal maken we er dan een mooi dagje van. Beetje cherry picking. Dus thuis kom ik tegenwoordig bijna nooit meer en volg ik de wedstrijden op FOX (behalve Europees) en uit juist wel :)
U MAD?
pi_178637227
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat is kut man. Zal wel even wennen zijn komend seizoen.

Ikzelf heb drie jaar een seizoenkaart gehad maar werd me op een gegeven moment gewoon te veel die verplichting om elke twee weken een zaterdagavond of zondag vrij te houden.
Sindsdien bezoek ik regelmatig uitwedstrijdjes met een aantal personen en meestal maken we er dan een mooi dagje van. Beetje cherry picking. Dus thuis kom ik tegenwoordig bijna nooit meer en volg ik de wedstrijden op FOX (behalve Europees) en uit juist wel :)
Zijn die uitkaarten dan niet in 9 van de 10 gevallen gereserveerd voor seizoenkaarthouders, of hoe werkt dat bij PSV?
pi_178637308
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:03 schreef Fargo het volgende:

[..]

Zijn die uitkaarten dan niet in 9 van de 10 gevallen gereserveerd voor seizoenkaarthouders, of hoe werkt dat bij PSV?
Puntensysteem. Voor elke wedstrijd binnen Nederland krijg je 1 punt, Europees 2 punt.
Is een optelling van de laatste 5 seizoenen.

Bij bijvoorbeeld de verkoop van een uitvak heb je een voorrangsregeling. Mensen met bijvoorbeeld meer dan 23 punten over de laatste 5 seizoenen komen als eerste in aanmerking voor een kaartje. Beetje afhankelijk van de grootte van het uitvak en het aantal mensen wat in aanmerking komt waar men de grens trekt.

Na ADO uit vervallen dus alle behaalde punten van seizoen 2012/2013.
U MAD?
pi_178637339
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:08 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Puntensysteem. Voor elke wedstrijd binnen Nederland krijg je 1 punt, Europees 2 punt.
Is een optelling van de laatste 5 seizoenen.

Bij bijvoorbeeld de verkoop van een uitvak heb je een voorrangsregeling. Mensen met bijvoorbeeld meer dan 23 punten over de laatste 5 seizoenen komen als eerste in aanmerking voor een kaartje. Beetje afhankelijk van de grootte van het uitvak en het aantal mensen wat in aanmerking komt waar men de grens trekt.

Na ADO uit vervallen dus alle behaalde punten van seizoen 2012/2013.
Ah, ok. Duidelijk man. Thnx. Was gewoon benieuwd hoe het werkte, want ik kon me 100% vinden in je verhaal dat uitduels natuurlijk veel meer aanspreken dan thuiswedstrijden qua sfeer en beleving.
pi_178637635
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:10 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ah, ok. Duidelijk man. Thnx. Was gewoon benieuwd hoe het werkte, want ik kon me 100% vinden in je verhaal dat uitduels natuurlijk veel meer aanspreken dan thuiswedstrijden qua sfeer en beleving.
Weet niet voor welke club jij bent, maar hoe werkt dat daar dan?

Seizoenskaarthouders hebben dus geen voorrang bij PSV voor uitwedstrijden. Mensen die vaker uit meegaan hebben dat wel.
U MAD?
pi_178637648
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Weet niet voor welke club jij bent, maar hoe werkt dat daar dan?

Seizoenskaarthouders hebben dus geen voorrang bij PSV voor uitwedstrijden. Mensen die vaker uit meegaan hebben dat wel.
Ik ben voor RBC. Ik kan gewoon op eigen gelegenheid naar awayday krakers als Hoeven, Breskens en Steenbergen.
pi_178637763
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 00:48 schreef leolinedance het volgende:

[..]

SIl?
Sil* - Cillessen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 01:00 schreef leolinedance het volgende:
Seizoenkaart na 12 jaar opgezegd. Animo in de groep werd minder en ik ga er niet alleen zitten. Wel jammer, mooie dingen meegemaakt. Alleen soms wel kut om je er weer naartoe te bewegen tegen Excelsior met -10 op zondagmiddag.

Maar goed, einde verhaal dus :{ :{


quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 01:12 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja het is kut. Kinderen, vrouwen dit dat.


quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 10:28 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik ben voor RBC.


Morgen

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucyintheafternoon op 20-04-2018 10:54:01 ]
  vrijdag 20 april 2018 @ 13:09:15 #113
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_178639968
quote:
3s.gif Op vrijdag 20 april 2018 09:59 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat is kut man. Zal wel even wennen zijn komend seizoen.

Ikzelf heb drie jaar een seizoenkaart gehad maar werd me op een gegeven moment gewoon te veel die verplichting om elke twee weken een zaterdagavond of zondag vrij te houden.
Sindsdien bezoek ik regelmatig uitwedstrijdjes met een aantal personen en meestal maken we er dan een mooi dagje van. Beetje cherry picking. Dus thuis kom ik tegenwoordig bijna nooit meer en volg ik de wedstrijden op FOX (behalve Europees) en uit juist wel :)
Ik ga nu wat vaker in de kroeg kijken denk ik. Ook wel leuk. Als ik al die spelers zie uit mijn beginperiode heb ik daar ook een heel ander gevoel bij dan nu. Denk aan een Alex, Gomes, Cocu, Farfán etc. Of een Timmy Simons en Dzsudzsák, stuk voor stuk helden. Het doet me tegenwoordig toch allemaal een stuk minder. De laatste speler waar ik later nog wel eens aan terug zal denken was Guardado.
pi_178640090
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 08:52 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Mag toch hopen dat t een backup is en niet de vaste linksback. Wat een armoe.
Land of the free. Home of the brave.
pi_178641646
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 08:16 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Is dat nou wel echt zo? Ik bedoel; zijn er cijfers te achterhalen. Cilissen staat er met een arrogant vd Sar-hoofd en Zoet oogt vooral stoïcijns/weinig sprankelend. Ik heb geen idee wie er nou beter is in bijvoorbeeld meevoetballen, 1tegen1, reflexen, coachen etc etc. Ik heb sowieso geen verstand van keepen, vond dat altijd vaag volk. Net als drummers in de bands waarin ik speelde...
Ik weet niet of dat zo is maar dat is wel eigen subjectieve kijk op de situatie. Ik vind Zoet overigens voor PSV een meer dan prima keeper. Qua talent vind ik Cillessen wel beter. Ik denk overigens niet dat het verschil groot is hoor, naar mijn gevoel 55/45 of misschien 60/40.

Ik denk dat we Zoet wel gaan missen als hij weg gaat. Het is maar de vraag wat er in de plaats komt natuurlijk.
pi_178641661
Ik ben vooral benieuwd of we eens flink kunnen cashen op bepaalde spelers deze zomer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_178641731
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 15:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of we eens flink kunnen cashen op bepaalde spelers deze zomer.
Op wie? Dan denk ik aan een Lozano/Pereiro. Zoet en Arias zullen geen hoofdprijs opleveren.

Pereiro blijft me verbazen trouwens. Op de manier waarop hij de laatste paar wedstrijden speelt zit hij gewoon in de top 3 voetballers van de eredivisie. Bijzondere speler met hoge pieken en diepe dalen.
pi_178642940
Dingen veranderen snel als je kampioen bent:

Marcel Brands is onmisbaar bij PSV, zijn vertrek zou voor PSV heel slecht uitkomen

Ja: 75,8%
Nee: 14,2%
Weet niet: 10,0%
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:20:50 #119
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178643043
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 15:29 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Op wie? Dan denk ik aan een Lozano/Pereiro. Zoet en Arias zullen geen hoofdprijs opleveren.

Pereiro blijft me verbazen trouwens. Op de manier waarop hij de laatste paar wedstrijden speelt zit hij gewoon in de top 3 voetballers van de eredivisie. Bijzondere speler met hoge pieken en diepe dalen.
Pereiro moet gewoon ergens heen waar hij elke week in een geweldige ambiance kan spelen.

Het is gewoon geen jongen voor een competitie waarin je 90% van de tijd tegen Roda-achtigen speelt.
  vrijdag 20 april 2018 @ 17:33:19 #120
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_178643198
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 17:11 schreef RipCity het volgende:
Dingen veranderen snel als je kampioen bent:

Marcel Brands is onmisbaar bij PSV, zijn vertrek zou voor PSV heel slecht uitkomen

Ja: 75,8%
Nee: 14,2%
Weet niet: 10,0%
Iedereen is te vervangen, en ook Brands heeft zijn manco's. Echter zie ik een TD niet graag vertrekken, omdat hij nu alweer even bezig is met de selectie voor het komende seizoen. Daarnaast is hij van de langetermijn strategie spelers paaien, warm houden en op het juiste moment toeslaan. Die jarenlange investering gaat dan ook verloren.
pi_178643419
Martin van Geel volgend jaar TD bij PSV..
  vrijdag 20 april 2018 @ 18:18:53 #122
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_178643795
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 april 2018 08:16 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Is dat nou wel echt zo? Ik bedoel; zijn er cijfers te achterhalen. Cilissen staat er met een arrogant vd Sar-hoofd en Zoet oogt vooral stoïcijns/weinig sprankelend. Ik heb geen idee wie er nou beter is in bijvoorbeeld meevoetballen, 1tegen1, reflexen, coachen etc etc. Ik heb sowieso geen verstand van keepen, vond dat altijd vaag volk. Net als drummers in de bands waarin ik speelde...
alle leden van een band zijn vage figuren.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_178643839
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:18 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

alle leden van een band zijn vage figuren.
:D zo eens.
U MAD?
pi_178644351
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:18 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

alle leden van een band zijn vage figuren.
En bedankt
  vrijdag 20 april 2018 @ 19:11:51 #125
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178644506
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 april 2018 18:18 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

alle leden van een band zijn vage figuren.
Dat ligt aan de band. Maar soms heb je gelijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')