abonnement Unibet Coolblue
pi_178600494
quote:
Belgische voetbalfans kunnen de verrichtingen van hun Rode Duivels op het WK in Rusland deze zomer niet op grote tv-schermen in het centrum van Brussel volgen. Om veiligheidsredenen verbiedt het stadsbestuur schermen op openbare plekken als de Grote Markt en ook cafés mogen alleen binnen de tv aanzetten.

Volgens een woordvoerder wonen er te veel nationaliteiten in de Belgische hoofdstad waardoor elke wedstrijd veel volk naar de binnenstad lokt. Dat is een te zware belasting voor de politie. Er wordt „om discussie te vermijden” ook geen uitzondering gemaakt voor het Belgische nationale elftal dat op 18 juni zijn eerste wedstrijd speelt, tegen Panama.

De volgepakte plekken zouden ook een terreurrisico vormen. Tijdens het EK in 2016, drie maanden na de aanslagen in Brussel, pakte de politie drie mannen op die volgens haar op het punt stonden zoveel mogelijk slachtoffers te maken in het EK-dorp vlakbij het Noordstation. Een honderdtal Rode Duivels-supporters was daar om de wedstrijd België-Ierland op een groot scherm te volgen.
En het maar raar vinden dat mensen al jaren waarschuwen voor massa immigratie van zoveel andere culturen. Maar nee, dan ben je een rascist en hufter en laag-bij-de-grondse-hitler.

U ziet het. Zwichten voor de angst van een paar idiote Mohammedanen die het liefst vrouwen besneden en gesluierd zien.

Dit is zo slecht dat ik er niet eens meer om kan lachen, omdat dit ook onze toekomst is.
pi_178600698
Ik snap niet waarom je in Brussel niet gewoon de rode duivels kan laten zien?

Waarom zou je het niet doen? Omdat andere nationaliteiten hun team ook willen aanmoedigen?

Wut?

Zoveel vragen....

Ow en FIPO trouwens.
Weggegaan en opgerot
pi_178600703
Hey wat leuk, een topic met Belgisch nieuws.
pi_178600720
Wat belachelijk zeg. Nog een paar jaar en alle pleziertjes zijn verboden.
pi_178600842
Zwakke overheid, doen precies wat het doel is van terreur: uit angst handelen.
  Moderator woensdag 18 april 2018 @ 15:24:05 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_178600949
veemde OP

geen bron

slotje
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')