Ik vond het wel (weer) een emotionele scene!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 april 2021 22:53 schreef DjVero het volgende:
Dat stuk over dat mes heb je gemist ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee, maar dan nog snapte ik haar beweegreden niet. In diezelfde aflevering zegt ze namelijk dat ze hem tof vindt. Ik kon dat niet rijmen metquote:Op woensdag 14 april 2021 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat stuk over dat mes heb je gemist ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
quote:Op zondag 18 april 2021 14:01 schreef RubenSosa het volgende:
Episode 6x09 was ook weer prima.Genieten met een grote G inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 20:14 schreef Scrummie het volgende:
Zojuist 'In Dreams..' gezien, aflevering 11.Met je eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aflevering 12 ook zojuist gezien. Was ook weer prima te doen.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
In Dreams was 12 zag ik net, zojuist 13 gezien die jij dus ook hebt gezien?quote:Op zaterdag 15 mei 2021 10:55 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Met je eens!
Aflevering 12 ook zojuist gezien. Was ook weer prima te doen.
SPOILER: ep13 dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 mei 2021 19:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In Dreams was 12 zag ik net, zojuist 13 gezien die jij dus ook hebt gezien?
Alleen lezen dus als je zeker bent dat het 13 was die je hebt gezienJa ging over ep 13! ipv 12SPOILER: ep13 dusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Donderdag is de nieuwe aflevering meestal al te vinden online. Dus 14 is as donderdagavond te vinden.
Over de aflevering:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
En wat voor finale zeg! Dat was echt wel genieten.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 20:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
En wat voor finale zeg! Dat was echt wel genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juni 2021 20:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Wat een ongelofelijk slechte film...quote:Op woensdag 14 april 2021 10:57 schreef Tim86 het volgende:
Spoilers lijken me niet nodig toch? Het is gewoon uitgezonden.
Anyway, Garret Dillahunt mag binnenkort achter een ander type zombie aan
[ afbeelding ]
Trailer leek me dramatisch, maar dat terzijde.
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 10:07 schreef RubenSosa het volgende:
[..]Ok, dan wacht ik wel netjes tot de diensten het aanbiedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Dat is het hele probleem. Dat duurt gewoon veel te lang. Het is verdomme 2021. Ga geen jaren wachtenquote:Op zondag 20 juni 2021 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik wel netjes tot de diensten het aanbieden
Ik had dat ook met de vorige seizoenen van FTWD: het duurde gewoon veel te lang voor het seizoen vrijgegeven werd, waardoor je het verhaal alweer helemaal kwijt bentquote:Op zondag 20 juni 2021 10:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem. Dat duurt gewoon veel te lang. Het is verdomme 2021. Ga geen jaren wachten
Sommige series komen ook gewoon niet hier. Of echt heel veel later.
S6 nu beschikbaar op Prime. Zag het vanmiddag voor het eerst maar voor het weekend stond S6 nog niet beschikbaar.quote:Op zondag 20 juni 2021 10:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ok, dan wacht ik wel netjes tot de diensten het aanbieden
Jaaaaaa, wij zagen het ook. Meteen drie afleveringen gebinged. Elke aflevering lijkt telkens een of twee personages te behandelen, boeiende insteek en gelukkig niet elke week wachten tot een nieuwe aflevering. Ik ben toch meer fan van FTWD merk ik, ook al denk ik dat de series elkaar moeten gaan raken qua verhaal en verhaallijn dit seizoen (niet alleen mbt Morgan).quote:Op maandag 6 september 2021 20:47 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
S6 nu beschikbaar op Prime. Zag het vanmiddag voor het eerst maar voor het weekend stond S6 nog niet beschikbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |