Niveau weerquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:05 schreef pullup het volgende:
Bij het kampvuur zijn ze aan het bekijken hoe geinig rochels kunnen borrelen als je ze in het vuur spuugt
Eerlijke niksnut, klinkt vreselijk kutquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik het zo even doorlees dan word Baldr weer hun nieuwe favoriet
ik geloof het wel lees maar op de utopia krant heel veel positieve berichten over de twinsquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Slimme zet van die Twin's wel, daar trapt dat rare schuim misschien wel in
Charming hoorquote:
erg hequote:Op dinsdag 17 april 2018 22:15 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik word er zo langzamerhand echt misselijk van
Waar lees je deze onzin nu weer? Zo'n besloten FB-club van inbuselen?quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou wel een bak zijn zeg Baldr op 1 zondag
Oh, sorry, I was sure it meant to mention a comment!quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hi Welcome.![]()
For quote users you can klik on quote, not on rapporteer please.
hoeveel wil je er hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar lees je deze onzin nu weer? Zo'n besloten FB-club van inbuselen?
romy mag van billy niet nadenken , ze mag alleen aan billy denkenquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eng wijf die Billy, en maar claimen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe shit ouwe
quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kappertje gepakt, mooie smoking aan, echt het heertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry hoor, ziet er toch niet uit, en dan ben je wat met een pakkie aan
Make trouble not war
Oud Utopianen hebben geen recht op de eindprijsquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik hoop hetvind het een leuke actie van de twins
Of het ook maar iets helpt wat ze daar schrijven.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn favoriet is nu Baldr![]()
![]()
Team Baldr![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:18 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kappertje gepakt, mooie smoking aan, echt het heertje
Ik zie enige afstand..... oh wacht ze steekt d'r reet weer naar achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar het is wel liefquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:19 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]sorry hoor, ziet er toch niet uit, en dan ben je wat met een pakkie aan
natuurlijk hebben recht aan,de regie heb hun gevraagd en ivanquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oud Utopianen hebben geen recht op de eindprijs
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt niet op Linda.quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:23 schreef DKUp het volgende:
50% gaat opeens naar een ander kansloos figuur.
No problem.quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:17 schreef Paok het volgende:
[..]
Oh, sorry, I was sure it meant to mention a comment!
Anyway, I thank everybody for replying, even though I can't understand everything haha.
I asked for live streams because in my country there are some people who record the whole days in order to watch some moments the clips don't show (they're shared on blogs because of copyright). So here it's not possible, I guess, but if someone knows about "unofficial" videos you can tell me
PS: I received some dm, but I can't read them anymore, do they fade automatically?
De evil twinnies gaan samen boven de 1,5 % uit komenquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:23 schreef DKUp het volgende:
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
van hem wel ja, denk ik, maar denk dat er snel een anticlimax komt
quote:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:23 schreef DKUp het volgende:
quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die loopt de hele dag met 'n boner
Ivan heeft anderen hard laten werken om de pot te spekken die hij wil winnenquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:22 schreef Paule33 het volgende:
[..]
natuurlijk hebben recht aan,de regie heb hun gevraagd en ivan
heeft hard gewerkt om te vechten voor de BV...
Helemaal met je eens. Stelletje geldwolven die twee Bas en Ivanquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Oud Utopianen hebben geen recht op de eindprijs
een appel in die zure bek drukken , nog een wijsheid voor batsquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:26 schreef Bramenstruik het volgende:
door de zure appel gaan, nog een tegeltje Bats
quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:27 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
een appel in die zure bek drukken , nog een wijsheid voor bats
ze ging met johan in de limo mee zag ikquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:27 schreef PoezeligDing het volgende:
Lin: Ze is denk naar haar ouders, want ze had haar huis verhuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |