Die zou helemaal omvallen van trots.quote:
Jij hebt óók de e-mail gehad?quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:04 schreef Paule33 het volgende:
Hij is dom te denken dat Nicoline verliefd op hem was
het komt gewoon van Utopia,opgesloten en niet
realiseren meer,Nicoline is niet dom,
naar Utopia,hier met een filosoof aan filosoferen..
ik ook. hoop dat ik daar live bij ben. Al denk ik dat mehmet nog heftiger zal reagerenquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ivan nog wel gaat ontploffen als hij van deze aktie van de twins hoort
Die loopt de hele dag met 'n bonerquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die zou helemaal omvallen van trots.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ivan nog wel gaat ontploffen als hij van deze aktie van de twins hoort
quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die zou helemaal omvallen van trots.
Ik lig nu al dubbel... twee geldwolfjes die duizenden euro's weggooienquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik hoop hetvind het een leuke actie van de twins
Zou heel goed kunnen, maar wel lastig om te verdelen, maar ik ben reuze benieuwd. Als er weer iemand veel teveel stemmen heeft die niet verdiend zijn,wegggggg.quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:00 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik denk dat het verdeeld gaat worden tussen demi, fay, baldr en een beetje romy en cemal. Linda zal verstoten worden door romy. Dus romy 1 en linda 2 of 3
niet eerlijk verdelenquote:Op dinsdag 17 april 2018 22:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen, maar wel lastig om te verdelen, maar ik ben reuze benieuwd. Als er weer iemand veel teveel stemmen heeft die niet verdiend zijn,wegggggg.
Moet hij doen!! Dan staat hij er meteen heeeeeel goed op.quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 april 2018 22:11 schreef Bramenstruik het volgende:
de kaft scheiden van het korentegeltje Bats
Ja, mee eens.quote:Op dinsdag 17 april 2018 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh..De Leuk is er nu wel uit... rest nog zeikerige strijd voor de Poen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |